christopher0016 Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2018 3 ώρες πριν, adi32 είπε Με αυτοκόλλητο Apple στο πίσω τζάμι με τιποτα! το mercedes αξιζει τα λεφτα του 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shyn Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Οπότε αρχίζω και κοιτάω την δεύτερη επιλογή που είναι το Fiesta? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christopher0016 Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Στις 10/4/2018 στις 10:59 ΠΜ, paylidis είπε Γενικά μακριά από μεταχειρισμένο πετρέλαιο για να ξεκαθαρίσω κάτι επειδή πολλοί το λένε αυτό . το σωστό είναι μακρυά από καινούρια diesel που έχουν τρόμπα υψηλής πίεσης ,μπέκ υψηλής πίεσης και φίλτρο dpf (αυτά είναι που κάνουν την συντήρηση , και πιθανά προβλήματα ασύμφορα.. τα πιο παλιά diesel με μηχανική τρόμπα και άπλα μπέκ ΔΕΝ έχουνε ΚΑΝΕΝΑ θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
01jnr Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) φιλε μου εαν βρεις καλοσυντηρημενο και με προσοχη στα χιλιομετρα να μην ειναι γυρισμενα θα εισαι μια χαρα και θα το ευχαριστηθεις και στο βουνο μεχρι την εθνικη.σε συνεργειο αλφα ρομεο μπορουνε να δουνε τα πραγματικα χιλιομετρα. Επεξ/σία 17 Απριλίου 2018 από 01jnr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 5 ώρες πριν, christopher0016 είπε για να ξεκαθαρίσω κάτι επειδή πολλοί το λένε αυτό . το σωστό είναι μακρυά από καινούρια diesel που έχουν τρόμπα υψηλής πίεσης ,μπέκ υψηλής πίεσης και φίλτρο dpf (αυτά είναι που κάνουν την συντήρηση , και πιθανά προβλήματα ασύμφορα.. τα πιο παλιά diesel με μηχανική τρόμπα και άπλα μπέκ ΔΕΝ έχουνε ΚΑΝΕΝΑ θέμα. Απαγορεύονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη που μενει το 50% του ελληνικού πληθυσμού και τα μοτέρ αυτά συνήθως είναι πριν το 2003 άρα σε σαπακια πλέον αυτοκίνητα όποτε δεν έχει νόημα καν να το διευκρινήσουμε κατ εμε. Ότι πετρέλαιο κυκλοφορεί στην αγορά και είναι ουσιαστικά εμπορεύσιμο είναι ευάλωτο στις ζημιές που ανέφερα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 17 Απριλίου 2018 8 ώρες πριν, christopher0016 είπε για να ξεκαθαρίσω κάτι επειδή πολλοί το λένε αυτό . το σωστό είναι μακρυά από καινούρια diesel που έχουν τρόμπα υψηλής πίεσης ,μπέκ υψηλής πίεσης και φίλτρο dpf (αυτά είναι που κάνουν την συντήρηση , και πιθανά προβλήματα ασύμφορα.. τα πιο παλιά diesel με μηχανική τρόμπα και άπλα μπέκ ΔΕΝ έχουνε ΚΑΝΕΝΑ θέμα. Εξαρταται τι εννοεις καινουργια.Πριν το 2010,μετα?DPF φιλτρο μπηκε απο το 2008 και μετα στα Euro 5,τρομπα υψηλης που λες εχουν ολα τα common rail.Επισης τα πιο συγχρονα αυτοκινητα εχουν και βολαν διπλης μαζας που χτυπαει αρκετα ευκολα(αρκετα ακριβη βλαβη),εχουν θερμοστατες ολοκληρα εργοστασια που κανουν απο 80 μεχρι 150€(του 207 ο ηλεκτρονικος εχει κοντα στο 180αρι) και γενικα τα εχουν κανει ζημιαρικα και ακριβα στην συντηρηση.Τι να κανουμε ρε παιδια,να κατσουμε με 20ετιας και βαλε αυτοκινητα?Δυστυχως δεν τα φτιαχνουν οπως καποτε.Παντα το μεταχειρισμενο ειναι ρισκο ειδικα αν δεν το ξερεις το αυτοκινητο(απο μαντρες δλδ και τετοια). Εγω που εχω 3 χρονια στα ανταλακτικα αυτοκινητων,ολα χαλανε.Εκτος απο το VW Group(αυτοι το εχουν τερματισει),ολοι οι υπολοιποι εχουν ενα τομεα που πονανε πχ τα Ford εχουν θεμα με τρομπες βενζινης και πολλαπλασιαστες-μπουζοκαλωδια,τα Corsa D τα 6ταχυτα χτυπανε ολα σαζμαν(ρουλεμαν),το Fiat group εχει θεμα με το βολαν διπλης μαζας,δεν υπαρχει μερα που δεν θα μας ζητησουν.Τα γαλλικα ειναι τιμια(παρα τα οσα πιστευουν μερικοι),τα Ιαπωνικα ειναι η αληθεια οτι ζητανε μονο αναλωσιμα(υπαρχουν και εξαιρεσεις βεβαια).Ολα τα ιδια σκατα ειναι πλεον μιας και τα περισσοτερα μοιραζονται κινητηρες-πατωματα κτλ.Μην το ψαχνετε πολυ. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
