poulinos Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 1 hour ago, DarkNosS96 said: καλά ναι, όταν λέω άμεσα δεν εννοώ σε 2-3 μέρες, ίσα ίσα να δω αν μπορώ να γλιτώσω τα 90 ευρώ νόμιμα και με τους δικούς τους όρους δεν χανεις κατι για να το προσπαθησεις αλλα ....
termitiss Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Θα πω κάτι πάνω στο θέμα. Όποιος με παίρνει τηλεφωνικά να μου κάνει προσφορά, ισχυρίζεται ότι έχει καταργηθεί η δεσμευτική ρήτρα και ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να την πληρώσω. Η απάντηση μου είναι να μου δώσουν ενυπόγραφα αυτό που ισχυρίζονται και ότι αν μία στις χίλιες απαιτηθεί ρήτρα ότι δεσμεύονται να την πληρώσουν αφού είναι τόσο σίγουροι. Ε, κλείνουν το τηλέφωνο και εξαφανίζονται
poulinos Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 Δημοσ. 2 Μαΐου 2018 26 minutes ago, termitiss said: Θα πω κάτι πάνω στο θέμα. Όποιος με παίρνει τηλεφωνικά να μου κάνει προσφορά, ισχυρίζεται ότι έχει καταργηθεί η δεσμευτική ρήτρα και ότι δεν είμαι υποχρεωμένος να την πληρώσω. Η απάντηση μου είναι να μου δώσουν ενυπόγραφα αυτό που ισχυρίζονται και ότι αν μία στις χίλιες απαιτηθεί ρήτρα ότι δεσμεύονται να την πληρώσουν αφού είναι τόσο σίγουροι. Ε, κλείνουν το τηλέφωνο και εξαφανίζονται εχει καταντησει βλακεια να λενε τα παντα για να παρουν πελατη.και μετα αμα πεις τιποτα ξερεις τι θα σου πουν?μα ναι δεν εισαι υποχρεωμενος να την πληρωσεις την ρητρα.μπορεις να αλλαξεις παροχο και αλλαξες παροχο χωρις να την πληρωσεις.οτι βεβαια θα υπαρχει στην καρτελλα σου ενα χρεος και οτι καποια στιγμη μπορει και στον τηλεγνους αυτο δεν το λενε.ουτε οτι αμα γυρισεις στον ιδιο παροχο θα σε βαλουν να τα πληρωσεις αλλιως δεν θα ενεργοποιηθεις.ουτε οτι θα βαλουν δικηγορικο γραφειο να σε καλεσει .αλλα ναι αμα το παρεις κατα γραμμα οπως το λενε δεν σε υποχρεωνει κανεις.:P . και δανειο να παρεις κανεις δεν σε υποχρεωνει να το πληρωσεις.ασχετα που θα σου παρουν το σπιτι και ολα τα αλλα. το κακο ειναι μετα οτι πολλα ατομα την πατανε.βεβαια για τον αλλον ειτε αυτος που σου μιλαει ή για την εταιρεια εχει κανει την πωληση ,εχει γινει η ενεργοποιηση ,εχουν πιασει τον στοχο και δεν τον νοιαζει το μετα.τωρα πως το επιτρεπει ο καθε παροχος να το λενε αυτο πχ wind,cyta και πως δεν τους κυνηγανε δεν ξερω.εκτος αν αυτοι τους εχουν πει να το λενε. Να δουμε θα αλλαξει τιποτα με το gdpr Να μην παιρνουν 100 τηλεφωνα την ημερα?
G.bar Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Παρόμοιο θέμα και εγω.. Λήγει το συμβόλαιό μου με τη cyta σε 4 μήνες αλλα αν και είμαι 6-7 χρόνια πελάτης χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα όλον αυτόν τον καιρό, πλέον λόγω συνεχόμενων αποσυνδέσεων τους τελευταίους μηνες και χωρίς καμία ουσιαστική βοήθεια απο την εξυπηρέτηση, την κάνω με ελαφρά για cosmote. Οχι οτι εκεί είναι όλα υπέροχα, αλλα όσο ζω ελπίζω.. Με τα πολλα, μου είπαν 127 ευρώ η ποινή αποχώρησης και επιστροφή του ρουτερ ή να παραμείνω με μια καινουργια προσφορά στα 16ευρω. Απλα θα πρέπει να κανω 20 επανεκιννησεις στο ρουτερ τη μερα, για να δουλευουν σωστα οι μισες συσκευες του σπιτιου... Οπότε μπαα.. Τώρα το ερώτημα μου είναι, ο τελευταιος λογαριασμός που θα έρθει κανένα 150αρι, πρέπει να εξοφληθεί άμεσα; Θέλω να πω, αν τους βάζω 5 ευρώ τον μήνα απλά και μόνο επειδή δεν θέλω να τα δώσω όποτε θέλουν, και επειδή η κυρία στο τηλέφωνο ήταν επιεικώς αγενέστατη οταν της είπα οτι δεν θέλω την προσφορά, θα υπάρχει πρόβλημα;
aGka8l Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δωστο βλάβη ξανά ή πες ότι για να ανανεώσεις θέλεις επίσκεψη από τεχνικό
G.bar Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 14 λεπτά πριν, aGka8l είπε Δωστο βλάβη ξανά ή πες ότι για να ανανεώσεις θέλεις επίσκεψη από τεχνικό Μετά απο πολλα τηλεφωνήματα και επικοινωνίες με όλο το προσωπικο της cyta καταλήξανε στο συμπέρασμα οτι δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε στη γραμμή ούτε στο ρούτερ... Επειδή ομως πρόβλημα υπάρχει και δημιουργείται και extra πρόβλημα στα νευρα μου δεν ασχολούμαι αλλο.
aGka8l Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Κοίτα ειδικά cyta σε θέμα αποσυνδεσεων λόγω voip ασχολούνται αρκετά . Μήπως έχεις αποσυνδέσεις στο ασύρματο κ όχι στο dsl πράγμα που δεν εντοπίζεται απομακρυσμένα ? Πιο ρούτερ έχεις ? Μήπως το άσπρο adb ?
G.bar Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 19 λεπτά πριν, aGka8l είπε Κοίτα ειδικά cyta σε θέμα αποσυνδεσεων λόγω voip ασχολούνται αρκετά . Μήπως έχεις αποσυνδέσεις στο ασύρματο κ όχι στο dsl πράγμα που δεν εντοπίζεται απομακρυσμένα ? Πιο ρούτερ έχεις ? Μήπως το άσπρο adb ? Ακριβώς αυτο ναι.. Ειχα αποσυνδέσεις στο ασυρματο συνεχεια,το τηλεφωνο λειτουργούσε κανονικά και η τηλεόραση που είναι συνδεδεμένη με καλώδιο, τους καλουσα κιόλας απο αυτο κατα τη διάρκεια της αποσύνδεσης, οπότε μου είπαν οτι ηταν παρεμβολες απο κάποια άλλη συσκευη και καθε φορα που επικοινωνούσα με κάποιον αλλάζαμε κανάλια.. και δεν άλλαζε τίποτα. Εν τω μεταξύ δεν υπάρχει κάποια καινουργια συσκευη στο σπίτι. Όποτε τους έλεγα οτι το ρούτερ ισως να χρήζει αλλαγής, επειδη καίει στην κυριολεξία, και επειδλη τα έχει τα χρονάκια του αλλά ισχυρίζονταν ότι αν είχε κάποιο πρόβλημα θα το έβλεπαν online.. Ε.. έτυχε και έγιναν και αρκετές αποσυνδέσεις σε στιγμές που δεν ήταν καθόλου καλό να γίνουν και αποχαιρέτησα.
aGka8l Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Μακράν το πιο άθλιο ρούτερ , αν θες να λύσεις το πρόβλημα σου βάλε καρφωτα ip . Σε 2η φάση ξαναπάρε τεχνικη υποστήριξη αν έχεις κουράγιο κ αν σε ρωτήσουν αν έχεις ασύρματο τηλέφωνο κοντά πες όχι έχω βάλει ένα ενσύρματο .
G.bar Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 45 λεπτά πριν, aGka8l είπε Μακράν το πιο άθλιο ρούτερ , αν θες να λύσεις το πρόβλημα σου βάλε καρφωτα ip . Σε 2η φάση ξαναπάρε τεχνικη υποστήριξη αν έχεις κουράγιο κ αν σε ρωτήσουν αν έχεις ασύρματο τηλέφωνο κοντά πες όχι έχω βάλει ένα ενσύρματο . Ευχαριστώ πολύ φίλε αλλα δεν ασχολούμαι άλλο. Δυστυχώς ή ευτυχώς εφόσον έχω την δυνατότητα επιλογής, επιλέγω να φύγω.
aGka8l Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2018 1 ώρα πριν, G.bar είπε Ευχαριστώ πολύ φίλε αλλα δεν ασχολούμαι άλλο. Δυστυχώς ή ευτυχώς εφόσον έχω την δυνατότητα επιλογής, επιλέγω να φύγω. Εσύ αποφασίζεις αλλά είναι βλακεία 120€ πεταμένα αν είναι μόνο αυτός ο λόγος! με τα μισά βάζεις έστω ένα δικό σου ap η άλλο ρούτερ σε bridge
userpartali Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 3 Αυγούστου 2018 Γεια χαρά στην παρέα για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα γράφω εδώ λόγω τεχνικού προβλήματος της γραμμής εδώ και 15 μέρες δεν έχω καθόλου γραμμή με πάροχο Cyta που με κοροϊδεύουν του στυλ φταίει ο καθυστερεί ΟΤΕ κτλ. Πώς κάνω διακοπή συμβολαίου χωρίς να φάω και πρόστιμο? η καταγγελία σύμβασης στην εταιρεία που γίνετε ?
poulinos Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2018 On 24/07/2018 at 16:26, aGka8l said: Εσύ αποφασίζεις αλλά είναι βλακεία 120€ πεταμένα αν είναι μόνο αυτός ο λόγος! με τα μισά βάζεις έστω ένα δικό σου ap η άλλο ρούτερ σε bridge ακομα και ενα παλιο Router μπορει να μπει σαν access point.δεν χρειαζεται καν να γινει bridge.απλα μια διαφορετικη Ip και κλεινεις Dhcp. On 24/07/2018 at 13:38, G.bar said: Ακριβώς αυτο ναι.. Ειχα αποσυνδέσεις στο ασυρματο συνεχεια,το τηλεφωνο λειτουργούσε κανονικά και η τηλεόραση που είναι συνδεδεμένη με καλώδιο, τους καλουσα κιόλας απο αυτο κατα τη διάρκεια της αποσύνδεσης, οπότε μου είπαν οτι ηταν παρεμβολες απο κάποια άλλη συσκευη και καθε φορα που επικοινωνούσα με κάποιον αλλάζαμε κανάλια.. και δεν άλλαζε τίποτα. Εν τω μεταξύ δεν υπάρχει κάποια καινουργια συσκευη στο σπίτι. Όποτε τους έλεγα οτι το ρούτερ ισως να χρήζει αλλαγής, επειδη καίει στην κυριολεξία, και επειδλη τα έχει τα χρονάκια του αλλά ισχυρίζονταν ότι αν είχε κάποιο πρόβλημα θα το έβλεπαν online.. Ε.. έτυχε και έγιναν και αρκετές αποσυνδέσεις σε στιγμές που δεν ήταν καθόλου καλό να γίνουν και αποχαιρέτησα. αν πεφτει το ασυρματο η δεν πιανει καλα δεν προκειται να το δουν απο μακρυα.αυτοι κοιτανε αποσυνδεσεις γραμμης. υπαρχει και η λυση καις το ρουτερ και σου δινουν αλλο. κακια μεν αλλα.... On 24/07/2018 at 10:22, G.bar said: Παρόμοιο θέμα και εγω.. Λήγει το συμβόλαιό μου με τη cyta σε 4 μήνες αλλα αν και είμαι 6-7 χρόνια πελάτης χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα όλον αυτόν τον καιρό, πλέον λόγω συνεχόμενων αποσυνδέσεων τους τελευταίους μηνες και χωρίς καμία ουσιαστική βοήθεια απο την εξυπηρέτηση, την κάνω με ελαφρά για cosmote. Οχι οτι εκεί είναι όλα υπέροχα, αλλα όσο ζω ελπίζω.. Με τα πολλα, μου είπαν 127 ευρώ η ποινή αποχώρησης και επιστροφή του ρουτερ ή να παραμείνω με μια καινουργια προσφορά στα 16ευρω. Απλα θα πρέπει να κανω 20 επανεκιννησεις στο ρουτερ τη μερα, για να δουλευουν σωστα οι μισες συσκευες του σπιτιου... Οπότε μπαα.. Τώρα το ερώτημα μου είναι, ο τελευταιος λογαριασμός που θα έρθει κανένα 150αρι, πρέπει να εξοφληθεί άμεσα; Θέλω να πω, αν τους βάζω 5 ευρώ τον μήνα απλά και μόνο επειδή δεν θέλω να τα δώσω όποτε θέλουν, και επειδή η κυρία στο τηλέφωνο ήταν επιεικώς αγενέστατη οταν της είπα οτι δεν θέλω την προσφορά, θα υπάρχει πρόβλημα; για να μην πληρωσεις προστιμο απλα περιμενε να ληξει.
bebakos11 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2018 Στις 3/8/2018 στις 3:00 ΜΜ, userpartali είπε Γεια χαρά στην παρέα για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα γράφω εδώ λόγω τεχνικού προβλήματος της γραμμής εδώ και 15 μέρες δεν έχω καθόλου γραμμή με πάροχο Cyta που με κοροϊδεύουν του στυλ φταίει ο καθυστερεί ΟΤΕ κτλ. Πώς κάνω διακοπή συμβολαίου χωρίς να φάω και πρόστιμο? η καταγγελία σύμβασης στην εταιρεία που γίνετε ? καλημερα.Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με την CYTA εδω και μηνες.Δεν εχω υπηρεσιες για 10-15 μερες καθε μηνα και συνεχεια το δινουν βλαβη στον ΟΤΕ.Τι μπορω να κανω για να φυγω ατελως?
poulinos Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2018 On 03/08/2018 at 15:00, userpartali said: Γεια χαρά στην παρέα για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα γράφω εδώ λόγω τεχνικού προβλήματος της γραμμής εδώ και 15 μέρες δεν έχω καθόλου γραμμή με πάροχο Cyta που με κοροϊδεύουν του στυλ φταίει ο καθυστερεί ΟΤΕ κτλ. Πώς κάνω διακοπή συμβολαίου χωρίς να φάω και πρόστιμο? η καταγγελία σύμβασης στην εταιρεία που γίνετε ? δες πιο κατω απαντηση.η καταγγελια γινεται εεττ. και ναι υπαρχει περιπτωση να φταιει ο οτε αναλογως την φυση της βλαβης On 12/09/2018 at 10:02, bebakos11 said: καλημερα.Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με την CYTA εδω και μηνες.Δεν εχω υπηρεσιες για 10-15 μερες καθε μηνα και συνεχεια το δινουν βλαβη στον ΟΤΕ.Τι μπορω να κανω για να φυγω ατελως? το γραφω και εδω για τυπικους λογους.για να φυγει καποιος ατελως πρεπει να μην υπαρχει λυση στο προβλημα και να το δεχτει ο παροχος.πολλες φορες αυτο μπορει να σημαινει και καταγγελια σε εεττ.εσυ μπορει πχ να εχεις 2-3 αποσυνδεσεις η να μην εχεις ιντερνετ για 10μερες λογω καλωδιακης αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα φυγεις ατελως.αν πχ ειναι καλωδιακη εχω δει να εχει κανει και 15 μερες να φτιαχτει.εκει μπορεις να ζητησεις πιστωση αλλα επειδη το θεμα ειναι του οτε δεν σημαινει οτι η cyta θα σε αφησει να φυγεις ατελως συν οτι και αλλου να πας τον ιδιο χαλκο θα επαιρνες. On 24/07/2018 at 14:00, aGka8l said: Μακράν το πιο άθλιο ρούτερ , αν θες να λύσεις το πρόβλημα σου βάλε καρφωτα ip . Σε 2η φάση ξαναπάρε τεχνικη υποστήριξη αν έχεις κουράγιο κ αν σε ρωτήσουν αν έχεις ασύρματο τηλέφωνο κοντά πες όχι έχω βάλει ένα ενσύρματο . to καλο ειναι οτι εχουν και αλλες μαρκες ρουτερ που μπορουν να δωσουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα