DarkNosS96 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Καλησπέρα σε όλα τα μέλη, έχω το εξής πρόβλημα, εδώ και αρκετά χρόνια είμαστε στην cyta, όπου έχουμε κάνει ανανέωση συμβολαίου μέσω τηλεφώνου για άλλους 24 μήνες, πριν έναν μήνα μας έκανε μία πολύ καλή προσφορά η COSMOTE με 50αρα γραμμή απεριόριστο σταθερό 3 ώρες προς κινητά, 30 ευρώ δωροεπιταγή και 32 (περίπου) ευρώ μύωση στον πρώτο λογαριασμό και όλο αυτό με 32,45 τον μήνα. Η κοπέλα η οποία μας πήρε τηλέφωνο για την προσφορά, μας είπε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώσουμε τα ρήτρα της CYTA για το σπάσιμο του συμβολαίου ενώ η CYTA μας είπε οτι θα πληρώσουμε κοντά στα 100 ευρώ (λογικό να πούνε η καθεμία ότι της συμφέρει) στην COSMOTE μας έστειλαν τα συμβόλαια τα υπογράψαμε και τα στείλαμε πίσω, ενώ με την CYTA δεν υπάρχει συμβόλαιο σε μορφή χαρτιού, και από ότι έχω ακούσει πρέπει να είναι σε χαρτί με υπογραφή και όχι μόνο μέσω τηλεφώνου. Εγώ στην ουσία ψάχνω τρόπο να μην πληρώσω τα σπασμένα, είτε να δείξουμε οτι δεν είχαμε συμβόλαιο είτε επειδή μας είπε η κυρία από την COSMOTE ότι δεν χρειάζεστε να τα πληρώσουμε. Σας ευχαριστώ
bill2015 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 πλεον και μόνο με το ενταξει που θα τους πεις εινια σαν να εχεις υπογραψει Μόνο αν έχεις προβλήματα μπορείς να πιέσεις ώστε να μην χρεωθείς
poulinos Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 1 hour ago, DarkNosS96 said: Καλησπέρα σε όλα τα μέλη, έχω το εξής πρόβλημα, εδώ και αρκετά χρόνια είμαστε στην cyta, όπου έχουμε κάνει ανανέωση συμβολαίου μέσω τηλεφώνου για άλλους 24 μήνες, πριν έναν μήνα μας έκανε μία πολύ καλή προσφορά η COSMOTE με 50αρα γραμμή απεριόριστο σταθερό 3 ώρες προς κινητά, 30 ευρώ δωροεπιταγή και 32 (περίπου) ευρώ μύωση στον πρώτο λογαριασμό και όλο αυτό με 32,45 τον μήνα. Η κοπέλα η οποία μας πήρε τηλέφωνο για την προσφορά, μας είπε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να πληρώσουμε τα ρήτρα της CYTA για το σπάσιμο του συμβολαίου ενώ η CYTA μας είπε οτι θα πληρώσουμε κοντά στα 100 ευρώ (λογικό να πούνε η καθεμία ότι της συμφέρει) στην COSMOTE μας έστειλαν τα συμβόλαια τα υπογράψαμε και τα στείλαμε πίσω, ενώ με την CYTA δεν υπάρχει συμβόλαιο σε μορφή χαρτιού, και από ότι έχω ακούσει πρέπει να είναι σε χαρτί με υπογραφή και όχι μόνο μέσω τηλεφώνου. Εγώ στην ουσία ψάχνω τρόπο να μην πληρώσω τα σπασμένα, είτε να δείξουμε οτι δεν είχαμε συμβόλαιο είτε επειδή μας είπε η κυρία από την COSMOTE ότι δεν χρειάζεστε να τα πληρώσουμε. Σας ευχαριστώ το εχουμε πει εκατο φορες ας το πουμε αλλη μια .οι μισοι παροχοι + ατομα/εταιρειες που παιρνουν για προσφορες θα πουν τα παντα προκειμενου να παρουν ενα πελατη.και ενα απο αυτα που λενε ειναι να μην πληρωσεις το προστιμο διακοπης στον αλλο παροχο και πιο παλια οτι το πληρωνουν αυτοι.ειναι ψεματα οπως καταλαβες.οκ μπορεις να μην το πληρωσεις αλλα οτι δεν το πληρωσες δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει.α.αν ξαναπας Cyta θα στο ζητησουν.β.αν περασει χ καιρος θα σε παρει τηλεφωνικο δικηγορικο γραφειο.οταν ενεργοποιηθει και ο τηλεγνους καλη ωρα για σταθερη τηλεφωνια/ιντερνετ θα μαρκαριστεις οτι χρωστας και μετα αν πας σε αλλο παροχο θα βλεπει οτι χρωστας καπου και θα εχει δικαιωμα να σου ζητησει εγγυηση οπως γινεται τωρα στα κινητα. οποτε ή κανει υπαναχωρηση εντος χ ημερων και ξαναπας cyta ή απλα πληρωνεις την Cyta. και αντε να αποδειξεις μετα με καταγγελιες οτι δεν εισαι ελεφαντας.ναι αμα το παρεις επ ακριβως αυτο που σου ειπαν στο τηλεφωνο ναι ειναι σωστο. δεν εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ για να πας σε αλλο παροχο.ναι δεν εισαι υποχρεωμενος.πας και σε αλλο παροχο χωρις να το πληρωσεις απλα υπαρχουν συνεπειες που γραφω πιο πανω.επισης οι ανανεωσεις γινονται πλεον τηλεφωνικα και ισχυουν.περισσοτερα μπορει να σου πει ο jkoukos .μονο το αρχικο συμβολαιο πρεπει να υπογραφτει αλλα διατηρω επιφυλαξη. 1
jkoukos Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Ισχύει ότι αναφέρει ο poulinos. Μέχρι σήμερα μόνο στην αρχική αίτηση σύνδεσης σε έναν πάροχο υπήρχε υποχρέωση υπογραφής του συμβολαίου και οι ανανεώσεις μπορούσαν να γίνουν τηλεφωνικά, εφόσον γινόταν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα εκ του κανονισμού με ηχογραφημένη κλήση κι επιβεβαίωση των στοιχείων του κατόχου της γραμμής. Από τον Ιούνη φέτος αλλάζει η διαδικασία σε ανανεώσεις και πρέπει να υπάρχει και σε αυτές ενυπόγραφο συμβόλαιο ή μέσω online φόρμας του παρόχου (κάποιοι ήδη το εφαρμόζουν). Με απλά λόγια είσαι υποχρεωμένος στην Cyta η οποία νομίμως ζητά αποζημίωση για πρόωρη διακοπή του συμβολαίου. Το τι τελικά θα πράξεις είναι καθαρά δική σου απόφαση. 1
DarkNosS96 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 17 λεπτά πριν, poulinos είπε το εχουμε πει εκατο φορες ας το πουμε αλλη μια .οι μισοι παροχοι + ατομα/εταιρειες που παιρνουν για προσφορες θα πουν τα παντα προκειμενου να παρουν ενα πελατη.και ενα απο αυτα που λενε ειναι να μην πληρωσεις το προστιμο διακοπης στον αλλο παροχο και πιο παλια οτι το πληρωνουν αυτοι.ειναι ψεματα οπως καταλαβες.οκ μπορεις να μην το πληρωσεις αλλα οτι δεν το πληρωσες δεν σημαινει οτι δεν υπαρχει.α.αν ξαναπας Cyta θα στο ζητησουν.β.αν περασει χ καιρος θα σε παρει τηλεφωνικο δικηγορικο γραφειο.οταν ενεργοποιηθει και ο τηλεγνους καλη ωρα για σταθερη τηλεφωνια/ιντερνετ θα μαρκαριστεις οτι χρωστας και μετα αν πας σε αλλο παροχο θα βλεπει οτι χρωστας καπου και θα εχει δικαιωμα να σου ζητησει εγγυηση οπως γινεται τωρα στα κινητα. οποτε ή κανει υπαναχωρηση εντος χ ημερων και ξαναπας cyta ή απλα πληρωνεις την Cyta. και αντε να αποδειξεις μετα με καταγγελιες οτι δεν εισαι ελεφαντας.ναι αμα το παρεις επ ακριβως αυτο που σου ειπαν στο τηλεφωνο ναι ειναι σωστο. δεν εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ για να πας σε αλλο παροχο.ναι δεν εισαι υποχρεωμενος.πας και σε αλλο παροχο χωρις να το πληρωσεις απλα υπαρχουν συνεπειες που γραφω πιο πανω.επισης οι ανανεωσεις γινονται πλεον τηλεφωνικα και ισχυουν.περισσοτερα μπορει να σου πει ο jkoukos .μονο το αρχικο συμβολαιο πρεπει να υπογραφτει αλλα διατηρω επιφυλαξη. εγώ στην cyta δεν έχω σκοπό να γυρίσω ποτέ, οπότε αυτό το κομμάτι οτι θα πρέπει να το πληρώσω οταν ξανά γυρίσω το ξεχνάμε, δεν κατάλαβα το άλλο που είπες με τον δικηγόρο και ότι θα μαρκαριστώ
poulinos Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 16 minutes ago, DarkNosS96 said: εγώ στην cyta δεν έχω σκοπό να γυρίσω ποτέ, οπότε αυτό το κομμάτι οτι θα πρέπει να το πληρώσω οταν ξανά γυρίσω το ξεχνάμε, δεν κατάλαβα το άλλο που είπες με τον δικηγόρο και ότι θα μαρκαριστώ η cyta πλεον ειναι vodafone βεβαια οποτε δεν ξερω τι θα γινει με αυτα τα χρεη.ας εξηγησω τα αλλα δυο. εφοσον χρωστας σε εναν παροχο ο παροχος δεν σε ξεχναει.ολες τις οφειλες που εκκρεμουν αν περασει ενα χ χρονικο διαστημα και δεν εχεις πληρωσει τις δινει σε ενα δικηγορικο γραφειο το οποιο αναλαμβανει να παρει τηλεφωνο ολους αυτους που χρωστανε.θα μου πεις και να μην το πληρωσω τι θα μου κανουν.μαλλον παλι τιποτα περα απο το πρηξιμο.το χειροτερο ειναι το μαρκαρισμα.οπως παλια αν καποιος ειχε ακαλυπτες επιταγες εμπαινε στον τειρεσια οποτε δεν ξαναπερνε μπλοκ επιταγων κτλ ετσι παει να γινει και στα κινητα σταθερα με τον τηλεγνους.για την ωρα ισχυει μονο στα κινητα αλλα σκοπος ειναι να γινει και στα σταθερα. χρωστας πχ χ ευρω σε εναν παροχο.απο ενα ποσο και πανω καταχωρεισαι στον τηλεγνους οτι χρωστας πχ 200 ευρω στην Cyta.Οταν καποια στιγμη σε παρει ενα χ παροχος και σου κανει προσφορα και θελησεις να πας εκει τοτε ο παροχος θα κοιταξει τον τηλεγνους να δει αν εισαι πελατης που πληρωνεις ή οχι.εφοσον θα δει οτι εσυ στο παρελθον δεν πληρωσες την Cyta αρα εισαι κακος πελατης ασχετα για ποιον λογο δεν την πληρωσες για να μην παθει τα ιδια και ο νεος παροχος θα σου ζητησει να δωσεις μια εγγυηση πχ 150 ευρω ωστε αν φυγεις και απο αυτους χωρις να πληρωσεις να μπορουν να κρατησουν αυτα τα λεφτα.οποτε οποιος δεν πληρωνει απλα θα τον καταχωρούν και θα εχει τα παραπανω θεματακια μετα. 31 minutes ago, jkoukos said: Ισχύει ότι αναφέρει ο poulinos. Μέχρι σήμερα μόνο στην αρχική αίτηση σύνδεσης σε έναν πάροχο υπήρχε υποχρέωση υπογραφής του συμβολαίου και οι ανανεώσεις μπορούσαν να γίνουν τηλεφωνικά, εφόσον γινόταν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα εκ του κανονισμού με ηχογραφημένη κλήση κι επιβεβαίωση των στοιχείων του κατόχου της γραμμής. Από τον Ιούνη φέτος αλλάζει η διαδικασία σε ανανεώσεις και πρέπει να υπάρχει και σε αυτές ενυπόγραφο συμβόλαιο ή μέσω online φόρμας του παρόχου (κάποιοι ήδη το εφαρμόζουν). Με απλά λόγια είσαι υποχρεωμένος στην Cyta η οποία νομίμως ζητά αποζημίωση για πρόωρη διακοπή του συμβολαίου. Το τι τελικά θα πράξεις είναι καθαρά δική σου απόφαση. Υπαρχει περιπτωση οπως ειπες ο φιλος πιο πανω να μην ειχε γινει αρχικο συμβολαιο δηλαδη να μην ειχε υπογραψει πραγματι και να ειχε γινει τηλεφωνικως χωρις να του αποσταλλει?εκει ισχυει ή οχι? απο περιεργεια ρωταω.
DarkNosS96 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 αχα, ο τελευταίος λογαριασμός ήρθε 90 τα ρήτρα και 20+ το πάγιο, έχω το δικαίωμα να πληρώσω μόνο το πάγιο και τα υπόλοιπα να τους πω και καλά ότι θα τα δώσω άλλη φορά; ή πρέπει να πληρώσω όλο το ποσό; θέλω να πω ότι λογικά ο υπάλληλος θα μου πει όλο το ποσό εγώ όμως μπορώ να δώσω ένα μόνο κομμάτι; Επίσης για το μαρκάρισμα υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ποσό ή για οποιαδήποτε ποσά;
jkoukos Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Κοίτα το χρέος είναι πάντα απαιτητό (εσύ τι θα έκανες αν σου χρωστούσε κάποιος?) και είναι στο χέρι της εταιρείας τι θα πράξει για να το εισπράξει. Το σίγουρο είναι ότι θα το δώσει σε κάποια εισπρακτική εταιρεία που για κάποιο διάστημα θα σ' ενοχλεί και πιθανόν να σου στείλει και εξώδικο. Το αν θα προχωρήσει και σε δικαστική συνδρομή είναι άγνωστο αλλά θεωρώ ότι δεν θα φθάσει σε αυτό το σημείο, αν και τίποτα δεν αποκλείεται. Οι εταιρείες κινητής έχουν φτιάξει την ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ μέσω της οποίας υπάρχει μεταξύ τους ενημέρωση για συνδρομητές που έχουν καθυστερούμενες οφειλές ή ρίχνουν "κανόνι" σε παρόχους οπότε μπορούν είτε να αρνηθούν νέα σύνδεση είτε να ζητήσουν εκ των προτέρων κάποιο ποσό ως εγγύηση (υπόψη ότι αυτό ήδη αναφέρεται σε πολλά συμβόλαια της σταθερής). Προς το παρόν οι εταιρείες σταθερής δεν το εφαρμόζουν αλλά μάλλον προς τα εκεί θα πάνε στο μέλλον. @poulinos, αν όντως δεν έχει υπογραφεί το αρχικό συμβόλαιο, απλά δεν ισχύει.
DarkNosS96 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Επειδή η γραμμή είναι στο όνομα του πατέρα μου ο οποίος είναι άσχετος με την τεχνολογία, τα κάνει η μητέρα μου (όχι οτι ξέρει, αλλα είναι λιγο καλυτερα) μίλησα με την cyta σημερα να μου στείλουν το σημείο του συμβολαίου που με υποχρεώνει να πληρώσω τα ρήτρα, μου είπαν ότι η ανανέωση έγινε μέσω τηλεφώνου, δεν γνωρίζω εαν όντος έγινε επειδή οι γονείς μου δεν θυμούνται, έαν έγινε από την μητέρα μου χωρίς να ακουστεί ο πατέρας μου στην κλήση ξέρετε εάν ισχύει η ανανέωση; Περιμένω ακόμα απάντηση απο την cyta μιας που μπορεί να μην έγινε καν η ανανέωση
poulinos Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 6 minutes ago, DarkNosS96 said: αχα, ο τελευταίος λογαριασμός ήρθε 90 τα ρήτρα και 20+ το πάγιο, έχω το δικαίωμα να πληρώσω μόνο το πάγιο και τα υπόλοιπα να τους πω και καλά ότι θα τα δώσω άλλη φορά; ή πρέπει να πληρώσω όλο το ποσό; θέλω να πω ότι λογικά ο υπάλληλος θα μου πει όλο το ποσό εγώ όμως μπορώ να δώσω ένα μόνο κομμάτι; Επίσης για το μαρκάρισμα υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ποσό ή για οποιαδήποτε ποσά; το ποσο ειναι 200 και πανω ειχαν πει καποιοι και ακομα δεν ισχυει για σταθερη τηλεφωνια.αλλα μελλοντικα μπορει να αλλαξει και το ποσο οπως και να ισχυει για τηλεφωνια.προσωπικα εφοσον εκανες εσυ την γκαφα ασχετα που σε κοροιδεψαν ή το πληρωνεις ή το κυνηγας μετα με οτε οτι σε κοροιδεψαν.βεβαια θα μπορουσε να γινει υπαναχωρηση αλλα θα μπλεξεις αρκετα μετα συν οτι μπορει να εχουν περασει οι 14 μερες. @jkoukos thanxs
jkoukos Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 4 λεπτά πριν, DarkNosS96 είπε αχα, ο τελευταίος λογαριασμός ήρθε 90 τα ρήτρα και 20+ το πάγιο, έχω το δικαίωμα να πληρώσω μόνο το πάγιο και τα υπόλοιπα να τους πω και καλά ότι θα τα δώσω άλλη φορά; ή πρέπει να πληρώσω όλο το ποσό; θέλω να πω ότι λογικά ο υπάλληλος θα μου πει όλο το ποσό εγώ όμως μπορώ να δώσω ένα μόνο κομμάτι; Επίσης για το μαρκάρισμα υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ποσό ή για οποιαδήποτε ποσά; Στην ΤΗΛΕΓΝΟΥΣ μπαίνεις στη λίστα για ληξιπρόθεσμα ποσά από 200€ και πάνω. Αλλά επαναλαμβάνω αυτό δεν λέει κάτι. Το χρέος των 90€ είναι πάντοτε απαιτητό και είναι στην κρίση της εταιρείας αν, πότε και με ποιο μέσο θα ζητηθεί. Πάντως ο νόμος είναι με το μέρος της.
poulinos Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 3 minutes ago, DarkNosS96 said: Επειδή η γραμμή είναι στο όνομα του πατέρα μου ο οποίος είναι άσχετος με την τεχνολογία, τα κάνει η μητέρα μου (όχι οτι ξέρει, αλλα είναι λιγο καλυτερα) μίλησα με την cyta σημερα να μου στείλουν το σημείο του συμβολαίου που με υποχρεώνει να πληρώσω τα ρήτρα, μου είπαν ότι η ανανέωση έγινε μέσω τηλεφώνου, δεν γνωρίζω εαν όντος έγινε επειδή οι γονείς μου δεν θυμούνται, έαν έγινε από την μητέρα μου χωρίς να ακουστεί ο πατέρας μου στην κλήση ξέρετε εάν ισχύει η ανανέωση; Περιμένω ακόμα απάντηση απο την cyta μιας που μπορεί να μην έγινε καν η ανανέωση ολοι εχουν σημειο που αναφερει για την ρητρα. αν εγινε ανανεωση ομως με την τιμη που ειχες πχ 30 ευρω το μηνα αντι για 40 που μπορει να ηταν στο συμβολαιο επ αοριστου τοτε σημαινει οτι γλυτωσες και εσυ λεφτα αφου ειχες δεσμευτει και ειχες χαμηλοτερο παγιο. τωρα για το θεμα οτι εγινε απο την μητερα σου και οχι απο τον πατερα σου δεν το ξερω.
DarkNosS96 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Μόλις τώρα, poulinos είπε ολοι εχουν σημειο που αναφερει για την ρητρα. αν εγινε ανανεωση ομως με την τιμη που ειχες πχ 30 ευρω το μηνα αντι για 40 που μπορει να ηταν στο συμβολαιο επ αοριστου τοτε σημαινει οτι γλυτωσες και εσυ λεφτα αφου ειχες δεσμευτει και ειχες χαμηλοτερο παγιο. τωρα για το θεμα οτι εγινε απο την μητερα σου και οχι απο τον πατερα σου δεν το ξερω. το ποσό στο αρχικό συμβόλαιο ήταν 20 περίπου ευρώ και μετά την ανανέωση ανέβηκε περίπου ένα ευρώ αλλά όπως είπα δεν ξέρω εάν έγινε μέσω τηλεφώνου η το κάνανε από μόνοι τους, και έαν έγινε μέσω τηλεφώνου δεν γνωρίζω εαν μας ενημέρωσαν για την αύξηση. Κάτι τελευταίο, έχω το δικαίωμά να ζητήσω από την cyta να μου στείλουν την ηχογραφημένη κλήση με την ανανέωση συμβολαίου, και αν ναι είναι υποχρεωμένοι να την στείλουν άμεσα;
poulinos Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 λογικα θα πρεπει να ενημερωσαν για την αυξηση.επισης μπορει να ζητηθει αν και επειδη εχουν περασει τοσους μηνες δεν ξερω τι ισχυει αλλα μην περιμενεις να γινει και αμεσα αμεσα.
DarkNosS96 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 5 λεπτά πριν, poulinos είπε λογικα θα πρεπει να ενημερωσαν για την αυξηση.επισης μπορει να ζητηθει αν και επειδη εχουν περασει τοσους μηνες δεν ξερω τι ισχυει αλλα μην περιμενεις να γινει και αμεσα αμεσα. καλά ναι, όταν λέω άμεσα δεν εννοώ σε 2-3 μέρες, ίσα ίσα να δω αν μπορώ να γλιτώσω τα 90 ευρώ νόμιμα και με τους δικούς τους όρους
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα