Προς το περιεχόμενο

Stock clearance @Kotsovolos


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xgol είπε

Η sony η ηχομπαρα ειχε καλωδιο οπτικης ίνας? 

NAI εχει οπτικο καλωδιο χειριστήριο και μπαταριες , δεν εχει ελληνικο εγχειριδιο χρησης αλλα το κατεβαζεις

παιζει αψογα , και ρυθμιζετε και το sub ενω στην jvc δεν ....

Επεξ/σία από villasg
  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, villasg είπε

NAI εχει οπτικο καλωδιο χειριστήριο και μπαταριες , δεν εχει ελληνικο εγχειριδιο χρησης αλλα το κατεβαζεις

παιζει αψογα , και ρυθμιζετε και το sub ενω στην jvc δεν ....

Έχει ελληνικό εγχειρίδιο.... Είναι στο πλάι του φενιζολ.... Όχι πάνω πάνω όπως την ανοίγεις ...

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, IcemanGr71 είπε

Έχει ελληνικό εγχειρίδιο.... Είναι στο πλάι του φενιζολ.... Όχι πάνω πάνω όπως την ανοίγεις ...

Thanks μεζε δεν πηρα , παλι καλα που δεν πεταξα το κουτι

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Fabricated είπε

Αν θες πες λίγο παραπάνω να έχουμε και εμείς υπόψιν σε ανάλογα περιστατικά 

Έχει φόρμα επικοινωνίας στο σαιτ. Δεν ξέρω αν έπιασε τόπο αλλά εγώ την έκανα χωρίς υπερβολές και μπινελίκια. Απλά παρέθεσα τα γεγονότα. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, xaratsi είπε

Εγώ πάντως αν είναι να περάσω τα όσα αναφέρει το παραπάνω ποστ του James μπας και μου κάτσει προσφορά ξεστοκαρισματος χάρισμα τους. Μιλάμε για Οδύσσεια και να πεις ότι ήταν από κάνα τοπικό μαγαζάκι χαλάλι.Τελοσπαντων συνεχίστε και καλή τύχη 

Καλά ναι κι εγώ δεν θα το έκανα με τίποτα όλο αυτό. Προσφορά είναι, αν κάτσει έκατσε. Αν όχι δε θα πεθάνουμε κιόλας!

9 λεπτά πριν, james9tito είπε

Έχει φόρμα επικοινωνίας στο σαιτ. Δεν ξέρω αν έπιασε τόπο αλλά εγώ την έκανα χωρίς υπερβολές και μπινελίκια. Απλά παρέθεσα τα γεγονότα. 

Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν στέκει καταγγελία για κάτι τέτοιο. Τηλεφωνική κράτηση είναι, δεν ξέρω αν δεσμεύονται δηλαδή, πιστεύω ότι απλά ήθελαν να σε εξυπηρετήσουν στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπερα

μπορει  κανεις να παει να μου παρει και να μου στειλει το παιχνιδι απο τον κωστοβολο

υπαρχει στα εξης καταστηματα

Nintendo Pokemon Moon 3DS Game

  • Λαμία
  • Χαλκίδα
  • Αίγιο
  • Άργος
  • Megastore Πύργου
  • Καλαμάτα

https://www.kotsovolos.gr/site/gaming-gadgets/dsi-3ds/paixnidia-dsi-3ds/167109-nintendo-pokemon-moon

αν βολευει κανεναν περισσοτερο και καποιο απο τα αλλα ας μου πει

τα αλλα ειναι

https://www.kotsovolos.gr/site/gaming-gadgets/dsi-3ds/paixnidia-dsi-3ds/167111-nintendo-pokemon-sun

&

https://www.kotsovolos.gr/site/gaming-gadgets/dsi-3ds/paixnidia-dsi-3ds/170808-nintendo-poochy-%26-yoshi`s-wooly-world

αν μπορει καποιος π.μ.

να κανωνισουμε

ευχαριστω

 

Επεξ/σία από kazumio
Δημοσ.
1 ώρα πριν, zio10 είπε

Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν στέκει καταγγελία για κάτι τέτοιο. Τηλεφωνική κράτηση είναι, δεν ξέρω αν δεσμεύονται δηλαδή, πιστεύω ότι απλά ήθελαν να σε εξυπηρετήσουν στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Σίγουρα δεν δεσμεύονται. Για να γίνει δέσμευση πρέπει να υπάρχει καταγραφή. Ομοίως δεν δεσμεύεται και ο καταναλωτής να αγοράσει φυσικά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταγραφη υπαρχει στο συστημα . Προσεχτε τα ψιλα γραμματα :

Σε περίπτωση μη προσέλευσης σας έως το πέρας της επόμενης εργάσιμης ημέρας, η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.

Μπορείτε να προσέλθετε στο κατάστημα  μια ώρα μετά την παραγγελία σας, εφόσον αυτή έχει γίνει τις εργάσιμες ημέρες μεταξύ 10:00 – 20:00 και το Σάββατο μεταξύ 10:00 – 19:00. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να προσέλθετε την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά τις 10:00. Η παραγγελία σας θα παραμείνει ενεργή έως το πέρας της επόμενης εργάσιμης ημέρας.

Το καλοκαιρι μου την ειχαν κανει ετσι με την soundbar - ηταν εκει αλλα μου την εδιναν στη διπλασια τιμη ...

Επεξ/σία από Damachi
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Damachi είπε

Καταγραφη υπαρχει στο συστημα . Προσεχτε τα ψιλα γραμματα :

Σε περίπτωση μη προσέλευσης σας έως το πέρας της επόμενης εργάσιμης ημέρας, η παραγγελία σας ακυρώνεται αυτόματα.

Μπορείτε να προσέλθετε στο κατάστημα  μια ώρα μετά την παραγγελία σας, εφόσον αυτή έχει γίνει τις εργάσιμες ημέρες μεταξύ 10:00 – 20:00 και το Σάββατο μεταξύ 10:00 – 19:00. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να προσέλθετε την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά τις 10:00. Η παραγγελία σας θα παραμείνει ενεργή έως το πέρας της επόμενης εργάσιμης ημέρας.

Το καλοκαιρι μου την ειχαν κανει ετσι με την soundbar - ηταν εκει αλλα μου την εδιναν στη διπλασια τιμη ...

Κατά 90% αφορά ηλεκτρονική κράτηση ή κάτι τέτοιο. Το οποίο δεν είναι διαθέσιμο στα παραπάνω προϊόντα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να σας πω και εγώ την εμπειρία μου.

Ξεκινάω για την ηχόμπαρα της SONY με απόθεμα στο κατάστημα Ζωγράφου και στο κατάστημα Παγκρατίου (περνούσα μπροστά από το ένα στην επιστροφή μου απο δουλειά και στο άλλο μένω δίπλα). Βλέπω στο site πριν ξεκινήσω ότι είναι διαθέσιμα. Στο πρώτο (Ζωγράφου) φτάνω μετά από 20 λεπτά. Μου λέει ο πωλητής, δεν ξέρω να δούμε. Βλέπει απόθεμα 0. "Να μπούμε στο site λέω να το επιβεβαιώσουμε?" Μου λέει όχι, αφού δεν έχω απόθεμα, το site μπορεί να λέει ότι θέλει. Πλησίασε ο υπεύθυνος (μάλλον) του καταστήματος και αρχίζει και αυτός τα δικά του, ότι το site δεν ενημερώνεται και τέτοια. Με πιάνουν τα διαόλια και αρχίζω και φωνάζω, λέω τι δεν ενημερώνεται, πού το ξέρετε κλπ. Μου βγάζει το χαρτάκι από την τσέπη του ότι το έχει αγοραστεί (προφανώς για δικό του για να έχει την απόδειξη, αλλά δεν το είπε). Του λέω να μπούμε στο site αλλιώς να μιλήσω στα κεντρικά. Μπαίνουν στο site και δεν ήταν πια διαθέσιμο. Του λέω: "΄Αρα ενημερώνεται το site", και να σέβον ται περισσότερο τους πελάτες και φεύγω.

Στο κατάστημα Παγκρατίου, κανονικά σφραγισμένο το πήρα όλα καλά. Ρώτησα για τη σφράγιση  και μου είπε ότι το εκθεσιακό το είχε δώσει ήδη.

ΤΟ θέμα που φώναξα είναι ότι όντως δε με σεβάστηκαν και δεν με εξυπηρέτησαν σωστά άσχετα που δεν ήταν πλέον διαθέσιμο. Με ενδιέφερε να δω το απόθεμα στο site και για να δω ότι απλά δεν το είχε καβατζώσει κανένας δικό τους και μου έλεγαν μπαρούφες. Αφού το αγόρασε (ακόμα και ο υπεύθυνος) πριν από εμένα, δεν με ενδιέφερε. Αλλά να σου λένε δεν μπαίνουμε στο site και δεν μας ενδιαφέρει τι γράφει, δεν είναι απλά κακή εξυπηρέτηση, είναι η δουλειά τους. Δεν είναι μαγαζί ιδιόκτητο να πει ο ιδιοκτήτης (που πάλι δεν μπορεί) κάνω ότι θέλω. Ήθελα απλώς να μπει, και ΑΝ υπήρχε διαφωνία μεταξύ του δικού τους αποθέματος και του site, να το κοιτάξει 2η φορά και να το λύσει. Αυτή είναι η υποχρέωσή του. Μπορεί απλά να ήθελαν να καλύψουν τον υπάλληλο που το αγόρασε, δε με ενδιαφέρει αυτό.

Άρα δεν είναι μόνο οι παράλογοι φωνακλαδες πελάτες που λένε κάποιοι. ΑΝ σε σέβονται φαίνεται ακόμα και από τον τόνο της φωνής τους.

Επεξ/σία από Konstantin77
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Konstantin77 είπε

Να σας πω και εγώ την εμπειρία μου.

Ξεκινάω για την ηχόμπαρα της SONY με απόθεμα στο κατάστημα Ζωγράφου και στο κατάστημα Παγκρατίου (περνούσα μπροστά από το ένα στην επιστροφή μου απο δουλειά και στο άλλο μένω δίπλα). Βλέπω στο site πριν ξεκινήσω ότι είναι διαθέσιμα. Στο πρώτο (Ζωγράφου) φτάνω μετά από 20 λεπτά. Μου λέει ο πωλητής, δεν ξέρω να δούμε. Βλέπει απόθεμα 0. "Να μπούμε στο site λέω να το επιβεβαιώσουμε?" Μου λέει όχι, αφού δεν έχω απόθεμα, το site μπορεί να λέει ότι θέλει. Πλησίασε ο υπεύθυνος (μάλλον) του καταστήματος και αρχίζει και αυτός τα δικά του, ότι το site δεν ενημερώνεται και τέτοια. Με πιάνουν τα διαόλια και αρχίζω και φωνάζω, λέω τι δεν ενημερώνεται, πού το ξέρετε κλπ. Μου βγάζει το χαρτάκι από την τσέπη του ότι το έχει αγοραστεί (προφανώς για δικό του για να έχει την απόδειξη, αλλά δεν το είπε). Του λέω να μπούμε στο site αλλιώς να μιλήσω στα κεντρικά. Μπαίνουν στο site και δεν ήταν πια διαθέσιμο. Του λέω: "΄Αρα ενημερώνεται το site", και να σέβον ται περισσότερο τους πελάτες και φεύγω.

Στο κατάστημα Παγκρατίου, κανονικά σφραγισμένο το πήρα όλα καλά. Ρώτησα για τη σφράγιση  και μου είπε ότι το εκθεσιακό το είχε δώσει ήδη.

ΤΟ θέμα που φώναξα είναι ότι όντως δε με σεβάστηκαν και δεν με εξυπηρέτησαν σωστά άσχετα που δεν ήταν πλέον διαθέσιμο. Με ενδιέφερε να δω το απόθεμα στο site και για να δω ότι απλά δεν το είχε καβατζώσει κανένας δικό τους και μου έλεγαν μπαρούφες. Αφού το αγόρασε (ακόμα και ο υπεύθυνος) πριν από εμένα, δεν με ενδιέφερε. Αλλά να σου λένε δεν μπαίνουμε στο site και δεν μας ενδιαφέρει τι γράφει, δεν είναι απλά κακή εξυπηρέτηση, είναι η δουλειά τους. Δεν είναι μαγαζί ιδιόκτητο να πει ο ιδιοκτήτης (που πάλι δεν μπορεί) κάνω ότι θέλω. Ήθελα απλώς να μπει, και ΑΝ υπήρχε διαφωνία μεταξύ του δικού τους αποθέματος και του site, να το κοιτάξει 2η φορά και να το λύσει. Αυτή είναι η υποχρέωσή του. Μπορεί απλά να ήθελαν να καλύψουν τον υπάλληλο που το αγόρασε, δε με ενδιαφέρει αυτό.

Άρα δεν είναι μόνο οι παράλογοι φωνακλαδες πελάτες που λένε κάποιοι. ΑΝ σε σέβονται φαίνεται ακόμα και από τον τόνο της φωνής τους.

Χαζη ερωτηση αλλα γιατι δεν εκανες αγορα απο το σαιτ και να πας να την παραλαβεις; Ετσι δεν θα μπορουσε να την καβατζωσει καποιος.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Konstantin77 είπε

Να σας πω και εγώ την εμπειρία μου.

Ξεκινάω για την ηχόμπαρα της SONY με απόθεμα στο κατάστημα Ζωγράφου και στο κατάστημα Παγκρατίου (περνούσα μπροστά από το ένα στην επιστροφή μου απο δουλειά και στο άλλο μένω δίπλα). Βλέπω στο site πριν ξεκινήσω ότι είναι διαθέσιμα. Στο πρώτο (Ζωγράφου) φτάνω μετά από 20 λεπτά. Μου λέει ο πωλητής, δεν ξέρω να δούμε. Βλέπει απόθεμα 0. "Να μπούμε στο site λέω να το επιβεβαιώσουμε?" Μου λέει όχι, αφού δεν έχω απόθεμα, το site μπορεί να λέει ότι θέλει. Πλησίασε ο υπεύθυνος (μάλλον) του καταστήματος και αρχίζει και αυτός τα δικά του, ότι το site δεν ενημερώνεται και τέτοια. Με πιάνουν τα διαόλια και αρχίζω και φωνάζω, λέω τι δεν ενημερώνεται, πού το ξέρετε κλπ. Μου βγάζει το χαρτάκι από την τσέπη του ότι το έχει αγοραστεί (προφανώς για δικό του για να έχει την απόδειξη, αλλά δεν το είπε). Του λέω να μπούμε στο site αλλιώς να μιλήσω στα κεντρικά. Μπαίνουν στο site και δεν ήταν πια διαθέσιμο. Του λέω: "΄Αρα ενημερώνεται το site", και να σέβον ται περισσότερο τους πελάτες και φεύγω.

Στο κατάστημα Παγκρατίου, κανονικά σφραγισμένο το πήρα όλα καλά. Ρώτησα για τη σφράγιση  και μου είπε ότι το εκθεσιακό το είχε δώσει ήδη.

ΤΟ θέμα που φώναξα είναι ότι όντως δε με σεβάστηκαν και δεν με εξυπηρέτησαν σωστά άσχετα που δεν ήταν πλέον διαθέσιμο. Με ενδιέφερε να δω το απόθεμα στο site και για να δω ότι απλά δεν το είχε καβατζώσει κανένας δικό τους και μου έλεγαν μπαρούφες. Αφού το αγόρασε (ακόμα και ο υπεύθυνος) πριν από εμένα, δεν με ενδιέφερε. Αλλά να σου λένε δεν μπαίνουμε στο site και δεν μας ενδιαφέρει τι γράφει, δεν είναι απλά κακή εξυπηρέτηση, είναι η δουλειά τους. Δεν είναι μαγαζί ιδιόκτητο να πει ο ιδιοκτήτης (που πάλι δεν μπορεί) κάνω ότι θέλω. Ήθελα απλώς να μπει, και ΑΝ υπήρχε διαφωνία μεταξύ του δικού τους αποθέματος και του site, να το κοιτάξει 2η φορά και να το λύσει. Αυτή είναι η υποχρέωσή του. Μπορεί απλά να ήθελαν να καλύψουν τον υπάλληλο που το αγόρασε, δε με ενδιαφέρει αυτό.

Άρα δεν είναι μόνο οι παράλογοι φωνακλαδες πελάτες που λένε κάποιοι. ΑΝ σε σέβονται φαίνεται ακόμα και από τον τόνο της φωνής τους.

Δεν ξέρω με ποια σειρά γίνανε τα πράγματα, αλλά το να λες σε κάποιον πως να κάνει την δουλειά του είναι ενοχλητικό. Αν άρχισες να φωνάζεις προσπαθώντας να μου πεις πως να κάνω την δουλειά μου θα σε παρότρεινα να δίνεις οδηγίες στο δικό σου μαγαζί και όχι σε άλλων. Μπορεί να την πήρε 5 ώρες πριν ο άλλος την μπάρα και εσύ να την είδες διαθέσιμη. Φταίει αυτός; Πιστεύεις ότι ο υπεύθυνος ή ο πωλητής του καταστήματος είναι υπεύθυνος για τα IT θέματα του Κωτσόβολου; Ή για την μηχανογράφηση του συστήματος που συνδέει την αποθήκη με το site; Προφανώς ήξεραν και οι δύο τι γινόταν και για να μην σου πετάξει ένα στεγνό "δεν το έχουμε" μπήκε στην τυπική διαδικασία να ελέγξει την αποθήκη του. Να μπει στο site για να σου απολογηθεί για μια ενδεχομένως λανθασμενή πληροφορία που ουδεμία ευθύνη φέρει;

Οι διαδικτυακές αγορές και τα καταστήματα είναι δυο διαφορετικά κανάλια πώλησης που το καθένα εξυπηρετεί διαφορετικά συμφέροντα. Εννοείται πως δεν έχει καμιά σημασία για κάποιον στο κατάστημα το τι λέει το site και τι όχι. Το site μπορεί να γράψει ότι το iphone x κάνει 500 ευρώ ξέρω 'γω, αν το κατάστημα έχει ενημέρωση ότι κάνει 1000, 1000 θα το δώσει και ας γράφει ο,τι θέλει το site. Όχι η δουλειά τους δεν είναι να μπαίνουν στο site, ούτε να εξυπηρετούν το site.

^όχι ότι όλες πρακτικές από τις παραπάνω μου αρέσουν και θεωρώ σωστό να υφίστανται, μη παρεξηγηθώ, αλλά έτσι είναι τα πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ποτε τελειωνει αυτο το "πανηγυρι" ?

 

Γιατι προβλεπω στα επομενα ποστ οι 7-10 να κλαιμε πανω απο την καρδαρα με το χυμενο γαλα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Χαζη ερωτηση αλλα γιατι δεν εκανες αγορα απο το σαιτ και να πας να την παραλαβεις; Ετσι δεν θα μπορουσε να την καβατζωσει καποιος.

είναι μόνο για παραλαβή από το κατάστημα

 

1 ώρα πριν, Μακιαβέλλι είπε

Δεν ξέρω με ποια σειρά γίνανε τα πράγματα, αλλά το να λες σε κάποιον πως να κάνει την δουλειά του είναι ενοχλητικό. Αν άρχισες να φωνάζεις προσπαθώντας να μου πεις πως να κάνω την δουλειά μου θα σε παρότρεινα να δίνεις οδηγίες στο δικό σου μαγαζί και όχι σε άλλων. Μπορεί να την πήρε 5 ώρες πριν ο άλλος την μπάρα και εσύ να την είδες διαθέσιμη. Φταίει αυτός; Πιστεύεις ότι ο υπεύθυνος ή ο πωλητής του καταστήματος είναι υπεύθυνος για τα IT θέματα του Κωτσόβολου; Ή για την μηχανογράφηση του συστήματος που συνδέει την αποθήκη με το site; Προφανώς ήξεραν και οι δύο τι γινόταν και για να μην σου πετάξει ένα στεγνό "δεν το έχουμε" μπήκε στην τυπική διαδικασία να ελέγξει την αποθήκη του. Να μπει στο site για να σου απολογηθεί για μια ενδεχομένως λανθασμενή πληροφορία που ουδεμία ευθύνη φέρει;

Οι διαδικτυακές αγορές και τα καταστήματα είναι δυο διαφορετικά κανάλια πώλησης που το καθένα εξυπηρετεί διαφορετικά συμφέροντα. Εννοείται πως δεν έχει καμιά σημασία για κάποιον στο κατάστημα το τι λέει το site και τι όχι. Το site μπορεί να γράψει ότι το iphone x κάνει 500 ευρώ ξέρω 'γω, αν το κατάστημα έχει ενημέρωση ότι κάνει 1000, 1000 θα το δώσει και ας γράφει ο,τι θέλει το site. Όχι η δουλειά τους δεν είναι να μπαίνουν στο site, ούτε να εξυπηρετούν το site.

^όχι ότι όλες πρακτικές από τις παραπάνω μου αρέσουν και θεωρώ σωστό να υφίστανται, μη παρεξηγηθώ, αλλά έτσι είναι τα πράγματα.

τα γεγονότα είναι όπως ακριβώς και με τη σειρά που τα έγραψα. Όπως καταλαβαίνεις αυτό που λες δεν είναι σε καμία περίπτωση σωστό. ΤΟ site σου λέει ότι πρέπει να πας σε κατάστημα που ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα στο δώσει στην τιμή αυτή γιατί είναι ξεστοκάρισμα. Μπορεί σε κάποια καταστήματα να είναι ξεχωριστό μαγαζί το ηλεκτρικό και το φυσικό κατάστημα, αλλά όχι στον Κωτσόβολο (είναι διαφορετικά τμήματα απλά, ίδια εταιρία). Όταν δουλεύεις για μια πολυεθνική, ακολουθείς τους κανόνες της, τι σημαίνει να του πω πώς θα κάνει τη δουλειά του? Υποχρέωσή του ήταν να τσεκάρει μόνος του τις αμφιβολίες μου ως πελάτης για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος. Φυσικά και όσα είπαν ήταν ψευδή και επιφανειακά περί μη σωστής λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Καταλαβαίνουμε πολύ καλά όλοι γιατί δεν ήθελαν να μπουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα, και δεν είναι αυτά που λες. Είναι ότι αποδεδειγμένα το είχαν αγοράσει από μέσα και είχαν ανασφάλεια μη δημιουργηθεί θέμα (πράγμα που δεν ήταν βάσιμο, αφού είχε όντως πραγματοποιηθεί κανονική αγορά).

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...