akisk79 Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Έδωσα στο eshop.gr σκληρό δίσκο (WD, RED, 4TB) με bad sector και μου τον άλλαξαν με Recertified !! Τον επέστρεψα και ζήτησα να μου δώσουν κανονικό και όχι recertified (ή επιστροφή χρημάτων). Αλλά αρνήθηκαν και μου έστειλαν πάλι τον ίδιο. ΔΕΝ τον έχω δεχτεί/παραλάβει προς το παρών! Τι προβλέπεται κανονικά για αντικατάσταση σκληρού δίσκου ?? Δεν έπρεπε κανονικά να μου δώσουν κανονικό ? Επεξ/σία 20 Απριλίου 2018 από akisk79
Diskimpex Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Οτι γραφει στους ορους συναλλαγης τι γινεται .
29gk Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 Δημοσ. 20 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Υποστηριξη εγγυησης σημαινει επισκευη ή αντικατασταση με ιδιο ή και καλυτερο. Εφοσον λοιπον δινεις μεταχειρισμενο, σου δινουν αντιστοιχα μεταχειρισμενο ή εαν δεν εχουν, εναν αλλο καλυτερων χαρακτηριστικων. Τουτεστιν, μια χαρα καλυψη ειχες και νομιζω πως αυτη ειναι και η στανταρ των κατασκευαστων. Επεξ/σία 20 Απριλίου 2018 από 29gk 1
EddieObscurant Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 Δημοσ. 21 Απριλίου 2018 οι δισκοι γίνονται Recertified απο wd/seagate οχι απο το e-shop. Iσα-ισα ξέρεις ότι ο δίσκος ελέχθηκε και δεν θα σου βγάλει κάποια αστοχια (αν δεν εγινε καμια βλακεια στη μεταφορα) όπως θα μπορουσε ενας καινουριος. Μια χαρα ειναι ο δισκος δεν θα χεις θέμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα