Προς το περιεχόμενο

Η Uber πιστεύει στο μέλλον των αυτόνομων οχημάτων παρά το πρόσφατο δυστύχημα


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δικαιολογιες του κωλου.. δηλαδη αμα ειχαμε τους καλυτερους δρομους στο κοσμο και μια μερα εβρεχε, θα εφταιγε η βροχη που πηγαμε και σκοτωθηκαμε?

οι οδηγοι ξερουμε τις συνθηκες που επικρατουν και θα επρεπε να προσαρμοσουμε τη ταχυτητα μας αναλογα. χαλια δρομος, ε και? πας με μικροτερη ταχυτητα και εισαι το ιδιο ασφαλης

 

Πρόσεξε όμως το εξής.

Ο δρόμος φαίνεται καλός, αλλά η άσφαλτος γλιστρά πολύ διότι είναι λεία. Πού να το ξέρει αυτό ο οδηγός;

Πού να ξέρει ο οδηγός την μέγιστη πρόσφυση που έχει ο δρόμος, με ή χωρίς βροχή;

πχ στις στροφές του Χορτιάτη (Θεσσαλονίκη) η άσφαλτος είναι καθρέφτης. Κάποιος που δεν ξέρει την κατάσταση του δρόμου, καταλήγει πάνω στις μπαριέρες (είναι γεμάτες σημάδια).

Μήπως πρέπει να οδηγά σε όλο του το ταξίδι με 30 Km/h, για να είναι ασφαλής;

Μα τότε θα εκνευριστούν οι υπόλοιποι και θα έχουμε αντικανονικές προσπεράσεις...

 

Ακόμα και σε ένα αναπόφευκτο ατύχημα, ο σωστά κατασκευασμένος δρόμος, μειώνει τις συνέπειες.

 

Ο δρόμος, πρέπει να συγχωρεί τα λάθη και όχι να τιμωρεί.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, fwtonio είπε

Πρόσεξε όμως το εξής.

Ο δρόμος φαίνεται καλός, αλλά η άσφαλτος γλιστρά πολύ διότι είναι λεία. Πού να το ξέρει αυτό ο οδηγός;

Πού να ξέρει ο οδηγός την μέγιστη πρόσφυση που έχει ο δρόμος, με ή χωρίς βροχή;

πχ στις στροφές του Χορτιάτη (Θεσσαλονίκη) η άσφαλτος είναι καθρέφτης. Κάποιος που δεν ξέρει την κατάσταση του δρόμου, καταλήγει πάνω στις μπαριέρες (είναι γεμάτες σημάδια).

Μήπως πρέπει να οδηγά σε όλο του το ταξίδι με 30 Km/h, για να είναι ασφαλής;

Μα τότε θα εκνευριστούν οι υπόλοιποι και θα έχουμε αντικανονικές προσπεράσεις...

Ακόμα και σε ένα αναπόφευκτο ατύχημα, ο σωστά κατασκευασμένος δρόμος, μειώνει τις συνέπειες.

Ο δρόμος, πρέπει να συγχωρεί τα λάθη και όχι να τιμωρεί.

Και οσο συγχωρει τοσο πιο πολυ θα σπρωχνουμε τα ορια. Αν μη τι αλλο θα ειναι χειροτερα αμα εχουμε καλυτερους δρομους αλλα τα ιδια "μυαλά"

Μιλησες για στροφες, αρα μαξ 50 οποτε τα 30 μια χαρα νορμαλ ταχυτητα ειναι, παρ ολ αυτα την "υποτιμας". Και δεν εισαι ο μονος, δεν εχουμε οδικη παιδεια στην Ελλάδα

Θα το ξαναπω, ο δρομος ειναι αυτος που ειναι, οι οδηγοι πρεπει να προσαρμοζομαστε, ολα τ αλλα ειναι δικαιολογιες

1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Ε, αφού θα πρέπει να φτιάξουμε τους δρόμους γι΄αυτά, μπορούμε να ξεκινήσουμε φτιάχνοντας τους για τους ανθρώπους πρώτα. 

Αχρειαστο και ακριβο. Το να φτιαξεις τους δρομους και οχι τους ανθρωπους δεν θα κανει τιποτα.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ας μπει ο CEO με την οικογενεια του στα αυτονομα τους για κανα χρονο αφου ειναι τοσο σιγουρος. Θα μπει?? Χλωμο

Επεξ/σία από bc00l
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτόματος πιλότος που βασίζει τη λειτουργία του σε διακριτές γραμμές στο δρόμο; Δηλαδή να παίζεται η ζωή κάποιου στο αν δεν πάει κάτι στραβά και σβήσει/μπερδευτεί κάποια γραμμή κατά τη διάρκεια της διαδρομής; Όχι, ευχαριστώ. Αυτό που είδα μόλις στο βιντεάκι με το τεσλα ειλικρινά με κάνει και απορώ γιατί το έχουν αφήσει να υπάρχει σε αυτοκίνητο. Ευελπιστώ σε κάτι πολύ ανώτερο λειτουργικά, αν είναι ποτέ να δούμε αυτόματη οδήγηση. Ίσως δορυφορική χαρτογράφηση οδών και πλοήγηση με GPS ακριβείας στις χαρτογραφημένες και μόνο.

Ως οδηγός βλέπω όχι μόνο μπροστά μου, αυτό είναι το λιγότερο και απλούστερο που βλέπω & υπολογίζω, βλέπω επίσης πάρα πολλά πράγματα σε απόσταση 200 και διπλάσιων μέτρων όταν οδηγώ σε αυτοκινητόδρομο, βλέπω μετά τί υπάρχει μετά τις στροφές όταν το επιτρέπει η θέα, βλέπω τη φύση γύρω αν είναι υγρός ο καιρός ή αν έχει πάγο κτλ, βλέπω πράγματα που κινούνται παρακείμενα του δρόμου και προβλέπω τη πορεία τους, βλέπω και αναγνωρίζω συνθήκες ατυχήματος πέραν από τη φαντασία κάποιου αισθητήρα με ΑΙ, βλέπω λεπτομέρειες στη κίνηση προπορευόμενων/διερχόμενων οχημάτων ψυχολογώντας το πώς οδηγεί αυτός που είναι μέσα, γενικά συνθήκες που ΘΑ έρθουν μπροστά μου πολύ πριν να τις αντιλαμβανόταν (αν θα μπορούσε) οποιοδήποτε τύπου αυτοματισμός.

Προσωπική μου άποψη, αν για κάποιο λόγο, ντε και καλά, θεωρηθεί καλό/έξυπνο/αποδοτικό/βολικό/οτιδήποτε το να έχουμε πλήρως αυτοκινούμενα οχήματα στο μέλλον, καλύτερα να φτιάξουμε ΡΑΓΕΣ με βαγονάκια, παρά τόση προσπάθεια να αντικαταστήσουμε με αυτοματισμούς τον ανθρώπινο παράγοντα σε ελεύθερα κινούμενα οχήματα, το βρίσκω τουλάχιστον ανόητο ως προς τους πόρους που θα απαιτηθούν για τα χρόνια της έρευνας και της αντικατάστασης των υπάρχουσων υποδομών με τέτοιες που... θα κάνουν τη χάρη να μη μπερδεύουν τα ΑΙ των αυτοματισμών.

Το να βγουν βοηθητικά συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης, ναι, εκεί είμαι φουλ μέσα και ήδη υφίστανται στην αγορά και θα βγούν καλύτερα σύντομα. Αλλά να θέλει κανείς να αντικαταστήσει την ανθρώπινη αντίληψη, μου φαίνεται λάθος κατεύθυνση.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και γω πιστεύω στο μέλλον των αυτόνομων οχημάτων , αλλά όταν οι πολίτες γίνονται κομμάτι του πειράματος, αυτό παραπέμπει σε έγκλημα. Οι περισσότερες τεχνολογίες δοκιμάζονται στα εργαστήρια και στις εγκαταστάσεις των εταιρειών τους ή με εθελοντές.

Όταν δοκιμάζεται μια τεχνολογία υπό εξέλιξη και μη ολοκληρωμένη σε δημόσιο χώρο, σημαίνει ότι το κράτος και οι νόμοι συνηγορούν σε τυχόν ατύχημα. Για μένα είναι θέμα νομοθεσίας.

Επεξ/σία από nhzt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, nhzt said:

Και γω πιστεύω στο μέλλον των αυτόνομων οχημάτων , αλλά όταν οι πολίτες γίνονται κομμάτι του πειράματος, αυτό παραπέμπει σε έγκλημα. Οι περισσότερες τεχνολογίες δοκιμάζονται στα εργαστήρια και στις εγκαταστάσεις των εταιρειών τους ή με εθελοντές.

Όταν δοκιμάζεται μια τεχνολογία υπό εξέλιξη και μη ολοκληρωμένη σε δημόσιο χώρο, σημαίνει ότι το κράτος και οι νόμοι συνηγορούν σε τυχόν ατύχημα. Για μένα είναι θέμα νομοθεσίας.

Πιστεύεις ότι ΔΕΝ έχουν γίνει δοκιμές στα αυτόνομα αυτοκίνητα πριν τα βγάλουν στην διάθεση του κοινού?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, XPHSTOS_ είπε

Πιστεύεις ότι ΔΕΝ έχουν γίνει δοκιμές στα αυτόνομα αυτοκίνητα πριν τα βγάλουν στην διάθεση του κοινού?

κατάλαβες να λέω κατι διαφορετικό;  το θέμα είναι οτι οι δοκιμές έγιναν σε δημόσιους χώρους και δρόμους, κατι πολύ επικίνδυνο 

2 ώρες πριν, PCharon είπε

Αυτόματος πιλότος που βασίζει τη λειτουργία του σε διακριτές γραμμές στο δρόμο; Δηλαδή να παίζεται η ζωή κάποιου στο αν δεν πάει κάτι στραβά και σβήσει/μπερδευτεί κάποια γραμμή κατά τη διάρκεια της διαδρομής; Όχι, ευχαριστώ. Αυτό που είδα μόλις στο βιντεάκι με το τεσλα ειλικρινά με κάνει και απορώ γιατί το έχουν αφήσει να υπάρχει σε αυτοκίνητο. Ευελπιστώ σε κάτι πολύ ανώτερο λειτουργικά, αν είναι ποτέ να δούμε αυτόματη οδήγηση. Ίσως δορυφορική χαρτογράφηση οδών και πλοήγηση με GPS ακριβείας στις χαρτογραφημένες και μόνο.

Ως οδηγός βλέπω όχι μόνο μπροστά μου, αυτό είναι το λιγότερο και απλούστερο που βλέπω & υπολογίζω, βλέπω επίσης πάρα πολλά πράγματα σε απόσταση 200 και διπλάσιων μέτρων όταν οδηγώ σε αυτοκινητόδρομο, βλέπω μετά τί υπάρχει μετά τις στροφές όταν το επιτρέπει η θέα, βλέπω τη φύση γύρω αν είναι υγρός ο καιρός ή αν έχει πάγο κτλ, βλέπω πράγματα που κινούνται παρακείμενα του δρόμου και προβλέπω τη πορεία τους, βλέπω και αναγνωρίζω συνθήκες ατυχήματος πέραν από τη φαντασία κάποιου αισθητήρα με ΑΙ, βλέπω λεπτομέρειες στη κίνηση προπορευόμενων/διερχόμενων οχημάτων ψυχολογώντας το πώς οδηγεί αυτός που είναι μέσα, γενικά συνθήκες που ΘΑ έρθουν μπροστά μου πολύ πριν να τις αντιλαμβανόταν (αν θα μπορούσε) οποιοδήποτε τύπου αυτοματισμός.

Προσωπική μου άποψη, αν για κάποιο λόγο, ντε και καλά, θεωρηθεί καλό/έξυπνο/αποδοτικό/βολικό/οτιδήποτε το να έχουμε πλήρως αυτοκινούμενα οχήματα στο μέλλον, καλύτερα να φτιάξουμε ΡΑΓΕΣ με βαγονάκια, παρά τόση προσπάθεια να αντικαταστήσουμε με αυτοματισμούς τον ανθρώπινο παράγοντα σε ελεύθερα κινούμενα οχήματα, το βρίσκω τουλάχιστον ανόητο ως προς τους πόρους που θα απαιτηθούν για τα χρόνια της έρευνας και της αντικατάστασης των υπάρχουσων υποδομών με τέτοιες που... θα κάνουν τη χάρη να μη μπερδεύουν τα ΑΙ των αυτοματισμών.

