Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μετα απ ολα αυτα σκαει και η  old school κουβεντα "να βαλεις πιο χοντρα λαδια γιατι τα καιει και εδω δεν ειναι γερμανια(κρυο)..." :P  

Επεξ/σία από kage
  • Like 1
  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kage είπε

Και μετα απ ολα αυτα σκαει και η  old school κουβεντα "να βαλεις πιο χοντρα λαδια γιατι τα καιει και εδω δεν ειναι γερμανια(κρυο)..." :P  

οποτε βγαλει σημα ο κομπιουτορας, συνηθως καθε 20 χιλιαδες Μιλια

Δημοσ.
22 ώρες πριν, teddy71 είπε

Δηλαδη πας πρωτα τουαλετα μετα καθεσαι για φαγητο και τελος κατεβαινεις για να σβησεις την μηχανη του αυτοκινητου??? :)

πινει καφεδακι χαλαρα κανει κανα 2 3 τσιγαρα και μολις ανοιξει ο θερμοστατης και το βενδιλατερ στην 3η σκαλα   το σβηνει :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/4/2018 στις 11:33 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε

Είδα ένα βίντεο ότι στα αμάξια αυτά ποτέ δεν ξεκινάμε αμέσως αλλά και δεν σβήνουμε την μηχανή μόλις φτάσουμε αλλά και στις δύο περιπτώσεις περιμένουμε 2 λεπτά ακόμα και το αμάξι ήταν ζεστό από προηγούμενη διαδρομή. 

Ισχύει;; 

Αν να πολλά δεν είναι τα 2 λεπτά; 

Δεν έχω turbo αλλά υπάρχουν δύο στην οικογένεια. 

Όχι είναι λάθος να περιμένεις.  Αν περιμένεις το μόνο που καταφέρνεις είναι να έχεις αυξημένες φθορές στο κινητήρα μιας και αυτός δεν φτάνει σύντομα σε θερμοκρασία λειτουργίας . Ξεκινάς αμέσως και έως ότου να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας οδηγάς αμυντικά. Δεν τον δουλεύεις σε υψηλές στροφές και δεν επιταχύνεις απότομα .

Αν ψάξεις και σε manual κατασκευαστώ το αναφέρουν . 

Σε περίπτωση αυτοκινήτου με turbo όταν σταματήσεις 1-2 λεπτά σε ρελαντί αρκούν  προκειμένου να "κρυώσει" ο συμπιεστής αν αυτό το προτείνει ο κατασκευαστής  (στο δικό μου αμάξι το προτείνει)

Επεξ/σία από Dare-Devil
Δημοσ.
7 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Όχι είναι λάθος να περιμένεις.  Αν περιμένεις το μόνο που καταφέρνεις είναι να έχεις αυξημένες φθορές στο κινητήρα μιας και αυτός δεν φτάνει σύντομα σε θερμοκρασία λειτουργίας . Ξεκινάς αμέσως και έως ότου να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας οδηγάς αμυντικά. Δεν τον δουλεύεις σε υψηλές στροφές και δεν επιταχύνεις απότομα .

Αν ψάξεις και σε manual κατασκευαστώ το αναφέρουν . 

Σε περίπτωση αυτοκινήτου με turbo όταν σταματήσεις 1-2 λεπτά σε ρελαντί αρκούν  προκειμένου να "κρυώσει" ο συμπιεστής αν αυτό το προτείνει ο κατασκευαστής  (στο δικό μου αμάξι το προτείνει)

Αυτο λεει και στο video Με την διαφορα οτι το επικαλιεται και στην εκκινηση .Παντα μιλαμε για αυτοκινητα με turbo .

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

Ρε σεις 2 λεπτά περίμενε πριν και 2 λεπτά περίμενε μετά, να πάρω το λεωφορείο καλύτερα αν είναι.

Γράφουν υποθετικά και  τα βγάζουν απο το μυαλό τους, ασε που οι περισσότεροι δεν εχουν τουρμπο αυτοκίνητα.

Δημοσ.

Απο ολα ειχαμε, και αυτοκινητα με turbo, και αυτοκινητα με κινητηρα wankel, και βενζινη, και πετρελαιο. Δεν περιμενουμε απο εδω να μαθουμε την καθε κοτσανα του καθενα. Το καλο ειναι 2 λεπτα πριν και δυο λεπτα μετα να το αφηνεις να ξεκινησει η να σταματησει ομαλα. Αλλα τι λεω. Οι πιο πολλοι δεν το κανετε για να μην καψετε λιγο καυσιμο παραπανω οπως επισεις μεσα στην πολη πατε με 60 και εχετε 5η η 6η στο κιβωτιο για οικονομια. Τα αυτοκινητα με turbo εκτος απο 2 λεπτα στο σταματημα η' ξεκινημα  θελουν στο οδηγημα και υψηλες στροφες να μην λερωνει ο στροβιλος του στροβιλοφυσητηρα. Αλλα που. Μολις πανε 2500 οι στροφες του κινητηρα αλλαζετε ταχυτητα. 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, mp123 είπε

Απο ολα ειχαμε, και αυτοκινητα με turbo, και αυτοκινητα με κινητηρα wankel, και βενζινη, και πετρελαιο. Δεν περιμενουμε απο εδω να μαθουμε την καθε κοτσανα του καθενα. Το καλο ειναι 2 λεπτα πριν και δυο λεπτα μετα να το αφηνεις να ξεκινησει η να σταματησει ομαλα. Αλλα τι λεω. Οι πιο πολλοι δεν το κανετε για να μην καψετε λιγο καυσιμο παραπανω οπως επισεις μεσα στην πολη πατε με 60 και εχετε 5η η 6η στο κιβωτιο για οικονομια. Τα αυτοκινητα με turbo εκτος απο 2 λεπτα στο σταματημα η' ξεκινημα  θελουν στο οδηγημα και υψηλες στροφες να μην λερωνει ο στροβιλος του στροβιλοφυσητηρα. Αλλα που. Μολις πανε 2500 οι στροφες του κινητηρα αλλαζετε ταχυτητα. 

ενταξει λιγο θελει  ειναι πολλα αμαξια που το γραφουν οτι θελει να περιμενεις λιγο   στο αναμα και στο σβησιμο .    εγω  δεν περιμενω σχεδον καθολου   μονο το πρωι εαν ξεκινουσα πρωι πρωι . τωρα μεσα στην πολη σταματα ξεκινα  ολη την ωρα τι να περιμενεις  στο σβησιμο??

αυτο ειναι βλακεια να πας με 5η και 60 χιλιομετρα ,    το αμαξι καιει περισσοτερο   γιατι ζοριζεται  οικονομια  δεν ειναι  να το παει  ο καγκουρας  με 1.500 rpm   με  6η

νομιζοντας οτι  το αμαξι δεν καει..  οικονομια  κανεις εχοντας την καταληλη σχεση στο κιβωτιο βαση την κλιση του οδοστροματος και των χιλιομετρων που πας

 

  • Like 2
Δημοσ.

Με ενδιαφέρει το θεμα των στροφών κατα την οδήγηση , ας το αναλύσουν λιγο όσοι ξέρουν. Πρέπει να ανεβάζουμε στροφές; για πόσο; πόσες; κάθε πότε; 

το "μπούκωμα" που λέγανε στα ατμοσφαιρικά, ισχύει και εδώ; 

οταν πρωτοξεκινησα να οδηγώ πήγαινα το clio ήπια (ατμοσφαιρικό). Δεν εννοω αργά αλλα δεν ανέβαζα πολλές στροφές. Το πήρε μια μερα γνωστός μου, έκατσα συνοδηγός, βρωμισε όλη η πλάση όπως το οδήγησε :P και μετά ηταν αρκετά καλύτερο 

Δημοσ.

Αν μιλάμε για τουρμποντιζελ χαμηλές στροφές γενικά, γύρω στις 1200- 1500 πάει πιο ομαλά. Το αυτόματο στα ρυθμίζει μόνο του και οι στροφές είναι κάπου εκεί σχεδόν πάντα εκτός και πατήσεις βαθύ γκάζι, κατεβάσεις ταχύτητες κλπ. 

Δεν έχω λόγο να πάει αντίθετα στο τι προτείνει ο κατασκευαστής 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Με ενδιαφέρει το θεμα των στροφών κατα την οδήγηση , ας το αναλύσουν λιγο όσοι ξέρουν. Πρέπει να ανεβάζουμε στροφές; για πόσο; πόσες; κάθε πότε; 

το "μπούκωμα" που λέγανε στα ατμοσφαιρικά, ισχύει και εδώ; 

οταν πρωτοξεκινησα να οδηγώ πήγαινα το clio ήπια (ατμοσφαιρικό). Δεν εννοω αργά αλλα δεν ανέβαζα πολλές στροφές. Το πήρε μια μερα γνωστός μου, έκατσα συνοδηγός, βρωμισε όλη η πλάση όπως το οδήγησε :P και μετά ηταν αρκετά καλύτερο 

οι στροφες ειναι για να στριβουμε οχι να της ανεβαινουμε :P

δεν υπαρχει καποιος κανονας   ποσο και πως να ανεβαζεις στροφες,    απλα  σε diesel   οι 4,200 4.500   θα πρεπει να ειναι το τερμα του...

μπουκωνουν ολα και ατμοσφαιρικα και diesel. 

καλο ειναι να   το ξεμπουκωνεις  που και που σε ανοιχτο δρομο  πχ με τεταρτη να  βγαζει δρακους πισω..

οικονομικη οδηγηση κατα την αποψη μου =  η καταλληλη σχεση   με την   ροπη που εχεις στης ταδε στροφες .   πχ 3η  με 2,800 rpm  πατας περισσοτερο γκαζι ανταποκρινεται αμεσσα "τραβαει"  αρα  δεν ειναι μπουκωμενο  δεν ζοριζεται  τραβαει οπως πρεπει   (δεν ειναι 5,500 rpm να ζοριζεται   να ζηταει πιο πολυ καυσιμο κτλπ) ουτε και στις 1,500 rpm να αρχιζει να τριζει επειδη ζοριζεται

 

  • Like 1
Δημοσ.

Παρεμπιπτόντως κάθε κινητήρας έχει τα δικά του, έτσι εξηγείται ότι ο καθένας μας δίνει διαφορετική εμπειρία. Αλλού έχει ροπή ο ένας, αλλού ο άλλος κλπ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...