Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Heybro είπε

Stilt είναι έβλεπα για ryzen τον είχα πετύχει και έδειχνε timings για κάθε μνήμη. Hynix Samsung micron. Αν είναι βελτιωμένα του spartan μπορεί να μας διαφωτίσει ο ίδιος. 

Ο Stilt δίνει timings που τρέχουν κυριολεκτικά σε όλα τα CPUs, εγώ απλά πήρα τα timings του και έσφιξα ότι μπορούσα με βάση τα διαφορα calculations που υπάρχουν για "σωστά" timings. Υπάρχει διαφορα από τα timings του The Stilt και αυτά που τρέχω εγώ αλλα την βλέπεις σε λίγες περιπτώσεις με πολύ συγκεκριμένο hardware.

Επεξ/σία από Spartan117
  • Like 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, ~Palpatin~ είπε

Γιατί έτσι θα κάνουμε συγκρίσεις, όχι με μια συγκεκριμένη τεχνολογία που έχει πίσω της 9-10 χρόνια Intel optimized timings..

Δεν διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά σήμερα έχει σημασία τι γίνεται, εφόσον συγκρίνουμε σύγχρονες πλατφόρμες (και όχι δεν είχα "παίξει" με την Χ58). Στους μπλε τα ΧΜΡ λίγο-πολύ σου δίνουν ότι είναι να πάρεις από επιδόσεις, ναι ή όχι; (Μιλώντας για τις τελευταίες γενιές, haswell/haswell-e και μετά)

Αν όχι, τι βελτιώσεις δέχονται, γιατί όσο έχω ψάξει δεν έχω βρει κάτι ουσιαστικό, ούτε έχω βρει κάτι σχετικό στα 2-3 φόρα που συμμετέχω.

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, ZahosDoganos είπε

Ο δημιουργός έριξε βόμβα ναπάλμ εν γνώση του και την έκανε από το πεδίο μάχης 

Ο ts έφτιαξε μία μεγάλη πυρά έβαλε μεσα το pc του και ορκιστηκε να μήν ξαναρωτήσει τέτοια πράγματα.

burn.thumb.jpg.802139f6b4b6fa749ec054323ea22206.jpg

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Zaknafein είπε

Δεν διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά σήμερα έχει σημασία τι γίνεται, εφόσον συγκρίνουμε σύγχρονες πλατφόρμες (και όχι δεν είχα "παίξει" με την Χ58). Στους μπλε τα ΧΜΡ λίγο-πολύ σου δίνουν ότι είναι να πάρεις από επιδόσεις, ναι ή όχι; (Μιλώντας για τις τελευταίες γενιές, haswell/haswell-e και μετά)

Αν όχι, τι βελτιώσεις δέχονται, γιατί όσο έχω ψάξει δεν έχω βρει κάτι ουσιαστικό, ούτε έχω βρει κάτι σχετικό στα 2-3 φόρα που συμμετέχω.

Βελτιώσεις πάντα παίρνουν και αρκετές μάλιστα, αλλά είναι τόσο χρονοβόρο για τον μέσο χρήστη που τις καθιστά άχρηστες.

Σου έκανα αναφορά για τις πρώτες ουσιαστικά γενιές της σημερινής πλατφόρμας μιας και είναι η πρώτη γενιά και στην AMD, πρόσεξε δεν τους υποστήριζε γιατί κατά την γνώμη μου έκαναν πολλά λαθοι και η ΑΜ4 βγήκε εσπευσμένα χωρίς να είναι έτοιμη.

Άσε που όλες οι μητρικές ήταν απαράδεκτες με doublers ανώριμα BIOS και άλλα θέματα.

Περίμενα από μια εταιρεία να έχει μάθει από τα λαθοι της και να γνωρίζει ότι η τρίχα θα γίνει τριχιά οπότε θα έπρεπε να έχει φροντίσει για όλα αυτά.

Κάθομαι τώρα και διαβάζω για Intel, για 2 κλικ μνήμες και άλλα κουλά λες και όλα είναι ρόδινα αλλά και από την άλλη έχουμε τους μισούς και βάλε χρήστες να καταριούνται ενώ έκαναν αυτοί λάθος αγορά

Το ίδιο είχε γίνει αν θυμάσαι καλά με τα αρκετά θέματα με RX και το 99% των χρηστών του φόρουμ που γκρινιαζε στο τέλος και αφού είχε γίνει μπουρδέλο για άλλη μια φορά το θέμα τους από γνωστά και μη τρολ έγραφαν ότι έχουν κάνει OC και φυσικά ήταν και άσχετοι!!!

Δεν ξέρω; Θα διαβάσω, δεν θα μπω σε ένα τεχνολογικό φόρουμ να γράφω ασυναρτησίες και να δημιουργώ flame post. Πρόσφατο παράδειγμα γνωστός χρήστης έγραψε "πήρα AMD αλλά δεν θέλω να δουλεύω εγώ για το μηχάνημα αλλά αυτό για εμένα", το ότι ήθελε να κάνει OC για επιδόσεις κάτι το οποίο αφορά τα μισά θέματα εδώ μέσα και για την Intel φυσικά πέρασε στα μικρά γράμματα.

Συγνώμη αλλά αυτά και αυτά διαβάζουμε εδώ μέσα. Δεν υπάρχει μια συνέχεια.... Δεν θέλω να συνεχίσω την κουβένταου λέει ο άλλος, του κάνω και  like και μου γράφει δύο σεντόνια στο μεθεπόμενο ποστ του!!!!

Να τον πάρω στα σοβαρά;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ~Palpatin~ είπε

Βελτιώσεις πάντα παίρνουν και αρκετές μάλιστα, αλλά είναι τόσο χρονοβόρο για τον μέσο χρήστη που τις καθιστά άχρηστες.

 

Στείλε σε ΠΜ αν θες, γιατί έχω βρει πολύ λίγα πράγματα και το ψάχνω ακόμα.

Τώρα με τα κασκόλ και τους άσχετους άκρη δεν βγαίνει, τους τα λες, τα εξηγείς και μετά από 2-3 μηνύματα ξαναλένε τα ίδια, οπότε τι να κάνεις :P

  • Like 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, DiaperCh@nger είπε

Μου τον μπλοκάρανε για πάντα? Έχω στείλει δυό mail σε moderator, δεν έχω λάβει κάποια απάντηση.

Ο τάκαρος επιμένει ότι η ταχύτητα καθορίζεται αποκλειστικά από το ipc.

Ο περισσότερος κόσμος από ότι καταλαβαίνω, αντιλαμβάνεται την ταχύτητα/επιδόσεις  ως το γινόμενο του ipc με τη συχνότητα.

Ας πούμε ότι ο καθένας έχει την δική του ανάγνωση επί του θέματος :-)
 

το ipc ειναι συναρτηση πολλων πραγματων, οπως και γενικα η αποδοση ενος επεξεργαστη ειναι συναρτηση αρκετων πραγματων και δε φτανει μονο το ipc. σετ εντολων, συχνοτητας, αρχιτεκτονικης. αυτοι που τους σχεδιαζουν παιρνουν εναν μεσο ορο απο διαφορα τεστ, ξεχωριστα για integer και floating και μετρανε. τωρα φυσικα εδω μεσα, που δεν εχουμε καμια σχεση με μηχανικους θα τρεξουμε ενα cb και βγαλαμε το ευκολο συμπερασμα. ποιο ειναι το συμπερασμα ομως? οτι ο ταδε επεξεργαστης ειναι καλυτερος στο ρεντερινγκ, οχι συνολικα. αυτο ειναι το λαθος. επισης τα bench που μετρανε mips ειναι της πλακας γιατι δε λαμβανουν υποψιν τους το τι εντολες εκτελει ο επεξεργαστης, οι οποιες οπως ειπα εχουν διαφορετικο χρονο εκτελεσης(κυκλο ρολογιου). τωρα αν δεις το σχεδιο του πυρηνα, σχεδον παντου ειναι ανωτερο και πιο ανοικτο της ιντελ. περισσοτερες reg, καλυτερο ΟοΟ, και καλυτερο σχεδιασμο cache πραγμα πολυ βασικο για το ipc. οποτε δεν ειναι καθολου περιεργο που σε γενικες γραμμες οι της ιντελ ειναι καλυτεροι. τωρα οσον αφορα το ρεντερινγκ αν βγαλει οχταπυρηνο η ιντελ, τον συγκρινουμε απευθειας με τον 2700χ ή αλλιως συγκρινουμε τον 2700χ με τον 7820χ με δυο καναλια μνημης ομως για να ειναι πιο δικαιο.

υ.γ σε ολες τις συγκρισεις αντικειμενων υπαρχουν κατηγοριες και ετσι συγκρινουμε. οχι απευθειας με την τιμη. στα αυτοκινητα συγκρινεις κατηγοριες, δε θα πας να συγκρινεις τα gti με αυτοκινητα κανονικα ουτε θα πεις δε συγκρινω ενα αυτοκινητο 1600 επειδη ειναι πιο ακριβο απο το αλλο. πχ αλφα ρομεο - μερσεντες/bmw. ουτε θα συγρινεις το εβο με την μερσεντες c200κ επειδη εχουν τα ιδια κυβικα και τα ιδια χρηματα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, james rod είπε

το ipc ειναι συναρτηση πολλων πραγματων, οπως και γενικα η αποδοση ενος επεξεργαστη ειναι συναρτηση αρκετων πραγματων και δε φτανει μονο το ipc. σετ εντολων, συχνοτητας, αρχιτεκτονικης. αυτοι που τους σχεδιαζουν παιρνουν εναν μεσο ορο απο διαφορα τεστ, ξεχωριστα για integer και floating και μετρανε. τωρα φυσικα εδω μεσα, που δεν εχουμε καμια σχεση με μηχανικους θα τρεξουμε ενα cb και βγαλαμε το ευκολο συμπερασμα. ποιο ειναι το συμπερασμα ομως? οτι ο ταδε επεξεργαστης ειναι καλυτερος στο ρεντερινγκ, οχι συνολικα. αυτο ειναι το λαθος. επισης τα bench που μετρανε mips ειναι της πλακας γιατι δε λαμβανουν υποψιν τους το τι εντολες εκτελει ο επεξεργαστης, οι οποιες οπως ειπα εχουν διαφορετικο χρονο εκτελεσης(κυκλο ρολογιου). τωρα αν δεις το σχεδιο του πυρηνα, σχεδον παντου ειναι ανωτερο και πιο ανοικτο της ιντελ. περισσοτερες reg, καλυτερο ΟοΟ, και καλυτερο σχεδιασμο cache πραγμα πολυ βασικο για το ipc. οποτε δεν ειναι καθολου περιεργο που σε γενικες γραμμες οι της ιντελ ειναι καλυτεροι. τωρα οσον αφορα το ρεντερινγκ αν βγαλει οχταπυρηνο η ιντελ, τον συγκρινουμε απευθειας με τον 2700χ ή αλλιως συγκρινουμε τον 2700χ με τον 7820χ με δυο καναλια μνημης ομως για να ειναι πιο δικαιο.

υ.γ σε ολες τις συγκρισεις αντικειμενων υπαρχουν κατηγοριες και ετσι συγκρινουμε. οχι απευθειας με την τιμη. στα αυτοκινητα συγκρινεις κατηγοριες, δε θα πας να συγκρινεις τα gti με αυτοκινητα κανονικα ουτε θα πεις δε συγκρινω ενα αυτοκινητο 1600 επειδη ειναι πιο ακριβο απο το αλλο. πχ αλφα ρομεο - μερσεντες/bmw. ουτε θα συγρινεις το εβο με την μερσεντες c200κ επειδη εχουν τα ιδια κυβικα και τα ιδια χρηματα.

Ωραία λογική. Άρα σύμφωνα με αυτή ο 1600 των 250 ευρώ όταν βγήκε ήταν άδικο να συγκριθεί με τον 7600k, ο οποίος στο κάτω κάτω της γραφής ήταν και αρκετά ακριβότερος ειδικά αν συνυπολογίσεις το extra κόστος της z270 σε σχέση με b350 και την αγορά ψύκτρας. Θα έπρεπε να πάμε στην HEDT πλατφόρμα της (Χ99) και στον 6800κ για να είναι fair η σύγκριση :o. Η πλάκα είναι ότι όντως ο 1600 έχει παραπλήσιο ipc και επιδόσεις με τον broadwell-e οπότε και η τσόντα ολοκληρώνεται :D.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, ilos είπε

Ωραία λογική. Άρα σύμφωνα με αυτή ο 1600 των 250 ευρώ όταν βγήκε ήταν άδικο να συγκριθεί με τον 7600k, ο οποίος στο κάτω κάτω της γραφής ήταν και αρκετά ακριβότερος ειδικά αν συνυπολογίσεις το extra κόστος της z270 σε σχέση με b350 και την αγορά ψύκτρας. Θα έπρεπε να πάμε στην HEDT πλατφόρμα της (Χ99) και στον 6800κ για να είναι fair η σύγκριση :o. Η πλάκα είναι ότι όντως ο 1600 έχει παραπλήσιο ipc και επιδόσεις με τον broadwell-e οπότε και η τσόντα ολοκληρώνεται :D.

μαλλον παρελλειψες την λεξη κατηγοριες που ειναι σημαντικη.:P τωρα αμα θες εσυ συγκρινε τον και με τους xeon, δικο σου θεμα τι με νοιαζει. το πιθανοτερο να εχουν καλυτερο ipc και απο αυτους.

Επεξ/σία από james rod
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας πω κ εγώ την μαλακία μου με την σειρά μου 😂😂 ι3 8100 με gtx 970 πάει σφαίρα σε όλα τα games που παίζω PUBG τώρα να γράψω το λολ δεν αξίζει καν μέχρι κ με την στοκ γραφικών από τον επεξεργαστή θα πιάνει 60fps. τώρα το σενάριο με το overclock cpu ένα θέμα πού γίνεται κατά την γνώμη μου να σπρώχνουμε τον επεξεργαστή στα όρια του και να ρισκάρουμε μητρικές κ επεξεργαστές στεγνά.

Η προσωπική μου άποψη πάντως είναι κυρίως για τους gamers να έχουν μια άριστη γραφικών παρά να κοιτάνε το overclock στον επεξεργαστή.

 

Συμπέρασμα: είτε intel ή ryzen πάρεις πάνω κάτω στο ίδιο αποτέλεσμα θα φτάσεις αργά η γρήγορα απλά η AMD έκανε τεράστιο βήμα με τους ryzen αν τους συγκρίνει κάποιος με τους fx και θα πάρει καιρό μέχρι να βγουν όλα τα fix με μητρικές κλπ γιατί η ιντελ πάει σιγά σιγά κάθε σειρά που έβγαλε από επεξεργαστές δεν ήταν τόσο ξαφνικό άλμα, πραγματικά συγκρίνεις fx-ryzen και νομίζεις ότι δεν τους έβγαλε η ίδια εταιρεία

Επεξ/σία από LIGHT1NG
Δημοσ.
Στις 5/2/2018 στις 11:54 ΜΜ, cpc464 είπε

https://www.hpcwire.com/2015/01/22/compilers-amdahls-law-still-relevant/

Διάβασε και εσύ το παραπάνω paper που εξηγεί ότι ο νόμος δέν είναι πλέον σχετικός, ο Amdahl μίλησε για ομογενείς πυρήνες και δέν έχει λάβει υπόψη του σύγχρονες τεχνικές που περιγράφονται εντός,και το έχει γράψει καθηγητής-compiler engineer της nvidia.

Το διάβασα τελικά γιατί είχε ενδιαφέρον. Δεν επιτίθεται στην ουσία του Amdahl Law, που είναι το ανώτατο όριο στο speedup, όσα cores και αν αφιερώνεις, όταν ένα τμήμα του κώδικα σου είναι μονονηματικό. Αμφισβητεί τον μαθηματικό τύπο που χρησιμοποιεί ο Αμντάλ για να υπολογίζει με ακρίβεια αυτό το όριο. Λέει ότι σε ειδικές περιπτώσεις υπάρχουν μεγαλύτερα οφέλη από αυτά που υπολογίζει ο τύπος ή και μικρότερα ακόμα. Τονίζω το "ειδικές".

