Προς το περιεχόμενο

Απόψεις για Alfa Romeo Mito?


Shyn

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 10/4/2018 στις 10:59 ΠΜ, paylidis είπε

Γενικά μακριά από μεταχειρισμένο πετρέλαιο 

για να ξεκαθαρίσω κάτι  επειδή πολλοί το λένε αυτό .   το σωστό είναι μακρυά από καινούρια  diesel που έχουν τρόμπα υψηλής πίεσης ,μπέκ υψηλής πίεσης  και φίλτρο dpf  (αυτά είναι που κάνουν την συντήρηση , και   πιθανά προβλήματα ασύμφορα.. 

τα πιο παλιά diesel με μηχανική τρόμπα  και άπλα μπέκ     ΔΕΝ έχουνε ΚΑΝΕΝΑ θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

φιλε μου εαν βρεις  καλοσυντηρημενο και με προσοχη στα χιλιομετρα να μην ειναι  γυρισμενα θα εισαι μια χαρα  και θα το ευχαριστηθεις και στο βουνο μεχρι την εθνικη.σε συνεργειο αλφα ρομεο μπορουνε να δουνε τα πραγματικα χιλιομετρα.

Επεξ/σία από 01jnr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, christopher0016 είπε

για να ξεκαθαρίσω κάτι  επειδή πολλοί το λένε αυτό .   το σωστό είναι μακρυά από καινούρια  diesel που έχουν τρόμπα υψηλής πίεσης ,μπέκ υψηλής πίεσης  και φίλτρο dpf  (αυτά είναι που κάνουν την συντήρηση , και   πιθανά προβλήματα ασύμφορα.. 

τα πιο παλιά diesel με μηχανική τρόμπα  και άπλα μπέκ     ΔΕΝ έχουνε ΚΑΝΕΝΑ θέμα.

Απαγορεύονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που μενει το 50% του ελληνικού πληθυσμού και τα μοτέρ αυτά συνήθως είναι πριν το 2003 άρα σε σαπακια πλέον αυτοκίνητα όποτε δεν έχει νόημα καν να το διευκρινήσουμε κατ εμε. Ότι πετρέλαιο κυκλοφορεί στην αγορά και είναι ουσιαστικά εμπορεύσιμο είναι ευάλωτο στις ζημιές που ανέφερα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, christopher0016 είπε

για να ξεκαθαρίσω κάτι  επειδή πολλοί το λένε αυτό .   το σωστό είναι μακρυά από καινούρια  diesel που έχουν τρόμπα υψηλής πίεσης ,μπέκ υψηλής πίεσης  και φίλτρο dpf  (αυτά είναι που κάνουν την συντήρηση , και   πιθανά προβλήματα ασύμφορα.. 

τα πιο παλιά diesel με μηχανική τρόμπα  και άπλα μπέκ     ΔΕΝ έχουνε ΚΑΝΕΝΑ θέμα.

Εξαρταται τι εννοεις καινουργια.Πριν το 2010,μετα?DPF φιλτρο μπηκε απο το 2008 και μετα στα Euro 5,τρομπα υψηλης που λες εχουν ολα τα common rail.Επισης τα πιο συγχρονα αυτοκινητα εχουν και βολαν διπλης μαζας που χτυπαει αρκετα ευκολα(αρκετα ακριβη βλαβη),εχουν θερμοστατες ολοκληρα εργοστασια που κανουν απο 80 μεχρι 150€(του 207 ο ηλεκτρονικος εχει κοντα στο 180αρι) και γενικα τα εχουν κανει ζημιαρικα και ακριβα στην συντηρηση.Τι να κανουμε ρε παιδια,να κατσουμε με 20ετιας και βαλε αυτοκινητα?Δυστυχως δεν τα φτιαχνουν οπως καποτε.Παντα το μεταχειρισμενο ειναι ρισκο ειδικα αν δεν το ξερεις το αυτοκινητο(απο μαντρες δλδ και τετοια).

 

Εγω που εχω 3 χρονια στα ανταλακτικα αυτοκινητων,ολα χαλανε.Εκτος απο το VW Group(αυτοι το εχουν τερματισει),ολοι οι υπολοιποι εχουν ενα τομεα που πονανε πχ τα Ford εχουν θεμα με τρομπες βενζινης και πολλαπλασιαστες-μπουζοκαλωδια,τα Corsa D τα 6ταχυτα χτυπανε ολα σαζμαν(ρουλεμαν),το Fiat group εχει θεμα με το βολαν διπλης μαζας,δεν υπαρχει μερα που δεν θα μας ζητησουν.Τα γαλλικα ειναι τιμια(παρα τα οσα πιστευουν μερικοι),τα Ιαπωνικα ειναι η αληθεια οτι ζητανε μονο αναλωσιμα(υπαρχουν και εξαιρεσεις βεβαια).Ολα τα ιδια σκατα ειναι πλεον μιας και τα περισσοτερα μοιραζονται κινητηρες-πατωματα κτλ.Μην το ψαχνετε πολυ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Εξαρταται τι εννοεις καινουργια.Πριν το 2010,μετα?DPF φιλτρο μπηκε απο το 2008 και μετα στα Euro 5,τρομπα υψηλης που λες εχουν ολα τα common rail.Επισης τα πιο συγχρονα αυτοκινητα εχουν και βολαν διπλης μαζας που χτυπαει αρκετα ευκολα(αρκετα ακριβη βλαβη),εχουν θερμοστατες ολοκληρα εργοστασια που κανουν απο 80 μεχρι 150€(του 207 ο ηλεκτρονικος εχει κοντα στο 180αρι) και γενικα τα εχουν κανει ζημιαρικα και ακριβα στην συντηρηση.Τι να κανουμε ρε παιδια,να κατσουμε με 20ετιας και βαλε αυτοκινητα?Δυστυχως δεν τα φτιαχνουν οπως καποτε.Παντα το μεταχειρισμενο ειναι ρισκο ειδικα αν δεν το ξερεις το αυτοκινητο(απο μαντρες δλδ και τετοια).

Εγω που εχω 3 χρονια στα ανταλακτικα αυτοκινητων,ολα χαλανε.Εκτος απο το VW Group(αυτοι το εχουν τερματισει),ολοι οι υπολοιποι εχουν ενα τομεα που πονανε πχ τα Ford εχουν θεμα με τρομπες βενζινης και πολλαπλασιαστες-μπουζοκαλωδια,τα Corsa D τα 6ταχυτα χτυπανε ολα σαζμαν(ρουλεμαν),το Fiat group εχει θεμα με το βολαν διπλης μαζας,δεν υπαρχει μερα που δεν θα μας ζητησουν.Τα γαλλικα ειναι τιμια(παρα τα οσα πιστευουν μερικοι),τα Ιαπωνικα ειναι η αληθεια οτι ζητανε μονο αναλωσιμα(υπαρχουν και εξαιρεσεις βεβαια).Ολα τα ιδια σκατα ειναι πλεον μιας και τα περισσοτερα μοιραζονται κινητηρες-πατωματα κτλ.Μην το ψαχνετε πολυ.

κάπου εκεί θυμάμαι και εγώ οτι μπήκε το φίλτρο dpf  08 09  άπλα μέχρι το 07 08 δεν ηταν τόσο πολύπλοκα τα συστήματα παροχής ψεκασμού και  οι αντλίες εχουν άλλα bar.  εάν  αλλάξεις αντλία πχ απο octavia 4 tdi 08 

και  scoda 6 2016 πχ   δεν έχουν καμια σχέση .

γιαυτό ενα δεκαετίας diesel δεν μου φαίνεται  και τόσο παλιό. 

Επεξ/σία από christopher0016
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
4 ώρες πριν, vasilissouvlaki είπε

Κάτι είχα ακούσει για τον εγκέφαλο που μπορεί να πει την αλήθεια ισχύει?

Σε κάποια αμάξια ναι αποθηκεύονται σε παραπάνω από ένα σημεία. Με ένα επαγγελματικό διαγνωστικό μπορείς να μπεις σε δευτερεύοντες εγκεφάλους του αυτοκινήτου και εάν υπάρχει αυτή η πληροφορία να τη διαβάσεις. 

Σε Opel, fiat, Bmw και κάποιο Ford το έχω ήδη κάνει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...