john2gr Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Ειλικρινά δεν ξέρω με ποια λογική το κυκλοφόρησαν έτσι όπως είναι. Σε μερικές αποστολές παθαίνω επιληψία από το flickering που έχει το παιχνίδι. Μακριά μέχρι να το φτιάξουν.
Psycho_Warhead Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Είχε φάει ήδη πόσα delays..Ήθελε κάνα 6μηνο ακόμα όπως το κόβω.
Moderators Praetorian Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δυστυχώς πολλά στοιχεία παραπέμπουν σε development hell (κάτι που ήδη έδειχναν οι αναβολές). Μακάρι να πάρει τα patches που χρειάζεται. Όπως το βλέπω είναι ήδη το κλασσικό fun στιλ του Serious Sam με τα ανοιχτά maps και τις ορδές από τερατάκια, αλλά δεν έχει το optimization που είχαν οι αρχικοί τίτλοι. ]
KilliK Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 μαλλον θα εχει την ιδια μοιρα με την Crytek, η Croteam. υποψιν και το SS3 ειχε προβληματικη παραγωγη.
Moderators Praetorian Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Moderators Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2020 Το The Talos Principle (και το DLC του) τα πήγαν πολύ καλά, και αυτά κυκλοφόρησαν μετά το SS3. Άλλο στιλ παιχνιδιού αλλά ίδια μηχανή στη βάση τους.
Stavros Delta Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Έπαιξα τα πρώτα 2 chapters στο εξής pc: ryzen 2700x, 8gb Ram, gtx1660ti. Η πρώτη μου άποψη από προσωπική εμπειρία με το παιχνίδι είναι η εξής: Καταρχάς του λείπουν game modes που είχαν όλα τα προηγούμενα Serious Sam. Καθόλου split screen, και καθόλου pvp (deathmatch,ctf..). Τα μόνα modes που έχει είναι single player, και online co-op. Για μένα είναι deal breaker αν το αφήσουν έτσι, γιατί το 80% του fun είναι στο να παίζεις local split screen. Ελπίζω να πατσάρουν τα modes στο μέλλον. Τέσπα. Πάμε τώρα στην εμπειρία μου από το single player μέχρι στιγμής. Το παιχνίδι έκανε auto-detect και όρισε ultra στα cpu, και medium σε GPU και Memory settings. Έβαλα το παιχνίδι και... παρατηρήθηκαν 2 frame rate drops για μερικά δευτερόλεπτα, κατά τα άλλα έτρεχε ΟΚ, μέχρι που έγινε minimized το παιχνίδι και μου εμφανίστηκε ένα παράθυρο απ' τα Windows το οποίο με ειδοποίησε πως τελείωσε η μνήμη του υπολογιστή μου! 😮 Λες και έχουμε 199Χ. Το auto detect λοιπόν έκανε κακή δουλειά, και άλλαξα τα settings σε low. Σε low το παιχνίδι έπαιξε τελικά χωρίς πρόβλημα μνήμης, αλλά πλέον το frame rate ήταν τόσο μεγαλύτερο από το refresh rate της οθόνης μου, που η οθόνη είχε τρελό screen tearing. Δηλαδή ή που δε θα παίζει καθόλου και θα κρασάρει από αδυναμία του hardware στο ένα setting γραφικών, ή που θα τρέχει σε τρελό frame rate με υπερβολικό screen tearing. Μέση λύση δεν υπάρχει. Και εννοείται ότι το παιχνίδι είναι αδικαιολόγητα βαρύ για τα γραφικά του. Το Serious Sam 3 στο ίδιο PC τρέχει πιο ομαλά, με καλύτερη ποιότητα εικόνας, και σε καλύτερο frame rate από το 4. Το 4 απλά είναι τέρμα unoptimized. Τέλος πάντων! Όλα αυτά στο τεχνικό τομέα μπορεί με το καιρό να φτιάξουν με patches. Μπορεί... Πάμε τώρα στα του παιχνιδιού! Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού μαζί σου έχεις χαρακτήρες που σε ακολουθούν. Αν και δε ψοφάν (αυτό έλειπε!), δε βοηθάν και στη μάχη, είναι ψιλοάχρηστοι. Γίνονται όμως κάπως ενοχλητικοί γιατί μιλάν κάθε τόσο. Αλλά ντάξει τους προσπερνάμε αυτούς. Υπάρχει ένα πρόβλημα στο level design του παιχνιδιού, τουλάχιστον μέχρι τώρα στα 2 levels που έπαιξα. Το πρόβλημα είναι πως οι πίστες είναι δύσκολο να τις 'διαβάσεις'. Υπάρχουν δωμάτια, μέρη, που πας πας και τελικά είναι άδεια, ούτε κάποιο power up, ούτε κάποιος εχθρός, και απλά χάνεις τσάμπα το χρόνο σου. Αυτό γινόταν και στο πρώτο μισό του SS3 αλλά σε μικρότερο μέγεθος, και για αυτό δεν ενοχλούσε. Στο 4 όμως μπορείς να περπατάς πόση ώρα προς μια κατεύθυνση, μόνο για να ανακαλύψεις ότι τελικά δεν έχει τίποτα εκεί. Επίσης τα διάφορα σημεία της πίστας μοιάζουν όλα μεταξύ τους και εύκολα χάνεσαι και δε ξέρεις αν πας καλά ή αν πας προς τα πίσω. Φαίνεται πως οι developers το ξέρουν αυτό, και για αυτό έχουν βάλει waypoints. Τα γνωστά βελάκια που πετάνε στις πίστες και σου δείχνουν που να πας. Τα οποία μάλιστα είναι υποχρεωτικά και δε μπορείς να τα αφαιρέσεις. Όταν τα είδα στο youtube είπα πως στο δικό μου playthrough θα τα απενεργοποιούσα. Όμως τελικά να που όχι μόνο δε μπορείς να τα απενεργοποιήσεις, αλλά τελικά άλλαξα γνώμη και δε θέλω να τα απενεργοποιήσω. Η πίστα είναι πολύ dull και samey για να μπορώ να προσανατολιστώ χωρίς βελάκια. Και σας μιλάει κάποιος που γενικά στα παιχνίδια απενεργοποιεί τα βελάκια. Δεύτερο πρόβλημα στο level design είναι ότι υπάρχουν πολλά εμπόδια. Μα chest-high walls, μα παγκάκια της πόλης, μα Ρωμαϊκές κολώνες... Υπάρχουν και είναι σε σημεία που δε θα έπρεπε να είναι, γιατί σε παιχνίδια σα το Serious Sam θες ελεύθερους διάδρομους να μπορείς να κάνεις strafing circles ή να τρέχεις προς τα πίσω... Όμως έχασα ζωές γιατί πάνω στη μάχη ο χαρακτήρας μου κόλλησε σε τέτοια εμπόδια και με φάγαν οι ωχτροι! Και σου σπάν πολύ τα νεύρα όταν χάνεις κατ' αυτό το τρόπο. Αυτές ήταν οι πρώτες μου απόψεις με το παιχνίδι. ΤL:DR Το παιχνίδι έχει τεχνικά προβλήματα και είναι ελλειπές σε modes, αλλά αυτά μπορούν να πατσαριστούν αργότερα. Το single player έχει κάποια προβλήματα τα οποία λόγο design αμφιβάλλω αν μπορούν να φτιαχτούν με patch. Προς το παρόν έχοντας παίξει μέχρι τέλους όλα τα main games της σειράς (SS: First Encounter, SS: Second Encounter, SS2, SS3) αυτό φαίνεται να είναι το χειρότερο. Θα προτιμούσα να έλεγαν πως είναι σε Early Access έτσι όπως είναι. Επεξ/σία 27 Σεπτεμβρίου 2020 από Stavros Delta 1
Stavros Delta Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το τερμάτισα... Τελικά από άποψη fun φτιάχνει μετά από ένα σημείο. Οι πρώτες πίστες δε μου άρεσαν και τόσο, αλλά αφού το παιχνίδι ξεκινά να δίνει τα καλά όπλα όπως πχ το assault rifle και το auto shotgun, αρχίζει και βελτιώνεται η ποιότητα της εμπειρίας του παιχνιδιού. Βέβαια με μέτρο, δε γίνεται και αριστούργημα, είπαμε. Για μένα είναι ένα 7/10. Αυτό που χρειάζεται είναι τα modes που λείπουν και κάποια fixes. Δυστυχώς ένας dev είπε πως προς το παρόν τουλάχιστον δε σκοπεύουν να προσθέσουν άλλα modes. Ελπίζω να αλλάξουν γνώμη, γιατί σε όλα τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς υπήρχαν αυτά τα modes. (split screen, pvp) Το campaign από μόνο του δεν είναι τόσο δυνατό. Επεξ/σία 1 Οκτωβρίου 2020 από Stavros Delta
planetman Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2020 Στο chapter 4 Gates of hell, τρώει κολλήματα, που θέλει restart. Το κάνει κι εσάς;
outlaw star Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2021 Το παιχνίδι είναι αδικαιολόγητα βαρύ, ή εμένα μου φαίνεται. Σε 2560 Χ 1440 με τα πάντα ultra με rtx 3080 κάνει κάπου κάπου κάτι ωραία drops κοντά στα 55 frames...
xtrmsnpr Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Το περίμενα μουφα, αλλά όχι τόσο μούφα ήδη από τα settings του και αυτό τον σπατικό ήχο "επιβεβαίωσης". --------------------- οκ το επαιξα για 45 λεπτά...κάποια πράγματα πρέπει να αφήνονται ήσυχα όταν περνάει η μπογιά τους θα πω! unistalled. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2021 από xtrmsnpr 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Spin off Serious Sam game μάλλον. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2022 από Psycho_Warhead
ilos Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2022 Δημοσ. 7 Ιανουαρίου 2022 (επεξεργασμένο) Κάθε πέρσι και καλύτερα.😁 Το second encounter ήταν παιχνιδάρα που το είχα παίξει coop με φιλαράκι. Επεξ/σία 7 Ιανουαρίου 2022 από ilos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα