kage Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Και μετα απ ολα αυτα σκαει και η old school κουβεντα "να βαλεις πιο χοντρα λαδια γιατι τα καιει και εδω δεν ειναι γερμανια(κρυο)..." Επεξ/σία 11 Απριλίου 2018 από kage 1
Que sera sera Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 8 λεπτά πριν, kage είπε Και μετα απ ολα αυτα σκαει και η old school κουβεντα "να βαλεις πιο χοντρα λαδια γιατι τα καιει και εδω δεν ειναι γερμανια(κρυο)..." οποτε βγαλει σημα ο κομπιουτορας, συνηθως καθε 20 χιλιαδες Μιλια
christopher0016 Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 Δημοσ. 11 Απριλίου 2018 22 ώρες πριν, teddy71 είπε Δηλαδη πας πρωτα τουαλετα μετα καθεσαι για φαγητο και τελος κατεβαινεις για να σβησεις την μηχανη του αυτοκινητου??? πινει καφεδακι χαλαρα κανει κανα 2 3 τσιγαρα και μολις ανοιξει ο θερμοστατης και το βενδιλατερ στην 3η σκαλα το σβηνει
Dare-Devil Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 9/4/2018 στις 11:33 ΜΜ, Γιάννης Platano είπε Είδα ένα βίντεο ότι στα αμάξια αυτά ποτέ δεν ξεκινάμε αμέσως αλλά και δεν σβήνουμε την μηχανή μόλις φτάσουμε αλλά και στις δύο περιπτώσεις περιμένουμε 2 λεπτά ακόμα και το αμάξι ήταν ζεστό από προηγούμενη διαδρομή. Ισχύει;; Αν να πολλά δεν είναι τα 2 λεπτά; Δεν έχω turbo αλλά υπάρχουν δύο στην οικογένεια. Όχι είναι λάθος να περιμένεις. Αν περιμένεις το μόνο που καταφέρνεις είναι να έχεις αυξημένες φθορές στο κινητήρα μιας και αυτός δεν φτάνει σύντομα σε θερμοκρασία λειτουργίας . Ξεκινάς αμέσως και έως ότου να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας οδηγάς αμυντικά. Δεν τον δουλεύεις σε υψηλές στροφές και δεν επιταχύνεις απότομα . Αν ψάξεις και σε manual κατασκευαστώ το αναφέρουν . Σε περίπτωση αυτοκινήτου με turbo όταν σταματήσεις 1-2 λεπτά σε ρελαντί αρκούν προκειμένου να "κρυώσει" ο συμπιεστής αν αυτό το προτείνει ο κατασκευαστής (στο δικό μου αμάξι το προτείνει) Επεξ/σία 13 Απριλίου 2018 από Dare-Devil
Γιάννης Platano Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 7 ώρες πριν, Dare-Devil είπε Όχι είναι λάθος να περιμένεις. Αν περιμένεις το μόνο που καταφέρνεις είναι να έχεις αυξημένες φθορές στο κινητήρα μιας και αυτός δεν φτάνει σύντομα σε θερμοκρασία λειτουργίας . Ξεκινάς αμέσως και έως ότου να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας οδηγάς αμυντικά. Δεν τον δουλεύεις σε υψηλές στροφές και δεν επιταχύνεις απότομα . Αν ψάξεις και σε manual κατασκευαστώ το αναφέρουν . Σε περίπτωση αυτοκινήτου με turbo όταν σταματήσεις 1-2 λεπτά σε ρελαντί αρκούν προκειμένου να "κρυώσει" ο συμπιεστής αν αυτό το προτείνει ο κατασκευαστής (στο δικό μου αμάξι το προτείνει) Αυτο λεει και στο video Με την διαφορα οτι το επικαλιεται και στην εκκινηση .Παντα μιλαμε για αυτοκινητα με turbo .
Que sera sera Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Ρε σεις 2 λεπτά περίμενε πριν και 2 λεπτά περίμενε μετά, να πάρω το λεωφορείο καλύτερα αν είναι. 1
NikosKallithea Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 37 λεπτά πριν, Que sera sera είπε Ρε σεις 2 λεπτά περίμενε πριν και 2 λεπτά περίμενε μετά, να πάρω το λεωφορείο καλύτερα αν είναι. Γράφουν υποθετικά και τα βγάζουν απο το μυαλό τους, ασε που οι περισσότεροι δεν εχουν τουρμπο αυτοκίνητα.
mp123 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Απο ολα ειχαμε, και αυτοκινητα με turbo, και αυτοκινητα με κινητηρα wankel, και βενζινη, και πετρελαιο. Δεν περιμενουμε απο εδω να μαθουμε την καθε κοτσανα του καθενα. Το καλο ειναι 2 λεπτα πριν και δυο λεπτα μετα να το αφηνεις να ξεκινησει η να σταματησει ομαλα. Αλλα τι λεω. Οι πιο πολλοι δεν το κανετε για να μην καψετε λιγο καυσιμο παραπανω οπως επισεις μεσα στην πολη πατε με 60 και εχετε 5η η 6η στο κιβωτιο για οικονομια. Τα αυτοκινητα με turbo εκτος απο 2 λεπτα στο σταματημα η' ξεκινημα θελουν στο οδηγημα και υψηλες στροφες να μην λερωνει ο στροβιλος του στροβιλοφυσητηρα. Αλλα που. Μολις πανε 2500 οι στροφες του κινητηρα αλλαζετε ταχυτητα.
christopher0016 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 4 λεπτά πριν, mp123 είπε Απο ολα ειχαμε, και αυτοκινητα με turbo, και αυτοκινητα με κινητηρα wankel, και βενζινη, και πετρελαιο. Δεν περιμενουμε απο εδω να μαθουμε την καθε κοτσανα του καθενα. Το καλο ειναι 2 λεπτα πριν και δυο λεπτα μετα να το αφηνεις να ξεκινησει η να σταματησει ομαλα. Αλλα τι λεω. Οι πιο πολλοι δεν το κανετε για να μην καψετε λιγο καυσιμο παραπανω οπως επισεις μεσα στην πολη πατε με 60 και εχετε 5η η 6η στο κιβωτιο για οικονομια. Τα αυτοκινητα με turbo εκτος απο 2 λεπτα στο σταματημα η' ξεκινημα θελουν στο οδηγημα και υψηλες στροφες να μην λερωνει ο στροβιλος του στροβιλοφυσητηρα. Αλλα που. Μολις πανε 2500 οι στροφες του κινητηρα αλλαζετε ταχυτητα. ενταξει λιγο θελει ειναι πολλα αμαξια που το γραφουν οτι θελει να περιμενεις λιγο στο αναμα και στο σβησιμο . εγω δεν περιμενω σχεδον καθολου μονο το πρωι εαν ξεκινουσα πρωι πρωι . τωρα μεσα στην πολη σταματα ξεκινα ολη την ωρα τι να περιμενεις στο σβησιμο?? αυτο ειναι βλακεια να πας με 5η και 60 χιλιομετρα , το αμαξι καιει περισσοτερο γιατι ζοριζεται οικονομια δεν ειναι να το παει ο καγκουρας με 1.500 rpm με 6η νομιζοντας οτι το αμαξι δεν καει.. οικονομια κανεις εχοντας την καταληλη σχεση στο κιβωτιο βαση την κλιση του οδοστροματος και των χιλιομετρων που πας 2
margaritagr Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Με ενδιαφέρει το θεμα των στροφών κατα την οδήγηση , ας το αναλύσουν λιγο όσοι ξέρουν. Πρέπει να ανεβάζουμε στροφές; για πόσο; πόσες; κάθε πότε; το "μπούκωμα" που λέγανε στα ατμοσφαιρικά, ισχύει και εδώ; οταν πρωτοξεκινησα να οδηγώ πήγαινα το clio ήπια (ατμοσφαιρικό). Δεν εννοω αργά αλλα δεν ανέβαζα πολλές στροφές. Το πήρε μια μερα γνωστός μου, έκατσα συνοδηγός, βρωμισε όλη η πλάση όπως το οδήγησε και μετά ηταν αρκετά καλύτερο
Que sera sera Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Αν μιλάμε για τουρμποντιζελ χαμηλές στροφές γενικά, γύρω στις 1200- 1500 πάει πιο ομαλά. Το αυτόματο στα ρυθμίζει μόνο του και οι στροφές είναι κάπου εκεί σχεδόν πάντα εκτός και πατήσεις βαθύ γκάζι, κατεβάσεις ταχύτητες κλπ. Δεν έχω λόγο να πάει αντίθετα στο τι προτείνει ο κατασκευαστής
christopher0016 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 5 λεπτά πριν, margaritagr είπε Με ενδιαφέρει το θεμα των στροφών κατα την οδήγηση , ας το αναλύσουν λιγο όσοι ξέρουν. Πρέπει να ανεβάζουμε στροφές; για πόσο; πόσες; κάθε πότε; το "μπούκωμα" που λέγανε στα ατμοσφαιρικά, ισχύει και εδώ; οταν πρωτοξεκινησα να οδηγώ πήγαινα το clio ήπια (ατμοσφαιρικό). Δεν εννοω αργά αλλα δεν ανέβαζα πολλές στροφές. Το πήρε μια μερα γνωστός μου, έκατσα συνοδηγός, βρωμισε όλη η πλάση όπως το οδήγησε και μετά ηταν αρκετά καλύτερο οι στροφες ειναι για να στριβουμε οχι να της ανεβαινουμε δεν υπαρχει καποιος κανονας ποσο και πως να ανεβαζεις στροφες, απλα σε diesel οι 4,200 4.500 θα πρεπει να ειναι το τερμα του... μπουκωνουν ολα και ατμοσφαιρικα και diesel. καλο ειναι να το ξεμπουκωνεις που και που σε ανοιχτο δρομο πχ με τεταρτη να βγαζει δρακους πισω.. οικονομικη οδηγηση κατα την αποψη μου = η καταλληλη σχεση με την ροπη που εχεις στης ταδε στροφες . πχ 3η με 2,800 rpm πατας περισσοτερο γκαζι ανταποκρινεται αμεσσα "τραβαει" αρα δεν ειναι μπουκωμενο δεν ζοριζεται τραβαει οπως πρεπει (δεν ειναι 5,500 rpm να ζοριζεται να ζηταει πιο πολυ καυσιμο κτλπ) ουτε και στις 1,500 rpm να αρχιζει να τριζει επειδη ζοριζεται 1
Que sera sera Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Δημοσ. 13 Απριλίου 2018 Παρεμπιπτόντως κάθε κινητήρας έχει τα δικά του, έτσι εξηγείται ότι ο καθένας μας δίνει διαφορετική εμπειρία. Αλλού έχει ροπή ο ένας, αλλού ο άλλος κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα