Acmilangr2 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 το 7% θα ήταν μεγάλη διαφορά (για μένα) αν ήταν σε 4K. Γιατί αυτά τα 4 ριμαδοFps θα με έκαναν να κλειδώσω στο 60 V-SYNC Όμως δεν μου τα παρέχουν κανένας απο τους 2
Heybro Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 1 λεπτό πριν, strawman είπε Τα bench που τρεχουμε σε 360p ρε αδερφε. Εγω γιατι πασχιζω να βγαλω 3 fps πανω απο τον Spartan? Εχεις ram στα 3466cl14? Μόλις τώρα, akoinonitos είπε Οχι τον εναν τον χαρακτηρισες 8 ψοφιους πυρηνες και τον αλλο 6 τουμπανους.... Ειναι κατωτεροι. Oι ryzen 3 που θα χτυπανε 5αρι πιστευω θα ειναι στα ισα. Αλλα μεχρι τοτε εχουμε δρομο.
akoinonitos Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Heybro είπε Μην περνεις ενα cinebench. Πιασε premiere cad κτλ. Ο 8700k ειναι μπροστα στα περισσοτερα. Οταν σε 5+ χρονια ολα θα δουλευουν 16threads εκει θα χρειαζονται τοσοι πυρηνες. Οι bulldozer με τους 8 πυρηνες τι να σου πω δουλεια που εκαναν. Ολοι τα χειροτερα γραφουν. Για δες exports time σε premier και ξανα πες μου ,παραπληροφορεις συνεχως... Επεξ/σία 22 Απριλίου 2018 από akoinonitos 3
_Theo_ Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Μόλις τώρα, akoinonitos είπε Οχι τον εναν τον χαρακτηρισες 8 ψοφιους πυρηνες και τον αλλο 6 τουμπανους.... Αυτό ίσχυε για τους άθλιους FX. 1
Heybro Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε το 7% θα ήταν μεγάλη διαφορά (για μένα) αν ήταν σε 4K. Γιατί αυτά τα 4 ριμαδοFps θα με έκαναν να κλειδώσω στο 60 V-SYNC Όμως δεν μου τα παρέχουν κανένας απο τους 2 Για 4k αργουμε παρα πολυ για bottleneck απο cpu φιλε μου.
pirmen56 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Δηλαδή αν έχεις στην ίδια διάσταση 1440p θα έχεις άλλη γωνία θέασης; Kαι επίσης στο gaming που κολάει το 1080p υλικό; Spoiler Η χαμηλή ανάλυση προκαλεί δύο προβλήματα. Το ένα είναι desktop με πιο ογκώδη αντικείμενα. Γιατί τα περισσότερα πίξελ σε βοηθούν να μικρύνεις τα αντικείμενα, χωρίς να χάσουν σε λεπτομέρεια και επομένως να χωρέσεις περισσότερα στην επιφάνεια εργασίας. Αν δεν σε απασχολεί αυτό(εμένα πάντως όχι) το άλλο κακό που μπορεί να σου κάνει η ανεπαρκής ανάλυση είναι το πιξέλιασμα. Στα γράμματα και αλλού. Για τις συνθήκες που περιέγραψα δεν έχω δει πιξέλιασμα. Κάποιοι προβάλλουν υλικό 1080p(Π.χ. ένα βίντεο) σε 1440p οθόνη και βλέπουν θολούρα. Και νομίζουν ότι φταίει η ανάλυση. Δεν φταίει η ανάλυση. Φταίει το interpolation που κάνει η οθόνη. Εδώ βλέπουμε και ένα αρνητικό των πολύ υψηλών αναλύσεων. Σε καταδικάζουν να προβάλεις μόνο πρωτοκλασάτο υλικό γιατί όλα τ'άλλα παίζουν θαμπά. Επεξ/σία 22 Απριλίου 2018 από pirmen56
_Theo_ Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Απορώ τι κάθεστε και συζητάτε. Ο Athlon 64 X2 4800+ μου αφήνει έτη φωτός πίσω τα σαπάκια σας...
Heybro Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Για δες exports time σε premier και ξανα πες μου ,παραπληροφορεις συνεχως... Ποτε δεν παραπληροφορω. Φαντασου στα 5ghz all core τι θα γινεται
strawman Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Just now, Heybro said: Μην περνεις ενα cinebench. Πιασε premiere cad κτλ. Ο 8700k ειναι μπροστα στα περισσοτερα. Οταν σε 5+ χρονια ολα θα δουλευουν 16threads εκει θα χρειαζονται τοσοι πυρηνες. Οι bulldozer με τους 8 πυρηνες τι να σου πω δουλεια που εκαναν. Ολοι τα χειροτερα γραφουν. Εχεις εντελως λαθος βαση συγκρισης να ξερεις. Στα premiere και στα cad που τρεχουν 2 threads και ο 8350k βγαινει μπροστα απο τον 8700k. Το θεμα οταν πας για productivity workloads δεν ειναι μονο το ποσο γρηγορα τελειωνει το 1 task, το θεμα ειναι και ποσα tasks μπορεις να τρεξεις ταυτοχρονα. Ο αλλος που εχει να κανει warp stabilization σε 5 videos δεν θα τα τρεξει ενα ενα, θα τα βαλει και τα 5 μαζι. Και εκει ειναι που οι Ryzen δειχνουν τα δοντια τους, και οι διαφορες δεν ειναι 3-4 fps που ειναι στο gaming. Μιλαμε για χαοτικες διαφορες. Για να καταλαβεις, οταν συγκρινεις ποσο γρηγορα τελειωνει 1 task στο premiere ειναι σαν να μου λες οτι ο 6950x ειναι για τα σκουπιδια, γιατι ο 8700k το τελειωνει πιο γρηγορα. Ειναι πολυ λαθος ο συλλογισμος σου. Το point ειναι οτι για το usecase που ενας 6950x ειναι καλυτερος του 8700k εκει ειναι που οι Ryzen εχουν το απιστευτο VFM.
