mynam3 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Αγορασα στις 19/8/17 εναν σκληρο δισκο toshiba 1tb, τον συγκεκριμενο https://www.skroutz.gr/s/5330259/Toshiba-Canvio-Basics-1TB.html Προσφατα ΧΩΡΙΣ να εχει μεσολαβησει πτωση, αρχισε να ακουγεται θορυβος απο το εσωτερικο του. To HD Sentinel μου βγαζει υγεια 11%, οποτε θεωρησα να τον επιστρεψω/παω στο σερβις . Ο Κωτσοβολος οπως ενημερωθηκα απο την εξυπηρετηση πελατων, δεν αναλαμβανει κατι και πρεπει να μιλησω απευθειας με την Toshiba. Επειδη ειναι Σαββατο, τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις? Αλλαζει με καινουργιο ? Τα αρχεια προλαβα και τα κρατησα, οποτε δεν εχω καποιο θεμα
kormos Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 Δημοσ. 14 Απριλίου 2018 9 λεπτά πριν, mynam3 είπε Αγορασα στις 19/8/17 εναν σκληρο δισκο toshiba 1tb, τον συγκεκριμενο https://www.skroutz.gr/s/5330259/Toshiba-Canvio-Basics-1TB.html Προσφατα ΧΩΡΙΣ να εχει μεσολαβησει πτωση, αρχισε να ακουγεται θορυβος απο το εσωτερικο του. To HD Sentinel μου βγαζει υγεια 11%, οποτε θεωρησα να τον επιστρεψω/παω στο σερβις . Ο Κωτσοβολος οπως ενημερωθηκα απο την εξυπηρετηση πελατων, δεν αναλαμβανει κατι και πρεπει να μιλησω απευθειας με την Toshiba. Επειδη ειναι Σαββατο, τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις? Αλλαζει με καινουργιο ? Τα αρχεια προλαβα και τα κρατησα, οποτε δεν εχω καποιο θεμα Ας τα πάρουμε με τη σειρά... Ο κωτσόβολος τι σχέση έχει με την αγορά; Αν η γνωμάτευση από το επίσημο σερβις δείξει πως δεν έχει προκληθεί από πτώση λογικά θα γίνει πίστωσση, εναλλακτικά όχι. Βγαίνει αυτομάτως εκτός εγγύησης.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα