Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα σύνδεσης OTG

Apaleytos80

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα πάρει δώρο το εν λόγω κινέζικο 10'' tablet για την αδερφή μου και τα πιτσιρίκια από eshop.

https://www.skroutz.gr/s/5148308/Serioux-Surya-FUN-SMO10DC-10-8GB.html

Δούλευε σχετικά καλά μέχρι που μια μέρα έμεινε τούβλο,κόλλησε τελείως και δεν έκανε τπτ οποτε το έστειλε πίσω για service.Αυτοί μαλλον του έκαναν hard reset γιατί είχανε εξαφανιστεί εφαρμογές ,αρχεία κτλ. Έκτοτε δεν χρησιμοποιηθηκε σχεδόν καθόλου γιατί έγινε αγορά netbook όσο ήταν για "service" κάνα μήνα.

Μου το έδωσε πίσω πρόσφατα  και παρατήρησα οτι εκτός από σύνδεση με PC για μεταφορά αρχείων,δεν αναγνωρίζει τπτ μέσω OTG σε καμιά από τις δυο micro usb θύρες. Είναι OTG supported  και θυμάμαι συνδεόταν κανονικά με ποντίκια,πληκτρολόγια,usb stick κτλ. Είμαι άσχετος από android λειτουργικό (φοράει 4.2.2) και δεν είναι rooted από ότι είδα με μια εφαρμογή που έβαλα.Να του κάνω και γω κανα factory reset μήπως στρώσει ?. Έχω διαθέσιμο ένα android TV stick και αν και παλιο tablet δεν με χάλαγε να το κάνω σαν μίνι τηλεόραση.

Δώστε μου τα φώτα σας,ευχαριστώ εκ των προτερων . 

Επεξ/σία από Apaleytos80
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πηγαίνε στις ρυθμίσεις και ενεργοποίησε τον εντοπισμό σφαλμάτων usb((USB Debugging) 

Αυτό επειδή είναι "κρυφή" επιλογή κάνε τα έξης:

Στις ρυθμίσεις της συσκευής μας > “Σχετικά με το τηλέφωνο” > “Πληροφορίες λογισμικού” και στην συνέχεια πατάμε πολλές φορές το “Αριθμός κατασκευής” μέχρι να εμφανιστεί στον οθόνη σας το μήνυμα “Έχετε εγγραφεί ως Προγραμματιστής.”

Στην συνέχεια στις ρυθμίσεις σας θα εμφανιστεί το μενού “Επιλογές για προγραμματιστές” και μπαίνοντας μέσα θα δείτε την επιλογή “Εντοπισμός σφαλμάτων” που θα ενεργοποιήσετε.

Usb-debugging.png.d03543f765dd7c9fc52762acbd816adc.png

Δημοσ. (επεξεργασμένο)