christopher0016 Δημοσ. 18 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 18 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, LouCi4er είπε Εξαρταται τι εννοεις καινουργια.Πριν το 2010,μετα?DPF φιλτρο μπηκε απο το 2008 και μετα στα Euro 5,τρομπα υψηλης που λες εχουν ολα τα common rail.Επισης τα πιο συγχρονα αυτοκινητα εχουν και βολαν διπλης μαζας που χτυπαει αρκετα ευκολα(αρκετα ακριβη βλαβη),εχουν θερμοστατες ολοκληρα εργοστασια που κανουν απο 80 μεχρι 150€(του 207 ο ηλεκτρονικος εχει κοντα στο 180αρι) και γενικα τα εχουν κανει ζημιαρικα και ακριβα στην συντηρηση.Τι να κανουμε ρε παιδια,να κατσουμε με 20ετιας και βαλε αυτοκινητα?Δυστυχως δεν τα φτιαχνουν οπως καποτε.Παντα το μεταχειρισμενο ειναι ρισκο ειδικα αν δεν το ξερεις το αυτοκινητο(απο μαντρες δλδ και τετοια). Εγω που εχω 3 χρονια στα ανταλακτικα αυτοκινητων,ολα χαλανε.Εκτος απο το VW Group(αυτοι το εχουν τερματισει),ολοι οι υπολοιποι εχουν ενα τομεα που πονανε πχ τα Ford εχουν θεμα με τρομπες βενζινης και πολλαπλασιαστες-μπουζοκαλωδια,τα Corsa D τα 6ταχυτα χτυπανε ολα σαζμαν(ρουλεμαν),το Fiat group εχει θεμα με το βολαν διπλης μαζας,δεν υπαρχει μερα που δεν θα μας ζητησουν.Τα γαλλικα ειναι τιμια(παρα τα οσα πιστευουν μερικοι),τα Ιαπωνικα ειναι η αληθεια οτι ζητανε μονο αναλωσιμα(υπαρχουν και εξαιρεσεις βεβαια).Ολα τα ιδια σκατα ειναι πλεον μιας και τα περισσοτερα μοιραζονται κινητηρες-πατωματα κτλ.Μην το ψαχνετε πολυ. κάπου εκεί θυμάμαι και εγώ οτι μπήκε το φίλτρο dpf 08 09 άπλα μέχρι το 07 08 δεν ηταν τόσο πολύπλοκα τα συστήματα παροχής ψεκασμού και οι αντλίες εχουν άλλα bar. εάν αλλάξεις αντλία πχ απο octavia 4 tdi 08 και scoda 6 2016 πχ δεν έχουν καμια σχέση . γιαυτό ενα δεκαετίας diesel δεν μου φαίνεται και τόσο παλιό. Επεξ/σία 18 Απριλίου 2018 από christopher0016 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shyn Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 27 Απριλίου 2018 Τελικά δεν βρίσκω κάποιο κάτι σε μεταχειρισμενο που να αξίζει. Κοιτάω για καινούργιο. Και μάλλον πάω για 208 - Clio - Fiesta. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Μια απορία πώς μπορείς αν μπορείς να δεις τα πραγματικά χιλιόμετρα σε ένα αμάξι που του έχουν γυρίσει τα χιλιόμετρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stelios18120 Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Για αρχή κοιτάς αν έχει book service το αμάξι. Αν δεις και δεν εχει η λέει αλλά παλαβά ο ιδιοκτήτης ή μάντρας τότε παίζουν κομπίνες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vasilissouvlaki Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Κάτι είχα ακούσει για τον εγκέφαλο που μπορεί να πει την αλήθεια ισχύει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 Share Δημοσ. 6 Μαΐου 2018 4 ώρες πριν, vasilissouvlaki είπε Κάτι είχα ακούσει για τον εγκέφαλο που μπορεί να πει την αλήθεια ισχύει? Σε κάποια αμάξια ναι αποθηκεύονται σε παραπάνω από ένα σημεία. Με ένα επαγγελματικό διαγνωστικό μπορείς να μπεις σε δευτερεύοντες εγκεφάλους του αυτοκινήτου και εάν υπάρχει αυτή η πληροφορία να τη διαβάσεις. Σε Opel, fiat, Bmw και κάποιο Ford το έχω ήδη κάνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα