Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, margaritagr είπε

Εγώ έχω βενζίνη, Tsi παιδιά :P 

Μερκελ που σας χρειαζετε εσας με τα γερμανικα :P

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, margaritagr είπε

Με ενδιαφέρει το θεμα των στροφών κατα την οδήγηση , ας το αναλύσουν λιγο όσοι ξέρουν. Πρέπει να ανεβάζουμε στροφές; για πόσο; πόσες; κάθε πότε; 

το "μπούκωμα" που λέγανε στα ατμοσφαιρικά, ισχύει και εδώ; 

οταν πρωτοξεκινησα να οδηγώ πήγαινα το clio ήπια (ατμοσφαιρικό). Δεν εννοω αργά αλλα δεν ανέβαζα πολλές στροφές. Το πήρε μια μερα γνωστός μου, έκατσα συνοδηγός, βρωμισε όλη η πλάση όπως το οδήγησε :P και μετά ηταν αρκετά καλύτερο 


Γενικότερα φροντίζεις οι στροφές να είναι στο φάσμα της μέγιστης ροπής του κινητήρα σου  ή εκεί γύρω . Ετσι και οικονομία θα κάνεις και τον κινητήρα ξεκουράζεις .  Κάθε κινητήρας έχει διαφορετικό φάσμα  .  Εμένα βγάζει την μεγίστη ροπή απο 1500  έως 2500 rpm σταθερά . 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βασικά ανάλογα το αυτοκίνητο και το σενάριο χρήσης, η μέγιστη οικονομία επιτυγχάνεται εκεί όπου χρειάζεται να πατήσεις λιγότερο το γκάζι για να διατηρήσεις την πορεία σου (ή να κάνεις τέσπα αυτό που θες).

Δηλαδή σε μια οριζόντια ευθεία με 70, μπορεί ένα αμάξι με 6 σχέσεις να έχεις 6η και 1200 στροφές και ίιιιισα που να αγγίζεις το γκάζι να διατηρεί άνετα την πορεία του, ενώ ένα άλλο να μην έχει αρκετή διαθέσιμη ροπή τόσο χαμηλά ή να είναι πιο μακριά η 6η σχέση και να καταναλώνει λιγότερο με 5η και περισσότερες στροφές.

Γενικά τα turbo λόγω διαθέσιμης ροπής από χαμηλότερο εύρος στροφών καλό είναι να τα οδηγάμε με "μία πάνω" απ' ότι τα ατμοσφαιρικά.

Το δικό μου συγκεκριμένα κάνει μια μεγάλη κοιλιά στις 1200-1400 στροφές, το καταλαβαίνεις ακόμα και με 1η όπου κρατάς λίγο πατημένο γκάζι από το ρελαντί (850rpm) και κομπιάζει εκεί, ενώ μετά πετάγεται χωρίς να πατήσεις παραπάνω. (Αλλά φαίνεται και στα διαγράμματα απόδοσης). Στις 1500-2200 είναι το πιο οικονομικό του φάσμα. Υπάρχουν και σενάρια όπου πετυχαίνεις καλύτερη κατανάλωση με υψηλότερες στροφές: Π.χ. για να ανέβω μια μεγάλη ανηφόρα έχω παρατηρήσει ότι είναι καλύτερα να έχω 2α και 3500 παρά 3η και 2500, γιατί έτσι πατάω λιγότερο το γκάζι, το turbo δουλεύει πιο χαλαρά (έως καθόλου) και τελικά καταναλώνω λιγότερο, άσε που και το κιβώτιο ταχυτήτων δέχεται λιγότερη δύναμη.

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 3
Δημοσ.

Σταματιμα μηχανης στο rx8 που ειχα :

 Νεκρα στο κιβωτιο και 3-4 φορες πατημα να πανε οι στροφες στο κοκκινα 8500 9000.μετα κρατημα σταθερες 4000 για περιπου μισο με ενα λεπτο. Ετσι με σταθερες 4000 στροφες σβησιμο. Στο ξεκινημα παντα 5 λεπτα προθερμανση μεχρι να δω να ανεβενει η θερμοκρασια νερου. 2 χρονια το ειχα ποτε δεν ειχα θεμα, ποτε δεν επεσε η σταθμη λαδιου, γενικα ποτε προβλημα. Ποτε δεν ειχα κατω απο 2000 στροφες εστω και σταματιμενος. 

Καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο αλλα καλο ειναι να κραταμε λιγο ψηλα τις στροφες στον κινητηρα. Καλο του κανει. 

Δημοσ.

Σεβαστό το ότι κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικό, αλλά προσωπικά δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο που θέλει κάνα 5λεπτο προετοιμασία/ ανάνηψη κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα.  Θα έπαιρνα κάτι άλλο.

 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

Σεβαστό το ότι κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικό, αλλά προσωπικά δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο που θέλει κάνα 5λεπτο προετοιμασία/ ανάνηψη κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα.  Θα έπαιρνα κάτι άλλο.

Τωρα οχι δεν το συζηταω. Αυτα τα καναμε τις καλες εποχες. 

Δημοσ.
1 hour ago, mp123 said:

2 χρονια το ειχα ποτε δεν ειχα θεμα, ποτε δεν επεσε η σταθμη λαδιου, 

 

Επειδή το έχεις αναφέρει ξανά αυτό το ξέρεις ότι ο wankel καταναλώνει λάδι με την κανονική του λειτουργία έτσι? 

Για να μην έπεφτε ποτέ η στάθμη ή δεν έκανες έλεγχο ή άλλαζες λάδια κάθε τρεις και λίγο. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, NickTG είπε

Επειδή το έχεις αναφέρει ξανά αυτό το ξέρεις ότι ο wankel καταναλώνει λάδι με την κανονική του λειτουργία έτσι? 

Για να μην έπεφτε ποτέ η στάθμη ή δεν έκανες έλεγχο ή άλλαζες λάδια κάθε τρεις και λίγο. 

Σωστος. Ενταξη καθε 3000 χλμ εδινα 60 ευρω. Αλλα ειχα το κεφαλι μου ησυχο. Ειπαμε ηξερα τι ειχα, ηξερα το κοστος συντηρησης. Αλλα ηταν απολαυση. Με 9000 ευρω τοτε αυτοκινητο 3ετιας απο ιδιωτη με 38000 χλμ αψογο. Το πηρα γιατι ηθελα το συγκεκριμενο αυτοκινητο. 

Επεξ/σία από mp123
  • Like 2
Δημοσ.

Καλά το RX8 δεν μπορεί να είναι παράδειγμα προθέρμανσης, σβησίματος κινητήρα. Αν το βάλεις μπρος και το σβήσεις στα 2-3 λεπτά μετά δεν ξαναπαίρνει με τον νορμάλ τρόπο, εντελώς άλλη λειτουργία.

Δημοσ.
Στις Σάββατο, 14 Απρίλιος 2018 στις 11:08 ΠΜ, mp123 είπε

Σταματιμα μηχανης στο rx8 που ειχα :

 Νεκρα στο κιβωτιο και 3-4 φορες πατημα να πανε οι στροφες στο κοκκινα 8500 9000.μετα κρατημα σταθερες 4000 για περιπου μισο με ενα λεπτο. Ετσι με σταθερες 4000 στροφες σβησιμο. Στο ξεκινημα παντα 5 λεπτα προθερμανση μεχρι να δω να ανεβενει η θερμοκρασια νερου. 2 χρονια το ειχα ποτε δεν ειχα θεμα, ποτε δεν επεσε η σταθμη λαδιου, γενικα ποτε προβλημα. Ποτε δεν ειχα κατω απο 2000 στροφες εστω και σταματιμενος. 

Καθε αυτοκινητο ειναι διαφορετικο αλλα καλο ειναι να κραταμε λιγο ψηλα τις στροφες στον κινητηρα. Καλο του κανει. 

Aυτο δεν ειναι ξεκινημα αυτοκινητου, αλλα διαδικασια απογειωσης-προσγειωσης διαστημοπλοιου:D.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...