Προς το περιεχόμενο

[ΑΚΥΡΟ] --- [Smartphone] Samsung J7 2017 Dual 3GB 16GB 128,24Eur --- [ΑΚΥΡΟ]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Για ποιό λόγο να φάει μήνυση για δυσφήμιση δεν καταλαβαίνω... για εξηγήσου καλύτερα γέροντα.

Δεν φτάνει που διαφημίζετε κάθε μαγαζί με τον καλύτερο τρόπο μέσα απο το thread των προσφορών.

Χίλια ευχαριστώ έπρεπε να λένε όλα τα καταστήματα με τόση κίνηση που έχει το παρόν thread. 

Έχουμε ξεπουλήσει καταστήματα άπειρες φορές. :D 

black humor μηπως?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, konstantin79 είπε

κατα 99,99999999% θα πέσει πανηγυρικό άκυρο. Αν δείτε το ίδιο τηλ σε άλλα χρώματα τα έχει στα 220 με 225

Το σημαντικότερο πόστ στο νήμα. 

Κακώς και ο ts, σύμφωνα με την απάντησή τους, που δεν πρόσεξε την τιμή ότι ήταν 100 ευρώ πάνω στα άλλα χρώματα και το ανέβασε εδώ. (μην αρχίσετε να τους στελνετε emails τώρα). :):P 

2 λεπτά πριν, kinitos είπε

black humor μηπως?

Tοτε δεκτόν!  :P 

Επεξ/σία από lionheart75
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fysikos είπε

20180417_225055.jpg

Και τώρα τί; Λες να σε δούμε και εσένα στα σχόλια στο skroutz; :P 

Μόλις τώρα, katalitis είπε

Παρακαλώ όποιος έχει δικαιώματα να γράψει ένα μεγάλο ΑΚΥΡΟ στο θέμα. Ευχαριστώ.

Μπορείς και εσύ κουμπί επεξεργασία στο αρχικό σου πόστ, το αλλάζεις και μετά αποθήκευση. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πρέπει να απαντήσεις στο email  που σου εστειλαν και να τους ρωτήσεις γτ σου ακύρωσαν την παραγγελία ετσι ξαφνικά χωρις να αναφέρουν τον λογο :P

 

Δημοσ.

εγω ενα ξερω οτι αν υπαρχει καποιο λαθος ειναι δικο τους θεμα οχι του αγοραστη..

 

πχ πηγα να παρω ενα προιον απο το σουπερμαρκετ και η αναγραφομενη τιμη στο ραφι ηταν χαμηλοτερη απο την κανονικη απο δικο τους λαθος αλλα στο ταμειο με χρεωσε με την κανονικη του τιμη. αλλα μετα απο την παραδοχη του λαθους τους πληρωση την αναγραφομενη τιμη που ηταν στο ραφι

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, dimitris1090t είπε

Πρέπει να απαντήσεις στο email  που σου εστειλαν και να τους ρωτήσεις γτ σου ακύρωσαν την παραγγελία ετσι ξαφνικά χωρις να αναφέρουν τον λογο :P

Μη τους τα πρήζετε λέμε στα emails!!! :D απίστευτοι! 

Επεξ/σία από lionheart75
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φοβάμαι μη με βρισουν ρε συ...ασε μη μπλεξουμε με καμία κυπριακή κατάσταση βραδιάτικα :lol:

Επεξ/σία από fysikos
  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, eidikos33 είπε

εγω ενα ξερω οτι αν υπαρχει καποιο λαθος ειναι δικο τους θεμα οχι του αγοραστη..

πχ πηγα να παρω ενα προιον απο το σουπερμαρκετ και η αναγραφομενη τιμη στο ραφι ηταν χαμηλοτερη απο την κανονικη απο δικο τους λαθος αλλα στο ταμειο με χρεωσε με την κανονικη του τιμη. αλλα μετα απο την παραδοχη του λαθους τους πληρωση την αναγραφομενη τιμη που ηταν στο ραφι

Άμα εισαι μάγκας γράψτο τους σε email και μετά ανέβασε την απάντηση τους :D:P

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

νταξ οτι και να λεμε αμα ειναι να μπει ενα χιλιαρικο μεσα με 20 παραγγελιες χεστηκε, και oποιος ελπιζει οτι ενα μικρομαγαζο θα τις απορροφησει....:P θα τα παραγγειλει για να μπαινει μεσα.

μονο πολυ μεγαλα καταστηματα τιμουν pricing errors. 

Επεξ/σία από rofl
  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, fysikos είπε

20180417_225055.jpg

Τώρα τί θες και συ;

Είσαι ανήθικος, ήξερες από την πρώτη στιγμή, λυπάμαι που υπάρχεις, θέλησες να αποκτήσεις σε βάρος άλλου, γουστάρεις τα ακριβότερα και είσαι τσίπης.

Γκε γκε; Σωστό εμπόριο και άμα θες.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...