Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγορασα στις 19/8/17 εναν σκληρο δισκο toshiba 1tb, τον συγκεκριμενο 

 

https://www.skroutz.gr/s/5330259/Toshiba-Canvio-Basics-1TB.html

 

Προσφατα ΧΩΡΙΣ να εχει μεσολαβησει πτωση, αρχισε να ακουγεται θορυβος απο το εσωτερικο του.

To HD Sentinel μου βγαζει υγεια 11%, οποτε θεωρησα να τον επιστρεψω/παω στο σερβις .

Ο Κωτσοβολος οπως ενημερωθηκα απο την εξυπηρετηση πελατων, δεν αναλαμβανει κατι και πρεπει να μιλησω απευθειας με την Toshiba.

Επειδη ειναι Σαββατο, τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις? Αλλαζει με καινουργιο ? Τα αρχεια προλαβα και τα κρατησα, οποτε δεν εχω καποιο θεμα

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, mynam3 είπε

Αγορασα στις 19/8/17 εναν σκληρο δισκο toshiba 1tb, τον συγκεκριμενο 

https://www.skroutz.gr/s/5330259/Toshiba-Canvio-Basics-1TB.html

Προσφατα ΧΩΡΙΣ να εχει μεσολαβησει πτωση, αρχισε να ακουγεται θορυβος απο το εσωτερικο του.

To HD Sentinel μου βγαζει υγεια 11%, οποτε θεωρησα να τον επιστρεψω/παω στο σερβις .

Ο Κωτσοβολος οπως ενημερωθηκα απο την εξυπηρετηση πελατων, δεν αναλαμβανει κατι και πρεπει να μιλησω απευθειας με την Toshiba.

Επειδη ειναι Σαββατο, τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις? Αλλαζει με καινουργιο ? Τα αρχεια προλαβα και τα κρατησα, οποτε δεν εχω καποιο θεμα

Ας τα πάρουμε με τη σειρά...

Ο κωτσόβολος τι σχέση έχει με την αγορά;

Αν η γνωμάτευση από το επίσημο σερβις δείξει πως δεν έχει προκληθεί από πτώση λογικά θα γίνει πίστωσση, εναλλακτικά όχι. Βγαίνει αυτομάτως εκτός εγγύησης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...