Προς το περιεχόμενο

Stock clearance @Kotsovolos


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι παιδιά επειδή το συζήτησα πολύ με τις κοπέλες στο ταμείο δεν είναι έτσι. Η αποθήκη ενημερώνεται άμεσα. Αν πχ έχουν ένα προϊόν και για κάποιον λόγο η αποθήκη λέει μηδέν απόθεμα, τότε δεν μπορεί να κοπεί παραστατικό για να βγει από το κατάστημα. 

 

Έτσι μ σε μένα. Η ηχομπαρα υπήρχε στο κατάστημα αλλά φαινόταν δεσμευμένη από τα κεντρικά οπότε η αποθήκη έλεγε μηδέν. Έτσι δεν μπορούσαν να μου την δώσουν. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτα με το "δεν ενημερωθηκε το σαιτ" και δεν υπαρχει είναι μουφες.. Τετοια καταστηματα έχουν αυστηρη αποθηκη και είναι ολα μετρημένα.

Το ιδιο εγινε και με εμενα με το ποντικι που πηγα να παρω, οταν αναγκαστηκα και τους ειπα οτι θα τηλεφωνησω στα κεντρικα, και τελικα ως δια μαγειας εβγαλε ακριβως απο κατω απο τον παγκο το ποντικι και μου το εδωσε.

Δε μπορω να κατακρινω τους υπαλληλους παντως που δουλευουν για 400ευρω/μηνα και ηθελαν κι αυτοι να παρουν κατι σε προσφορά, ούτε ομως ειναι σωστη η σταση τους να κοροιδευουν μεσα στη μουρη του πελατη.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Konstantin77 είπε

είναι μόνο για παραλαβή από το κατάστημα

τα γεγονότα είναι όπως ακριβώς και με τη σειρά που τα έγραψα. Όπως καταλαβαίνεις αυτό που λες δεν είναι σε καμία περίπτωση σωστό. ΤΟ site σου λέει ότι πρέπει να πας σε κατάστημα που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα στο δώσει στην τιμή αυτή γιατί είναι ξεστοκάρισμα. Μπορεί σε κάποια καταστήματα να είναι ξεχωριστό μαγαζί το ηλεκτρικό και το φυσικό κατάστημα, αλλά όχι στον Κωτσόβολο (είναι διαφορετικά τμήματα απλά, ίδια εταιρία). Όταν δουλεύεις για μια πολυεθνική, ακολουθείς τους κανόνες της, τι σημαίνει να του πω πώς θα κάνει τη δουλειά του? Υποχρέωσή του ήταν να τσεκάρει μόνος του τις αμφιβολίες μου ως πελάτης για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Φυσικά και όσα είπαν ήταν ψευδή και επιφανειακά περί μη σωστής λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Καταλαβαίνουμε πολύ καλά όλοι γιατί δεν ήθελαν να μπουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα, και δεν είναι αυτά που λες. Είναι ότι αποδεδειγμένα το είχαν αγοράσει από μέσα και είχαν ανασφάλεια μη δημιουργηθεί θέμα (πράγμα που δεν ήταν βάσιμο, αφού είχε όντως πραγματοποιηθεί κανονική αγορά).

Ναι και εγω εβαλα παραγγελια με παραλαβη απο καταστημα, αυτο ρωταω, γιατι δεν εβαλες παραγγελια με παραλαβη απο το καταστημα;

1 ώρα πριν, Parolos4 είπε

Αυτα με το "δεν ενημερωθηκε το σαιτ" και δεν υπαρχει είναι μουφες.. Τετοια καταστηματα έχουν αυστηρη αποθηκη και είναι ολα μετρημένα.

Το ιδιο εγινε και με εμενα με το ποντικι που πηγα να παρω, οταν αναγκαστηκα και τους ειπα οτι θα τηλεφωνησω στα κεντρικα, και τελικα ως δια μαγειας εβγαλε ακριβως απο κατω απο τον παγκο το ποντικι και μου το εδωσε.

Δε μπορω να κατακρινω τους υπαλληλους παντως που δουλευουν για 400ευρω/μηνα και ηθελαν κι αυτοι να παρουν κατι σε προσφορά, ούτε ομως ειναι σωστη η σταση τους να κοροιδευουν μεσα στη μουρη του πελατη.

