Razor333 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Εγω παλι δεν καταλαβαινω γιατι να ασχοληθεις με encoding αποκλειστικα μεσο cpu και avx, την στιγμη που οι τελευταιες καρτες γραφικων εχουν h.265 hardware decoding/encoding μεχρι και 4Κ60. 6
narta Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Razor333 είπε Εγω παλι δεν καταλαβαινω γιατι να ασχοληθεις με encoding αποκλειστικα μεσο cpu και avx, την στιγμη που οι τελευταιες καρτες γραφικων εχουν h.265 hardware decoding/encoding μεχρι και 4Κ60. Γιατι μερικες σουιτες, ονοματα δεν λεμε - οικογενειες δεν θιγουμε (που να τους καει το σπιτακι), χρησιμοποιουν την gpu στο 1/10 των δυνατοτητων της και ετσι εισαι αναγκασμενος να προσπαθεις να μπαλωσεις τα αμπαλωτα (που να τους καει το σπιτακι το ειπαμε; ) μεσω ισχυρης cpu 2
jgeorgiou Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) λογικό είναι γιατί προσωπικά ξερω πολλούς home/office users με pc που παίζουν με την ενσωματωμένη gpu αν κάποιος δεν παίζει βαρια-σύγχρονα παιχνίδια γιατί να ξοδέψει λεφτά να αγοράσει κάρτα γραφικών και να έχει ένα υποσύστημα που καίει ρεύμα? κατ'εμέ το AVX είναι μεγάλο πλεονέκτημα για την intel Επεξ/σία 6 Μαΐου 2018 από jgeorgiou 1
_Theo_ Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 9 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε λογικό είναι γιατί προσωπικά ξερω πολλούς home/office users με pc που παίζουν με την ενσωματωμένη gpu αν κάποιος δεν παίζει βαρια-σύγχρονα παιχνίδια γιατί να ξοδέψει λεφτά να αγοράσει κάρτα γραφικών και να έχει ένα υποσύστημα που καίει ρεύμα? κατ'εμέ το AVX είναι μεγάλο πλεονέκτημα για την intel Σωστά. Και εγώ αν δεν έπαιζα 2-3 παιχνίδια, με την ενσωματωμένη UHD 630 θα ήμουν για τους λόγους που προανέφερες.
pirmen56 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 2 ώρες πριν, Razor333 είπε Εγω παλι δεν καταλαβαινω γιατι να ασχοληθεις με encoding αποκλειστικα μεσο cpu και avx, την στιγμη που οι τελευταιες καρτες γραφικων εχουν h.265 hardware decoding/encoding μεχρι και 4Κ60. Γιατί δεν είναι της ίδιας ποιότητας/συμπίεσης. Ειδικά όταν θες να συμπιέσεις μια ταινία, όσο δεν πάει άλλο, χωρίς να ρίξεις την ποιότητα. Άλλο το game streaming, όπου γίνεται περισσότερο αποδεκτή μια καλούτσικη ποιότητα χάριν της ταχύτητας. Για παράδειγμα το Tech Yes City είχε προτείνει settings για γρήγορο και καλό streaming μέσω NVENC. Εκεί λοιπόν που το NVENC μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση και να απαλλάξει πλήρως τη cpu, βλέπεις τους περισσότερους να τρέχουν CPU encoding και να βγάζουν τους ryzen πρώτους, όπως είναι φυσικό. Εδώ γίνεται μια συζήτηση για τους λόγους που τουλάχιστον στις τωρινές gpu δεν μπορεί να γίνει η ίδια ακριβώς δουλειά που κάνει μια cpu. https://video.stackexchange.com/questions/14656/why-processor-is-better-for-encoding-than-gpu Αναφορά σε κείμενο My understanding is that the search space for video encoding is SO big that smart heuristics for early-termination of search paths on CPUs beat the brute-force GPUs bring to the table, at least for high quality encoding. It's only compared to -preset ultrafast where you might reasonably choose HW encoding over x264, esp. if you have a slow CPU (like laptop with dual core and no hyperthreading). On a fast CPU (i7 quad core with hyperthreading), x264 superfast is probably going to be as fast, and look better (at the same bitrate). Η κοινή λογική πάντως λέει ότι αν γινόταν εξίσου πολύπλοκο encoding με GPU θα το είχαν ήδη κάνει.
Razor333 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Γιατί δεν είναι της ίδιας ποιότητας/συμπίεσης. Ειδικά όταν θες να συμπιέσεις μια ταινία, όσο δεν πάει άλλο, χωρίς να ρίξεις την ποιότητα. Άλλο το game streaming, όπου γίνεται περισσότερο αποδεκτή μια καλούτσικη ποιότητα χάριν της ταχύτητας. Για παράδειγμα το Tech Yes City είχε προτείνει settings για γρήγορο και καλό streaming μέσω NVENC. Εκεί λοιπόν που το NVENC μπορεί να βοηθήσει την κατάσταση και να απαλλάξει πλήρως τη cpu, βλέπεις τους περισσότερους να τρέχουν CPU encoding και να βγάζουν τους ryzen πρώτους, όπως είναι φυσικό. Εδώ γίνεται μια συζήτηση για τους λόγους που τουλάχιστον στις τωρινές gpu δεν μπορεί να γίνει η ίδια ακριβώς δουλειά που κάνει μια cpu. https://video.stackexchange.com/questions/14656/why-processor-is-better-for-encoding-than-gpu Η κοινή λογική πάντως λέει ότι αν γινόταν εξίσου πολύπλοκο encoding με GPU θα το είχαν ήδη κάνει. Προσωπικα δεν ξερω ουτε ενα σοβαρο προγραμμα που να μην εχει cuda/opencl accelaration στο video encoding και μετεπειτα και σε διαφορα effects. Δεν ξερω τι γινετε στο game streaming, αλλα τουλαχιστον οτι εχω δοκιμασει σε premiere με cuda accelaration βγαινει πολυ καλο και δεν εχω παρατηρησει καποια διαφορα με cpu only, εκτος φυσικα τον χρονο που ανεβαινει σημαντικα. Αν μπορει να συνδυαστει cpu+avx+gpu ακομα καλυτερα, αλλα κατι μου λεει οτι το κομματι που κανει accelaration το avx ειναι το ιδιο με αυτο που κανει η gpu, αλλα μπορει να κανω και λαθος.
james rod Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 7 ώρες πριν, Razor333 είπε Προσωπικα δεν ξερω ουτε ενα σοβαρο προγραμμα που να μην εχει cuda/opencl accelaration στο video encoding και μετεπειτα και σε διαφορα effects. Δεν ξερω τι γινετε στο game streaming, αλλα τουλαχιστον οτι εχω δοκιμασει σε premiere με cuda accelaration βγαινει πολυ καλο και δεν εχω παρατηρησει καποια διαφορα με cpu only, εκτος φυσικα τον χρονο που ανεβαινει σημαντικα. Αν μπορει να συνδυαστει cpu+avx+gpu ακομα καλυτερα, αλλα κατι μου λεει οτι το κομματι που κανει accelaration το avx ειναι το ιδιο με αυτο που κανει η gpu, αλλα μπορει να κανω και λαθος. γιατι ξερεις κανενα προγραμμα που να χρησιμοποιει avx2 εκτος του blender? συνηθως αφορα σερβερ, βασεις δεδομενων, hpc. ολες καθημερινες δικες μας εργασιες δηλαδη.
Heybro Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Μετά τα 3200cl16 δεν φαίνεται να υπάρχει μεγάλη διαφορά
pirmen56 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 18 ώρες πριν, Razor333 είπε Προσωπικα δεν ξερω ουτε ενα σοβαρο προγραμμα που να μην εχει cuda/opencl accelaration στο video encoding και μετεπειτα και σε διαφορα effects. Δεν ξερω τι γινετε στο game streaming, αλλα τουλαχιστον οτι εχω δοκιμασει σε premiere με cuda accelaration βγαινει πολυ καλο και δεν εχω παρατηρησει καποια διαφορα με cpu only, εκτος φυσικα τον χρονο που ανεβαινει σημαντικα. Αν μπορει να συνδυαστει cpu+avx+gpu ακομα καλυτερα, αλλα κατι μου λεει οτι το κομματι που κανει accelaration το avx ειναι το ιδιο με αυτο που κανει η gpu, αλλα μπορει να κανω και λαθος. Υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε SIMD εντολές και gpu acceleration(διαφορετικό από το 100% gpu encoding). https://old.reddit.com/r/nvidia/comments/49trfw/gpuaccelerated_video_transcoding/ Αναφορά σε κείμενο Handbrake is a graphical wrapper for a few other encoding applications, most notably x264. x264 has experimental support for using the GPU for some things that make sense, like scaling. However, GPUs are not ever ideal for encoding video unless they have a hardware encoder built-in (ie. nvenc, Intel QuickSync, etc). Even then, your final quality will suffer and your options are limited. x264 has a reputation for the best video quality at the smallest file size, mainly due to its psy optimizations. Stick with CPU encoding. I think Handbrake will already use your GPU's build-in hardware H.264 decoder if the source file is in that format, but this doesn't save much encoding time. Θυμάμαι κάποια προγράμματα που υποστήριζαν gpu accelerated encoding όπως το cyberlink mediaespresso, αλλά δεν υπήρχαν οι ίδιες δυνατότητες συμπίεσης και επιλογές με το handbrake. Ούτε προσέφερε πολλά το gpu acceleration. Γι'αυτό και τα εγκατέλειψα. https://stackoverflow.com/questions/25630209/why-use-simd-if-we-have-gpgpu?utm_medium=organic&utm_source=google_rich_qa&utm_campaign=google_rich_qa Spoiler First, SIMD can more easily interoperate with scalar code, because it can read and write the same memory directly, while GPUs require the data to be uploaded to GPU memory before it can be accessed. For example, it's straightforward to vectorize a function like memcmp() via SIMD, but it would be absurd to implement memcmp() by uploading the data to the GPU and running it there. The latency would be crushing. Second, both SIMD and GPUs are bad at highly branchy code, but SIMD is somewhat less worse. This is due to the fact that GPUs group multiple threads (a "warp") under a single instruction dispatcher. So what happens when threads need to take different paths: an if branch is taken in one thread, and the else branch is taken in another? This is called a "branch divergence" and it is slow: all the "if" threads execute while the "else" threads wait, and then the "else" threads execute while the "if" threads wait. CPU cores, of course, do not have this limitation. The upshot is that SIMD is better for what might be called "intermediate workloads:" workloads up to intermediate size, with some data-parallelism, some unpredictability in access patterns, some branchiness. GPUs are better for very large workloads that have predictable execution flow and access patterns. (There's also some peripheral reasons, such as better support for double precision floating point in CPUs.) 11 ώρες πριν, james rod είπε γιατι ξερεις κανενα προγραμμα που να χρησιμοποιει avx2 εκτος του blender? συνηθως αφορα σερβερ, βασεις δεδομενων, hpc. ολες καθημερινες δικες μας εργασιες δηλαδη. Επιτέλους ένας άνθρωπος που παραδέχεται ότι τα περισσότερα πράγματα όπου μετρούν τα cores και το AVX είναι για κατηγορίες pro και εταιρείες. Υπάρχει όμως κάτι καθημερινό που το AVX2 βοηθάει και αυτό είναι το encoding(π.χ. handbrake h265). Και το blender για λίγους χομπίστες και ημιεπαγγελματίες των 3d γραφικών.
akoinonitos Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 1 ώρα πριν, Heybro είπε Μετά τα 3200cl16 δεν φαίνεται να υπάρχει μεγάλη διαφορά Aν σφιξει τα Timings θα εχει με timings default δεν κανει προκοπη
Heybro Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Μόλις τώρα, akoinonitos είπε Aν σφιξει τα Timings θα εχει με timings default δεν κανει προκοπη Λες για τα sub timings έτσι? Γιατί εδώ κρατάει ακριβώς τα ίδια και δείχνει διαφορές ανάλογα τη συχνότητα.
akoinonitos Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Heybro είπε Λες για τα sub timings έτσι? Γιατί εδώ κρατάει ακριβώς τα ίδια και δείχνει διαφορές ανάλογα τη συχνότητα. Ναι για τα sub λεω, μηπως μπορεις να βαλει το link του review να το χαζεψω? Επεξ/σία 7 Μαΐου 2018 από akoinonitos
Heybro Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Ναι για τα sub λεω, μηπως μπορεις να βαλει το link του review να το χαζεψω? Βεβαίως είναι το παρακάτω καθαρά το έκαναν για να δείξουν διαφορές σε memory scaling http://www.legitreviews.com/ddr4-memory-scaling-performance-with-ryzen-7-2700x-on-the-amd-x470-platform_205154 Επεξ/σία 7 Μαΐου 2018 από Heybro
akoinonitos Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 Δημοσ. 7 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Heybro είπε Βεβαίως είναι το παρακάτω καθαρά το έκαναν για να δείξουν διαφορές σε memory scaling http://www.legitreviews.com/ddr4-memory-scaling-performance-with-ryzen-7-2700x-on-the-amd-x470-platform_205154 Thanks Ενω εδειξε το calculator στο αρθρο δεν μπηκε στο κοπο να τρεξει και ενα με τα fast timings ετσι να δουμε τι διαφορες θα ειχε Επεξ/σία 7 Μαΐου 2018 από akoinonitos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα