vounisios Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Αγαπητοι φιλοι γεια σας και χρονια πολλα για τις ημερες....Θελω να σας ρωτησω,αν συμφερει να βγαλεις αυτην την ηλεκτρονικη καρτα για να περνας τα διοδια προς Λαμια και εν συνεχεια για Θεσσαλονικη.Δεν ταξιδευω συχνα,παρα μονον περιστασιακα.Εσεις χρησιμοποιειτε; αξιζει να βγαλω; τις επομενες μερες εχω ενα μεγαλο ταξιδι απο εδω-Αθηνα- για Βορεια Ελλαδα[Θεσσαλονικη].σας ευχαριστω. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2018 από vounisios
cumulus Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Πίστεψε αξίζει,ειδικά σε περιπτώσεις όπως χθες με πολλή κίνηση,όπου κερδίζεις πολύ χρόνο 2
overpower Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Επισης εχω την εντυπωση οτι ειναι και καποια λεπτα φθηνοτερα το καθε διοδιο με το e-pass
Zazula Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) ΝΑΙ, συμφέρει. Με τα μπούνια και με τις μπάντες. Απίστευτο κέρδος χρόνου — και καυσίμου, ακόμη. Μην πω και νεύρων. Η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έχει τους ακόλουθους διαχειριστές: α. Νέα Οδός, από Μεταμόρφωση ως Σκάρφεια. Το μηχανάκι της (δλδ ο πομποδέκτης για την ηλεκτρονική πληρωμή) λέγεται FastPass. Μπορείς να τον φορτώνεις και μέσω web, και είναι διαθέσιμο το υπόλοιπό σου μέχρι και το τελευταίο σεντ. Μπορείς επίσης να δώσεις μετρητά σε ταμείο και σε κάνα μισάωρο το πολύ είναι διαθέσιμα. Ο πομποδέκτης είναι συνδεδεμένος με συγκεκριμένο αριθμό κυκλοφορίας (δεν απαιτείται να είναι στο όνομά σου το όχημα) και για να περάσει με αυτόν άλλο όχημα (εννοείται πάντα της ίδιας κατηγορίας, ειδάλλως είναι αδύνατον) από τις αυτόματες λωρίδες θα πρέπει πρώτα να έχεις κάνει αλλαγή στη σύνδεση με την πινακίδα που θέλεις (στέλνεις μέιλ κλπ, σου λέει η εξυπηρέτηση πελατών), επειδή π.χ. άλλαξες αυτοκίνητο ή ταξιδεύεις με νοικάρικο. Εάν δεν έχεις κάνει αυτή την αλλαγή και τον έχεις σε άλλο όχημα (πάντα της ίδια κατηγορίας, ε!), τότε θα πρέπει να τον δώσεις μάνιουλ σε ταμείο να σου τον χρεώσουν. Ένα σπαστικό είναι το ότι η μοναδική εξυπηρέτηση πελατών βρίσκεται στο ανερχόμενο στα Κιούρκα δεξιά πριν τα διόδια, και αν έχεις σχεδιάσει να πας από κει να βγάλεις μηχανάκι τότε για την αμέσως επόμενη διέλευση απ' τα διόδια αυτά δεν θα είναι ακόμη διαθέσιμο· ωστόσο βολεύει για αναπληρώσεις υπολοίπου στην άνοδο και για αλλαγές αριθμού κυκλοφορίας στο φτερό. Για ταξίδι που σχεδιάζεις για όλο τον δρόμο και επιστροφή, καλό είναι να φροντίζεις στην άνοδο να επαρκεί το υπόλοιπο, διότι όπως είπαμε στην κάθοδο σταθμό εξυπηρέτησης δεν έχει (θεωρητικά μπορείς να πας στο σπιτάκι κι από τον παράδρομο, αλλά δεν θέλω να πλατειάσω). Γενικά οι ώρες λειτουργίας της εξυπηρέτησης πελατών είναι πιο ευρείες απ' ό,τι της Αττικής Οδού. β. Κεντρική Οδός, από Σκάρφεια έως Ράχες. Δουλεύει το μηχανάκι το FastPass που 'παμε πιο πάνω στην §α, αλλά δεν μπορείς να κάνεις top-up με μετρητά σε ταμείο. Άρα το 'χεις αυτό κατά νου, ώστε να επαρκεί το υπόλοιπο για το πάνω-κάτω σου στην Κ/Ο (δύο σταθμοί είναι, μικρό το συνολικό αντίτιμο). Το FastPass παίζει και στην Ιόνια Οδό. γ. Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, από Ράχες μέχρι Κλειδί. Για κάποιον που έχει έδρα την Αθήνα, συμφέρει να μην έχει διακριτό μηχανάκι για τον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο, αλλά να χρησιμοποιεί το e-PASS της Αττικής Οδού. Εάν χρησιμοποιείς μηχανάκι εν γένει (είτε το δικό τους, είτε κάποιο από τους άλλους συνεργαζόμενους αυτοκινητοδρόμους) τότε στους (τσουχτερούς!) σταθμούς της Πελασγίας και του Μοσχοχωρίου (καθώς και στης Γλύφας) πληρώνεις μικρότερο αντίτιμο.Το e-PASS, τώρα: Αφού καθυστέρησαν κάτι αιώνες, επιτέλους έβαλαν ονλάιν top-up για το μηχανάκι. Εδώ το επαρκές υπόλοιπο πριν από το ταξίδι είναι καίρια κρισιμότερο για δύο λόγους: Πρώτον, δεν μπορείς να κάνεις top-up σε ταμείο επειδή το μηχανάκι σου δεν είναι δικό τους, παναπεί του συγκεκριμένου διαχειριστή, αλλά άλλου, συνεργαζομένου. Δεύτερον, στο e-PASS το υπόλοιπό σου ΔΕΝ είναι διαθέσιμο μέχρι το τελευταίο σεντ· μόλις φτάσει στο ισόποσο μίας διέλευσης στην Αττική Οδό (που ισούται με 2,55€ για κατηγορία 2 στο πρόγραμμα Express) τότε το μηχανάκι γίνεται ΑΚΥΡΟ και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διέλευση πουθενά, ακόμη κι αν εκεί το απαραίτητο αντίτιμο είναι τέτοιο που το υπόλοιπο επαρκεί. Εάν στον ίδιο κωδικό συνδρομητή υπάρχουν παραπάνω πομποδέκτες (έστω Express κατηγορία 2), τότε το άκυρο είναι Ν φορές τα 2,55€, όπου Ν = ο αριθμός των πομποδεκτών. Το καλό είναι ότι, σε αντίθεση με το FasPass, το μηχανάκι δεν είναι συνδεδεμένο με αριθμό κυκλοφορίας, οπότε μπορείς να έχεις ένα και να το γυρνάς από όχημα σε όχημα (της ίδιας κατηγορίας, πάντα). Και εδώ ο διαχειριστής κάνει το θαύμα του όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, αφού ναι μεν (σε αντίθεση με τη Νέα Οδό) έχει φυτέψει μπόλικους κατά μήκος της Αττικής Οδού, ωστόσο δεν έχει προβλέψει ούτε έναν στον οποίον να μπορείς να πας εκτός αυτοκινητοδρόμου (κι άρα χωρίς να πληρώσεις). Το e-PASS φορτίζει με μετρητά και σε οποιοδήποτε ταμείο των διοδίων της Αττικής Οδού, χρησιμοποιείται δε επίσης σε Ολυμπία Οδό, Μορέας και Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου. δ. Εγνατία Οδός, από Κλειδί και πέρα. Δεν έχει ακόμη πομποδέκτη (κατήργησε το παλιό TEOpass), αλλά έχει την Egnatia e-card η οποία είναι σαν πιστωτική κάρτα. Φορτίζει με μετρητά σε οποιοδήποτε ταμείο (κάνει βέβαια κάνα μισάωρο κι αυτή για διαθεσιμότητα) και αν θέλεις τον εντελώς παραδοσιακό τρόπο τούς κάνεις κατάθεση στην τράπεζα και τους στέλνεις μετά φαξ. Την κάρτα την παίρνεις από τα Μάλγαρα δεξιά ανερχόμενος δίπλα απ' τα διόδια εκεί που 'ναι και η τροχαία, ή από τα κεντρικά τους γραφεία κάπου στη Θέρμη αν δεν θες να το κάνεις επί του αυτοκινητοδρόμου. Το υπόλοιπό σου είναι διαθέσιμο ως το τελευταίο σεντ, η δε κάρτα είναι ασύνδετη από αριθμό κυκλοφορίας (αρκεί η κατηγορία να είναι η ίδια). Παρότι δεν είναι αυτόματη, πάλι έχει όφελος σε χρόνο. Χρησιμοποιείται και στη σήραγγα Ακτίου. Με τα δύο μηχανάκια πιο πάνω και την κάρτα αυτή, καλύπτεις όλη την Ελλάδα. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2018 από Zazula 5 16
vounisios Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Παιδια,σας ευχαριστω πολυ,πληρη ενημερωση με λεπτομερειες....Να ρωτησω τωρα κατι τελευταιο-->αν θελω αυριο Τεταρτη,μπορω να παω σε μια τραπεζα εδω στην περιοχη μου και να τα ταχτοποιησω ολα απο εκει; Την Πεμπτη πρεπει να φυγω για το ταξιδι....Αθηνα-Λαμια-Θεσσαλονικη & Επιστροφη,εννοειται....ευχαριστω & παλι.
Zazula Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Πάρε τηλέφωνο, έχει να κάνει με το πόσο φορτωμένο είναι το πρόγραμμα της εταιρίας για να έρθει η σειρά σου για κούριερ στο FastPass: https://www.fastpass.gr/index.php/apoktisi/ Για το e-PASS λογικά θα το πάρεις αυθημερόν από συνεργαζόμενο υποκατάστημα: http://www.aodos.gr/pou_kai_pos_tha_gino_syndromitis/ Για την Egnatia e-card δεν γίνεται χωρίς να πας σε σημείο εξυπηρέτησης (Μάλγαρα ή Θέρμη). 1
vounisios Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Σε ευχαριστω πολυ.αυριο θα κοιταξω να τα ρυθμισω.ΒΒ
kage Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Δεν εχει νοημα να περιμενεις ενα σωρο(2 3για θεσσαλονικη?) τετοια μηχανηματακια για μονο ενα ταξιδι. Στον παραπανω χαρτη σου λεει οτι σε αυτες τις εταιρειες συνεργαζονται τα συστηματα τους μεταξυ τους.δες ποιο σε βολευει καλυτερα... Καθημερινη θα ναι αδεια τα διοδια (τουλ 11 σταθμούς διοδίων κανα 60ε πηγαινε ελα)αλλιως πηγαινε σε αυτα με το καλαθακι που πετας νομισματα ή βαζεις χαρτονομισματα ή απλα πληρωνε με ανεπαφη καρτα στα διοδια( pos) Τρελο φειλ τα σαμαρακια και οτι το σημα πιανει κοντα στην μπαρα στα x pass Επεξ/σία 11 Απριλίου 2018 από kage 1
Zazula Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 39 λεπτά πριν, kage είπε Δεν εχει νοημα να περιμενεις ενα σωρο(2 3για θεσσαλονικη?) τετοια μηχανηματακια για μονο ενα ταξιδι. Στον παραπανω χαρτη σου λεει οτι σε αυτες τις εταιρειες συνεργαζονται τα συστηματα τους μεταξυ τους.δες ποιο σε βολευει καλυτερα... Καθημερινη θα ναι αδεια τα διοδια (τουλ 11 σταθμούς διοδίων κανα 60ε πηγαινε ελα)αλλιως πηγαινε σε αυτα με το καλαθακι που πετας νομισματα ή βαζεις χαρτονομισματα ή απλα πληρωνε με ανεπαφη καρτα στα διοδια( pos) Τρελο φειλ τα σαμαρακια και οτι το σημα πιανει κοντα στην μπαρα στα x pass 1. Στο αναλυτικό μήνυμά μου εξηγώ ότι δεν χρειάζονται όλα αυτά τα μηχανάκια, καθότι διαλειτουργούν. 2. Δεν έχουν όλα τα διόδια καλαθάκια μετρητών — μόνον της Νέας Οδού και της Κεντρικής Οδού. 3. Δύο μηχανάκια (συν η μία κάρτα) καλύπτουν ολόκληρη τη χώρα, διάβαζε τι έχει γραφτεί. 4. Το αν έχει νόημα για ένα ταξίδι μόνον, φυσικά και δεν έχει· αλλά η πλήρης απάντηση καλύπτει όποιον χρησιμοποιεί τη διαδρομή έστω και σποραδικά. Κατά κανόνα, άλλωστε, ο σποραδικός χρήστης έχει σαφώς μεγαλύτερη πιθανότητα να κάνει χρήση της διαδρομής σε περίοδο με πιο αυξημένη κίνηση — οπότε και η υψηλότερη ανταποδοτικότητα απ' τη χρήση τους. 5. Το πόσο χρόνο εξοικονομείς επίτρεψέ μου να το γνωρίζω που κάνω τη διαδρομή και σε στιγμές μειωμένης κίνησης και αυξημένης· και με τις πλέον αντίξοες συνθήκες και με τις ευνοϊκότερες. 6. Σε Νέα & Κεντρική Οδό περνάς άνετα με 35 χαω, στον Αιγαίου με 25-30 και ούτε πρόβλημα με τα σαμαράκια ούτε αστοχία με τον πομποδέκτη. 3 2
papoys1 Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές.Ο καθένας υιοθετεί αυτή που τον συμφέρει καλύτερα.
vounisios Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 Παιδια,ενημερωθηκα πληρως...σας ευχαριστω.
Zazula Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Στις 10/4/2018 στις 8:33 ΜΜ, Zazula είπε δ. Εγνατία Οδός, από Κλειδί και πέρα. Δεν έχει ακόμη πομποδέκτη (κατήργησε το παλιό TEOpass), αλλά έχει την Egnatia e-card η οποία είναι σαν πιστωτική κάρτα. Φορτίζει με μετρητά σε οποιοδήποτε ταμείο (κάνει βέβαια κάνα μισάωρο κι αυτή για διαθεσιμότητα) και αν θέλεις τον εντελώς παραδοσιακό τρόπο τούς κάνεις κατάθεση στην τράπεζα και τους στέλνεις μετά φαξ. Την κάρτα την παίρνεις από τα Μάλγαρα δεξιά ανερχόμενος δίπλα απ' τα διόδια εκεί που 'ναι και η τροχαία, ή από τα κεντρικά τους γραφεία κάπου στη Θέρμη αν δεν θες να το κάνεις επί του αυτοκινητοδρόμου. Το υπόλοιπό σου είναι διαθέσιμο ως το τελευταίο σεντ, η δε κάρτα είναι ασύνδετη από αριθμό κυκλοφορίας (αρκεί η κατηγορία να είναι η ίδια). Παρότι δεν είναι αυτόματη, πάλι έχει όφελος σε χρόνο. Χρησιμοποιείται και στη σήραγγα Ακτίου. Με τα δύο μηχανάκια πιο πάνω και την κάρτα αυτή, καλύπτεις όλη την Ελλάδα. Μία διόρθωση: Το υπόλοιπο δεν είναι «διαθέσιμο ως το τελευταίο σεντ», αλλά η κάρτα έχει και στάθμη "άκυρο" όπως ακριβώς το e-pass της Αττικής Οδού: Μόλις φτάσει στο ισόποσο μίας διέλευσης στην Εγνατία Οδό πλην Μαλγάρων (που ισούται με 2,40€ για κατηγορία 2) τότε το μηχανάκι γίνεται ΑΚΥΡΟ και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διέλευση πουθενά, ακόμη κι αν εκεί το απαραίτητο αντίτιμο είναι τέτοιο που το υπόλοιπο επαρκεί (π.χ. αν είσαι στα Μάλγαρα). Εάν στον ίδιο κωδικό συνδρομητή υπάρχουν παραπάνω πομποδέκτες (έστω όλοι κατηγορία 2), τότε το άκυρο είναι Ν φορές τα 2,40€, όπου Ν = ο αριθμός των πομποδεκτών.
panosno1com Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Το «μηχανάκι» της Ολυμπίας οδού που μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε? (για τη διαλειτουργικοτητα που λετε).. Επισης η Ιόνια δεν εχει ? απο το site Με το Ο-pass περνάτε από όλους τους σταθμούς διοδίων της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ καθώς και από: την ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ τον Αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑΣ (Κόρινθος- Καλαμάτα) τον Αυτοκινητόδρομο ΑΙΓΑΙΟΥ (Μαλιακός- Κλειδί) τη ΓΕΦΥΡΑ Ρίου-Αντιρρίου. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από panosno1com
AristidisZ Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Εγώ έχω της Ολυμπίας και της Νέας Οδού Με της Νέας Οδού πας μέχρι Λαμία, ενώ για πιο πάνω (μέχρι Θεσσαλονίκη) σε καλύπτει της Ολυμπίας, το οποίο πιάνει και όλη τη Πελοπόννησο, τη Γέφυρα & Αττική Οδό Επειδή δεν έχουν αλληλοκάλυψη, τα έχουμε μόνιμα πάνω και τα 2 Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2018 από AristidisZ
DrLo Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2018 Στις 10/4/2018 στις 8:33 ΜΜ, Zazula είπε Και εδώ ο διαχειριστής κάνει το θαύμα του όσον αφορά την εξυπηρέτηση πελατών, αφού ναι μεν (σε αντίθεση με τη Νέα Οδό) έχει φυτέψει μπόλικους κατά μήκος της Αττικής Οδού, ωστόσο δεν έχει προβλέψει ούτε έναν στον οποίον να μπορείς να πας εκτός αυτοκινητοδρόμου (κι άρα χωρίς να πληρώσεις). Δεν είμαι σίγουρος αν έχω καταλάβει τι ακριβώς λες. Αν καταλαβαίνω σωστά, ο διαχειριστής ενός αυοκινητόδρομου, έχει φτιάξει σταθμούς εξυπηρέτησης που είναι προσβάσιμοι μόνο από τον αυτοκινητόδρομο. Αν όντως αυτό προσπαθείς να πεις, τι ακριβώς ειναι το περίεργο σε αυτό? Για πιο λόγο να φτιάξει κάποιος σταθμό εξυπηρέτησης πελατών (γιατί αυτό στην ουσία είναι) για μη πελάτες του? (που παίζει και να μη του επιτρέπεται γιατί τότε αυτό θα εήταν άλλη δραστηριότητα). και ο Χ τηλεφωνικός πάροχος, έχει γραμμή εξυπηρέτησης πελατών μόνο γιατους πελάτες του. Τι εξυπηρέτηση θα μπορούσε να προσφέρει η Vodafone σε πελάτη της Cosmote?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα