Προς το περιεχόμενο

Υπηρεσία μεταφορών χαρακτηρίζει το Uber το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε χθεσινή του απόφαση που αφορούσε εκδίκαση έφεσης, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επιβεβαίωσε στο γαλλικό παράρτημα του Uber, ότι η εταιρεία παρέχει υπηρεσίες μεταφορών όπως τα συμβατικά ταξί και ως εκ τούτου τα κράτη μέλη μπορούν να απαγορεύουν τη λειτουργία της εταιρείας ή να τη διώκουν ποινικά χωρίς να είναι αναγκαία η συμμετοχή της Ε.Ε στις αποφάσεις.

Τα τελευταία χρόνια, το Uber έχει ζητήσει από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο να αποφανθεί σε αρκετές περιπτώσεις που σχετίζονται με την υπηρεσία UberPOP ή άλλες παρόμοιες μέσω της οποίας οποιοσδήποτε μπορεί να παρέχει μεταφορικό έργο χωρίς κάποια επαγγελματική άδεια. Στις παρόμοιες υπηρεσίες μπορεί να συμπεριληφθεί και το UberX το οποίο ήδη έχει απαγορευτεί σε αρκετές χώρες μεταξύ των οποίων βρίσκεται και η Ελλάδα, ενώ η υπηρεσία UberPOP έχει απαγορευτεί στις Βρυξέλλες, την Ολλανδία και τη Γαλλία. Μάλιστα το καλοκαίρι του 2016, ποινικό δικαστήριο της Γαλλίας, επέβαλλε πρόστιμο 800.000 ευρώ στην Uber για παράνομη παροχή της υπηρεσίας UberPop στο Παρίσι. 

Η Uber Γαλλίας προχώρησε σε έφεση της απόφασης αυτής αναφέροντας ότι αποτελεί υπηρεσία της κοινωνίας της πληροφορίας κάτι που δεν έγινε αποδεκτό εκ νέου από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο μετά από αντίστοιχη υπόθεση που αφορούσε τη λειτουργία της εταιρείας στην Ισπανία.

Techcrunch


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Χτυπάνε και οι Γάλλοι την υγιή επιχειρηματικότητα; Τίποτα αριστεροί είναι;

ετσι ακριβως..!

8 λεπτά πριν, TechnoV είπε

που είναι οι λάγνοι της επιχειριματικοτητας να σχολιάσουν; οι τύποι κλέβανε την δουλειά άλλων και τους κυνήγησαν από παντού.

end of story.

Ερχονται σιγα σιγα. θα αρχισουν τα ποστ δειλα δειλα. Στο τελος θα βριζουν την γαλλικη κιτρινη φυλη, τους πολιτικους, τους Νεφελιμ και στο αποκορυφωμα θα πουν: μνημονια μεχρι να σβησει ο ηλιος..!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, aris1986 είπε

ετσι ακριβως..!

Ερχονται σιγα σιγα. θα αρχισουν τα ποστ δειλα δειλα. Στο τελος θα βριζουν την γαλλικη κιτρινη φυλη, τους πολιτικους, τους Νεφελιμ και στο αποκορυφωμα θα πουν: μνημονια μεχρι να σβησει ο ηλιος..!

νεφελείμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, TechnoV είπε

που είναι οι λάγνοι της επιχειριματικοτητας να σχολιάσουν; οι τύποι κλέβανε την δουλειά άλλων και τους κυνήγησαν από παντού.

end of story.

Δεν ειμαι λαγνος οπως λες παραπανω, απλα αργα η γρηγορα θα αλλαξουν ολα. Ενα εμποδιο σημερα, η αλλαγη/λυση αυριο. Αλλα δεν μπορεις να σταματησεις μερικα πραγματα. Για καλο η για κακο, δεν ξερω.

Αν η Uber ηταν βεβαια γερμανικη εταιρια, θα ηταν αλλιως τα πραγματα.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Χτυπάνε και οι Γάλλοι την υγιή επιχειρηματικότητα; Τίποτα αριστεροί είναι;

οι Γάλλοι αριστεροί κρατικιστές; Αν είναι δυνατόν!

https://www.theglobaleconomy.com/rankings/economic_freedom/

Γαλλία 72η στον κόσμο σε οικονομική ελευθερία, κάτω από τον μισό τρίτο κόσμο και ανάμεσα στα Φιτζι και την Γουατεμάλα. Για να έχουμε μια ιδέα γιατί μιλάμε.

Καλύτερη από την Ελλάδα βέβαια καμιά 100αριά θέσεις παρακάτω!

Επεξ/σία από Omnigeek
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, QuitLife είπε

Δεν ειμαι λαγνος οπως λες παραπανω, απλα αργα η γρηγορα θα αλλαξουν ολα. Ενα εμποδιο σημερα, η αλλαγη/λυση αυριο. Αλλα δεν μπορεις να σταματησεις μερικα πραγματα. Για καλο η για κακο, δεν ξερω.

Αν η Uber ηταν βεβαια γερμανικη εταιρια, θα ηταν αλλιως τα πραγματα.

Αν η uber θέλει, ας λειτουργήσει με τους κανόνες της εκάστοτε χώρας. Ο καπιταλισμός ευνοεί τον ανταγωνισμό(υποθετικά) και όχι το παγκόσμιο μονοπώλιο που θέλει να εγκαθιδρύσει η uber, επιδοτώντας το χιλιόμετρο για να διαγράψει κάθε ανταγωνισμό. Αλλα ξέχασα είναι επενδυτής και ο επενδυτής δεν πρέπει να τηρεί τα κανονιστικά πλαίσια.

7 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

οι Γάλλοι αριστεροί κρατικιστές; Αν είναι δυνατόν!

https://www.theglobaleconomy.com/rankings/economic_freedom/

Γαλλία 72η στον κόσμο σε οικονομική ελευθερία, κάτω από τον μισό τρίτο κόσμο και ανάμεσα στα Φιτζι και την Γουατεμάλα. Για να έχουμε μια ιδέα γιατί μιλάμε.

Καλύτερη από την Ελλάδα βέβαια καμιά 100αριά θέσεις παρακάτω!

Και η ουγκάντα στην 90. So?

Είναι ο Μακρόν αριστερός. Από πότε;

Επεξ/σία από christakos07
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, christakos07 είπε

Αν θέλει η uber ας λειτουργήσει με τους εκάστοτε κανόνες της χώρας. Ο καπιταλισμός ευνοεί τον ανταγωνισμό(υποθετικά) και όχι το παγκόσμιο μονοπώλιο που θέλει να εγκαθιδρύσει η uber, επιδοτώντας το χιλιόμετρο για να σβήσει κάθε ανταγωνισμό. Αλλα ξέχασα είναι επενδυτής και ο επενδυτής δεν πρέπει να τηρεί τα κανονιστικά πλαίσια της εκάστοτε χώρας.

Και αυτο θα γινει προφανως. Οπως και για την airbnb. Αλλα καταλαβαινεις οτι δεν γινεται για καθε νεα τεχνολογια/υπηρεσια να γινονται ολα ανω-κατω. Uber, airbnb, Google και ποιος ξερει τι αλλο στο μελλον.

Ματαια προσπαθουν να τα σταματησουν ολα αυτα. Αποψη μου. Και δεν εχω καμια συμπαθεια για την Uber.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, christakos07 είπε

Και η ουγκάντα στην 90. So?

Είναι ο Μακρόν αριστερός. Από πότε;

Μια χώρα δεν αλλάζει νοοτροπία και θεσμούς αλλάζοντας ένα ηγέτη.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Omnigeek είπε

Μια χώρα δεν αλλάζει νοοτροπία και θεσμούς αλλάζοντας ένα ηγέτη.

Tοτε να μην ψηφιζουμε αλλους, αφου ειναι ολα προδιαγεγραμμένα... :unsure:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, QuitLife said:

Δεν ειμαι λαγνος οπως λες παραπανω, απλα αργα η γρηγορα θα αλλαξουν ολα. Ενα εμποδιο σημερα, η αλλαγη/λυση αυριο. Αλλα δεν μπορεις να σταματησεις μερικα πραγματα. Για καλο η για κακο, δεν ξερω.

Αν η Uber ηταν βεβαια γερμανικη εταιρια, θα ηταν αλλιως τα πραγματα.

 

Το νεο δε σημαινει οτι ειναι και καλυτερο η σωστο.

Για το συγκεκριμενο θεμα η λυση ειναι πολυ απλη.

Μεταφορικο εργο να προσφερουν μονον οι επαγγελματιες του ειδους και τα καταλληλα αυτοκινητα.

Να μην υπαρχει περιορισμος στην εναρξη επαγγελματος οδηγου και αποκτηση αδειας ταξι. Ενα παραβολο ας πουμε 1000 ευρω.

Αυτοματα ας παρει αδεια η καθε uber για καθε οχημα και οδηγο και ας βγει στο δρομο.

Ο Λυμπεροπουλος και οι κιτρινοι μαχονται για να μην ανοιξει το επαγγελμα και βγαινουν νεες αδειες και οι 10 που εχει ο μαγκας απο 300.000 η μια, παν στα 1.000 ευρω. Το κρατος με το αισχος των πληθυσμιακων κριτιριων το κραταει κλειστο.

Ολο το παιχνιδι γινεται για το κοστος των αδειων και τιποτα αλλο.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογική η απόφαση. Όποιος λέει ότι δεν είναι εταιρεία μεταφορών, μάλλον εθελοτυφλει. Απεχθάνομαι τους ταξιτζήδες γενικά, όχι ότι δεν υπάρχουν εξαιρέσεις, και πιστεύω ότι τα ταξί στην Αθήνα μολύνουν περισσότερο από καθε μεταφορικό μέσο. Επίσης συντελούν κατά πολύ στο κυκλοφοριακό προβλημα, ειδικά στο κέντρο όπου παρατηρεις τα μισά οχήματα να είναι ταξί. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η uber μπορεί να κάνει ότι θέλει.

Μακάρι να μπορούσε να διορθώθει ο κλάδος των ταξί.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσεις που ξερετε απο Uber, αμα τρακαρει και φταιει ο Uberas που με εχει παρει "ταριφα" και εγω βγαλω κανεναν ωμο, σπασω τα πλευρα μου δεν ξερω τι και ζησω, σε ποιον κανω μηνυση στον Uberά, στην Uber? Και πως θα αποτυπωθεί η μήνυση για αποζημίωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...