Φιλε μου οι υπαλληλοι του Κωτσου εχουν 15% εκπτωση στα προιοντα, βαζουν προεκταση εγγυησης στο τσαμπε, παιρνουν δανεια χωρις αναμονη και μα και μου (εταιρικα) και μπορουν και "σκοτωνουν" προιοντα που εχουν μεινει σε τιμες οπως αυτες που ειδαμε τωρα (εχω δικα μου ατομα στον Κωτσο). Τωρα αν καποιοι κοιτανε να βγαλουν και κανα φραγκο τετοιες μερες με εξτρα ευκολια (ωστε να μην φανουν οτι αλλαζουν τιμες και τετοια) αυτο ειναι αλλο θεμα αλλα και παλι δεν ειναι σωστο.

Δημοσ.

Μάλλον δεν έχετε εργαστεί σε εμπορικό κατάστημα για να καταλάβετε τι έχω γράψει παραπάνω. 

Το τι είπε μια πωλήτρια, τι ισχύει και κυρίως ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ του καταστήματος είναι τελείως διαφορετικά πράγματα.

Ένα εντικείμενο που εσύ βλέπεις διαθέσιμο μπορεί να είναι έλλειμα, είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να σε ενημερώσει; Και πριν απαντήσεις ναι, σκέψου αν ο εργοδότης του μάθει ότι σου είπε ότι έχει έλλειμα, πως θα νιώσει; Φαίνεται διαθέσιμο μιας και δεν έχει κοπεί παραστατικό αποστολής του προϊόντος, ωστόσο δεν έχει γίνει και απογραφή τελευταία ώστε να δηλωθεί η απώλεια του. 

Αν το site σου δίνει μια πληροφορία που είναι ή φαίνεται να είναι λανθασμένη είναι λάθος του site. Κάνε καταγγελία στον ΣτΚ που σε κάνανε να κάψεις βενζίνη. Το μόνο που κερδίζεις με τον τραμπουκισμό είναι να φανείς αγροίκος και να χαλάσεις την διάθεση και την δική σου και του υπαλλήλου.

^και ξαναλέω! Οι πιθανότητες να συμβαίνουν τα παραπάνω σε ένα προϊόν την περιόδο της προσφοράς είναι μικρές! Δεν υπερασπίζομαι τις πονηρές τους πρακτικές! Ξέρουμε τι παίζει πιθανότατα αλλά όσο δεν είμαστε βέβαιοι οι τραμπουκισμοί είναι απλά προσβολή για το είδος μας. 

Btw αξίζει κάποια από τις δύο; :

https://www.kotsovolos.gr/site/sound-vision/home-cinema/set-home-cinema/171106-lg-sh5-silver#homepage

https://www.kotsovolos.gr/site/sound-vision/home-cinema/set-home-cinema/166947-jvc-th-wl515-bluetooth#homepage

Αν ναι ποια και γιατί; Πόσο κοστίζει μια αντίστοιχης ποιότητας χωρίς clearance;

  • Like 2
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, Μακιαβέλλι είπε

Ένα εντικείμενο που εσύ βλέπεις διαθέσιμο μπορεί να είναι έλλειμα, είναι υποχρεωμένο το κατάστημα να σε ενημερώσει; Και πριν απαντήσεις ναι, σκέψου αν ο εργοδότης του μάθει ότι σου είπε ότι έχει έλλειμα, πως θα νιώσει; Φαίνεται διαθέσιμο μιας και δεν έχει κοπεί παραστατικό αποστολής του προϊόντος, ωστόσο δεν έχει γίνει και απογραφή τελευταία ώστε να δηλωθεί η απώλεια του. 

Αν το site σου δίνει μια πληροφορία που είναι ή φαίνεται να είναι λανθασμένη είναι λάθος του site. ...

Φίλε, ξεχνάς (δεν ξέρω αν είναι χωρίς σκοπιμότητα), ότι είναι μία προσφορά που σε πάει στα καταστήματα υποχρεωτικά. Μπορεί να είναι 10-15 χιλιόμετρα μακρυά. ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ να τσεκάρουν το site και να διορθώσουν οποιαδήποτε αναντιστοιχία... Δεν τα ρίχνουμε όλα στο κακό πρόγραμμα ή σε άλλο τμήμα της εταιρίας που δουλεύουμε...

Πέρα από αυτά, είναι ξεκάθαρο για πιο λόγο "δεν ήθελαν" να με εξυπηρετήσουν σωστά. Επιβεβαιωμένα, είχαν τα ψυχολογικά τους. Όμως σαν πελάτης, πώς θα τους εμπιστευτώ άμα κάνουν τέτοια;

Υπάρχει μία μικρή πιθανότητα (περίπου 20%), να μην την κρατήσω. Εντός 5 ημερών περίπου θα ξέρω, άμα θέλεις σε ενημερώνω (όμως μη βασιστείς σε αυτό, πάρε άμα καταλήξεις και  μην το ανοίξεις - ελπίζω να είσαι από Αθήνα βέβαια).

 

6 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Ναι και εγω εβαλα παραγγελια με παραλαβη απο καταστημα, αυτο ρωταω, γιατι δεν εβαλες παραγγελια με παραλαβη απο το καταστημα;

Αφού έλεγε διαθέσιμο μόνο σε καταστήματα (;;;), ξεχνάω κάτι; Πώς θα το κάνω παραγγελία, δε δίνει επιλογή.

Δημοσ.

Ο καθένας μπορεί να λέει την γνώμη του ανάλογα με την εμπειρία του πάντα εγώ έχω καλή εμπειρία από το κατάστημα γιατί πήγα να πάρω να κάτι σε προσφορά δεν το είχε και βρήκε από άλλο κατάστημα το ίδιο προϊόν20 ευρώ φθηνότερα από την προσφορά τους...!!!! Εγώ αυτό το λέω υπάλληλος που γουστάρει αυτό που κάνει...  Δυστυχώς πολλά γίνονται που δεν ξέρετεμε της αποθήκες με το κατάστημα με το σύστημα και ο καθένας βγάζει χολή...

Δημοσ.

@Konstantin77 ολά τα δίκια έχεις και μαζί σου είμαι, στα περί εμπιστοσύνης και περί τίνος πρόκειται (πιθανότατα). Αλλά δεν είναι υποχρέωση του καταστήματος να ελέγχει ανά πάσα στιγμή τι δείχνει το site, να είσαι βέβαιος. Είναι αδύνατον να μπορεί να ελέγξει οποιοσδήποτε άνθρωπος ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει σε μια αποθήκη (ελλείματα, κατεστραμμένες συσκευασίες, ελαττωματικά εκθεσιακά) και δη να συγχρονίζει τις πληροφορίες και με το site (που δεν είναι καν το κανάλι πώλησής του). Και σου ξαναλέω μαζί σου είμαι, πήγαινε στον ΣτΚ και ας τα βρουν μεταξύ τους, μη γίνεσαι τραμπούκος όμως. 

Δεν είμαι αθήνα και μόνο η JVC και η LG είναι κοντά μου (τουλάχιστον απ' αυτές που με ενδιαφέρουν), οπότε αν αξίζει πραγματικά κάποια να την τσιμπήσω.

2 λεπτά πριν, Dellapple είπε

Ο καθένας μπορεί να λέει την γνώμη του ανάλογα με την εμπειρία του πάντα εγώ έχω καλή εμπειρία από το κατάστημα γιατί πήγα να πάρω να κάτι σε προσφορά δεν το είχε και βρήκε από άλλο κατάστημα το ίδιο προϊόν20 ευρώ φθηνότερα από την προσφορά τους...!!!! Εγώ αυτό το λέω υπάλληλος που γουστάρει αυτό που κάνει...  Δυστυχώς πολλά γίνονται που δεν ξέρετεμε της αποθήκες με το κατάστημα με το σύστημα και ο καθένας βγάζει χολή...

Ή απλά έχει καταλάβει ότι το μαγαζί δεν του ανήκει και το κέρδος το καρπώνεται το αφεντικό στο 99.999% και ήθελε να βοηθήσει έναν άνθρωπο να γλιτώσει άλλα 20 ευρώ. Σωστός.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από όλη την ιστορία αυτή αποκόμισα άσχημη εντύπωση για τον Κοτσοβωλο.

Μπορεί να πήρα το 3dsxl στα 100 ευρώ σφραγισμένο (και αυτό το οφείλω σε μια καλή κυρία που ήθελε να κάνει την δουλειά της) αλλά όλο αυτό το πήγαινε-έλα να βρεις κάτι που λένε ότι έχουν αλλά δεν το έχουν τελικά είναι απογοητευτικό. Ας το λάβουν υπόψη τα στελέχατα της εταιρίας με γνώσεις μάρκετινγκ.

Δεν ειναι το στυλ μου να φωνάζω για να πιέσω καταστάσεις, αυτό κάποιες φορές βγαίνει εναντιων μου αλλά το βλέπω σαν να παρακαλέσω να αγοράσω κάτι...

Επεξ/σία από orck
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους.

Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να καταθέσω την εμπειρία μου (χθεσινή) όσον αφορά την αγορά μιάς ηχόμπαρας και συγκεκριμένα της JVC.

Χθές καλώ τον κωτσόβολο για να κάνω κράτηση της ηχομπαρας στο κατάστημα του Πειραιά στην Ηρ.Πολυτεχνείου (υπήρχε διαθέσιμο εκεί στο κατάστημα της Συγγρού & Γλυφάδας.)

Ευγενικά μου απάντησαν οτι δε γίνεται κράτηση σε αυτά τα προιόντα και θα πρέπει να πάω απο εκεί για να το παραλάβω.

Το απόγευμα 30 λεπτά πρίν πάω στο κατάστημα το status στο internet συνέχιζε να δείχνει οτι υπάρχει διαθέσιμο στα καταστήματα που είχα ελέγξει.

Φτάνοντας στο κατάστημα και ζητώντας το προϊόν μου απάντησαν οτι πρίν απο λίγο είχε πωληθεί και δεν ήταν διαθέσιμο καθώς ήταν το τελευταίο.

Η υπάλληλος έψαξε να βρεί διαθεσιμότητα και μου είπε οτι στο πλησιέστερο κατάστημα που υπάρχει είναι στο κερατσίνι και θα πρέπει να παω απο εκεί να το πάρω.

Κουρασμένος όπως ήμουν τελικά αγόρασα ένα Samsung HW-M360 στα 169€ απο 269€ που το έχει online (ακόμα τόσο το έχει).

Πηγαίνοντας στο ταμείο να πληρώσω πίσω απο την ταμεία βλέπω στην ηχόμπαρα της JVC και λέω στην πωλήτρια οτι κρίμα την έχασα για λίγο.

Ρωτώντας την αν μπορεί να μου τη δώσει μου απάντησε οτι ήταν ΚΡΑΤΗΜΕΝΗ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ !!!

Εκνευρίστηκα και της λέω οτι πήρα το πρωί και δε μου δώσατε τη δυνατότητα της κράτησης αυτό πως έγινε ?

Ουδεμία απάντηση πήρα και αυτή συνέχισε να μου τιμολογήσει τη Samsung.

Μετά απο 1 λεπτό έρχεται ένας υπάλληλος του μαγαζιού και τη ρωτάει "Αυτά τα πράγματα παίρνω να τα πάω?" και του απάντησε καταφατικά.

Τσαντισμένος ΠΛΕΟΝ της λέω συγγνώμη αλλά πρίν απο λίγο η συνάδελφος σας μου είπε οτι δε γίνονται μεταφορές και για αυτό δε μου κανόνισε να φέρει την ηχόμπαρα που ήθελα και θα έπρεπε να παώ στο κατάστημα του Κερατσινίου να την πάρω. Αυτή γιατί μεταφέρεται?

Ουδεμία απάντηση πήρα αλλά την είδα μαγκωμένη.Δεν το συνέχισα αν και είχα πιστεύω κάθε δίκιο να πω μερικά γαλλικά αλλά τέλος πάντων ολοκλήρωσα την αγορά της Samsung που τελικά έχει και πρόβλημα καθώς δε δουλεύει το Subwoofer και πρέπει να την επιστρέψω :angry::angry::angry: .

 

Επεξ/σία από gepall
  • Like 6
Δημοσ.

Κοροϊδία μπροστά στα μάτια μας δηλαδή...

Γι' αυτό το λόγο και για πολλούς άλλους έχω σταματήσει να ψωνίζω από τα μεγάλα καταστήματα.

Σε κοροϊδεύουν μπροστά στα μούτρα σου και τους λες ευχαριστώ.

Άσε που όταν σε βλέπουν οι υπάλληλοι λένε: "Καλώς τα πρόβατα."

Δημοσ.
Στις 14/4/2018 στις 12:00 ΜΜ, IcemanGr71 είπε

Άχρηστη η ηχομπαρα δεν είναι... Όταν ακούσεις τον ήχο... δεν υπάρχει γυρισμός....

Άχρηστη είναι όταν έχεις άλλα πράγματα που δεν μπορεί απλά να τα φτάσει. Όταν θες κάτι οικονομικό είναι οκ αλλά μέχρι εκεί. Μη πέιθεσαι ότι είναι και τίποτα high end.

Δημοσ.

Ωραίο θα ήταν να μπορούσαμε να βάλουμε το κατάστημα που θέλουμε και να μας δείχνει τι προσφορές έχει.

Δημοσ.

Και το public τωρα κανει το ιδιο μαρκετινιστικο "διαθεσιμο μονο σε καταστημα" .  βρε ουστ που θα τρεχω για πραγματα που δε χρειαζομαι κιολας :P

Δημοσ.

ακομα με δαυτους ασχολειστε; Ούτε οι υπαλληλοι που πηραν ολες τις ευκαιρίες τοσο πολυ θεμα δε το εκαναν... Ας κλειδώσει, δεν υφίσταται τιποτα ουσιώδες ούτε καν ποτε υπηρχε για το απλό καταναλωτικό κοινό πλην ελαχίστων εξαιρεσεων

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...