Για παράδειγμα σε κάποια σενάρια, λέει, όταν μπορούμε να σπάσουμε μια εργασία σε πολλές μικρές, τότε κάθε cpu δύναται να χωρέσει στην cache της όλα τα δεδομένα του  δικού της υποπροβλήματος με αποτέλεσμα να μην χάνεται χρόνος αναζήτησης στην κεντρική ραμ. Έτσι υπάρχει ένα παράπλευρο κέρδος από τη χρήση μόνο της γρήγορης cache, το οποίο ο τύπος του Αμντάλ παραβλέπει. Αυτό όμως δεν συμβαίνει για όλα τα προβλήματα. Ο αρθρογράφος εν τω μεταξύ δουλεύει πάνω σε εφαρμογές HPC, που δεν έχουν καμία επαφή π.χ. με games.

Μικρότερα οφέλη υπάρχουν από το overhead του να συντονίζεις όλα αυτά τα παράλληλα θρεντ, λέει. Ο νόμος του Αμντάλ κάνει την ευνοϊκή υπόθεση ότι δεν υπάρχει καθόλου overhead, ενώ πρακτικά υπάρχει.

Αλλού λέει ότι ακόμα και αν ισχύει ο τύπος του Αμντάλ δεν είναι σίγουρο ότι μας επηρεάζει. Ας πούμε όταν κάποιος θέλει να τρέξει μια προσομοίωση για τον καιρό στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα, τότε ο νόμος του Αμντάλ τον περιορίζει στο πόσο γρήγορα θα τελειώσει αυξάνοντας τα cores. Αν από την άλλη ο στόχος είναι να βγάζουμε μέσα σε δεδομένο χρόνο όσο το δυνατόν πολυπλοκότερες προσομοιώσεις του καιρού, τότε τα όρια του νόμου αυτού δεν μας απασχολούν.

Με άλλα λόγια κάθε περίπτωση πρέπει να κρίνεται ξεχωριστά. Ο τύπος του Αμντάλ είναι υπεραπλουστευτικός. Πιστεύω ότι ο Αμντάλ το ήξερε, αλλά έβγαλε έναν γενικό μπούσουλα για να καταλάβουν οι devs τα όρια του "moar cores". Στα games βλέπουμε τα όριά τους και τις δυσκολίες από σήμερα κιόλας που υπάρχουν αρκετά cores. Το τελευταίο Total War π.χ.(Saga thrones) δεν γεμίζει καλά καλά 4 cores.

http://gamegpu.com/rts-/-стратегии/total-war-saga-thrones-of-britannia-test-gpu-cpu

https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/total-war-saga-thrones-of-britannia-pc-performance-analysis/2/

 

Δημοσ.

Και η ιστορία συνεχίζεται. Μετά τα παιχνίδια υπάρχει άραγε άλλη χρήση ενός pc? Ο χρυσός κανόνας για την απόδοση ενός pc είναι τα παιχνίδια, οτιδήποτε άλλο είναι άσχετο.

Δημοσ.

οσον αφορα τον προγραμματισμο - και εχει πλακα γιατι μερικοι επιμενουν στην ασχετοσυνη τους - δεν χρειαζεται να σπας το προγραμμα σε παμπολλα ανεξαρτητα threads για να εχεις παραλληλισμο. ενα πολυ ενδιαφερον αρθρο 10 σελιδων που περιγραφει το αποτυχημενο στορι του lrb κ.α, απο ανθρωπο που ηταν μεσα στην ομαδα προγραμματιστων της ιντελ.

These interesting things boiled down to the SPMD programming model, familiar to GPU programmers both from shaders and languages like CUDA: you write code that mostly looks like it’s serial, just describing a computation on a single data element (vertex, pixel, etc.). In turn, that code is run in parallel on the hardware with many different inputs—many vertices are transformed at once, many pixels are shaded together, etc. In this model, the parallelism is implicit. For the most part, the programmer only needs to think about operating on one piece of data, and doesn’t need to worry about how their program is mapped to hardware. (It isn’t always that simple in CUDA and in more recent versions of DirectX and OpenGL, but it’s mostly true.) Parallel execution is handled automatically, and as long as you provide the GPU with enough independent work to do, you can get great parallel utilization.

http://pharr.org/matt/blog/2018/04/18/ispc-origins.html

 

Δημοσ.

Τι σχέση έχει το SPMD με αυτά που λέμε δεν μπορώ να καταλάβω. Έτσι λειτουργούν οι κάρτες γραφικών. Απλές εντολές εκτελούνται παράλληλα πάνω σε πολλά δεδομένα.

Αν μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο για τα λειτουργικά συστήματα και τις εφαρμογές γραφείου π.χ. τότε θα τρέχαμε τα πάντα μέσα από Geforce. Τόσο η ίντελ όσο και η AMD έχουν ειδικές εντολές για τέτοιες περιπτώσεις προβλημάτων. Το γνωστό AVX.

Αυτό που πρέπει να χωνέψουμε είναι το παρακάτω, από devs της πιάτσας και όχι θεωρητικούς αναλυτές.

http://www.bit-tech.net/reviews/gaming/how-ai-in-games-works/7/
 

Αναφορά σε κείμενο

 

Not everyone is convinced that GPGPU is the best way of processing AI though. Bethesda’s Jean-Sylvere Simonet notes that "we might be able to take advantage of parallel architectures, but not for everything. You could probably speed up some individual parts of the decision process, such as replacing your AI search with a brute-force GPU approach, or running a pattern detection algorithm". However, Simonet also points out that "most AI processing is very sequential and usually requires a lot of data. 

"For an NPC to decide on its next action, it will usually have to query the world for a tonne of information, and most of that information is conditional on a previous query result. For that reason, fewer processors that are more versatile, such as the SPEs in the PlayStation 3’s Cell chip, are ideal". 

 

Όταν θες να προσομοιώσεις καταστάσεις του αληθινού κόσμου, όπως γίνεται με τη συμπεριφορά ενός NPC ή την ακολουθία κάποιων φυσικών φαινομένων, πολλές φορές πρέπει να ξέρεις την προηγούμενη κατάσταση για υπολογίσεις την επόμενη. Αυτό δεν μπορεί να το αλλάξει καμία AMD. Είναι θέμα λογικής.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καμια πιο παλια αναφορα επρεπε να βαλεις... μονο του 2009? :lol:

btw οι εφαρμογες γραφειου ειναι κλασσικη περιπτωση παραλληλισμου, ασχετα αν δε το εχεις καταλαβει εσυ.

ο mat pharr θεωρητικος.....  :lol:

ναι σωστα ελυσε πολλα προβληματα το avx, ασχετα που οταν βγηκε δεν υπηρχε καμια υλοποιηση που να το υποστηριζει. :lol:       αποσμασματα απο τον ιδιο.

 

The funny thing about it was, Intel was about to ship AVX but there’d be a delay, in some cases of years, before AVX made anything run faster. For things the autovectorizer could handle, it’d just be a recompile. For everything that had been written in SSE intrinsics, well, someone’d have to go and recode it in AVX intrinsics before it’d be any faster. For all the scalar code in the world that didn’t use SIMD, there’d be no benefit from AVX. What was the incentive in writing all those intrinsics in the first place if you’d have to do it all again in a few years again anyway?

For the most part, people at Intel didn’t seem to bothered by things being this way; I never really understood it. Well, some were bothered, but I didn’t understand why leadership wasn’t actively freaking out about it—you’re shipping a CPU with double the computational capability as the one from a year before, but almost no one will enjoy that benefit?

http://pharr.org/matt/blog/2018/04/25/ispc-volta-avx.html

Επεξ/σία από james rod
Δημοσ.
18 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Όταν θες να προσομοιώσεις καταστάσεις του αληθινού κόσμου, όπως γίνεται με τη συμπεριφορά ενός NPC

Το οτι αναγάγεται ολη η ουσια των υπολογιστων σε τι κανουν τα παιχνιδια με ξεπερνα. Fuk games. Υπαρχουν τοσα προγραμματα επαγγελματικη ή μη φυσεως που θα μπορουσαν να επωφεληθουν απο την πολυνματικη υλοποιηση. Π.χ. plugins προγραμματων επεξεργασιας ηχου εχουν μεινει στο single threading επειδη το compile γινεται με βαση τα optimazation routines για τους assembler της Intelας. Fuk dat. Επειδη μια εταιρια με ηγετικη θεση στον χωρο δεν ξεκουναει τον πισινο της θα πρεπει ολοι να μεινουμε πισω; Fuk dat too.

 

Μακαρι η ανοδος της AMD να ειναι τετοια ωστε να παρει φωτια ο κωλος τους σε σημειο που θα καιγεται το ορθο.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...