Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Tragic! είπε

Πραγματικά ήρθε η στιγμή να σταματείς να μπουρδολογείς, γενικολογείς και πάσης φύσεως -λογής (ελπίζω να το έπιασες) και άσε εμάς τα "θύματα" να πληρώνουμε τα λάθη μας στην επιχείρηση που μας ταϊζει.

ο καθένας φίλε όπως τη βρίσκει, απλά μην περιμένεις όλοι να αποδέχονται πρακτικές που δεν έχουν καμία βάση πέρα από τη δουλοπρέπεια , ξέρω και κάτι μαγαζότορες που όταν δεν έχει δουλειά δεν πέφτει μεροκάματο ή κάτι άλλους που στέλνουν τους υπαλλήλους τους στα atm αν επιστέφουν δεδουλευμένα... όλοι καλά παιδιά είναι μωρέ, για την βιοπάλη.. (γιατί τόση ώρα αυτό μου λες να μπαίνει χέρι στα δεδουλεύμενα και όλα μια χαρά) 

 

ελπίζω τουλάχιστον να είσαι σε χαμηλού ρίσκου εργασία όπου να συγχωρούνται εύκολα τα όποια  λάθη

Επεξ/σία από logistoulis
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, logistoulis είπε

ο καθένας φίλε όπως τη βρίσκει, απλά μην περιμένεις όλοι να αποδέχονται πρακτικές που δεν έχουν καμία βάση πέρα από τη δουλοπρέπεια 

ελπίζω τουλάχιστον να είσαι σε χαμηλού ρίσκου εργασία όπου να συγχωρούνται εύκολα τα λάθη

 

Δουλοπρέπεια από που και ως πού; Ο εργαζόμενος παράγει έργο. Γι αυτο πληρώνεται. Δίνει εργασία παίρνει χρήματα, δεν τα στερεί από την εταιρεία που τον πληρώνει με διάφορες πρακτικές, είτε εκούσια είτε ακούσια. Όταν από την αρχή του ποστ λέμε ότι το αφεντικό ΠΑΤΑΕΙ ΑΠΛΑ ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ λες να εννοούμε ότι είναι η αντιμετώπιση του σε μια χασούρα εκατομμυρίων;

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, kapodistrias είπε

Ακριβώς αυτό. Αν σέβεσαι τον εαυτό σου άλλαξε το τοξικό περιβάλλον στο οποίο βρίσκεσαι (χωρίς φυσικά να τον ειδοποιήσεις).

Το θέμα δεν είναι αν θα κάνει λάθος κάποιος (που είναι σχεδόν σίγουρο), αλλά το πως θα το διαχειριστεί μετά.

Το να την κανεις αμαρετι φευγοντας διχως ειδοποιηση εχει πολλες πλευρες φιλε, και μια απο αυτες ειναι να την διαχειριστει (ο εργοδοτης) την κατασταση που θα τον φερεις, κλεινοντας σου απλα ολες τις πορτες, ειδικα αν βρισκεσαι σε μικρη πολη και γνωριζει τους παντες.

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cobain_7 είπε

Το να την κανεις αμαρετι φευγοντας διχως ειδοποιηση εχει πολλες πλευρες φιλε, και μια απο αυτες ειναι να την διαχειριστει (ο εργοδοτης) την κατασταση που θα τον φερεις, κλεινοντας σου απλα ολες τις πορτες, ειδικα αν βρισκεσαι σε μικρη πολη και γνωριζει τους παντες.

Επιτέλους.. να και κάτι σωστότατο..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, cobain_7 είπε

Το να την κανεις αμαρετι φευγοντας διχως ειδοποιηση εχει πολλες πλευρες φιλε, και μια απο αυτες ειναι να την διαχειριστει (ο εργοδοτης) την κατασταση που θα τον φερεις, κλεινοντας σου απλα ολες τις πορτες, ειδικα αν βρισκεσαι σε μικρη πολη και γνωριζει τους παντες.

Έχεις δίκιο σε αυτό. Εννοούσα χωρίς ειδοποίηση στην αρχή, μην πάει και του πει: "α μου έβαλες τις φωνές, θα ψάξω για αλλού δουλειά".

Προφανώς στα πλαίσια επαγγελματισμού θα αφήσει κάποιο χρονικό περιθώριο πριν φύγει.

Κάνετε λες κι ο εργοδότης δεν έχει καμία ευθύνη. Risk management λέγεται αυτό.

Όλες οι ευθύνες από τους μικρούς πηγαίνουν στους υψηλά υφιστάμενους. Κι ας γίνεται συνήθως το αντίθετο.

Για αυτό και οι CEO πληρώνονται αδρά. Γιατί αναλαμβάνουν την ευθύνη και το ρίσκο αν οι μικροί τα σκατώσουν. Και ναι είναι και υπεύθυνοι πως θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα.

 

 

Δημοσ.

H φωνή ποτέ δεν έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Προκαλεί μόνο φόβο και όχι σεβασμό και φυσικά το έργο γινεται με άγχος, άρα δεν γινεται σωστά.

Τύποι ανθρώπων που φωνάζουν καθημερινά σε εργασίες:

  • Executive secreteries (για κάποιον λόγο πιστευουν οτι έχουν την απόλυτη εξουσία)
  • Γεννημένοι αφεντικά (κοινώς βρέθηκαν στη θέση του αφεντικου επειδη ηταν ο μπαμπάς τους)
  • Βύσματα (τυποι που ανέλαβαν θέση προιστάμενου χωρις να το αξιζουν)
  • Παλιοί (δε θα μου πει εμένα αυτος που ειμαι εδω 20 χρονια)

Σε κάθε περίπτωση, η φωνή και ο εργασιακός εκφοβισμός ειναι η απόδειξη της ανεπάρκειας αυτου που την πράτει.

  • Thanks 2
Δημοσ.
9 hours ago, cobain_7 said:

Το να την κανεις αμαρετι φευγοντας διχως ειδοποιηση εχει πολλες πλευρες φιλε, και μια απο αυτες ειναι να την διαχειριστει (ο εργοδοτης) την κατασταση που θα τον φερεις, κλεινοντας σου απλα ολες τις πορτες, ειδικα αν βρισκεσαι σε μικρη πολη και γνωριζει τους παντες.

οπως και το αναποδο να μην ξαναπατησει κανεις στο μαγαζι σου επειδη δεν συμπεριφερεσαι καλα στον υπαλληλο η δεν πληρωνεις κτλ.

9 hours ago, Tragic! said:

Επιτέλους.. να και κάτι σωστότατο..

υπαρχει και η αλλη πλευρα του νομισματος.

επισης οπως ειπαν υπαρχει μια  ιεραρχια.ο προισταμενος πληρωνεται παραπανω για να προσεχει τον υπαλληλο να μην κανει λαθος κτλ κτλ.η να αποφασισει αυτο που θα κανει ο υπαλληλος ειναι σωστο.τις μεγαλες αποφασεις που παιζονται χιλιαδες ευρω δεν θα τις παρει ο υπαλληλος.

9 hours ago, Tragic! said:

Φυσικά και θα το ξεπληρώσεις, "ποιος είσαι εσύ ρε μ@λ@κ@ (δεν αναφέρομαι σε εσένα, αλλά στον κάθε υπάλληλο) που θα καταστρέψεις την επιχείρηση του άλλου και απλά θα φύγεις;". Εκτός και αν θαρρείς ότι δε μπορεί να σε κυνηγήσει νομικά, ή αν κάνεις μικροζημιά άρα και δεν τον συμφέρει να βάλει δικηγόρους (ανηθικότητα lvl 9999999).

tragic εχεις μπερδεψει καποια πραγματα και δεν το λεω με κακο τροπο.σε σοβαρες εταιρειες για αυτο υπαρχουν προισταμενοι υφισταμενοι υπαλληλοι υπευθυνοι ωστε ο υπαλληλος να μην αποφασιζει μονος και να μην μπορει μια εταιρεια να χασει λεφτα απο ενα τετοιο λαθος.για αυτο ο προισταμενος πληρωνεται παραπανω κτλ. οποτε το να καταστρεψεις την επιχειρηση του αλλου ειναι πολυ σχετικο διοτι δεν θα πρεπσι να μπορει να γινει σε σοβαρη εταιρεια.ο υπαλληλος των 500 ευρω δεν πρεπει να εχει τετοια προσβαση.ειναι σαν να βαλεις εναν υπαλληλο τραπεζας να εχει δυνατοτητα να μεταφερει μερικα εκατομμυρια ευρω χωρις εγκριση προισταμενου.ακομα.και σε τραπεζες καποια πραγματα πρεπει να υπογραψει ο προισταμενος για να γινει.οποτε αν χασεις πολλα λεφτα σαν εταιρεια κατι παει στραβα στην εταιρεια.ειναι σαν εγω που ειμαι τεχνικος να εχω δικαιωμα να πληρωνω τους υπαλληλους η να παω να κανω αγορες 50000 ευρω χωρις να ρωτησω κανεναν.ολα περνανε απο εγκριση.οποτε αν οπως λες καταστραφει η εταιρεια απο υπαλληλο κατι δεν παει καλα οποτε μετα ακρη δεν θα βγαλει το αφεντικο γιατι θα θεωρηθει λαθος εκτος αν εχει γινει επιτηδες.δεν μιλαω για περιπτωσεις να βαλει φωτια ο υπαλληλος επιτηδες αλλα μιλαμε παντα για φυσιολογικα λαθη που μπορουν να γινουν.για αυτο υπαρχει ιεραρχια παντιυ το τι μπορει να κανει καποιος.ακομα.και στο software αλλα πραγματα.μπορω να κανω εγω σαν τεχνικος αλλα αυτος που χρεωνει τον πελατη.

σε καθε περιπτωση οι φωνες δεν βοηθανε καπου.αν ο αλλος καταλαβαινςι θα καταλαβει και με ωραιο τροπο.αν δεν καταλαβαινει δεν θα καταλαβει ουτε με φωνες οποτε αν κανει πολλα λαθη και πιστευεις οτι δεν σου κανει απλα τον αλλαζεις.δεν ειναι παραξενο.το να βριζεις κοσμο δεν σε κανει ανθρωπο ουτε θα βελτιωσει τον αλλον(γενικα μιλαω).μιλαω παντα οπως ειπα για φυσιολογικες περιπτωσεις που λαθη θα γινουν no matter what

  • Like 2
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, kage said:

Το μεγαλυτερο ποσοστο στην ελλαδα ειναι μικρομεσαιοι και οχι πολυεθνικες εταιρειες... 

Οι μικρομεσαιοι δεν εχουν πολλούς προισταμενους ουτε λογιστηρια για να μαζευτει η μλκ που θα γινει...αλλα ουτε και το κερδος/πιστωση ωστε να αντεξουν..

"Οι μισοί φορολογούμενοι Έλληνες έχουν πλέον ληξιπρόθεσμα χρέη στην εφορία.

Λεπτομερέστερα, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΑΑΔΕ και της ΕΛΣΤΑΤ"

Αυτα γιατι ολοι νομιζουν  οτι εχουν μονο κερδη αλλα δεν εχουν καν ασφαλιση αφου χρωστανε σε εφκα

Και ο λογιστης επιχειρηση ειναι ολα μαθαίνονται...

συμφωνω οτι υπαρχουν και μικρες εταιρειες αλλα σε κρισιμα ζητηματα υπαρχει το αφεντικο.ειδικα οταν παιζουν λεφτα απο πισω.οπως εταιρειες που χρωστανε ειναι και απο κακη διαχειριση αλλα εκει παμε αλλου οτι τοσα χρονια καποιοι εκαναν μεγαλες ζωες με δανεικα.αυτο ειναι βεβαια αλλο θεμα.οι.μισοι εχουν ληξιπροθεσμα χρεη αλλα πασχα ολα κλειστα.αλλωστε δεν υπαρχει λογος για πολλους να πληρωσουν τα χρεη και ας εχουν.και αυτο αλλο θεμα.επισης οταν ενας υπαλληλος κανει 100 δουλειες απο γραφειο μεχρι λογιστικα λογικο να γινονται λαθη.και οσο παραξενο και αν φαινεται βλεπεις αγγελιες να ζητανε ατομα για γραμματεια ή ατομα για social media Και διαφορα τετοια να πηγαινεις Interview και να σου λενε ε λογιστικα ξερεις.

Επεξ/σία από poulinos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, poulinos είπε

οπως και το αναποδο να μην ξαναπατησει κανεις στο μαγαζι σου επειδη δεν συμπεριφερεσαι καλα στον υπαλληλο η δεν πληρωνεις κτλ.

Αυτο ακριβως. Με εδιωξαν απο περιστασιακο ντελιβερυ επειδη πηρε τηλεφωνο μια τρελη στο μαγαζι και απειλουσε με μηνυσεις επειδη δηθεν την εβρισα σε μια διασταυρωση.

Φυσικα αυτο θα κυκλοφορησει σε μια μικρη κοινωνια και θα σου πω εγω ποσοι πελατες χανονται απο τετοιες μ****ες.

Οπως τονισα και στην "αφεντικινα" δεν ειμαστε τοσο αναλωσιμοι,οπως και κανεις δε μενει ατιμωρητος ( αυτο δεν υπηρχε λογος να το πω φυσικα ) .

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, webparts είπε

Αυτο ακριβως. Με εδιωξαν απο περιστασιακο ντελιβερυ επειδη πηρε τηλεφωνο μια τρελη στο μαγαζι και απειλουσε με μηνυσεις επειδη δηθεν την εβρισα σε μια διασταυρωση.

Φυσικα αυτο θα κυκλοφορησει σε μια μικρη κοινωνια και θα σου πω εγω ποσοι πελατες χανονται απο τετοιες μ****ες.

Οπως τονισα και στην "αφεντικινα" δεν ειμαστε τοσο αναλωσιμοι,οπως και κανεις δε μενει ατιμωρητος ( αυτο δεν υπηρχε λογος να το πω φυσικα ) .

Καλά και πως έμαθε που εργαζόσουν για να πάρει τηλ; Υπήρχε το γνωστό κουτί που αποθηκεύεται το φαγητό στο πίσω μέρος στο μηχανάκι και έγραφε το όνομα του μαγαζιού; 

Πάντως αν έχανα την δουλειά μου από τέτοιο τηλεφώνημα χωρίς να έχω κάνει κάτι, θα κοιτούσα να βρω το τηλέφωνο αυτού που πήρε και θα του έκανα εγώ μήνυση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Καλά και πως έμαθε που εργαζόσουν για να πάρει τηλ; Υπήρχε το γνωστό κουτί που αποθηκεύεται το φαγητό στο πίσω μέρος στο μηχανάκι και έγραφε το όνομα του μαγαζιού; 

Πάντως αν έχανα την δουλειά μου από τέτοιο τηλεφώνημα χωρίς να έχω κάνει κάτι, θα κοιτούσα να βρω το τηλέφωνο αυτού που πήρε και θα του έκανα εγώ μήνυση. 

Η αληθεια ειναι οτι ειχα διαπληκτισμο,αλλα δεν εβρισα οπως αναφερθηκε.

Επειδη ειμαι γνωστος στην Καλαματα γενικοτερα επειδη ημουν κουριερ χρονια και ντελιβερας δεκαετιες,πιθανοτατα καποιος με ηξερε και με "εδωσε".Δυστυχως εμεις οι διανομεις ειμαστε "δημοσια προσωπα" .

Μου φανηκε πολυ κουλο βεβαια,αλλα οταν εγινε η μανουρα στο μαγαζι ζητησα να μου δωσουν το τηλεφωνο αυτου που καλεσε και μου ειπαν οτι πηρε με αποκρυψη.

Φυσικα και θα εκανα μηνυση υπο αλλες συνθηκες,αλλα δε με ενδιεφερε το συγκεκριμενο μαγαζι οποτε δεν υπηρχε λογος.

Μπορουσα να παω και να σπασω το αμαξι της τυπισσας μιας και ειδα που πηγαινε  να παρκαρει οταν με εκλεισε,αλλα εκει θα επαιρνε σιγουρα τηλεφωνο παλι και θα εχανα οσο δικιο ειχα.

 

 

Επεξ/σία από webparts
Δημοσ.
1 ώρα πριν, webparts είπε

Αυτο ακριβως. Με εδιωξαν απο περιστασιακο ντελιβερυ επειδη πηρε τηλεφωνο μια τρελη στο μαγαζι και απειλουσε με μηνυσεις επειδη δηθεν την εβρισα σε μια διασταυρωση.

Φυσικα αυτο θα κυκλοφορησει σε μια μικρη κοινωνια και θα σου πω εγω ποσοι πελατες χανονται απο τετοιες μ****ες.

Οπως τονισα και στην "αφεντικινα" δεν ειμαστε τοσο αναλωσιμοι,οπως και κανεις δε μενει ατιμωρητος ( αυτο δεν υπηρχε λογος να το πω φυσικα ) .

 

51 λεπτά πριν, webparts είπε

Η αληθεια ειναι οτι ειχα διαπληκτισμο,αλλα δεν εβρισα οπως αναφερθηκε.

Επειδη ειμαι γνωστος στην Καλαματα γενικοτερα επειδη ημουν κουριερ χρονια και ντελιβερας δεκαετιες,πιθανοτατα καποιος με ηξερε και με "εδωσε".Δυστυχως εμεις οι διανομεις ειμαστε "δημοσια προσωπα" .

Μου φανηκε πολυ κουλο βεβαια,αλλα οταν εγινε η μανουρα στο μαγαζι ζητησα να μου δωσουν το τηλεφωνο αυτου που καλεσε και μου ειπαν οτι πηρε με αποκρυψη.

Φυσικα και θα εκανα μηνυση υπο αλλες συνθηκες,αλλα δε με ενδιεφερε το συγκεκριμενο μαγαζι οποτε δεν υπηρχε λογος.

Μπορουσα να παω και να σπασω το αμαξι της τυπισσας μιας και ειδα που πηγαινε  να παρκαρει οταν με εκλεισε,αλλα εκει θα επαιρνε σιγουρα τηλεφωνο παλι και θα εχανα οσο δικιο ειχα.

@webparts

απο τη στιγμή που εργάζεσαι για κάποιον και φέρεις άμεσα ή έμμεσα το λογότυπο του, οποιαδήποτε πράξη σου έχει αντικτυπο στην επιχείρηση και εκεί ο εργοδότης σου έχει την ευθύνη επιλογής αν θα συνεχίσει τη συνεργασία μαζί σου (απορροφώντας το πρόβλημα) ή θα την διακόψει για να προστατευσει το λογότυπο του. Ειδικά σε μικρά καταστήματα και μικρές κοινωνίες, το φαινόμενο αυτό ειναι ακομα πιο έντονο, γιατί τα πιθανά συμβάντα δε χάνονται στη μάζα. Πάντως να ξέρεις οτι στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων ο εργοδότης ξέρει και μπορει να διακρίνει τι πραγματικά γίνεται και πως πρεπει να δράσει.

Το ίδιο ισχύει για όλους τους κλάδους επιχειρήσεων, οπου υπάλληλοι ερχονται σε τακτική επαφή με πελάτες, εντος και εκτός καταστήματος.

Θα στο πάω ακομα παραπέρα με ένα γενικότερο παράδειγμα. Εστω ψησταριά της οποίας τα μηχανάκια είναι χρέπια, κάνουν τρελο θόρυβο και οι (επιλεγμένοι απο τον εργοδότη) οδηγοι είναι ατημέλητοι, οδηγουν επικίνδυνα (για όλους) και είναι αγενείς ή επιθετικοι (φταίνε ή οχι). Οταν αυτό το κομμάτι της επιχείρησης βλέπω  προχειρότητα ή "ζαμανφουμισμό αρπαχτής" ανετότατα μπορώ να κάνω υποθέσεις οτι ακολουθεί αντίστοιχες πρακτικές και σε άλλους τομείς της επιχειρησης του, οπως πχ στην ποιότητα του φαγητου. Δεν υπάρχει περιπτωση να ψωνίσω (ή να ψωνισω ξανά απο εκεί).

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, webparts είπε

Η αληθεια ειναι οτι ειχα διαπληκτισμο,αλλα δεν εβρισα οπως αναφερθηκε.

Επειδη ειμαι γνωστος στην Καλαματα γενικοτερα επειδη ημουν κουριερ χρονια και ντελιβερας δεκαετιες,πιθανοτατα καποιος με ηξερε και με "εδωσε".Δυστυχως εμεις οι διανομεις ειμαστε "δημοσια προσωπα" .

Μου φανηκε πολυ κουλο βεβαια,αλλα οταν εγινε η μανουρα στο μαγαζι ζητησα να μου δωσουν το τηλεφωνο αυτου που καλεσε και μου ειπαν οτι πηρε με αποκρυψη.

Φυσικα και θα εκανα μηνυση υπο αλλες συνθηκες,αλλα δε με ενδιεφερε το συγκεκριμενο μαγαζι οποτε δεν υπηρχε λογος.

Μπορουσα να παω και να σπασω το αμαξι της τυπισσας μιας και ειδα που πηγαινε  να παρκαρει οταν με εκλεισε,αλλα εκει θα επαιρνε σιγουρα τηλεφωνο παλι και θα εχανα οσο δικιο ειχα.

Ok κατάλαβα, αν είσαι γνωστός στο μέρος σου..... αν έμενες Αθήνα ή Θεσσαλονίκη δεν θα είχες τέτοιο θέμα. Εγώ αν ήμουν στην θέση σου και μπορούσα θα έκανα νομικές ενέργειες για να βρω τον αριθμό της, π.χ θα ρωτούσα τι ώρα κάλεσαν στο μαγαζί και μετά να γίνει διασταύρωση με τα νούμερα που κάλεσαν εκείνο το διάστημα από το αρχείο του παρόχου. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...