Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, dpolal είπε

Η γυναίκα μου έχει στην κατοχή της εταιρικό Opel Corsa εδώ και 8 χρόνια περίπου και κάθε 3 χρόνια της το άλλαζαν με το ποιό καινούργιο μοντέλο, όλα του κουτιού και Diesel 1.300cc.
Χλμ περίπου 15.000 το χρόνο, το οδηγώ και εγώ εννοείτε.
Συνοπτικά και ανακατωμένα:

- αρκετά δυνατός κινητήρας με καλές ροπές, πολύ καλές επιταχύνσεις αλλά μέχρι τα 110 περίπου, μετά ανεβάζει ποιό αργά (1300 κυβικά είναι αυτά).
- κλασσικό χάλια OPEL κιβώτιο ταχυτήτων, κολλάει σε γρήγορες αλλαγές.
- σχετικά καλή οικονομία τόσο στην πόλη όσο και στο ταξίδι αν δεν έχεις όμως βαρύ πόδι. Με στρωτή οδήγηση σε ταξίδι (καλοκαίρι με αιρκοντίσιον) είχαμε κάνει με ένα πλήρες γέμισμα περίπου 950 χιλιόμετρα.
-  ΧΑΛΙΑ πλαστικά στο εσωτερικό. Και στα τελευταία 3 μοντέλλα που είχαμε ξεφλούδιζαν και ξεκόλλαγαν σε διάφορα σημεία ενώ είχαν και τριξίματα ανάλογα με τον καιρό. (χειμώνα συνήθως)
- Κουραστικά καθίσματα, για κάποιο λόγο σε πολύωρα ταξίδια κατε΄βαινες και ήσουν πιασμένος
-  Σοβαρές βλάβες δεν είχαμε σε κανένα αλλά τα κρατούσαμε μόνο 3 χρόνια οπότε δεν έχω παραπάνω άποψη επ' αυτού.
-  Οδική συμπεριφορά σχετικά καλή, αρκετά σταθερό μεν αλλά έγερνε αρκετά σε στροφές με πολλά χλμ χωρίς όμως ποτέ να τρομάζει.
- Εργονομία ελαφρώς χάλια, για να ρυθμίσεις π.χ. το ηχοσύστημα ή τα υπόλοιπα του οχήματος ψαχνώσουν ώρα, μόνο στο τελευταίο μοντέλο το έχουν ψιλομαζέψει που είναι όλα σε μία touch οθόνη.
- σχετικά άνετοι χώροι για 4 άτομα, λίγο μικρό το πορτμπαγκάζ όμως.
- θορυβώδες στο ταξίδι, αν ανοίξεις και τα παράθυρα μετά τα 100χλμ γίνεται πάρτυ.

Αν σκεφτώ και άλλα θα ενημερώσω.
 

Σε ποιό Corsa αναφέρεσαι στο D ;

Συμφωνώ στο 4ο,5ο καθώς είχα το Corsa C για 8 χρόνια και έκανα 300.000χλμ

Μετά το C χαλάσαν την ποιότητα του εσωτερικού.

 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Σε ποιό Corsa αναφέρεσαι στο D ;

Συμφωνώ στο 4ο,5ο καθώς είχα το Corsa C για 8 χρόνια και έκανα 300.000χλμ

Μετά το C χαλάσαν την ποιότητα του εσωτερικού.

D και E.
Στο Ε να φανταστείς ξεφλούδισε το κουμπί στο χειρόφρενο μετά από δύο μήνες χρήσης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οσοι εχετε το D παντα να αφηνετε 1η μεσα σε κατηφορα και με τους τροχους στριμενους στο παρκαρισμα.Υπαρχει σοβαρο σχεδιαστικο ελαττωμα και το χειροφρενο λυνεται μονο του,ενω η οπελ δεν εκανε ουτε μια ανακληση στα 5 χρονια κυκλοφοριας του D.Δειτε τα λινκ που εχω βαλει στο προηγουμενο ποστ.Το δικο μου λυθηκε σε κατηφορα με οπισθεν που το ειχα παρκαρει και το κυνηγουσα απο πισω(πηγαινε εμπρος με οπισθεν).Απαραδεκτο!Ημουν τυχερος γιατι περασε 2 διασταυρωσεις και σταματησε στο ισιωμα.

https://www.google.gr/search?ei=ImPaWrrVF4GqsAHtk4qQAg&q=handbrake+problem+opel+corsa&oq=handbrake+problem+opel+corsa&gs_l=psy-ab.3...12773.17298.0.18130.10.10.0.0.0.0.271.1634.0j8j1.9.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.2.384...0i7i30k1j0i30k1j0i8i30k1j0i8i13i30k1.0.aGuybnlKkXA

Επισης στα πρωτα 5 χρονια ξεκολλησαν τα κρυσταλλα των εξωτ.καθρεφτων και εσπασαν ενω ξεκολλησαν και τα νικελ αυτοκολλητα που εχει στις εσωτερικες πετουγιες των θυρων.

Τελος απο τα 60000χμ αρχισε και ακουγοταν η καδενα σαν τρακτερ(κοστος 500€).

Για να μην μιλησουμε και για το χρωμα που ξεβαψε μετα τα 5 χρονια..το βλεπετε αλλωστε στους δρομους που κυκλοφορουν ξεβαμμενα αστρα και κορσα.

Επεξ/σία από GPOWERR
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GPOWERR είπε

Οσοι εχετε το D παντα να αφηνετε 1η μεσα σε κατηφορα και με τους τροχους στριμενους στο παρκαρισμα.Υπαρχει σοβαρο σχεδιαστικο ελαττωμα και το χειροφρενο λυνεται μονο του,ενω η οπελ δεν εκανε ουτε μια ανακληση στα 5 χρονια κυκλοφοριας του D.Δειτε τα λινκ που εχω βαλει στο προηγουμενο ποστ.Το δικο μου λυθηκε σε κατηφορα με οπισθεν που το ειχα παρκαρει και το κυνηγουσα απο πισω(πηγαινε εμπρος με οπισθεν).Απαραδεκτο!Ημουν τυχερος γιατι περασε 2 διασταυρωσεις και σταματησε στο ισιωμα.

https://www.google.gr/search?ei=ImPaWrrVF4GqsAHtk4qQAg&q=handbrake+problem+opel+corsa&oq=handbrake+problem+opel+corsa&gs_l=psy-ab.3...12773.17298.0.18130.10.10.0.0.0.0.271.1634.0j8j1.9.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.2.384...0i7i30k1j0i30k1j0i8i30k1j0i8i13i30k1.0.aGuybnlKkXA

Επισης στα πρωτα 5 χρονια ξεκολλησαν τα κρυσταλλα των εξωτ.καθρεφτων και εσπασαν ενω ξεκολλησαν και τα νικελ αυτοκολλητα που εχει στις εσωτερικες πετουγιες των θυρων.

Τελος απο τα 60000χμ αρχισε και ακουγοταν η καδενα σαν τρακτερ(κοστος 500€).

Για να μην μιλησουμε και για το χρωμα που ξεβαψε μετα τα 5 χρονια..το βλεπετε αλλωστε στους δρομους που κυκλοφορουν ξεβαμμενα αστρα και κορσα.

Kαι στο Corsa C παρόμοιο θέμα είχε με τη καδένα. To είχα ανοίξει το μοτέρ στις 250.000 και άλλαξα σέτ χρονισμού. Της GM μου κόστισε 250 ευρώ.

Δημοσ.
Στις 4/26/2018 στις 2:50 ΠΜ, meletis_m είπε

Kαι στο Corsa C παρόμοιο θέμα είχε με τη καδένα. To είχα ανοίξει το μοτέρ στις 250.000 και άλλαξα σέτ χρονισμού. Της GM μου κόστισε 250 ευρώ.

και γω το c εχω φιλε και θεωρητικα την καδενα πρεπει να την αλλαξεις στα 200.000 ακομα και να μην κανει καποιο θορυβο.και στα μερσεντες και παντου τις αλλαζουν τις καδενες καποια στιγμη.αντιπροσωπια μονο 250 ευρω σου πηραν για αλλαγη καδενας? λιγο μου φαινεται. τωρα για τα πλαστικα του corsa c θεωρητικα ειναι χειροτερα απο τα νεοτερα μοντελα στα οποια εβαλαν μαλακα πλαστικα καλυτερης ποιοτητας.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, sakks80 είπε

και γω το c εχω φιλε και θεωρητικα την καδενα πρεπει να την αλλαξεις στα 200.000 ακομα και να μην κανει καποιο θορυβο.και στα μερσεντες και παντου τις αλλαζουν τις καδενες καποια στιγμη.αντιπροσωπια μονο 250 ευρω σου πηραν για αλλαγη καδενας? λιγο μου φαινεται. τωρα για τα πλαστικα του corsa c θεωρητικα ειναι χειροτερα απο τα νεοτερα μοντελα στα οποια εβαλαν μαλακα πλαστικα καλυτερης ποιοτητας.

Το έχω δώσει απο το 2014 το αμάξι.

250-280 δε το θυμάμαι ακριβώς είχα πληρώσει το σέτ χρονισμού σε καταστημα και 100 ευρω εργασία συνεργείου μαζί με γενικο Service(τα αναλώσιμα δικά μου)

Επίσης είχα αλλάξει και τη βαλβίδα πίεσης λαδιού (γνήσια 15 ευρώ)

Δημοσ.

κατεληξα σε yaris 2011 1.4 diesel ~140.000 χλμ 6ταχυτο κλιμα με βιβλιο σερβις (ΑΝ ειναι αληθινο................)

εισαγωγης (γαλλικο) στα 7 χιλιαρικα απο μαντρα (αναγκαστικα καθως ιδιωτες δε βρηκα*)

 

το ειδε(οσο μπορεσε στο συνεργειο του-περιπου μιση ωρα ελεγχος) μηχανικος δικος μου και εδωσε το ΟΚ+, οποτε προχωρησα.

λογικα σημερα θα το εχω στα χερια μου

 

πιστευω να βγει καλο και να μην εχω θεματα

 

 

*πριν απο αυτο ειδα και απο ιδιωτες (ιδια τιμη) και μαντραδες αλλα κανενα δε με καλυψε. ιδια ή περισσοτερα χλμ, κατασταση μετρια προς κακη και σε καποια δεν υπηρχε βιβλιο σερβις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, d_gkal είπε

κατεληξα σε yaris 2011 1.4 diesel ~140.000 χλμ 6ταχυτο κλιμα με βιβλιο σερβις (ΑΝ ειναι αληθινο................)

εισαγωγης (γαλλικο) στα 7 χιλιαρικα απο μαντρα (αναγκαστικα καθως ιδιωτες δε βρηκα*)

το ειδε(οσο μπορεσε στο συνεργειο του-περιπου μιση ωρα ελεγχος) μηχανικος δικος μου και εδωσε το ΟΚ+, οποτε προχωρησα.

λογικα σημερα θα το εχω στα χερια μου

πιστευω να βγει καλο και να μην εχω θεματα

*πριν απο αυτο ειδα και απο ιδιωτες (ιδια τιμη) και μαντραδες αλλα κανενα δε με καλυψε. ιδια ή περισσοτερα χλμ, κατασταση μετρια προς κακη και σε καποια δεν υπηρχε βιβλιο σερβις

Καλοτάξιδο, προσοχή στα καύσιμα και ψάξε για την διαδικασία αναγέννησης του dpf .

Εάν κινείσαι και εκτός πόλης δεν θα έχεις κανένα θέμα.

Δημοσ.

Ευχαριστω!

 

Πρωτα Χλμ και ηδη καταλαβα τι ετσι yaria diesel!

 

Αρπαζει πολυ ευκολα! Καμια σχεση με το βενζινοκινητο 1.33 του 2006 

 

Αναγέννηση??? Κανω κατι ο ιδιος? 

Γενικά εχω σκοπο  μια φορα το μηνα να βγαινω εθνική/εγνατια να το "παταω" λιγο

Καυσιμο ΜΟΝΟ εκο απο συγκεκριμένο βενζιναδικο(δοκιμασμένο)

 

 

Κατι να προσεξω για τον κινητηρα? (Πρωτη φορα πετρέλαιο)

Δημοσ.
5 ώρες πριν, d_gkal είπε

Ευχαριστω!

Πρωτα Χλμ και ηδη καταλαβα τι ετσι yaria diesel!

Αρπαζει πολυ ευκολα! Καμια σχεση με το βενζινοκινητο 1.33 του 2006 

Αναγέννηση??? Κανω κατι ο ιδιος? 

Γενικά εχω σκοπο  μια φορα το μηνα να βγαινω εθνική/εγνατια να το "παταω" λιγο

Καυσιμο ΜΟΝΟ εκο απο συγκεκριμένο βενζιναδικο(δοκιμασμένο)

Κατι να προσεξω για τον κινητηρα? (Πρωτη φορα πετρέλαιο)

τραβα κανε του ενα carbon off να καθαρισουν ολα μεσα,και θασαι κομπλε απο dpf ,egr κτλ

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lele322 είπε

τραβα κανε του ενα carbon off να καθαρισουν ολα μεσα,και θασαι κομπλε απο dpf ,egr κτλ

Το έχεις δοκιμάσει εσύ προσωπικά τη συγκεκριμένη διαδικασία "ξεκαπνίσματος" , γιατί το τελευταίο διάστημα πέφτει πολύ διαφήμιση στο όλο θέμα και προσωπικά εμένα δεν με πείθει.

7 ώρες πριν, d_gkal είπε

Ευχαριστω!

Πρωτα Χλμ και ηδη καταλαβα τι ετσι yaria diesel!

Αρπαζει πολυ ευκολα! Καμια σχεση με το βενζινοκινητο 1.33 του 2006 

Αναγέννηση??? Κανω κατι ο ιδιος? 

Γενικά εχω σκοπο  μια φορα το μηνα να βγαινω εθνική/εγνατια να το "παταω" λιγο

Καυσιμο ΜΟΝΟ εκο απο συγκεκριμένο βενζιναδικο(δοκιμασμένο)

Κατι να προσεξω για τον κινητηρα? (Πρωτη φορα πετρέλαιο)

Κοίταξε δέν έχω Diesel, αλλά από οσω έχω διαβάσει δεν διακόπτεις τη διαδικασία και πηγαίνεις με μια σταθερή ταχύτητα ~70 χλμ για 20 λεπτά σε ανοικτό δρόμο.

Λάδια κινητήρα να ψάξεις να συμφωνούν με τις προδιαγραφές που δίνει η Toyota για το μοντέλο και βάλε μια μέτρια πρός καλή ποιότητα.Εννοείται σε κάθε αλλαγή λαδιών να αλλάζεις και φίλτρο λαδιού. Είναι η ζωή του κινητήρα. Ανά πόσα χιλιόμετρα σου πρότεινε ο μηχ/κος αλλαγή λαδιών τώρα με το Diesel; 

Δημοσ.

Αν θυμαμαι καλα με ειπε στο χρονο ή 10.000 (οτι και να πω θα ναι ψεματα)

Βέβαια θα το παω πιο νωρίς και θα αλλαξω και φιλτρο λαδιου (γυρω στις 7000 λεω) 

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, d_gkal είπε

Ευχαριστω!

Πρωτα Χλμ και ηδη καταλαβα τι ετσι yaria diesel!

Αρπαζει πολυ ευκολα! Καμια σχεση με το βενζινοκινητο 1.33 του 2006 

Αναγέννηση??? Κανω κατι ο ιδιος? 

Γενικά εχω σκοπο  μια φορα το μηνα να βγαινω εθνική/εγνατια να το "παταω" λιγο

Καυσιμο ΜΟΝΟ εκο απο συγκεκριμένο βενζιναδικο(δοκιμασμένο)

Κατι να προσεξω για τον κινητηρα? (Πρωτη φορα πετρέλαιο)

καλοταξιδο ,φιλε! 

τα ντιζελ ειναι σπιρτα!!  εχουν πολυ ροπη !  

να μην του ανεβαζεις στοφες πανω απο της 4. 4.200   εως εκει  ειναι τα ντιζελ

να προσεχεις τα καυσιμα .     και  εαν  χρειαστει μελλοντικα   καταργεις dpf egr και θα εισαι μια χαρα.

Επεξ/σία από christopher0016
Δημοσ.
Στις 4/21/2018 στις 12:48 ΠΜ, jmmys είπε

Θα ακουσεις ενα κάρο αποψεις,θα ακούσεις τα απωθημένα του καθενός στη συγκεκριμένα εταιρεια, τα ιδεολογικά του απωθημένα λόγω κρίσης, εκεί το Opel πατωνει λόγω γερμανικου,και γενικά μην περιμένεις να βρεις αντικειμενική απάντηση εδώ.

Καλυτερα πάνε στα αντίστοιχα forum του Corsa και του yaris,εκτος insomnia,οπου μιλάνε οι κάτοχοι του και θα βγάλεις μια άκρη.Ακόμα καλυτερα αν δεις και ξένα forum αποκλειστικά για Corsa και Yaris,αλλά και στα ελληνικά  Opel και   Toyota Forums.

Οσον αφορά βενζίνη η diesel,σε τέτοια κατηγορία,καθαρά Diesel.Πιο φθηνό, βγάζει πιο πολλά χλμ. Είναι βέβαια πιο ακριβό στην αγορά.

Στην τελική θα πάρεις αυτό που θα σου κάνει παραπάνω κλίκ. Είτε εμφάνιση ειτε γνώμες δικών σου,όχι γνώμες από εδω, αφού τα έξοδα για τα αμάξια που αναφερεις είναι σχεδόν τα ίδια.

Στα φορουμ δεν θα βρεις αντικειμενικες αποψεις.

Ο ελληναρας παντα παιρνει το καλυτερο αμαξι.

Δημοσ.

Γυρω στις 2-3 χιλιαδες το δουλευω. 

Παντως 120-130 με εκτη και 2-2.5 χιλιαδες στροφες ειναι οτι πρεπει για ταξιδι

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...