Το να βγουν βοηθητικά συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης, ναι, εκεί είμαι φουλ μέσα και ήδη υφίστανται στην αγορά και θα βγούν καλύτερα σύντομα. Αλλά να θέλει κανείς να αντικαταστήσει την ανθρώπινη αντίληψη, μου φαίνεται λάθος κατεύθυνση.

το θέμα δεν είναι τι κάνει κάποια εταιρεία κατά παράβαση των κανόνων ασφαλείας των πολιτών, το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει νομοθεσία να απαγορεύει ή να προστατεύει. Τα κράτη είναι υπεύθυνα για οτι συμβαίνει. 

Επεξ/σία από nhzt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν εχετε δουλεψει με συστηματα Α.Ι. μην μιλατε μαγκες για το τι μπορουν να κανουν αναλυτικα, η τεχνολογια εχει ξεφυγει ηδη, δεν ειμαστε στο 2010, λαθη θα κανουν για τα επομενα χρονια ναι, αλλα ομως γιατι υπαρχουν βλακες οδηγοι και βλακες πεζοι (δες την κυρια που περνουσε τον δρομο χωρις να κοιταξει πισω της, μεσα στη νυχτα στο πουθενα, χωρις φωτα και διαβασεις).

Τα Α.Ι. αμαξια θα εχουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ φορες λιγότερες συγκρούσεις απο οτι γινεται τωρα, και μολις αντικατασταθουν σχεδον ολα με Α.Ι. αμαξια και μπορουν να "μιλουν" το ενα με το αλλο, οι συγκρουσεις θα πεσουν πρακτικα στο 0. Αντε γεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, PCharon είπε

Αυτόματος πιλότος που βασίζει τη λειτουργία του σε διακριτές γραμμές στο δρόμο; Δηλαδή να παίζεται η ζωή κάποιου στο αν δεν πάει κάτι στραβά και σβήσει/μπερδευτεί κάποια γραμμή κατά τη διάρκεια της διαδρομής; Όχι, ευχαριστώ. Αυτό που είδα μόλις στο βιντεάκι με το τεσλα ειλικρινά με κάνει και απορώ γιατί το έχουν αφήσει να υπάρχει σε αυτοκίνητο. Ευελπιστώ σε κάτι πολύ ανώτερο λειτουργικά, αν είναι ποτέ να δούμε αυτόματη οδήγηση. Ίσως δορυφορική χαρτογράφηση οδών και πλοήγηση με GPS ακριβείας στις χαρτογραφημένες και μόνο.

Ως οδηγός βλέπω όχι μόνο μπροστά μου, αυτό είναι το λιγότερο και απλούστερο που βλέπω & υπολογίζω, βλέπω επίσης πάρα πολλά πράγματα σε απόσταση 200 και διπλάσιων μέτρων όταν οδηγώ σε αυτοκινητόδρομο, βλέπω μετά τί υπάρχει μετά τις στροφές όταν το επιτρέπει η θέα, βλέπω τη φύση γύρω αν είναι υγρός ο καιρός ή αν έχει πάγο κτλ, βλέπω πράγματα που κινούνται παρακείμενα του δρόμου και προβλέπω τη πορεία τους, βλέπω και αναγνωρίζω συνθήκες ατυχήματος πέραν από τη φαντασία κάποιου αισθητήρα με ΑΙ, βλέπω λεπτομέρειες στη κίνηση προπορευόμενων/διερχόμενων οχημάτων ψυχολογώντας το πώς οδηγεί αυτός που είναι μέσα, γενικά συνθήκες που ΘΑ έρθουν μπροστά μου πολύ πριν να τις αντιλαμβανόταν (αν θα μπορούσε) οποιοδήποτε τύπου αυτοματισμός.

Προσωπική μου άποψη, αν για κάποιο λόγο, ντε και καλά, θεωρηθεί καλό/έξυπνο/αποδοτικό/βολικό/οτιδήποτε το να έχουμε πλήρως αυτοκινούμενα οχήματα στο μέλλον, καλύτερα να φτιάξουμε ΡΑΓΕΣ με βαγονάκια, παρά τόση προσπάθεια να αντικαταστήσουμε με αυτοματισμούς τον ανθρώπινο παράγοντα σε ελεύθερα κινούμενα οχήματα, το βρίσκω τουλάχιστον ανόητο ως προς τους πόρους που θα απαιτηθούν για τα χρόνια της έρευνας και της αντικατάστασης των υπάρχουσων υποδομών με τέτοιες που... θα κάνουν τη χάρη να μη μπερδεύουν τα ΑΙ των αυτοματισμών.

Το να βγουν βοηθητικά συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης, ναι, εκεί είμαι φουλ μέσα και ήδη υφίστανται στην αγορά και θα βγούν καλύτερα σύντομα. Αλλά να θέλει κανείς να αντικαταστήσει την ανθρώπινη αντίληψη, μου φαίνεται λάθος κατεύθυνση.

Όλα αυτά που λες γίνονται και στην αυτόνομη οδήγηση, ως ένα βαθμό φυσικά. Σε ένα βίντεο κάποιος ανέφερε διαφορές ανάμεσα σε autopilot και autonomous drive. Το διάβασμα των γραμμών είναι του autopilot το οποίο είναι το μόνο από τα δύο που έχει πάρει άδεια να κυκλοφορεί. (προς το παρόν) 

Με κάθε επιφύλαξη και χωρίς να είμαι ειδικός επί του θέματος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η τεχνολογια σιγουρα θα φτασει καποια στιγμη σε αυτο το επιπεδο αλλα αυτο που αναρωτιεμαι ειναι το κοστος, μιλαμε για ενα αμαξι που θα πρεπει να εχει μονιμη συνδεση σε ιντερνετ, μια τεχνητη νοημοσυνη σε μονιμη αναβαθμιση για οτιδηποτε γινεται, συνδεση με gps ακριβειας και φυσικα αλλα δεκαδες υποσυστηματα . Ολο αυτο εμενα μου φαινεται πανακριβο ακομα και αν γινει μαζικη παραγωγη ακριβως λογο της υπαρξης σερβερ για να μπορεσει να κινειται ολο αυτο.

αρα ως μονο βιωσιμο μοντελο θα ειναι σιγουρο με συνδρομη, και φυσικα μονο σε περιοχες πολεων, με την δικαιολογια της μειωσης κινησης( ενας απο τους βασικους παραγοντες traffic jam ειναι ο ανθρωπινος.

απο εκει και περα μιλαμε για αλλες δεκαδες παραμετρους που θα πρεπει η καθε εταιρεια να φτιαξει με συνεργασια ομως την εκαστοτε χωρα (κατασκευες δρομων, σηματοδοτηση που θα ειναι συνδεδεμνη με τους σερβερ για να ανταποκρινεται με την κινηση και υποθετω και αλλα πολλα.)

πιστευω ξεκαθαρα οτι δεν θα υπαρχει πια ΙΧ σε μια τετοια κατασταση λογω ακριβως οτι απο την στιγμη που ολα αυτα πρεπει να ειναι μονιμα στην εντελεια θα εχουν τρελο κοστος (ποιος δεν μου λεει οτι το αμαξι θα ξερει οτι ειναι σε κακη κατασταση και αρνειται να παρει μπροστα!) για ενα ιδιωτη. 

 

ειναι σωστη κατευθυνση; νομιζω ναι αν και ταριφας που σε ενα τετοιο μελλον δεν θα υπαρχει πια το επαγγελμα μου ,πιστευω οτι τα αυτονομ αυτοκινητα θα βοηθησουν απειρα ,μια στο περιβαλλον ( ειδικα αν δουλευουν με συνδρομη αρα θα ερχοναι σπιτι σου θα σε πανε οπου θελεις και μετα το αμαξι συνεχιζει με αλλον πελατη, αρα μειωση αυτοκινητων και αρα μειωση ρυπων), δευτερον θα μειωσει δραστικα τα οποια ατυχηματα.

θα γινει συντομα;

χμμμμ αν και η τεχνολογια τρεχει με τους πιο γοργους ρυθμους εβερ , το αυτοκινητο εχει δεκαδες κοινωνικοοικονομικες παραμετρους που χρειαζονται και την συγκλιση της καθε κυβερνησης στο να δαπανησει λεφτα για κατι τετοιο. Αρα θα αργησει αρκετα να γινει πραγματικοτητα ειδικα σε χωρες οπως η δικη μας που γενικοτερα το θεμα "δρομοι-συγκοινωνιες" ειναι απο τα πιο ντροπιαστικα.

υγ. εχει αποδειχτει με την σωστη χρηση της τεχνολογιας πολλα πραγματα γινονται καλυτερα. το προβλημα ειναι οτι η κοινωνια ειναι τοσο διχασμενη ,ειναι οτι εχουμε ακομα σοβαρο προβλημα "ταξεων". οταν αυτο μηδενιστει και καταλαβουμε οτι αν δουλεψουμε ολοι ,και παιρνουμε τα ιδια  ,ισως να καταφερουμε πολλα περισσοτερα, απο την αλλη ποιος ξερει , μπορει να κανουμε ποδηλατο σε υπογεια για να φορτιζουν τα αυτοκινητα σε περιπτωση που ειμαστε στην "πλεμπα¨!

τσιρζ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ανάλυση για το τίποτα. 

Σε πέντε χρόνια θα τα διαβάζουμε αυτά τα πόστ και θα γελάμε. Σε δέκα χρόνια ενα σημαντικό ποσοστό της αυτοκίνησης θα γίνεται αυτόνομα (ναι και στην Ελλάδα) και σε είκοσι θα συναντάς αυτοκίνητο με τιμόνι όσο συχνά συναντάς σήμερα άλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/14/2018 στις 4:29 ΜΜ, fwtonio είπε

Πρόσεξε όμως το εξής.

Ο δρόμος φαίνεται καλός, αλλά η άσφαλτος γλιστρά πολύ διότι είναι λεία. Πού να το ξέρει αυτό ο οδηγός;

Πού να ξέρει ο οδηγός την μέγιστη πρόσφυση που έχει ο δρόμος, με ή χωρίς βροχή;

πχ στις στροφές του Χορτιάτη (Θεσσαλονίκη) η άσφαλτος είναι καθρέφτης. Κάποιος που δεν ξέρει την κατάσταση του δρόμου, καταλήγει πάνω στις μπαριέρες (είναι γεμάτες σημάδια).

 

Η οδήγηση των Σαλονικέων είναι τόσο απαράδεκτη που θα συνεχίσουμε να σκοτωνόμαστε με αμείωτο ρυθμό -και εντός πόλης- ακόμη κι αν τα πάντα δεξιά και αριστερά του δρόμου αντικατασταθούν με αφρολέξ.

Απλά είναι αδιανόητο να οδηγήσεις 15 λεπτά σε αυτήν την πόλη χωρίς να κατεβάσεις 15 καντήλια.

 

Κατά τα άλλα -και ontopic- συμφωνώ κι εγώ με τον φίλο πιο πάνω ότι Uber δεν είναι το μέλλον στην αυτόνομη οδήγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν την πατούσε συμβατικό αυτοκίνητο με οδηγό, θα ήταν απλά ένα ακόμα νούμερο, όχι είδηση.

Δείτε πόσα ατυχήματα έχουν αποφευχθεί και το συζητάμε αν είναι καλή η αυτόνομη(ή ο αυτόματος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/14/2018 στις 4:03 ΜΜ, XPHSTOS_ είπε

Δικαιωμένος ταρίφας? :P

Καλά κάνουν και το πιστεύουν γιατί εκεί είναι το μέλλον.
Τα ατυχήματα ίσως δεν μπορούμε να τα εξαλείψουμε εντελώς αλλά σίγουρα μπορούμε να τα μειώσουμε βγάζοντας από την μέση τον ανθρώπινο παράγοντα που συνήθως συνεισφέρει στα ατυχήματα και όχι στην αποτροπή τους.

Οχι ρε. Και σε ταξι εχω να μπω χρονια. Απλα δεν σεβονται τιποτα , ουτε νομοθεσιες σε καθε χωρα. Οπως εφαρμοζονται στο Αμερικα εφαρμοζονται κι εδω χωρις να κοιταξουν καν την κειμενη νομθεσια. Ερασιτεχνισμος ειναι αυτο 

Επεξ/σία από Aja
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...