Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με έξοδο σε ηχεία 7.1

Undertaker25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους.

Έχω το σύστημα 7.1 T7900 της Creative και παρότι είναι 10ετίας+, είμαι ακόμα πάρα πολύ ευχαριστημένος από την απόδοσή του και την ποιότητα ήχου που προσφέρει. Το τελευταίο χρόνο όμως έχω παρατηρήσει πως έχει ένα θεματάκι στην έξοδο για το Front Left ηχείο. Σε κάποιες ψηλές συχνότητες ή σε σκηνές μεγάλης έντασης κτλ σε ταινίες (το λέω μπακαλίστικα γιατί είμαι άσχετος από ορολογία) ο ήχος μοιάζει να βγαίνει ελαφρώς αλλοιωμένος. Πχ σε αυτό το τεστ για 7.1, στο σημείο που περνά ο ιπτάμενος δίσκος από μπροστά σου υπάρχει μια μικρή αλλοίωση στο FL ηχείο.  Δεν συμβαίνει σε όλες τις πηγές ήχου, πχ μπορεί άλλες φορές σε υψηλή ένταση να βγαίνει καθαρός αλλά σε χαμηλή ένταση σε συγκεκριμένες πηγές ήχου να παραμορφώνεται κάπως. Πχ, στο τεστ των Windows για το 7.1, ενώ ο Front Right ακούγεται κρύσταλλο και πεντακάθαρος, στο Front Left παρατηρείς μια μικρή αλλοίωση, σαν να γίνεται πιο οξύς ο ήχος.

Στην αρχή, νόμισα ότι τα έπαιξε το Front Left ηχείο. Όμως άλλαξα θέσεις τα FL και FR και τώρα ο ήχος βγαίνει αλλοιωμένος από το άλλο ηχείο (πρώην FR) ενώ το το προηγούμενο (πρώην FL) τον βγάζει πεντακάθαρο, κάτι που με κάνει να πιστεύω πως το θέμα βρίσκεται στην έξοδο FL του subwoofer και όχι στα ηχεία.

Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να συμβαίνει και αν μπορεί να επιδιορθωθεί το πρόβλημα με κάποιο τρόπο? Τα ηχεία είναι συνδεδεμένα στη κάρτα ήχου της υπογραφής μου. Να πω πως γενικά το πρόβλημα δεν είναι έντονο και στα αυτιά κάποιου που δεν δίνει προσοχή, μπορεί να μην το παρατηρήσει καν.

Επεξ/σία από Undertaker25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα