what_if Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) @iosif1980 φερε μας καποια απο τις παρακατω σε τιμουλα κατω απο 500€ να σε ξεπουλησουμε αδερφε Sony KD-55XE7005 Sony KD-55XE7077 Sony KD-55XE7096 Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από what_if 3
wannaplay Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Ο Γερμανός πάντως σε μια ανάλογη περίπτωση σε κάτι χμποξακια που εκανε λαθος τιμής (119)τα έδωσε κανονικά στους αγοραστές ,για να δούμε το γιου τι θα μας πει 2 1
iosif1980 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 το ίδιο θα γινότανε κι εδώ, αλλά το θέμα είναι οτι εδώ δεν έχουμε λάθος τιμή, αλλά λάθος περιγραφή σε κωδικό, ( αναγράφηκε 55'' αντί για 43'' ) οπότε δεν υπάρχει η 55άρα .... Θα δωθούν εναλλακτικές με ίδια ίντσα και τιμή σε άλλο brand ή μικρότερη ίντσα σε καλύτερη τιμή στο ίδιο, σε όσους έχουν βάλει παραγγελία. Μόλις τώρα, iosif1980 είπε το ίδιο θα γινότανε κι εδώ, αλλά το θέμα είναι οτι εδώ δεν υπάρχει λάθος τιμή, αλλά λάθος περιγραφή σε κωδικό, ( αναγράφηκε 55'' αντί για 43'' ) οπότε δεν υπάρχει η 55άρα .... Θα δωθούν εναλλακτικές με ίδια ίντσα και τιμή σε άλλο brand ή μικρότερη ίντσα σε καλύτερη τιμή στο ίδιο, σε όσους έχουν βάλει παραγγελία. 1
Vaggelino Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Ρωτησα στο live chat αν υπαρχει καταρχας και ειχε γινει λαθος και μου απαντησανε: Δεν υπάρχει καθώς έχουν ήδη καταχωρηθεί αρκετές παραγγελίες στο συστημα μας μαζί με την δική σας για τον συγκεκριμένο προιον.Εχουμε ζητήσει από τον προμηθευτή μας συγκεκριμένα τεμάχια για να εξυπηρετηθούν οι παραγγελίες που ήδη υπάρχουν. Οποτε οσοι προλαβαμε την παραγγειλαμε. @iosif1980 Τι εχεις να πεις για αυτην την απαντηση που μου δωσανε; 2
wannaplay Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) ελπίζω να μην αντιπροτείνεται καμία hitachi,fu στις ίδιες ίντσες (αυτές μέχρι 250 για να θεωρείται προσφορά πιστεύω καλά θα ήτανε οχι για παραπάνω ) αναμονή απο την αρχη δεν υπηρχε σα προιον και απλα θα γινοτανε παραλαβη απο τις 15 του μηνα και μετα καλα λεει ο τοπικ Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από wannaplay 1
iosif1980 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 5 λεπτά πριν, Vaggelino είπε Ρωτησα στο live chat αν υπαρχει καταρχας και ειχε γινει λαθος και μου απαντησανε: Δεν υπάρχει καθώς έχουν ήδη καταχωρηθεί αρκετές παραγγελίες στο συστημα μας μαζί με την δική σας για τον συγκεκριμένο προιον.Εχουμε ζητήσει από τον προμηθευτή μας συγκεκριμένα τεμάχια για να εξυπηρετηθούν οι παραγγελίες που ήδη υπάρχουν. Οποτε οσοι προλαβαμε την παραγγειλαμε. @iosif1980 Τι εχεις να πεις για αυτην την απαντηση που μου δωσανε; Καλημέρα, πήρες τηλέφωνο πριν προλάβω να ενημερώσω , επίσης στο σύστημα την βλέπουν ως 43άρα, μόνο στο site φαινόταν ως 55άρα. θα ενημερωθείτε άμεσα με τις εναλλακτικές. Πραγματικά, αν ήταν απλά λάθος τιμή, θα το δίναμε σε αυτή την τιμή, εδώ έχουμε λάθος περιγραφή 1
s2117 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Ωραία όλα αυτά, και η ενημέρωση κλπ... Αλλά γιατί ΑΚΟΜΑ φαίνεται στο site σας το προϊόν έτσι αφού είναι όπως λέτε λάθος? 1
aris1964 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 16 λεπτά πριν, iosif1980 είπε Καλημέρα, πήρες τηλέφωνο πριν προλάβω να ενημερώσω , επίσης στο σύστημα την βλέπουν ως 43άρα, μόνο στο site φαινόταν ως 55άρα. θα ενημερωθείτε άμεσα με τις εναλλακτικές. Πραγματικά, αν ήταν απλά λάθος τιμή, θα το δίναμε σε αυτή την τιμή, εδώ έχουμε λάθος περιγραφή οκ εναλλακτικές όμως σε παρόμοια ονόματα(sony samsung)και με εφάμιλλα χαραχτηριστικά
Vaggelino Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) @iosif1980 φτιάξε μας με καμία Samsung σε αντίστοιχες ίντσες που είναι άμεσα διαθέσιμη κιόλας 👌😉 Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από Vaggelino
Looter Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Και τώρα θα ξεκινήσει η γνωστή κλάψα, οι «καταγγελίες» , οι αφορισμοί , κλπ για ένα προϊόν που απλά είχε λάθος περιγραφή... Θα αναφερθεί όπως πάντα μια περίπτωση που άλλο κατάστημα «τίμησε» τη λάθος τιμή σε αντίθεση με τους «άτιμους» που δεν πληρώνουν τα λάθη τους... Το πιο αστείο ήταν όσοι έμπαιναν και έκραζαν την ποιότητα του προϊόντος για κάτι που προφανώς ήταν λάθος και κάτω του κόστους... 1
Questioner Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 1 λεπτό πριν, Looter είπε Και τώρα θα ξεκινήσει η γνωστή κλάψα, οι «καταγγελίες» , οι αφορισμοί , κλπ για ένα προϊόν που απλά είχε λάθος περιγραφή... Θα αναφερθεί όπως πάντα μια περίπτωση που άλλο κατάστημα «τίμησε» τη λάθος τιμή σε αντίθεση με τους «άτιμους» που δεν πληρώνουν τα λάθη τους... Το πιο αστείο ήταν όσοι έμπαιναν και έκραζαν την ποιότητα του προϊόντος για κάτι που προφανώς ήταν λάθος και κάτω του κόστους... Επίσης θα βγουν μερικοί που θα κράζουν αυτούς που θα αρχίσουν τους αφορισμούς και τις καταγγελίες. 4
what_if Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) κανεις δεν εκραξε την ποιοτητα ,ειπαμε τα πραγματα με το ονομα τους κ την προτειναμε με τα μπουνια επισης δεν νομιζω κανεις να αρχισει τις απειλες, τις καταγγελιες κ τις λοιπες βλακειες που συμβαινουν συνηθως,αν συμβει θα φαει κραξιμο η τιμη ηταν υπερβολικα καλη κ το ειπαμε απο την πρωτη στιγμη ,το you δεν εχει δειξει δειγματα παραπλανητικων τακτικων κ επισης ο @iosif1980 μπηκε ο ανθρωπος βραδυατικα κ ενημερωσε για το λαθος με αποδειξεις ,θα προτεινουν ειπε εναλλακτικες κ σε εκπτωτικες τιμες σε οσους παραγγειλαν για μενα η αντιμετωπιση του καταστηματος ειναι καλη ,λαθη συμβαινουν κ κανουμε ολοι μας ,οποιος κραξει απλα παει να εκμεταλλευτει την κατασταση ανεντιμα Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από what_if 5
lionheart75 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 8 λεπτά πριν, Looter είπε Και τώρα θα ξεκινήσει η γνωστή κλάψα, οι «καταγγελίες» , οι αφορισμοί , κλπ για ένα προϊόν που απλά είχε λάθος περιγραφή... Θα αναφερθεί όπως πάντα μια περίπτωση που άλλο κατάστημα «τίμησε» τη λάθος τιμή σε αντίθεση με τους «άτιμους» που δεν πληρώνουν τα λάθη τους... Το πιο αστείο ήταν όσοι έμπαιναν και έκραζαν την ποιότητα του προϊόντος για κάτι που προφανώς ήταν λάθος και κάτω του κόστους... Αυτό το πόστ νομίζω ότι δεν χρειαζόταν να το κάνεις. Γιατί ανάβεις φωτιές τώρα χωρίς να υπάρχει λόγος; 2
KoreanW Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 ναι σαν να μην πρέπει να θεωρούνται αυτονόητες η συνέπεια ενός καταστήματος και οι ορθές πρακτικές των παραγόντων της αγοράς, αλλά σα να πρέπει να θεωρείται αυτονόητη και «λογική» η λαμογιά ή η ανευθυνότητα των όποιων καταστημάτων κάποια στιγμή ο καταναλωτής δε θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως γίδι και να μάθουν όλοι ότι υπάρχει ευθύνη και υπευθυνότητα, υπάρχουν καταναλωτικά δικαιώματα, υγιής ανταγωνισμός μεταξύ των καταστημάτων και νομοθεσία που ρυθμίζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις όλων (υγ: και δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στο παρόν τόπικ και στο you από το οποίο έχω ψωνίσει χωρίς κάποιο πρόβλημα)
Προτεινόμενες αναρτήσεις