Προς το περιεχόμενο

Μεταβίβαση στοιχείον γραμμής


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/4/2018 στις 12:35 ΜΜ, F R A N K είπε

Είπαν ότι και άλλον αριθμό να βάλω δεν γίνεται γιατί πρέπει πρώτα να κοπεί η παλιά σύνδεση και μετά να μπει νέος αριθμός και σαν διαδικασία θα πάρει πολύ χρόνο... Για προσωρινή λύση συμφώνησα με έναν γείτονα να μου δίνει και αν δεν μπορέσω να κάνω την αλλαγή ας μείνει έτσι. Θα ρωτήσω και σε άλλους παρόχους και ότι γίνει. Ευχαριστώ!!!

Καλημέρα.

α. Ο ένας δρόμος είναι να διαλέξεις μια τηλεφωνική εταιρία και να κάνεις την αίτηση σου για ΝΕΑ ΣΥΝΔΕΣΗ κανονικότατα σε όποια εταιρία σε συμφέρει και μην περιπλέκεις τα πράγματα με άλλες λεπτομέρειες γιατί δεν χρειάζεται τίποτα άλλο εκτός από την αίτησή σου. Στην συνέχεια εάν έχεις πρόβλημα, οι τεχνικοί της εταιρίας θα σου φέρουν την γραμμή στο διαμέρισμα μόνοι τους.

β. Ο άλλος δρόμος είναι να κάνεις ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ή/και ΜΕΤΑΦΟΡΑ σε άλλο πάροχο της υπάρχουσας σύνδεσης (κοστίζει λιγότερο) αλλά θα πρέπει να είσαι σε πολύ καλή επικοινωνία με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της γραμμής για να κάνετε απλώς αλλαγή στοιχείων του κατόχου.

Κρίνοντας από την ροή της κουβέντας,  εγώ στην θέση σου θα ακολουθούσα την "α"  οδό, γιατί δεν βλέπω να βγάζεις άκρη με την "β". 
Προτίμησε την εταιρία που θα σου προσφέρει τα χαμηλότερα τέλη ενεργοποίησης σε συνδυασμό φυσικά με ένα πάγιο και πρόγραμμα που να καλύπτει τις ανάγκες σου.

Επεξ/σία από akeraios
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, divo είπε

Επειδη λογικα ο τεχνικος που θα ερθει θα δει στη πριζα σου οτι υπαρχει ηδη τηλεφωνο. Οποτε δικαιως θα σου πει δεν μπορω να στο βαλω.

Αν και πιστεύω πως τον μπερδεύουμε τον άνθρωπο χωρίς λόγο, έτσι για την κουβέντα θα σχολιάσω πως αν ο τεχνικός έχει επιφυλάξεις, θα του συνδέσει μια πρίζα όπως αυτή. 
IMAG1275.jpg.34755a1c6a6952d34a2cb2dfc91c3ae2.jpg

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

1 ώρα πριν, akeraios είπε

Καλημέρα.

α. Ο ένας δρόμος είναι να διαλέξεις μια τηλεφωνική εταιρία και να κάνεις την αίτηση σου για ΝΕΑ ΣΥΝΔΕΣΗ κανονικότατα σε όποια εταιρία σε συμφέρει και μην περιπλέκεις τα πράγματα με άλλες λεπτομέρειες γιατί δεν χρειάζεται τίποτα άλλο εκτός από την αίτησή σου. Στην συνέχεια εάν έχεις πρόβλημα, οι τεχνικοί της εταιρίας θα σου φέρουν την γραμμή στο διαμέρισμα μόνοι τους.

β. Ο άλλος δρόμος είναι να κάνεις ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ή/και ΜΕΤΑΦΟΡΑ σε άλλο πάροχο της υπάρχουσας σύνδεσης (κοστίζει λιγότερο) αλλά θα πρέπει να είσαι σε πολύ καλή επικοινωνία με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη της γραμμής για να κάνετε απλώς αλλαγή στοιχείων του κατόχου.

Κρίνοντας από την ροή της κουβέντας,  εγώ στην θέση σου θα ακολουθούσα την "α"  οδό, γιατί δεν βλέπω να βγάζεις άκρη με την "β". 
Προτίμησε την εταιρία που θα σου προσφέρει τα χαμηλότερα τέλη ενεργοποίησης σε συνδυασμό φυσικά με ένα πάγιο και πρόγραμμα που να καλύπτει τις ανάγκες σου.

Καλησπέρα και ευχαριστώ για όλες τις απαντήσεις σας.

Και νέα σύνδεση από ότι ρώτησα δεν μπορεί να γίνει γιατί θέλει την ταυτότητα και την υπογραφή του ενοικιαστή που έφυγε για να γίνει η διακοπή και μετά να μπει νέος αριθμός. Αλλά και από θέμα κόστους είναι υπόθεση γιατί για νέο αριθμό θα βγει περίπου στο 30άρι (το λιγότερο) και άλλα 35 τέλη ενεργοποίησης + ο πρώτος λογαριασμός + ο χρόνος για όλη αυτήν την διαδικασία. Για τώρα βολεύτηκα από έναν διπλανό και παίρνω internet γιατί δεν το χρησιμοποιώ πάρα πολύ αλλά έλεγα να έχω και δική μου σύνδεση για τηλέφωνο και λοιπά...

 

Στις 20/4/2018 στις 9:43 ΠΜ, Μακιαβέλλι είπε

Εν καιρώ θα καταργηθεί η γραμμή λόγω χρέους (εκτός αν πληρώνεται, λολ).

Αυτό το είπαν και σε εμένα αλλά συνήθως θέλει ένα εξάμηνο ή και περισσότερο...

 

43 λεπτά πριν, akeraios είπε

Αν και πιστεύω πως τον μπερδεύουμε τον άνθρωπο χωρίς λόγο, έτσι για την κουβέντα θα σχολιάσω πως αν ο τεχνικός έχει επιφυλάξεις, θα του συνδέσει μια πρίζα όπως αυτή....

Δεν παίρνει νομίζω διπλή γιατί έχει μόνο 2 καλώδια για έναν αριθμό. Γίνεται να συνδέσω 2 αριθμούς σε μία πρίζα όπως κάνουμε με τα splitter που βάζουμε ένα στο router και ένα στο σταθερό?

 

18 λεπτά πριν, divo είπε

Δεν ειναι αναγκη να παει σε διπλη πριζα. Πετας το ζευγαρι που ειναι συνδεδεμενο στον "αερα" και βαζεις ενα αλλο επανω. Σε μονη πριζα.

Πολύ καλή ιδέα αλλά δεν παίζει να βρω κανέναν τεχνικό που να δεχτεί να το κάνει και άσε και το κόστος αν είναι μου πει για παράδειγμα 100 ευρώ δεν συμφέρει.

Επεξ/σία από F R A N K
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φρανκ πρώτα απ' όλα, χαίρομαι που έχεις βρει λύση και κάνεις την δουλειά σου.

2 λεπτά πριν, F R A N K είπε

Και νέα σύνδεση από ότι ρώτησα δεν μπορεί να γίνει γιατί θέλει την ταυτότητα και την υπογραφή του ενοικιαστή που έφυγε για να γίνει η διακοπή και μετά να μπει νέος αριθμός.

Δεν ξέρω ποιός στο είπε αυτό αλλά δεν ισχύει!  
Όπως ίσως αντιλαμβάνεσαι και μόνος σου, μπορείς να φέρεις 1000 νέες γραμμές στον χώρο σου, από χίλιες εταιρίες, αρκεί να δώσεις στον πάροχο έναν λογαριασμό από ΔΕΚΟ που να πιστοποιεί την διεύθυνση στην οποία θέλεις την γραμμή.
Συνεπώς δεν έχουν καμία σημασία οι προηγούμενες γραμμές, ούτε οι προηγούμενοι ενοικιαστές.
Εάν δεν εμπιστεύεσαι εμένα που έχω 2 γραμμές στον χώρο μου από 2 διαφορετικές εταιρίες, μπορείς να ρωτήσεις σε 1-2 τηλεφωνικές εταιρίες ακόμα και θα στο βεβαιώσουν αυτό.

Σίγουρα τα έξοδα νέας γραμμής είναι μεγαλύτερα. Όμως αν δεν βρεις τον προηγούμενο ενοικιαστή για να σου μεταβιβάσει την γραμμή του, δεν έχεις καμία άλλη επιλογή. 

 

6 λεπτά πριν, F R A N K είπε

Πολύ καλή ιδέα αλλά δεν παίζει να βρω κανέναν τεχνικό που να δεχτεί να το κάνει και άσε και το κόστος αν είναι μου πει για παράδειγμα 100 ευρώ δεν συμφέρει.

Φυσικά και θα βρεις τεχνικό να σου αλλάξει απλώς το ζεύγος. Γιατί να μην δεχτεί; Δεν υπάρχει καμία παρανομία!
Φυσικά και το κόστος είναι πολύ μικρότερο!  
...και τέλος κατά την άποψή μου δεν θα χρειαστείς καν να πληρώσεις δικό σου τεχνικό, γιατί απλούστατα θα στο τακτοποιήσει δωρεάν ο πάροχός σου, εάν και εφόσον φυσικά αποκτήσεις δική σου γραμμή τελικά!

43 λεπτά πριν, divo είπε

Δεν ειναι αναγκη να παει σε διπλη πριζα. Πετας το ζευγαρι που ειναι συνδεδεμενο στον "αερα" και βαζεις ενα αλλο επανω. Σε μονη πριζα.

Εδώ συμφωνούμε απολύτως!

Νωρίτερα όμως είπες το παρακάτω που είναι διαφορετικό!:

1 ώρα πριν, divo είπε

Επειδη λογικα ο τεχνικος που θα ερθει θα δει στη πριζα σου οτι υπαρχει ηδη τηλεφωνο. Οποτε δικαιως θα σου πει δεν μπορω να στο βαλω.


 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, akeraios είπε

Φρανκ πρώτα απ' όλα, χαίρομαι που έχεις βρει λύση και κάνεις την δουλειά σου.

Δεν ξέρω ποιός στο είπε αυτό αλλά δεν ισχύει!  
Όπως ίσως αντιλαμβάνεσαι και μόνος σου, μπορείς να φέρεις 1000 νέες γραμμές στον χώρο σου, από χίλιες εταιρίες, αρκεί να δώσεις στον πάροχο έναν λογαριασμό από ΔΕΚΟ που να πιστοποιεί την διεύθυνση στην οποία θέλεις την γραμμή.
Συνεπώς δεν έχουν καμία σημασία οι προηγούμενες γραμμές, ούτε οι προηγούμενοι ενοικιαστές.
Εάν δεν εμπιστεύεσαι εμένα που έχω 2 γραμμές στον χώρο μου από 2 διαφορετικές εταιρίες, μπορείς να ρωτήσεις σε 1-2 τηλεφωνικές εταιρίες ακόμα και θα στο βεβαιώσουν αυτό.

Σίγουρα τα έξοδα νέας γραμμής είναι μεγαλύτερα. Όμως αν δεν βρεις τον προηγούμενο ενοικιαστή για να σου μεταβιβάσει την γραμμή του, δεν έχεις καμία άλλη επιλογή. 

Φυσικά και θα βρεις τεχνικό να σου αλλάξει απλώς το ζεύγος. Γιατί να μην δεχτεί; Δεν υπάρχει καμία παρανομία!
Φυσικά και το κόστος είναι πολύ μικρότερο!  
...και τέλος κατά την άποψή μου δεν θα χρειαστείς καν να πληρώσεις δικό σου τεχνικό, γιατί απλούστατα θα στο τακτοποιήσει δωρεάν ο πάροχός σου, εάν και εφόσον φυσικά αποκτήσεις δική σου γραμμή τελικά!

Ρώτησα μόνο σε έναν πάροχο και μου είπαν ότι δεν γίνεται η αλλαγή στοιχείων γιατί θέλει όλα αυτά που είπαμε, δεν ξέρω κάτι άλλο γιατί δεν είχα μέχρι τώρα τέτοια θέματα με τους παρόχους. Το κόστος είναι ένα θέμα σημαντικό γιατί μόλις πριν λίγες μέρες νοίκιασα και έδωσα προκαταβολές, ενοίκια και εγγυήσεις, οπότε δεν θέλω να έχω και στο τηλέφωνο να δώσω πόσα χρήματα για έναν νέο αριθμό τον οποίο δεν τον χρειάζομαι ή που θα τον έχω συνέχεια να τον μεταφέρω... Τώρα για την αλλαγή ζεύγους ούτε που το ήξερα ότι μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο, δεν μου το είπε κανένας από εδώ το διάβασα σήμερα, όποτε θα το ρωτήσω αν μπορεί να γίνει... Ευχαριστώ!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, F R A N K είπε

Το κόστος είναι ένα θέμα σημαντικό γιατί μόλις πριν λίγες μέρες νοίκιασα και έδωσα προκαταβολές, ενοίκια και εγγυήσεις, οπότε δεν θέλω να έχω και στο τηλέφωνο να δώσω πόσα χρήματα για έναν νέο αριθμό τον οποίο δεν τον χρειάζομαι ή που θα τον έχω συνέχεια να τον μεταφέρω... 

Έχεις δίκιο, όλους μας πονά το οικονομικό.
Η άλλη λύση που μπορεί να είναι ακόμα και δωρεάν, είναι να συνεχίσεις την υπάρχουσα γραμμή.
Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να επικοινωνήσεις με τον προηγούμενο ενοικιαστή το συντομότερο και να μιλήσεις μαζί του για το θέμα.

Για να τα πάμε όμως τα πράγματα με την σειρά...   έχεις συνδέσει κάποιο τηλέφωνο για να δοκιμάσεις την γραμμή;
Είναι ζωντανή μήπως;  Έχει σήμα;

 

Επεξ/σία από akeraios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, akeraios είπε

Έχεις δίκιο, όλους μας πονά το οικονομικό.
Η άλλη λύση που μπορεί να είναι ακόμα και δωρεάν, είναι να συνεχίσεις την υπάρχουσα γραμμή.
Σε αυτή την περίπτωση σου πρέπει να επικοινωνήσεις με τον προηγούμενο ενοικιαστή το συντομότερο και να μιλήσεις μαζί του για το θέμα.

Για να τα πάμε όμως τα πράγματα με την σειρά...   έχεις συνδέσει κάποιο τηλέφωνο για να δοκιμάσεις την γραμμή;
Είναι ζωντανή μήπως;  Έχει σήμα;

 

Ναι και εγώ και ο ιδιοκτήτης του σπιτιού πήραμε τηλέφωνα αλλά άλλαξε αριθμό... δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί. Μόλις μπήκα στο διαμέρισμα νόμιζα είχε κανονικά γραμμή με χρονοχρέωση γιατί νομίζω όταν κάποιος κάνει διακοπή ισχύει το πρώτο πρόγραμμα που υπήρχε (τελείως άσχετος όπως καταλαβαίνεις). Δεν είχε σύνδεση τίποτα ούτε μπορούσα να πάρω τηλέφωνο, ούτε τίποτα και πήγα να κάνω την σύνδεση. Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν κατάλαβα ότι μπορεί ο άλλος που έφυγε να μην έκανε διακοπή. Κάνω την αίτηση, μου έδωσαν router και μου είπαν θα έρθει τεχνικός να γίνει η σύνδεση και μετά από λίγες μέρες με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η σύνδεση δεν μπορεί να γίνει γιατί αντιστοιχεί σε άλλο όνομα και δεν έχουμε το οκ του. Οπότε ακυρώθηκε η αίτηση και σαν προσωρινή λύση πήρα internet από έναν διπλανό, που μάλλον έτσι θα πάει μέχρι να ακυρωθεί το παλιό νούμερο.

Επεξ/σία από F R A N K
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, F R A N K είπε

Ναι και εγώ και ο ιδιοκτήτης του σπιτιού πήραμε τηλέφωνα αλλά άλλαξε αριθμό... δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθεί. Μόλις μπήκα στο διαμέρισμα νόμιζα είχε κανονικά γραμμή με χρονοχρέωση γιατί νομίζω όταν κάποιος κάνει διακοπή ισχύει το πρώτο πρόγραμμα που υπήρχε (τελείως άσχετος όπως καταλαβαίνεις). Δεν είχε σύνδεση τίποτα ούτε μπορούσα να πάρω τηλέφωνο, ούτε τίποτα και πήγα να κάνω την σύνδεση. Μέχρι εκείνη την στιγμή δεν κατάλαβα ότι μπορεί ο άλλος που έφυγε να μην έκανε διακοπή. Κάνω την αίτηση, μου έδωσαν router και μου είπαν θα έρθει τεχνικός να γίνει η σύνδεση και μετά από λίγες μέρες με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι η σύνδεση δεν μπορεί να γίνει γιατί αντιστοιχεί σε άλλο όνομα και δεν έχουμε το οκ του. Οπότε ακυρώθηκε η αίτηση και σαν προσωρινή λύση πήρα internet από έναν διπλανό, που μάλλον έτσι θα πάει μέχρι να ακυρωθεί το παλιό νούμερο.

Εφόσον δεν μπορείς να βρεις τον προηγούμενο ενοικιαστή έχεις μόνο ένα δρόμο όπως είπαμε και νωρίτερα:  Νέα γραμμή!
Μην απογοητεύεσαι και να έχεις υπομονή!
Όλο και κάποια προσφορά θα πετύχεις.
Η cyta για παράδειγμα, πριν κάποια χρόνια μου είχε δώσει νέο νούμερο χωρίς έξοδα καθόλου!

Τώρα για το δανεικό νετ...    όσο το έχεις κι αφού εξυπηρετείσαι, καλό είναι για όσο θα υπάρχει. Αν δεν έχετε παράπονα μεταξύ σας, μακάρι να βολευτείς έτσι!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, akeraios είπε

Εφόσον δεν μπορείς να βρεις τον προηγούμενο ενοικιαστή έχεις μόνο ένα δρόμο όπως είπαμε και νωρίτερα:  Νέα γραμμή!
Μην απογοητεύεσαι και να έχεις υπομονή!
Όλο και κάποια προσφορά θα πετύχεις.
Η cyta για παράδειγμα, πριν κάποια χρόνια μου είχε δώσει νέο νούμερο χωρίς έξοδα καθόλου!

Τώρα για το δανεικό νετ...    όσο το έχεις κι αφού εξυπηρετείσαι, καλό είναι για όσο θα υπάρχει. Αν δεν έχετε παράπονα μεταξύ σας, μακάρι να βολευτείς έτσι!

Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας, θα ρωτήσω ξανά το μπορώ να κάνω αλλιώς το αφήνω έτσι....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...