Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

το 7% θα ήταν μεγάλη διαφορά (για μένα) αν ήταν σε 4K. Γιατί αυτά τα 4 ριμαδοFps θα με έκαναν να κλειδώσω στο 60 V-SYNC 

Όμως δεν μου τα παρέχουν κανένας απο τους 2

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, strawman είπε

Τα bench που τρεχουμε σε 360p ρε αδερφε. Εγω γιατι πασχιζω να βγαλω 3 fps πανω απο τον Spartan? 

Εχεις ram στα 3466cl14?

Μόλις τώρα, akoinonitos είπε

Οχι τον εναν τον χαρακτηρισες 8 ψοφιους πυρηνες και τον αλλο 6 τουμπανους....

Ειναι κατωτεροι. Oι ryzen 3 που θα χτυπανε 5αρι πιστευω θα ειναι στα ισα. Αλλα μεχρι τοτε εχουμε δρομο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Heybro είπε

Μην περνεις ενα cinebench. Πιασε premiere cad κτλ. Ο 8700k ειναι μπροστα στα περισσοτερα. Οταν σε 5+ χρονια ολα θα δουλευουν 16threads εκει θα χρειαζονται τοσοι πυρηνες. Οι bulldozer με τους 8 πυρηνες τι να σου πω δουλεια που εκαναν. Ολοι τα χειροτερα γραφουν.

Για δες exports time σε premier και ξανα πες μου ,παραπληροφορεις συνεχως...

PremiereEncode.png

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 3
Δημοσ.
Μόλις τώρα, akoinonitos είπε

Οχι τον εναν τον χαρακτηρισες 8 ψοφιους πυρηνες και τον αλλο 6 τουμπανους....

Αυτό ίσχυε για τους άθλιους FX.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε

το 7% θα ήταν μεγάλη διαφορά (για μένα) αν ήταν σε 4K. Γιατί αυτά τα 4 ριμαδοFps θα με έκαναν να κλειδώσω στο 60 V-SYNC 

Όμως δεν μου τα παρέχουν κανένας απο τους 2

Για 4k αργουμε παρα πολυ για bottleneck απο cpu φιλε μου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Δηλαδή αν έχεις στην ίδια διάσταση 1440p θα έχεις άλλη γωνία θέασης;

Kαι επίσης στο gaming που κολάει το 1080p υλικό;

Spoiler

Η χαμηλή ανάλυση προκαλεί δύο προβλήματα.

Το ένα είναι desktop με πιο ογκώδη αντικείμενα. Γιατί τα περισσότερα πίξελ σε βοηθούν να μικρύνεις τα αντικείμενα, χωρίς να χάσουν σε λεπτομέρεια και επομένως να χωρέσεις περισσότερα στην επιφάνεια εργασίας. Αν δεν σε απασχολεί αυτό(εμένα πάντως όχι) το άλλο κακό που μπορεί να σου κάνει η ανεπαρκής ανάλυση είναι το πιξέλιασμα. Στα γράμματα και αλλού. Για τις συνθήκες που περιέγραψα δεν έχω δει πιξέλιασμα.

Κάποιοι προβάλλουν υλικό 1080p(Π.χ. ένα βίντεο) σε 1440p οθόνη και βλέπουν θολούρα. Και νομίζουν ότι φταίει η ανάλυση. Δεν φταίει η ανάλυση. Φταίει το interpolation που κάνει η οθόνη. Εδώ βλέπουμε και ένα αρνητικό των πολύ υψηλών αναλύσεων. Σε καταδικάζουν να προβάλεις μόνο πρωτοκλασάτο υλικό γιατί όλα τ'άλλα παίζουν θαμπά.

 

Επεξ/σία από pirmen56
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε

Για δες exports time σε premier και ξανα πες μου ,παραπληροφορεις συνεχως...

Ποτε δεν παραπληροφορω. Φαντασου στα 5ghz all core τι θα γινεται

 

 

 

Screenshot_1.png

Δημοσ.
Just now, Heybro said:

Μην περνεις ενα cinebench. Πιασε premiere cad κτλ. Ο 8700k ειναι μπροστα στα περισσοτερα. Οταν σε 5+ χρονια ολα θα δουλευουν 16threads εκει θα χρειαζονται τοσοι πυρηνες. Οι bulldozer με τους 8 πυρηνες τι να σου πω δουλεια που εκαναν. Ολοι τα χειροτερα γραφουν.

Εχεις εντελως λαθος βαση συγκρισης να ξερεις. Στα premiere και στα cad που τρεχουν 2 threads και ο 8350k βγαινει μπροστα απο τον 8700k. Το θεμα οταν πας για productivity workloads δεν ειναι μονο το ποσο γρηγορα τελειωνει το 1 task, το θεμα ειναι και ποσα tasks μπορεις να τρεξεις ταυτοχρονα. Ο αλλος που εχει να κανει warp stabilization σε 5 videos δεν θα τα τρεξει ενα ενα, θα τα βαλει και τα 5 μαζι. Και εκει ειναι που οι Ryzen δειχνουν τα δοντια τους, και οι διαφορες δεν ειναι 3-4 fps που ειναι στο gaming. Μιλαμε για χαοτικες διαφορες. 

Για να καταλαβεις, οταν συγκρινεις ποσο γρηγορα τελειωνει 1 task στο premiere ειναι σαν να μου λες οτι ο 6950x ειναι για τα σκουπιδια, γιατι ο 8700k το τελειωνει πιο γρηγορα. Ειναι πολυ λαθος ο συλλογισμος σου. Το point ειναι οτι για το usecase που ενας 6950x ειναι καλυτερος του 8700k εκει ειναι που οι Ryzen εχουν το απιστευτο VFM.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, pirmen56 είπε

Η χαμηλή ανάλυση προκαλεί δύο προβλήματα.

Το ένα είναι desktop με πιο ογκώδη αντικείμενα. Γιατί τα περισσότερα πίξελ σε βοηθούν να μικρύνεις τα αντικείμενα, χωρίς να χάσουν σε λεπτομέρεια και επομένως να χωρέσεις περισσότερα στην επιφάνεια εργασίας. Αν δεν σε απασχολεί αυτό(εμένα πάντως όχι) το άλλο κακό που μπορεί να σου κάνει η ανεπαρκής ανάλυση είναι το πιξέλιασμα. Στα γράμματα και αλλού. Για τις συνθήκες που περιέγραψα δεν έχω δει πιξέλιασμα.

Κάποιοι προβάλλουν υλικό 1080p(Π.χ. ένα βίντεο) σε 1440p οθόνη και βλέπουν θολούρα. Και νομίζουν ότι φταίει η ανάλυση. Δεν φταίει η ανάλυση. Φταίει το interpolation που κάνει η οθόνη. Εδώ βλέπουμε και ένα αρνητικό των πολύ υψηλών αναλύσεων. Σε καταδικάζουν να προβάλεις μόνο πρωτοκλασάτο υλικό γιατί όλα τ'άλλα παίζουν θαμπά.

Ναι. αλλα όλα αυτά τι σχέση έχουν με το gaming; εκτός απο τα λιγότερα fps σε 1440p υπάρχει κανενα άλλο μειονέκτημα;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε

Ναι. αλλα όλα αυτά τι σχέση έχουν με το gaming; εκτός απο τα λιγότερα fps σε 1440p υπάρχει κανενα άλλο μειονέκτημα;

Το αν χρειάζεσαι 1440p ή και πάνω καθορίζεται από την απόσταση και τις ίντσες. Δεν είναι δεδομένο ότι το έχεις ανάγκη. Σκέψου κάποιον που παίζει σε 32" μόνιτορ 4Κ από τα 2 μέτρα. Πάει στράφι η ανάλυση(και η οθόνη). Όμως τα ultra από τα high γραφικά ας πούμε είναι καλύτερα σε οποιαδήποτε οθόνη.

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Heybro είπε

Μην περνεις ενα cinebench. Πιασε premiere cad κτλ. Ο 8700k ειναι μπροστα στα περισσοτερα. Οταν σε 5+ χρονια ολα θα δουλευουν 16threads εκει θα χρειαζονται τοσοι πυρηνες. Οι bulldozer με τους 8 πυρηνες τι να σου πω δουλεια που εκαναν. Ολοι τα χειροτερα γραφουν.

 

 Έχεις δίκιο :rolleyes:

 

ou0glj.jpg

 

8yw4dz.jpg

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το αν χρειάζεσαι 1440p ή και πάνω καθορίζεται από την απόσταση και τις ίντσες. Δεν είναι δεδομένο ότι το έχεις ανάγκη. Σκέψου κάποιον που παίζει σε 32" μόνιτορ 4Κ από τα 2 μέτρα. Πάει στράφι η ανάλυση(και η οθόνη). Όμως τα ultra από τα high γραφικά ας πούμε είναι καλύτερα σε οποιαδήποτε οθόνη.

Τώρα το είπες καλά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Attilla Extreme (τέρμα CPU bound):

totalwarattilascreensrpus4.png

Άλλη μια το Rome 2 Extreme:

totalwarromeiiscreensvous0.png

Αυτή τη φορα τα περιόρισα σε ένα CCX και είναι αρκετά καλύτερα. Κάνει ένα χαζό η engine τους και κάνει assign το main render thread να είναι το τελευταίο available thread, και όλα τα αλλα να τρέχουν σε random τοποθεσίες. Κάτι τέτοιο μπορείς να το αποφύγεις πολύ εύκολα φυσικά, απλά μιλάμε για outdated games σε outdated engine.

Επεξ/σία από Spartan117

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...