Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγγνώμη αν σας κουράσω με το μακροσκελές αυτό κείμενο,αλλά κάπου πρέπει να δημοσιευτεί και εδώ είναι
το καλύτερο σημείο:

Καλημέρα.
Είμαι πελάτης της Wind με υπηρεσία VDSL internet.Πριν της 2/4 κατέθεσα φορητότητα προς την Vodafone όμως η Wind μου έκανε αντιπροσφορά και έτσι έκανα σχετική αίτηση υπαναχώρησης της Wind στο κατάστημα Αμαρουσίου, Ερμού 17. Παρότι έγινε αποστολή του fax απο Vodafone,έλαβα sms απο την Vodafone για αποστολή του εξοπλισμού.
Ενημέρωσα λοιπόν και την Vodafone να επιβεβαιώσει την λήψη της υπαναχώρησης όπως και έγινε (το έχω γραπτώς απο chat transcript).
Επίσης κάλεσα και την Orbit και τους ανέφερα να μην στείλουν τον εξοπλισμό της Vodafone χωρίς λόγο.
Μετά απο αυτό έλαβα sms απο την Vodafone ότι θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία την Τρίτη 03/04!!! Απο τις 02/04 δεν έχω Internet,μόνο τηλέφωνο.
Κάλεσα στις 17:00 στις 2/4 στην Wind και μου είπαν σε 2 ώρες θα επικοινωνούσαν μαζί μου όπως και έγινε.Ήταν απο την τεχνική υπηρεσία και μου ανέφερε πως ο λόγος που δεν έχω Internet ήταν οτι γίνεται φορητότητα(!!!) και οτι δεν γνώριζε οτι έγινε υπαναχώρηση!

Αυτό προφανώς και δείχνει έλλειψη επικοινωνίας των τμημάτων της Wind.Έπειτα κάλεσα ξανά στο 13800 στην Wind και μου είπαν οτι είναι συστημικό πρόβλημα και θα ληθεί εντός της ημέρας το οποίο προφανώς και δεν έγινε.
Κάλεσα την Wind Τρίτη 03/4 09:00 στο 13800 και είδαν οτι υπάρχει το αίτημα αλλά δεν μπορούσε να μου αναφέρει πότε θα γίνει η επαναφορά/παραμονή στην Wind.
Έπειτα στις 11 στις 3/4 ξανακάλεσα την Wind και μου είπαν οτι η γραμμή παραμένει στην Wind και καθώς με συνδέανε με το τεχνικό τμήμα, έλαβα κληση απο την Wind σχετικά με email που είχα στείλει και μου είπαν οτι ναι μεν εστάλη το fax αυτό όμως δεν σημαίνει οτι έγινε η διαδικασία για να παραμείνει στην Wind η γραμμή οπότε να καλέσω την Vodafone για επιβεβαίωση.Κάλεσα την Vodafone τους ανέφερα το ζήτημα.Μίλησε η εξυπηρέτηση με το Τεχνικό τμήμα της Vodafone όπου μου ανέφεραν οτι έγινε απόρριψη μεταφοράς της γραμμής προς Vodafone και οτι ενώ το σύστημα είχε γράψει 03/4 ενεργοποιηση στην Vodafone τελικά δεν θα γίνει και οτι η γραμμή παραμένει στην Wind, αναφέροντας μου μάλιστα ότι έλαβαν και το σχετικό αίτημα υπαναχώρησης απο μένα.
Στις 3/4 επίσης κάποια στιγμές που έπαιρνα και φαινόταν το τηλέφωνο μου στην Wind αυτόματα δεν απαντούσε η γραμμή και έκλεινε κ κλήση.Όταν έδωσα διαφορετικό αριθμό μίλησα με άνθρωπο! Προφανώς και θέλω ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ που έχω κάνει και μακάρι να είχαν log να έβλεπαν όλες τις ενέργειες μου, αλλά είναι ο λόγος ενός πελάτη εναντίον μιας μεγάλης εταιρίας.
Μετά απο αυτό κανόνισαν να έρθει τεχνικός της Wind την Μ.Πέμπτη 5/4 και βρήκε οτι έχει βλάβη ο ΟΤΕ γιατί δεν συγχρονίζει.Η Μεγάλη Εβδομάδα έφυγε έτσι και μάλιστα ενώ μου είπαν οτι θέλει έως 3 μέρες ο ΟΤΕ να απαντήσει η να διορθώσει το θέμα το πρόβλημα δεν έγινε τίποτα. Κάλεσα και τον ΟΤΕ αλλά επειδή δεν είμαι πελάτης τους δεν κατάφερα να μιλήσω με εκπρόσωπο ώστε να μου επιβεβαιώσει οτι η Wind κατέθεσα αίτημα για βλάβη.Την Πέμπτη η Παρασκευή εκείνης της εβδομάδας πήρα απο την Wind δωρεάν μια κάρτα για να μου φορτώσουν 10GB. Οπότε το ΣΚ 14-15/4 την δούλευα στο κινητό και σαν hotspot και δεν την κούμπωσα στο router περιμένοντας οτι Δευτέρα 16/4 θα είχα VDSL κανονικά.Αυτό όμως δεν έγινε. Έβαλα την κάρτα σε δικό μου 4G+ usb και λειτούργησε για ενα βράδυ, το πρωί τίποτα. Οπότε κάλεσα την Wind ενεργοποιήσανε την Τρίτη ξανά την καρτά 4G (είχα χαλάσει κάτω απο 3GB μόνο) και τουλάχιστον είχα backup Internet.¨ομως συνιχίζω να μην έχω την υπηρεσία που πληρώνω.Επίσης 19/4 λήγει ο λογαριασμός και απο το λογιστήριο με ενημέρωσαν πως θα πρέπει να τους καλέσω εκείνη την ημέρα ή όταν ληθεί β βλάβη (....) ώστε να μου πιστώσουν στον λογαριασμό τις μέρες που δεν έχω Internet δηλαδή απο 2/4.
Επίσης την Τρίτη 17/4 λαμβάνω απο Vodafone το παρακάτω sms: “Η ΑΙΤΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΑΝΑΦΟΡΑΣ .... ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.”Εκεί έπαθα κι άλλο ΣΟΚ.Αφού με είχε ενημερώσει η Vodafone οτι η γραμμή είναι στην Wind και είχαν αποδεχτεί το αίτημα ακύρωσης γιατί μου στέλνουν οτι έγινε τώρα η ακύρωση; [Ειλικρινά δεν είχα όρεξη να πάρω την Vodafone να το μάθω] 

Έπειτα με παίρνουν τηλέφωνο απο Wind να μου πουνε οτι τώρα που η γραμμή είναι σε εμάς(!!!!!!!!) μπορούμε να δηλώσουμε την βλάβη στον ΟΤΕ (!!!!!) τους ρώτησα αφου την Μ.Πέμπτη την δηλώσατε (άρα έλεγαν ψέμματα) και μου είχατε πεί πως η γραμμή είναι σε εσάς και η Vodafone μου είχε πει οτι η γραμμή είναι στην Wind, τι ειναι αυτά που μου λέτε; Απαντάνε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Σήμερα Τετάρτη 18/4 δεν έχω VDSL και δεν δουλεύει ούτε η κάρτα sim για το broadband Internet backup που μου δώσανε.Απο τις 9 πήρα 2 φορές τουλάχιστον να φτιάζουν αυτό, η ώρα είναι 11:45 και ούτε και αυτό έκαναν.
Επίσης τις προηγούμενες μέρες ζήτησα να επικοινωνήσω με το νομικό τμήμα, δεν μπορούσαν να απαντήσουν για αυτό, έστειλα μέσω mywind οτι θέλω ενημέρωση και θέλω και τις ηχογραφημένες συνομιλίες μου και ακόμη δεν με κάλεσε κανείς. Στην ΕΕΤΤ έχω κάνει αρχική καταγγελία και τώρα θα κάνω και συμππληρωματική.

Επίσης σήμερα 18/4 στις 10:56, έλαβα sms απο Wind: “ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ WIND.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΘ.... ΕΝΤΟΠΙΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΒΡΟΧΟ (ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΑΛΩΔΙΟ) ΚΑΙ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΕΝΤΟΣ 24 ΩΡΩΝ.”
Έπειτα απο αυτό έλαβα κλήση στο κινητό μου απο την τεχνική υπηρεσία της Wind όπου μου ανέφερε οτι στις 11:02 και μετά απο πίεση τους έγινε έλεγχος απο τον ΟΤΕ και διαπιστώθηκε πρόβλημα όπως ανέφερε στο sms.Με ρώτησε αν έχει αποκατασταθεί το πρόβλημα και τους είπα όχι.Τότε μου είπαν ότι θα το δουν οι τεχνικοί της Wind ώστε να αποκατασταθεί.Είδε επίσης και το αίτημα να διορθώσουν το internet backup και το προώθησε και εκείνος. 

Μετά το τηλεφώνημα,θυμήθηκα, πώς σε ένα απο τα πολλά τηλέφωνα που έκανα προς τεχνικό τμήμα και νομίζω ήταν την Δευτέρα 16/4 σε κάποιον ξέφυγε το 18/4 κάτι για αποκατάσταση, αλλά δεν πρόλαβα τότε να το ρωτήσω.Όλα αυτά προφανώς υπάρχουν στις καταγεγραμμένες συνομιλίες που προφανώς και δια μαγείας θα «χαθούν» η δεν θα σταλούν ποτέ σε μένα. 

Απο μεσημέρι 02/04 έως έως και σήμερα 18/4 δεν έχω.Σε κάθε περιπτωση ο πελάτης είναι ζημειωμένος.Η υπαναχώρηση έγινε 27/3 και είναι μέσα στο όριο αφού 3/4 θα συνδεόμουν στον νέο πάροχο.

Μετά απο όλα αυτά και φοβούμενος μην μείνω κι άλλο διάστημα χωρίς υπηρεσία, θα πρέπει να μείνω (όταν αποκατασταθεί η "βλάβη")και να ΠΛΗΡΩΝΩ για 2 χρόνια σε αυτήν την εταιρία που ψεύδεται στους πελάτες της, ακόμα κι όταν αυτοί είναι καλοπληρωτές.
Η κλασική απάντηση που θα δώσει η Wind είναι «Πείτε μας το τηλέφωνο σας να σας ενημερώσουμε».

Επεξ/σία από xneo1
Δημοσ.

Καλησπέρα 

Πρώτα απο όλα για να δεις που πραγματικά είναι η γραμμή σου έλενξε το εδω

Εγώ το είχα πάθει με οτε λίγο πιο διαφορετικά πήγα στη vodadfone και με χρέωσαν κανονικά 2 πάγια μετα για να βγάλουμε άκρη ασε αλλά βγάλαμε 

Δημοσ.

Δεν ξερω ποτε θα καθαρίσεις με τις εταιρείες σου αλλα νομίζω οτι έχει πολύ άγχος και πρέπει να το περιορίσεις, δεν αξιζει για μία φορητότητα τόση ενέργεια.

Δημοσ.

Επιβεβαίωσα οτι είμαι στην Wind αλλά ακόμα περιμένω.Ουτε VDSL ούτε μου φτιάξανε το 4g . 

Η αντιπροσφορα που μου είχαν κάνει ήταν καλύτερη μέν απο της Vodafone αλλά ειμαι 17 μερες χωρις Internet, η γυναίκα μου δεν 

μπορεί να στείλει βιογραφικά και το έχω ανάγκη το Internet και για την δουλειά μου.

Υπομονη τι αλλο να κάνω πια;

Δημοσ.

Κοινώς ΟΥ μπλέξεις. Κι εγώ μέχρι να αποκτήσω ΝΕΟ αριθμό στη Vodafone είδα και έπαθα. Περάσανε πάνω απο 2 μήνες. Ο λόγος οτι κανένας απο τους παρόχους δε μιλάει με τον άλλο. Πχ Vodafone με ΟΤΕ, και στη περίπτωσή σου Wind με Vodafone. Περνάνε όλα απο μια πλατφόρμα ηλεκτρονική (δε μιλάει ο ένας με τον άλλο), και κάθε απάντηση εχει ενα περιθώριο να δωθεί. Οπότε στέλνει πχ ερώτημα η wind στη Voda και απαντάνε στην εκπνοή του περιθωρίου που έχουν... και ο καταναλωτής περιμένει!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...