Προς το περιεχόμενο

Αγορα φωτογραφικης μηχανης για αρχαριο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
8 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

DSLR κατασκευής του 1971 (ουτε που ειχες γεννηθει

 ... εγώ είχα γεννηθεί ... πειράζει :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά, παίζει σε προσφορά το kit Canon 1300D, 18-55 + sd, θηκη στα 329Ε στις μεγάλες αλυσίδες.

Πιστεύετε αξίζει για κάποιον αρχάριο; Η μόνη εμπειρία που έχω είναι με μια Nikon D50 που έχουμε στην οικογένεια από το 2006 και με το κινητό μου.

Το εν λόγω kit πως συγκρίνεται σε σχέση με την κάμερα ενός κινητού του 500αρικου (πχ galaxy s8);

Ένας φίλος φωτογράφος μου λέει για τον kit φακό ότι κάνει μόνο για τασάκι, αλλά νομίζω έχει συνηθήσει σε ακριβό εξοπλισμό και υπερβάλει. Εσείς τι λέτε;

Επεξ/σία από Ntenteras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Καλή τιμουλα... Μια χαρά για να ξεκινήσεις στο χώρο των dslr. 

Το επόμενο σκαλοπάτι τιμής θα είναι στα διπλά χρήματα. 

Ένα site για να συγκρίνεις αυτό που παίρνεις είναι το e-ifinity. 

Αν θέλεις πιο καλό σώμα θα πας σε Canon xxxD + κάποιο πιο ψαγμένο φακό 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, chessplayer-alexis είπε

Καλή τιμουλα... Μια χαρά για να ξεκινήσεις στο χώρο των dslr. 

Το επόμενο σκαλοπάτι τιμής θα είναι στα διπλά χρήματα. 

Ένα site για να συγκρίνεις αυτό που παίρνεις είναι το e-ifinity. 

Αν θέλεις πιο καλό σώμα θα πας σε Canon xxxD + κάποιο πιο ψαγμένο φακό 

Νομίζω το επόμενο kit είναι η 750d στα 550E. Μάλλον θα παώ στην 1300D και μόλις μάθω κάποια πράγματα θα πάρω και τον 50mm 1.8.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, chessplayer-alexis είπε

Ένα site για να συγκρίνεις αυτό που παίρνεις είναι το e-ifinity.

Αν ψωνίσει από e-infinity , με 40 ευρώ παραπάνω ,παίρνει nikon d3400

https://www.e-infin.com/eu/item/3068/nikon_d3400_digital_slr_camera_+_af-p_18-55mm_f/3.5-5.6g_vr_lens__(kit_box)

Σύγκριση

http://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-Rebel-T6-vs-Nikon-D3400

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Ntenteras είπε

Καλησπέρα παιδιά, παίζει σε προσφορά το kit Canon 1300D, 18-55 + sd, θηκη στα 329Ε στις μεγάλες αλυσίδες.

Πιστεύετε αξίζει για κάποιον αρχάριο; Η μόνη εμπειρία που έχω είναι με μια Nikon D50 που έχουμε στην οικογένεια από το 2006 και με το κινητό μου.

Το εν λόγω kit πως συγκρίνεται σε σχέση με την κάμερα ενός κινητού του 500αρικου (πχ galaxy s8);

Ένας φίλος φωτογράφος μου λέει για τον kit φακό ότι κάνει μόνο για τασάκι, αλλά νομίζω έχει συνηθήσει σε ακριβό εξοπλισμό και υπερβάλει. Εσείς τι λέτε;

Εγώ φακό κιτ χωρίς σταθεροποίηση δε θα έπαιρνα. Απέφυγε τον 18-55 DC III και πάρε τον 18-55 IS. Θα δώσεις που θα δώσεις κάποια χρήματα, μη θάψεις την ποιότητα των φωτογραφιών σου για το λόγο αυτό.

3 ώρες πριν, Ntenteras είπε

Νομίζω το επόμενο kit είναι η 750d στα 550E. Μάλλον θα παώ στην 1300D και μόλις μάθω κάποια πράγματα θα πάρω και τον 50mm 1.8.

Και η 750D στα 550 ευρώ έρχεται με μη σταθερό φακό (18-55 DC ΙΙΙ). Αν είναι να δώσεις τόσα χρήματα, θα σου πρότεινα την πολύ ανώτερη (εξαιρουμένου του βίντεο) Pentax K-S2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σταθεροποιηση στο φακο ειναι κυριως για βιντεο.

Παντως κι εγω θα προτιμουσα την D3400.

Τα φτηνα entry level σωματα της κανον ειναι απαραδεκτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά γιατί λέτε συνέχεια ότι οι φτηνές Canon είναι απαράδεκτες; Τι είναι αυτό που κατά την άποψή σας δεν έχουν, σε σχέση με Nikon;

Εγώ πάντως δεν συμφωνώ με την παραπάνω γενίκευση, μια χαρά μηχανές είναι, αλλά περιμένω πρώτα την άποψή σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι υποδεέστερες... Μην κοιτάς που πήρες την 80d... :P

Πέρα από την πλάκα, το αρνητικό τους για μένα είναι το χαμηλό dynamic range/color depth και ο θόρυβος στο iso σε σχέση με τις αντίστοιχες τιμολογιακά nikon ή ακόμα και με πιο φθηνές nikon. Είναι εμφανές αυτό ακόμα και στην 750d που πήρε φίλος μου (στο black friday μαζί με το cashback του βγήκε 450 ευρώ το κιτ με τον ''καλό'' 18-55, εννοείται άξιζε η αγορά και την έχει ευχαριστηθεί) σε σχέση με μια d3200/d3300/d3400 πχ. Πόσο μάλλον κάποια 1300d, χωρίς να σημαίνει ότι δε μπορεί να βγάλει κανείς καλές φωτό, ποιοτικές φωτό κλπ κλπ.. να χαμε να λέγαμε είναι όλα, απλά όταν γίνεται σύγκριση μεταξύ τους δε μπορούμε να μην τα αναφέρουμε.

Έχουν όμως και τα θετικά τους όπως, καλό βίντεο, καλούς φθηνούς prime 24mm 2.8, 50mm 1.8, 40mm 2.8 αλλά και γενικά πιο φθηνούς φακούς γενικά σε σχέση με nikon ακόμα και από third party κατασκευαστές.

Και ξαναλέω, όλα είναι να χαμε να λέγαμε.. βλέπεις φωτογράφους πχ με μια d3300 και 18-55 που καδράρουν και βγάζουν πολύ καλύτερες φωτό άλλους που έχουν καλύτερο και ακριβότερο εξοπλισμό. 

Και να πω και κάτι άλλο μιας και πρόσφατα είδα ένα άλμπουμ γάμου φίλης μου τυπομένο σε ψηφιακό άλμπουμ (έτσι νομίζω λέγεται) που ο φωτογράφος ήταν πολύ καλός, είχε κάνει και τέχνη από το απλά να καταγράψει ένα γεγονός και να κάνει ένα καλό κάδρο και κατάλαβα ότι ίσως έτσι έχει η φωτογραφία μεγαλύτερη αξία και ουσία.. εννοώ δηλαδή να έχεις και να βλέπεις την φωτό σου τυπωμένη.

Και που θέλω να καταλήξω.. ναι, οκ, βγάζω μια καλή φωτό με iso 1600 με την crop μηχανή μου, φτιάχνω τη φωτό και ο θόρυβος έχει γίνει κάπως εμφανής και μου πέφτει η ψυχολογία που την βλέπω στην οθονάρα και τον διακρίνω. Η ίδια φωτό όμως τυπωμένη σε α4, α3, α2 κλπ δείχνει μια χαρά, ούτε φαίνεται ο θόρυβος ούτε τίποτα και την χαίρεσαι μια χαρά. Kαι μια τυπωμένη φωτό μάλλον προσφέρει μεγαλύτερη ευχαρίστηση από τις 5000 άλλες φωτό που έχεις και κάθονται μέσα στον υπολογιστή σου και απλά τις βλέπεις στην οθόνη.

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 ώρες πριν, stratigos24 είπε

είχε κάνει και τέχνη

Εν τέλει αυτό είναι το σημαντικό να καταλάβουμε τόσο εμείς όσο και οι νεώτεροι (είτε ηλικιακά είτε φωτογραφικά). Η τέχνη δεν αγοράζεται. Από τη μία εμπεριέχει την εσωτερική ικανότητα & δυνατότητα του φωτογράφου και από την άλλη βελτιώνεται με την εξάσκηση & εμπειρία. 

Νομίζω πολλά (αν όχι τα περισσότερα) από κείνα που μάς προβληματίζουν στην αγορά των σωμάτων & φακών ίδιου επιπέδου σχετίζονται περισσότερο με εμπορικά στοιχεία κι όχι με τις φωτογραφίες που μπορούμε να βγάλουμε (΄.... ή να μην βγάλουμε .... :P)

4 ώρες πριν, stratigos24 είπε

............... Η ίδια φωτό όμως τυπωμένη ........

Αυτό ξαναπές το διότι φοβάμαι ότι σε λίγο καιρό δεν θα τυπώνουμε πλέον ... Προσωπικά, το βλέπω που χρειάζομαι πλέον "ειδική ψυχολογική προετοιμασία" καθώς παρασύρομαι από τα διάφορα ψηφιακά καλούδια ... που ωραία είναι - δε λέω - αλλά δε πρέπει να ξεχνάμε και τον κόσμο των αντικειμένων .... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/13/2018 στις 2:46 ΠΜ, stratigos24 είπε

Είναι υποδεέστερες... Μην κοιτάς που πήρες την 80d... :P

Πέρα από την πλάκα, το αρνητικό τους για μένα είναι το χαμηλό dynamic range/color depth και ο θόρυβος στο iso σε σχέση με τις αντίστοιχες τιμολογιακά nikon ή ακόμα και με πιο φθηνές nikon. Είναι εμφανές αυτό ακόμα και στην 750d που πήρε φίλος μου (στο black friday μαζί με το cashback του βγήκε 450 ευρώ το κιτ με τον ''καλό'' 18-55, εννοείται άξιζε η αγορά και την έχει ευχαριστηθεί) σε σχέση με μια d3200/d3300/d3400 πχ. Πόσο μάλλον κάποια 1300d, χωρίς να σημαίνει ότι δε μπορεί να βγάλει κανείς καλές φωτό, ποιοτικές φωτό κλπ κλπ.. να χαμε να λέγαμε είναι όλα, απλά όταν γίνεται σύγκριση μεταξύ τους δε μπορούμε να μην τα αναφέρουμε.

Έχουν όμως και τα θετικά τους όπως, καλό βίντεο, καλούς φθηνούς prime 24mm 2.8, 50mm 1.8, 40mm 2.8 αλλά και γενικά πιο φθηνούς φακούς γενικά σε σχέση με nikon ακόμα και από third party κατασκευαστές.

Και ξαναλέω, όλα είναι να χαμε να λέγαμε.. βλέπεις φωτογράφους πχ με μια d3300 και 18-55 που καδράρουν και βγάζουν πολύ καλύτερες φωτό άλλους που έχουν καλύτερο και ακριβότερο εξοπλισμό. 

Και να πω και κάτι άλλο μιας και πρόσφατα είδα ένα άλμπουμ γάμου φίλης μου τυπομένο σε ψηφιακό άλμπουμ (έτσι νομίζω λέγεται) που ο φωτογράφος ήταν πολύ καλός, είχε κάνει και τέχνη από το απλά να καταγράψει ένα γεγονός και να κάνει ένα καλό κάδρο και κατάλαβα ότι ίσως έτσι έχει η φωτογραφία μεγαλύτερη αξία και ουσία.. εννοώ δηλαδή να έχεις και να βλέπεις την φωτό σου τυπωμένη.

Και που θέλω να καταλήξω.. ναι, οκ, βγάζω μια καλή φωτό με iso 1600 με την crop μηχανή μου, φτιάχνω τη φωτό και ο θόρυβος έχει γίνει κάπως εμφανής και μου πέφτει η ψυχολογία που την βλέπω στην οθονάρα και τον διακρίνω. Η ίδια φωτό όμως τυπωμένη σε α4, α3, α2 κλπ δείχνει μια χαρά, ούτε φαίνεται ο θόρυβος ούτε τίποτα και την χαίρεσαι μια χαρά. Kαι μια τυπωμένη φωτό μάλλον προσφέρει μεγαλύτερη ευχαρίστηση από τις 5000 άλλες φωτό που έχεις και κάθονται μέσα στον υπολογιστή σου και απλά τις βλέπεις στην οθόνη.

Συμφωνώ κατά 99% !

Τα είπες όλα βασικά, θέλω απλά να προσθέσω μερικά πράγματα.

Συμφωνώ ότι η απόδοση των Nikon είναι καλύτερη στο θέμα ISO/θορύβου, προσοχή, με βάση όσα έχω διαβάσει από reviews, όχι από ιδία πείρα. Όμως δεν είναι μόνο ο θόρυβος που καθορίζει μια καλή φωτογραφική μηχανή.

Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι είχα ιδιαίτερο παράπονο από την 500D μου, μετά από 8 χρόνια συμβίωσης και 25000 περίπου φωτογραφίες. Αν ένιωθα ότι είχα πρόβλημα, προφανώς θα την είχα αλλάξει νωρίτερα. Στην 80D πήγα για πολλούς λόγους, όχι μόνο για το θέμα του θορύβου.

Έχοντας υπόψη τα reviews, για πολύ καιρό ως απολύτως αρχάριος, φοβόμουν να τραβήξω σε ISO 1600 ή 3200! Μετά ανακάλυψα τα αρχεία Raw, την νυκτερινή φωτογράφιση σε ευρυγώνιο, και δεν πίστευα ότι εγώ μπορώ να βγάζω τις φωτογραφίες που έβγαζα, αφού βέβαια τις είχα περάσει από το Adobe Camera Raw.

Έ όλες οι σημερινές Canon entry level, έχουν καλύτερη απόδοση από την 500D.

Άρα σε έναν αρχάριο, δεν μπορεί να είναι αποκλειστικό κριτήριο ο θόρυβος / ISO. Κοιτάμε συνολικά τη μηχανή, και καταλήγουμε σε όλα όσα σωστά είπες παραπάνω.

Εξάλλου, όπως έχω ξαναγράψει, για έναν αρχάριο, πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να αγοράσει μια σχετικά φθηνή entry level με τον κιτ φακό, και στη συνέχεια, μαθαίνοντας παράλληλα, να αγοράσει φακούς. Η φωτογραφική του ικανότητα θα απογειωθεί, εφόσον αγαπήσει το άθλημα. Και πολύ αργότερα, αναβαθμίζει σε καλύτερο σώμα.

Βασικά δηλαδή όπως έκανα εγώ στην πορεία του χρόνου. :rolleyes:

Δεν βλέπω πού υστερούν οι Canon στο παραπάνω σενάριο.

Για να μην πω και για το θέμα των χρωμάτων, δηλαδή την υπεροχή της Canon, κάτι το οποίο έχω διαπιστώσει προσωπικά και αναφέρεται και παντού στο Web. Εγώ και μόνο γι' αυτό, δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε Nikon. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι είχα ιδιαίτερο παράπονο από την 500D μου, μετά από 8 χρόνια συμβίωσης και 25000 περίπου φωτογραφίες. Αν ένιωθα ότι είχα πρόβλημα, προφανώς θα την είχα αλλάξει νωρίτερα. Στην 80D πήγα για πολλούς λόγους, όχι μόνο για το θέμα του θορύβου.

Προφανώς έχεις φακούς για crop σένσορα έτσι ; Για οικονομικά ήταν κοντά , εφόσον μιλάς για canon, η 6d.

Για απαιτητικούς χομπίστες, που δεν έχουν φακούς , θεωρώ ότι είναι η καλύτερη στιγμή να αγοράσουν full frame. Και στα 2 στρατόπεδα. Με αγορά πάντα από e-infin , όπως κάναμε εμείς !

Σε nikon η d610 με 870 ευρώ και σε canon 6d με 820 ευρώ !!!!! Δεν είχε ξαναγίνει αυτό ποτέ, full frame σε τέτοιες τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Προφανώς έχεις φακούς για crop σένσορα έτσι ; Για οικονομικά ήταν κοντά , εφόσον μιλάς για canon, η 6d.

Για απαιτητικούς χομπίστες, που δεν έχουν φακούς , θεωρώ ότι είναι η καλύτερη στιγμή να αγοράσουν full frame. Και στα 2 στρατόπεδα. Με αγορά πάντα από e-infin , όπως κάναμε εμείς !

Σε nikon η d610 με 870 ευρώ και σε canon 6d με 820 ευρώ !!!!! Δεν είχε ξαναγίνει αυτό ποτέ, full frame σε τέτοιες τιμές.

Ναι, όλοι οι ζουμ που έχω είναι για crop. Όμως ο σταθερός 50άρης είναι για full frame (Canon EF 50mm F1.8 II).

Κοίτα, όπως το πάρει κανείς για τις full frame. Φυσικά δεν ξανάγινε σε τέτοιες τιμές, είναι απίστευτη ευκαιρία, και φυσικά έχουν καλύτερη εικόνα. Όμως μετά οι φακοί ζουμ είναι πολύ πιο ακριβοί, αφού στερείσαι όλη τη σειρά των crop φακών - μιλάω μόνο για Canon που ξέρω. Συν το ότι κατά τεκμήριο είναι καλύτερης ποιότητας (πιο πολλά στοιχεία), πιο μεγάλοι, και άρα σαφώς πιο βαριοί. Οπότε εγώ προσωπικά, ζυγίζοντας τα υπέρ και κατά, δεν νομίζω να πάω ποτέ σε full frame.

Βέβαια θα μου απαντήσεις "πάρε μόνο prime φακούς", όπως κάνεις εσύ. Και αυτό σωστό είναι, αρκεί να είσαι έτοιμος στο συμβιβασμό "μετακινούμαι συνέχεια (τρεχάτε ποδαράκια μου) - αλλάζω φακούς συνέχεια". Δεν είναι κακό ούτε λάθος, αντιθέτως άμα είσαι αποφασισμένος, είναι μια χαρά. Π.χ λες, σήμερα θα πάω για φωτογράφιση με τον 50άρη και ότι κάτσει. Αποδεκτό και το έχω κάνει.

Από την άλλη, αυτό δεν μπορείς να το κάνεις εύκολα όταν είσαι με παρέα π.χ. και τη μια σου λείπει το ευρυγώνιο και την άλλη το ζουμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για μένα δεν είναι τόσο η εμφάνιση του θορύβου το πρόβλημα στις canon σε σχέση με τις nikon αλλά το dynamic range. Θόρυβο όλοι θα έχουμε πάνω από 800/1000 iso (για τις crop που μιλάμε).

Όπως είπα, φίλος έχει την 750d της canon με τους 18-55 is stm και 55-250 is και έχουμε βγάλει αρκετές φωτό και η διαφορά στο dynamic range είναι εμφανής (χωρίς να σημαίνει ότι η 750d δεν είναι καλή και αξιόλογη μηχανή και όλα τα παραπάνω που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιο). Και γιατί παίζει για μένα ρόλο το dynamic range; Είμαστε που είμαστε με crop και το φως που είναι τόσο αναγκαίο στη φωτογραφία είναι λιγότερο από αυτό που παίρνουμε σε σχέση με μια full frame, με το καλύτερο dynamic range μπορούμε σε είτε περίεργες είτε δύσκολες συνθήκες να βγάλουμε μια φωτό με το φωτόμετρο να δείχνει 3-4 γραμμές κάτω από τη μέση και να την ''φωτίσουμε'' στο lightroom/photohop χωρίς να χάσει και έχοντας γλιτώσει πχ το ανέβασμα του iso ή έχουμε γλιτώσει από το να βάλουμε μια πιο αργή ταχύτητα κλείστρου ώστε να είναι το φωτόμετρο στη μέση γιατί το dynamic range της μηχανής μας, δεν μας επιτρέπει πολλά παιχνίδια.

 ...όσον αφορά τώρα τις τιμές των φακών των full frame, ναι, είναι υψηλές και όχι για όλες τις τσέπες, αλλά εγώ από όσο βλέπω τελευταία που κοιτάζω λίγο παραπάνω φακούς κλπ, ακόμα και στις crop για να πάρεις τα μέγιστα που μπορούν να δώσουν, πρέπει να πάρεις ακριβούς φακούς. Οι μόνοι που είναι προσιτοί και το αποτέλεσμα είναι καλό (στη nikon τουλάχιστον) είναι οι prime 30/35/50 είτε nikkor είτε sigma, tamron κλπ. Κανένας φακός ζοομ κάτω από τα 700 ευρώ δεν είναι ''πραγματικά καλός'' με την απόλυτη έννοια της λέξης. Ναι, οκ, εμένα μπορεί να μου είναι οκ ο 55-200 vr ii πχ και το αποτέλεσμα να με ικανοποιεί, αλλά δεν είναι καλός φακός γενικά. Βάζοντας έναν καλό full frame καταλαβαίνεις τη διαφορά, όπως και εγώ την κατάλαβα όταν πάνω στη μηχανή μου έβαλα τον tamron 70-200 2.8 g2 φίλου μου και έπαιξα λίγο και έχω εικόνα το πως συμπεριφέρεται η μηχανή μου με έναν 55-200 vr nikkor. Σε όλους τους άλλους φακούς (που τους κατέταξα ως τους κάτω από 700 ευρώ και ότι δεν είναι πολύ καλοί), πληρώνεις είτε το μεγάλο range(18-105/140/200/250/300/400 σε ζοομ) είτε το αρκετά wide 10-20mm κλπ. Μερικές εξαιρέσεις μόνο υπάρχουνε (βλέπε 17-50 2.8 sigma/tamron, βλέπε tokina 11-16 2.8 και λίιγους ίσως ακόμα).

Με βάση το παραπάνω, όλοι οι ''σωστοί'' φακοί είναι ακριβοί. Είτε για crop μηχανή, είτε για full frame. 

 

Και για να δωσω μια εικόνα των παραπάνω περί του τί πληρώνεις και τί παίρνεις... Σκέφτομαι τελέυταία να πάρω και έναν zoom-tele φακό πχ 55-200/300 για να μου δώσει το παραπάνω εύρος από τον sigma 17-50 που αρκετές φορές χρειάζομαι. Αλλά μου πέρασε και η σκέψη του να δώσω τον sigma και να πάρω κάποιον από wide εως tele (18-250 πχ) ώστε να μην αλλάζω και φακό κάθε τρεις και λίγο κλπ. Έψαξα λοιπόν τους διάφορους φακούς, θετικά/αρνητικά, score τους σε sharpness κλπ και δυστυχώς το range που σου δίνουν πληρώνεις και τίποτα άλλο. Προσωπικά είχε αρχίσει να μου αρέσει η σκέψη του tamron 16-300 (γυρω στα 500 από Ελλάδα, κανα 100 κάτω από e-infin) που δίνει και αδιαβροχοποίηση που με ψιλο ενδιαφέρει αλλά τα αποτελέσματα στα διάφορα site από τις επιδόσεις του φακού σε οξύτητα κλπ με κολλάνε μιας και έχω δουλέψει τώρα με τον sigma μου που αποδίδει καλύτερα και είναι πιο φωτεινός.  Ο sigma  στην d7100 βγάζει στο dxomark 14 sharpness ο tamron 16-300 βγάζει 7, ο nikkor 18-200 βγάζει 8 και πάει λέγοντας... Όλοι βγάζουν κάτω από 10, ακόμα και ο nikkor 18-300 που κοστίζει αρκετά για crop. E, από εκεί και πέρα είναι όπως είπες.. ή θα επιλέξεις ποιότητα και αλλαγή φακών ή την ευκολία σου.. και κακά τα ψέματα, η ευκολία του ενος βασικού φακού είναι αρκετά δελεαστική ακόμα και αν χάνεις και λίγο σε ποιότητα. Οκ, έναν prime μπορούμε να αποκτήσουμε όλοι μας είτε έχουμε crop είτε full frame και να τον έχουμε μαζί για το τσακιρ κέφι.

Όλα όμως έχουν να κάνουν και με το τί τραβας, πού θέλεις να το πας το όλο πράγμα και πάει λέγοντας..

 

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για τέτοιες ανάγκες υπάρχουν μηχανές όπως η RX10. 

Στο λίγο φως δεν υπάρχει ουσιαστικά διαφορά μιας και χάνεις 2 στοπ από το μέγεθος του αισθητήρα αλλά παίρνεις πίσω το ένα στοπ από τον φακό και επιπλέον ο αισθητήρας είναι καλύτερης τεχνολογίας. Μόνο στο dynamic range θα υπάρχει μια διαφορά υπέρ των APSC. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...