Acmilangr2 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Μόλις τώρα, pirmen56 είπε Η χαμηλή ανάλυση προκαλεί δύο προβλήματα. Το ένα είναι desktop με πιο ογκώδη αντικείμενα. Γιατί τα περισσότερα πίξελ σε βοηθούν να μικρύνεις τα αντικείμενα, χωρίς να χάσουν σε λεπτομέρεια και επομένως να χωρέσεις περισσότερα στην επιφάνεια εργασίας. Αν δεν σε απασχολεί αυτό(εμένα πάντως όχι) το άλλο κακό που μπορεί να σου κάνει η ανεπαρκής ανάλυση είναι το πιξέλιασμα. Στα γράμματα και αλλού. Για τις συνθήκες που περιέγραψα δεν έχω δει πιξέλιασμα. Κάποιοι προβάλλουν υλικό 1080p(Π.χ. ένα βίντεο) σε 1440p οθόνη και βλέπουν θολούρα. Και νομίζουν ότι φταίει η ανάλυση. Δεν φταίει η ανάλυση. Φταίει το interpolation που κάνει η οθόνη. Εδώ βλέπουμε και ένα αρνητικό των πολύ υψηλών αναλύσεων. Σε καταδικάζουν να προβάλεις μόνο πρωτοκλασάτο υλικό γιατί όλα τ'άλλα παίζουν θαμπά. Ναι. αλλα όλα αυτά τι σχέση έχουν με το gaming; εκτός απο τα λιγότερα fps σε 1440p υπάρχει κανενα άλλο μειονέκτημα;
pirmen56 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 1 λεπτό πριν, Acmilangr2 είπε Ναι. αλλα όλα αυτά τι σχέση έχουν με το gaming; εκτός απο τα λιγότερα fps σε 1440p υπάρχει κανενα άλλο μειονέκτημα; Το αν χρειάζεσαι 1440p ή και πάνω καθορίζεται από την απόσταση και τις ίντσες. Δεν είναι δεδομένο ότι το έχεις ανάγκη. Σκέψου κάποιον που παίζει σε 32" μόνιτορ 4Κ από τα 2 μέτρα. Πάει στράφι η ανάλυση(και η οθόνη). Όμως τα ultra από τα high γραφικά ας πούμε είναι καλύτερα σε οποιαδήποτε οθόνη. 1
Aten-Ra Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 12 λεπτά πριν, Heybro είπε Μην περνεις ενα cinebench. Πιασε premiere cad κτλ. Ο 8700k ειναι μπροστα στα περισσοτερα. Οταν σε 5+ χρονια ολα θα δουλευουν 16threads εκει θα χρειαζονται τοσοι πυρηνες. Οι bulldozer με τους 8 πυρηνες τι να σου πω δουλεια που εκαναν. Ολοι τα χειροτερα γραφουν. Έχεις δίκιο
Acmilangr2 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 7 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Το αν χρειάζεσαι 1440p ή και πάνω καθορίζεται από την απόσταση και τις ίντσες. Δεν είναι δεδομένο ότι το έχεις ανάγκη. Σκέψου κάποιον που παίζει σε 32" μόνιτορ 4Κ από τα 2 μέτρα. Πάει στράφι η ανάλυση(και η οθόνη). Όμως τα ultra από τα high γραφικά ας πούμε είναι καλύτερα σε οποιαδήποτε οθόνη. Τώρα το είπες καλά.
Spartan117 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 Δημοσ. 22 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Attilla Extreme (τέρμα CPU bound): Άλλη μια το Rome 2 Extreme: Αυτή τη φορα τα περιόρισα σε ένα CCX και είναι αρκετά καλύτερα. Κάνει ένα χαζό η engine τους και κάνει assign το main render thread να είναι το τελευταίο available thread, και όλα τα αλλα να τρέχουν σε random τοποθεσίες. Κάτι τέτοιο μπορείς να το αποφύγεις πολύ εύκολα φυσικά, απλά μιλάμε για outdated games σε outdated engine. Επεξ/σία 22 Απριλίου 2018 από Spartan117
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα