manic Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Λοίπον πήγα για επισκευή ένα laptop (εντος εγγύησης) στα Public πάω σήμερα να το πάρω (μετά απο 25 μέρες), και βλέπω σπασμενη την οθόνη, αφου κάνανε τους μαλάκες αρχικα παραδέκτηκαν οτι αυτοί το έσπασαν, αλλά δεν μου το αντικαταστούν με νέο (το λάπτοπ ειναι 4 μηνών) μου λένε θα αλλάξουν την οθόνη (δηλαδή αλλές 25 μέρες στο service) και ρωτάω εγώ πως ξέρω εάν δεν έχει χαλάσει κάτι άλλο μεσα που θα εμφανιστεί σε 1-2 μήνες? Δεν το πήρα πίσω και ζήτησα αντικατάσταση με νέο λάπτοπ. Τι δικαιώματα έχω σε αυτή την περίπτωση? Επεξ/σία 26 Απριλίου 2018 από manic
Mr_Terror Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) ποιος θα στην αλλαξει?, το service του παμπλικ η θα το δωσουν στην αντιπροσωπεια? Ρωταω γιατι το λαπτοπ ειναι εντος εγγυησης και αν μπει ξενο χερι φοβαμαι οτι θα εχεις θεμα με την εγγυηση. Επεξ/σία 26 Απριλίου 2018 από Mr_Terror
mpentenis Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 παρε τηλέφωνο ή στειλε μήνυμα στο facebook στα κεντρικά τους να δεις για ποτε θα στο αλλάξουν. Ειδικά αν τους γράψεις στον τοίχο οτι το έσπασαν και κάνουν τα κουνελια, το πιο πιθανό είναι οτι πάς για νέο και κανενα δωράκι για την ταλαιπωρία.Να έχεις στα υπόψιν τα ακόλουθα: N2251-1994 Αρθρο 5 παρ.5 Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Σε μία παράγραφο τα βρίσκεις όλα... τωρα, εαν προκαλέσουν ζημιά την οποία αναγνωρίζουν αλλά κάνουν τα κουνέλια, εκει καταλαβαίνεις οτι γίνεται πανηγύρι! Κάνεις καταγγελία στα κοπέλια 9
manic Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, Mr_Terror είπε ποιος θα στην αλλαξει?, το service του παμπλικ η θα το δωσουν στην αντιπροσωπεια? Ρωταω γιατι το λαπτοπ ειναι εντος εγγυησης και αν μπει ξενο χερι φοβαμαι οτι θα εχεις θεμα με την εγγυηση. Εγω στο service του Public το έδωσα απο εκει το πήρα σπασμένο, τωρά αυτοί εάν το πήγαν ή οχι στην αντιπροσωπεια δεν με ενδιαφέρει. 1 ώρα πριν, mpentenis είπε παρε τηλέφωνο ή στειλε μήνυμα στο facebook στα κεντρικά τους να δεις για ποτε θα στο αλλάξουν. Ειδικά αν τους γράψεις στον τοίχο οτι το έσπασαν και κάνουν τα κουνελια, το πιο πιθανό είναι οτι πάς για νέο και κανενα δωράκι για την ταλαιπωρία.Να έχεις στα υπόψιν τα ακόλουθα: N2251-1994 Αρθρο 5 παρ.5 Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Σε μία παράγραφο τα βρίσκεις όλα... τωρα, εαν προκαλέσουν ζημιά την οποία αναγνωρίζουν αλλά κάνουν τα κουνέλια, εκει καταλαβαίνεις οτι γίνεται πανηγύρι! Κάνεις καταγγελία στα κοπέλια Σε ευχαριστώ πάρα πολυ, δεν θέλω να το φτάσω στο facebook θα περιμένω λίγο, μίλησα με τον διευθυντή του υποκαταστήματος και θα τον ξαναπάρω αύριο, έχω σκοπο να το τραβήξω οχι για τιν αξια του laptop (200$) αλλά για το γαμώτο.
kormos Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 3 ώρες πριν, manic είπε Λοίπον πήγα για επισκευή ένα laptop (εντος εγγύησης) στα Public πάω σήμερα να το πάρω (μετά απο 25 μέρες), και βλέπω σπασμενη την οθόνη, αφου κάνανε τους μαλάκες αρχικα παραδέκτηκαν οτι αυτοί το έσπασαν, αλλά δεν μου το αντικαταστούν με νέο (το λάπτοπ ειναι 4 μηνών) μου λένε θα αλλάξουν την οθόνη (δηλαδή αλλές 25 μέρες στο service) και ρωτάω εγώ πως ξέρω εάν δεν έχει χαλάσει κάτι άλλο μεσα που θα εμφανιστεί σε 1-2 μήνες? Δεν το πήρα πίσω και ζήτησα αντικατάσταση με νέο λάπτοπ. Τι δικαιώματα έχω σε αυτή την περίπτωση? Απο τη στιγμή που έκαναν ζημιά απλά οφείλουν να το επιδιορθώσουν. ΟΧΙ να το κάνουν αντικατάσταση. Αντικατάσταση προβλέπεται μόνο σε περίπτωση που δεν μπορούν να επισκευάσουν το υπάρχον, λόγο έλειψης ανταλλακτικού. Σε ποιό κατάστημα το πήγες; Ποιά περιοχή;
boombastik Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 Δημοσ. 26 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Προφανως εχει χασει την εγγυηση. Γιατι καi οθονη να του αλλαξει το public , αμα αυριο μεθαυριο βγαλει προβλημα η motherboard πως θα το αλλαξει η αντιπρωσοπεια? με μια οθονη third party. Επεξ/σία 26 Απριλίου 2018 από boombastik
BlueBlood7 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 4 ώρες πριν, manic είπε Λοίπον πήγα για επισκευή ένα laptop (εντος εγγύησης) στα Public πάω σήμερα να το πάρω (μετά απο 25 μέρες), και βλέπω σπασμενη την οθόνη, αφου κάνανε τους μαλάκες αρχικα παραδέκτηκαν οτι αυτοί το έσπασαν, αλλά δεν μου το αντικαταστούν με νέο (το λάπτοπ ειναι 4 μηνών) μου λένε θα αλλάξουν την οθόνη (δηλαδή αλλές 25 μέρες στο service) και ρωτάω εγώ πως ξέρω εάν δεν έχει χαλάσει κάτι άλλο μεσα που θα εμφανιστεί σε 1-2 μήνες? Δεν το πήρα πίσω και ζήτησα αντικατάσταση με νέο λάπτοπ. Τι δικαιώματα έχω σε αυτή την περίπτωση? Ημερομηνία αγοράς του λάπτοπ? 4 ώρες πριν, mpentenis είπε παρε τηλέφωνο ή στειλε μήνυμα στο facebook στα κεντρικά τους να δεις για ποτε θα στο αλλάξουν. Ειδικά αν τους γράψεις στον τοίχο οτι το έσπασαν και κάνουν τα κουνελια, το πιο πιθανό είναι οτι πάς για νέο και κανενα δωράκι για την ταλαιπωρία.Να έχεις στα υπόψιν τα ακόλουθα: N2251-1994 Αρθρο 5 παρ.5 Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Σε μία παράγραφο τα βρίσκεις όλα... τωρα, εαν προκαλέσουν ζημιά την οποία αναγνωρίζουν αλλά κάνουν τα κουνέλια, εκει καταλαβαίνεις οτι γίνεται πανηγύρι! Κάνεις καταγγελία στα κοπέλια Αυτή η παράγραφος δεν ισχύει πλέον. Έχει τροποποιηθεί από αρχές Γενάρη με την νέα έκδοση του Ν. 2251-1994.
narta Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε Ημερομηνία αγοράς του λάπτοπ? Αυτή η παράγραφος δεν ισχύει πλέον. Έχει τροποποιηθεί από αρχές Γενάρη με την νέα έκδοση του Ν. 2251-1994. Αρθρο 5. παρ 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από narta 1
BlueBlood7 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 6 ώρες πριν, narta είπε Αρθρο 5. παρ 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Δεν αναφέρομαι σε αυτή την πρόταση αλλά γενικά στην παράγραφο. Η παραπάνω παράγραφος που αναφέρθηκε δεν είναι έτσι πια. Συγκεκριμένα δεν υπάρχει το "ίσης αξίας και ποιότητας".
29gk Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Αγόρασα ένα ελαττωματικό προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν το αλλάζουν και δεν επιστρέφουν και τα χρήματα. Σε περίπτωση προμήθειας καινούριων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής είναι υποχρεωτική η παροχή εγγύησης. Σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος κατά τη διάρκεια της εγγύησης ο προμηθευτής υποχρεούται να επισκευάσει το προϊόν. Σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης επισκευής ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω (άρθρο 5 παρ. 5 Ν.2251/1994). Συνεπώς, σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης στην επισκευή μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Παράλληλα, έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, εντός δύο ετών από την αγορά, προσφεύγοντας στα αστικά δικαστήρια. http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html
Heybro Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Απαραδεκτοι στα public οπως παντα. Κανε μια καταγγελια στην eett και θα στο αντικαταστησουν σε χρονο dt. 4 μηνων laptop. Θρασος κοιτα με τους μαλακες. 2
BlueBlood7 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, 29gk είπε Αγόρασα ένα ελαττωματικό προϊόν. Πήγα στο κατάστημα να το αλλάξω και μου είπαν πως δεν το αλλάζουν και δεν επιστρέφουν και τα χρήματα. Σε περίπτωση προμήθειας καινούριων προϊόντων με μακρά διάρκεια ζωής είναι υποχρεωτική η παροχή εγγύησης. Σε περίπτωση εμφάνισης ελαττώματος κατά τη διάρκεια της εγγύησης ο προμηθευτής υποχρεούται να επισκευάσει το προϊόν. Σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης επισκευής ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, δηλαδή να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματά του πίσω (άρθρο 5 παρ. 5 Ν.2251/1994). Συνεπώς, σε περίπτωση άρνησης ή σημαντικής καθυστέρησης στην επισκευή μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για μη τήρηση εγγύησης στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. Παράλληλα, έναντι του πωλητή έχετε και τα δικαιώματά σας από τη σύμβαση πώλησης (άρθρα 540 επ. Αστικού Κώδικα) και μπορείτε να αξιώσετε διόρθωση, αντικατάσταση, αποζημίωση, μείωση του τιμήματος ή να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, εντός δύο ετών από την αγορά, προσφεύγοντας στα αστικά δικαστήρια. http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html Ρε αδερφέ πάλι τα ίδια τα ίδια? Δεν βαρέθηκες? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ Ν.2251/1994 ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 5. Αυτή η παράγραφος καταργήθηκε-τροποποιήθηκε-συγχωνεύθηκε στις αρχές του έτους. 17 Ιανουαρίου 2018. 16 λεπτά πριν, Heybro είπε Απαραδεκτοι στα public οπως παντα. Κανε μια καταγγελια στην eett και θα στο αντικαταστησουν σε χρονο dt. 4 μηνων laptop. Θρασος κοιτα με τους μαλακες. Μπορεί να κάνει χρήση των άρθρων 537 και 540 του Αστικού κώδικα όπου τον καλύπτει το 6μηνο και να κάνει υπαναχώρηση από την σύμβαση. Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από BlueBlood7 2
29gk Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Α) κανε παραπονα στο αρμοδιο υπουργειο που τα αναρτα αυτα στην σελιδα του και τα εξηγει και στο 1520 Β) εξηγησε αν ο νομος εχει κι αναδρομικη ισχυ Γ) χωρις να το ευχομαι, εαν ποτε χρειαστεις την εγγυηση για την 55 ιντσων τηλεοραση σου, να ετοιμαζεσαι για αντικατασταση μεμια 50αρα, αφου δεν ισχυει το ιδιο ή καλυτερο. Δ) οταν αναφερεις τον αστικο κωδικα, χρειαζεται και πρεπει να συμπληρωνεις παραλληλα "με την προσφυγη σε δικαστηριο" καθως κανεις δεν δεχεται το οτιδηποτε αυτοματα. Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από 29gk
BlueBlood7 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, 29gk είπε Α) κανε παραπονα στο αρμοδιο υπουργειο που τα αναρτα αυτα στην σελιδα του και τα εξηγει και στο 1520 Β) εξηγησε αν ο νομος εχει κι αναδρομικη ισχυ Γ) χωρις να το ευχομαι, εαν ποτε χρειαστεις την εγγυηση για την 55 ιντσων τηλεοραση σου, να ετοιμαζεσαι για αντικατασταση μεμια 50αρα, αφου δεν ισχυει το ιδιο ή καλυτερο . Δ) οταν αναφερεις τον αστικο κωδικα, χρειαζεται και πρεπει να συμπληρωνεις παραλληλα "με την προσφυγη σε δικαστηριο" καθως κανεις δεν δεχεται το οτιδηποτε αυτοματα. Α) Παράπονα να κάνεις στον εαυτό σου που δεν διαβάζεις και κυρίως δεν ψάχνεις αυτά που γράφει ένα ταγάρι(εγώ) εκεί στο insomnia. Β) Πάμε πάλι τα ίδια. Γράφω ότι ο νόμος έχει τροποποιηθεί και δεν αναφέρει πράγματα τα οποία εσύ γράφεις. Νομικός δεν είμαι και προσπαθώ να εξηγήσω αυτά που γράφει ένας νόμος, αλλά κυρίως να αναφέρω αυτά που γράφει ο νόμος. Νομικός λοιπόν δεν είμαι να γνωρίζω αν έχει αναδρομική ισχύ ή όχι. Στο νόμο δεν γράφεται πουθενά για αναδρομική ισχύ. Αν μέσω άλλου νόμου ισχύει η αναδρομική ισχύ ανέφερέ το να το μάθουμε όλοι. Δεν είμαι νομικός δεν το γνωρίζω. Γ) Δηλ. εσύ αυτό που κατάλαβες το τελευταίο διάστημα για το ότι αφαιρέθηκε η φράση "ίδιο ή καλύτερο " είναι ότι εγώ χάρηκα? ή μήπως είμαι μαζαγάτορας και μάλιστα λαμόγιο? Το ξανά γράφω για πολλοστή φορά. Αναφέρω το λέει ο νόμος. Έναν νόμο που με ενδιαφέρει και εμένα σαν καταναλωτή. Δυστυχώς το ότι το αφαιρέθηκε αυτή η φράση είναι πολύ άσχημο. Αφήνει τον νόμο γενικό και αόριστο. Δ) Προφανώς και ισχύει αλλά σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής θα ενημερωθεί γι αυτό όταν προσφύγει στην ΓΓΚ ή σε οποιοδήποτε άλλη υπεύθυνη υπηρεσία. Επεξ/σία 27 Απριλίου 2018 από BlueBlood7 2
29gk Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 40 λεπτά πριν, BlueBlood7 είπε Α) Παράπονα να κάνεις στον εαυτό σου που δεν διαβάζεις και κυρίως δεν ψάχνεις αυτά που γράφει ένα ταγάρι(εγώ) εκεί στο insomnia. Β) Πάμε πάλι τα ίδια. Γράφω ότι ο νόμος έχει τροποποιηθεί και δεν αναφέρει πράγματα τα οποία εσύ γράφεις. Νομικός δεν είμαι και προσπαθώ να εξηγήσω αυτά που γράφει ένας νόμος, αλλά κυρίως να αναφέρω αυτά που γράφει ο νόμος. Νομικός λοιπόν δεν είμαι να γνωρίζω αν έχει αναδρομική ισχύ ή όχι. Στο νόμο δεν γράφεται πουθενά για αναδρομική ισχύ. Αν μέσω άλλου νόμου ισχύει η αναδρομική ισχύ ανέφερέ το να το μάθουμε όλοι. Δεν είμαι νομικός δεν το γνωρίζω. Γ) Δηλ. εσύ αυτό που κατάλαβες το τελευταίο διάστημα για το ότι αφαιρέθηκε η φράση "ίδιο ή καλύτερο " είναι ότι εγώ χάρηκα? ή μήπως είμαι μαζαγάτορας και μάλιστα λαμόγιο? Το ξανά γράφω για πολλοστή φορά. Αναφέρω το λέει ο νόμος. Έναν νόμο που με ενδιαφέρει και εμένα σαν καταναλωτή. Δυστυχώς το ότι το αφαιρέθηκε αυτή η φράση είναι πολύ άσχημο. Αφήνει τον νόμο γενικό και αόριστο. Δ) Προφανώς και ισχύει αλλά σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής θα ενημερωθεί γι αυτό όταν προσφύγει στην ΓΓΚ ή σε οποιοδήποτε άλλη υπεύθυνη υπηρεσία. Δεν ειναι ο σκοπος μου να αντιπαρατιθεμαι και μαλιστα σε θεματα στα οποια και οντως καταλαβαινω πως ειμαστε ( οχι εμεις οι δυο αλλα γενικα μιλωντας ) στην ιδια "πλευρα", ομως θα σχολιασω. Α) Διαβαζω και πολυ καλα μαλιστα, οπως εχω και απαντηση απο το 1520 λιγο πριν το Πασχα, οτι αυτα που αναγραφει στην σελιδα του το υπουργειο ( παραθετω παραπανω το link ) ισχυουν κανονικα Β) Νομικος ουτε κι εγω ειμαι αλλα γνωριζω πως οταν ενας νομος δεν αναφερει αναδρομικη ισχυ, κατι που γενικα ειναι προβληματικο καθως παραβιαζει αρχες ακομα και του Συνταγματος, τοτε ισχυει απο εδω και περα και οχι για τα πριν απο την εναρξη του. εκτος κι αν αρχισουν οι εγκυκλιοι, οι προσφυγες, οι καταπτωσεις στα δικαστηρια ( βλεπε ελληνικη εφορια ). Ετσι οταν καποιος αναφερει αγορα πριν απο την οποια αλλαγη του νομου, η παραθεση σου ειναι ατοπη. Γ) Η φραση εξακολουθει να υπαρχει στην σελιδα του υπουργειου. Αποτελει επισης, οχι απλα κοινη λογικη αλλα και εμπορικη. Δ) Για αλλη μια φορα λοιπον. Οταν παραθετουμε νομους και συμβουλευουμε, να το ολοκληρωνουμε και να το δινουμε πληρως στον οποιο ζητα βοηθεια. Στο κατω κατω της γραφης, αυτος καιγεται ενω ολοι οι υπολοιποι απλα το συζητανε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις