Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα ομάδα και Χριστός ανέστη έχω μια απορία μιας και έτυχε να μιλήσω και με την εξυπηρέτηση της nova για ένα τεχνικό θέμα ρώτησα για αλλαγή στοιχείον της γραμμής και αν επηρεάσει σε κάτι το συμβόλαιο και αυτή μου είπε δεν θα επηρεάσει σε κάτι(!) Διάβασα όμως ότι υπάρχει ένα ποσό εφάπαξ κάπου στα 17€ για την μεταβίβαση ισχύει?? Επίσης σε αντιμετωπίζουν ως νέο πελάτη και όχι ως παλιό με νέα στοιχεία ισχύει? 

Δημοσ.

Εγω με vodafone άλλαξα τα στοιχεία του σταθερό εκτός ότι άλλαξε ο αριθμός μητρώου με χρέωσαν 2 μήνες και φαινόμουν σαν νέος πελάτης ρώτα στη σελίδα τους στο facebook 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, bill2015 είπε

Εγω με vodafone άλλαξα τα στοιχεία του σταθερό εκτός ότι άλλαξε ο αριθμός μητρώου με χρέωσαν 2 μήνες και φαινόμουν σαν νέος πελάτης ρώτα στη σελίδα τους στο facebook 

Ρώτησα την nova μου λέει δεν υπάρχει κάποια χρέωση... μπας και το πάνε ύπουλα και δεν το λένε αυτό?

Δημοσ.

δεν νομίζω αν θες δες το κατάλογο συνήθως στην σταθερή δεν σε χρεώνουν στη μετάβαση αλλά παίζει να σε χρεώσουν πάγια για 2 μήνες 

Δημοσ.

Καλησπέρα ομάδα θέλω τα φώτα σας λοιπόν για επιβεβαίωση εστειλαένα μηνυματάκι στην κυρά nova για το αν υπάρχει κάποιο κόστος σε αλλαγή στόιχειον γιατί στον κατάλογο είδα ότι υπήρχε μια μικρή χρέωση 2.10 όπως μου απάντησάνε σε συνομιλία που είχαμε στο Facebook το παρακάτω screen έχω κάποιες απορίες και υποψίες α.οταν πάω στο κατάστημα για την μεταβίβαση της γραμμής θα μου πουν ότι υπάρχει μια χρέωση β.δεν θα μου πουν ότι υπάρχει κάποια χρέωση και θα εμφανιστεί στων επόμενο λογαριασμό  το β παίζει να είναι το σίγουρο άλλα και πάλι αν μου ζητήσουν να πληρώσω κάποιο έξτρα ποσό μπορώ να κάνω καταγγελία και σπάσιμο συμβόλαιο χωρίς Ρήτρα σωστά? Πολλές μαλακιες έχει κάνει τώρα η nova και ευκαιρία ψάχνω να φύγω θέλω την γνώμη σας!

Screenshot_20180411-015152.png

Δημοσ.

σιγουρα χρεωνει υπουλα και οχι μονο 2.10 . Πχ μπορει να σου εμφανισουν ενα 20 ευρο υπολοιπο απο προηγουμενο λογαριασμο

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Damachi είπε

σιγουρα χρεωνει υπουλα και οχι μονο 2.10 . Πχ μπορει να σου εμφανισουν ενα 20 ευρο υπολοιπο απο προηγουμενο λογαριασμο

Αυτό σκέφτομαι ότι θα κάνουν σίγουρα εγώ μετά όμως έχω το δικαίωμα να καταγγείλω την σύμβαση και να φύγω με πρόσχημα συ την την χρέωση σωστά?

Δημοσ.

αν σου εμφανίσει προηγούμενο υπόλοιπο μόνο αν έχεις την απόδειξη πληρωμής απο όσο ήξερα την μετάβαση δεν τη χρέωναν αλλά όταν άλλαζε στο νεο όνομα στο νεο λογαριασμό χρέωναν μια αναλογία και ένα πάγιο η δυο πάγια ανάλογα 

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, bill2015 είπε

αν σου εμφανίσει προηγούμενο υπόλοιπο μόνο αν έχεις την απόδειξη πληρωμής απο όσο ήξερα την μετάβαση δεν τη χρέωναν αλλά όταν άλλαζε στο νεο όνομα στο νεο λογαριασμό χρέωναν μια αναλογία και ένα πάγιο η δυο πάγια ανάλογα 

Εντάξει τότε αν δω χρέωση καταγγελία στην εετ και έφυγα 

  • Like 1
Δημοσ.

Καλησπέρα στην ομάδα,

Έχω ένα πρόβλημα με την γραμμή του τηλεφώνου και είμαι λίγο άσχετος με αυτά. Νοίκιασα πριν λίγο καιρό ένα διαμέρισμα και έκανα αίτηση σε έναν πάροχο για να κάνω νέα σύνδεση. Μου έδωσαν κανονικά router και λοιπά και όταν ήρθε η ώρα να γίνει η σύνδεση βρήκαν τελικά ότι αντιστοιχεί σε ένα όνομα που δεν έκανε διακοπή και φαίνεται ακόμα ότι έχει την γραμμή και μου ζητάνε ταυτότητα και υπογραφή για να μπορέσω να κάνω εγώ την σύνδεση. Ακόμα και στον ιδιοκτήτη που τον έβαλα να ρωτήσει του είπαν ότι δεν μετράει το συμβόλαιο σε ποιο όνομα είναι αλλά που φαίνεται η γραμμή. Τι μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση? Να περάσω μήπως νέα γραμμή αλλά το πρόβλημα είναι ότι έχει μόνο 2 καλώδια και όχι 4 όπως είχα στο παλιό μου σπίτι ή υπάρχει περίπτωση να αλλάξω κάπως το όνομα?

Ευχαριστώ.

Δημοσ.
Στις 11/4/2018 στις 10:53 ΠΜ, Mikelpcpro_GR είπε

Εντάξει τότε αν δω χρέωση καταγγελία στην εετ και έφυγα 

Ναι έχει χρέωση και εκτός από χρέωση έχει και επαναδέσμευση στο νέο όνομα. Αυτό γίνεται για αποτροπή περίεργων που κάθε λίγο και λιγάκι άλλαζαν τα στοιχεία της γραμμής και αποτρέπει επίσης περιπτώσεις απάτης ή κατάχρησης του συστήματος. Το κόστος είναι το ίδιο σε όλες τις εταιρίες, γύρω στα 18 ευρώ. Σε κάποιες εταιρίες αν υπάρχει σταθερό και κινητό σε διαφορετικά στοιχεία παίζει να στο κάνουν δωρεάν αν μπουν όλα στο ίδιο ΑΦΜ. 

1 ώρα πριν, F R A N K είπε

Καλησπέρα στην ομάδα,

Έχω ένα πρόβλημα με την γραμμή του τηλεφώνου και είμαι λίγο άσχετος με αυτά. Νοίκιασα πριν λίγο καιρό ένα διαμέρισμα και έκανα αίτηση σε έναν πάροχο για να κάνω νέα σύνδεση. Μου έδωσαν κανονικά router και λοιπά και όταν ήρθε η ώρα να γίνει η σύνδεση βρήκαν τελικά ότι αντιστοιχεί σε ένα όνομα που δεν έκανε διακοπή και φαίνεται ακόμα ότι έχει την γραμμή και μου ζητάνε ταυτότητα και υπογραφή για να μπορέσω να κάνω εγώ την σύνδεση. Ακόμα και στον ιδιοκτήτη που τον έβαλα να ρωτήσει του είπαν ότι δεν μετράει το συμβόλαιο σε ποιο όνομα είναι αλλά που φαίνεται η γραμμή. Τι μπορώ να κάνω σε αυτήν την περίπτωση? Να περάσω μήπως νέα γραμμή αλλά το πρόβλημα είναι ότι έχει μόνο 2 καλώδια και όχι 4 όπως είχα στο παλιό μου σπίτι ή υπάρχει περίπτωση να αλλάξω κάπως το όνομα?

Ευχαριστώ.

Δεν έχεις να φοβάσαι κάτι, θα κάνεις κανονικά την αίτηση σου και θα πληρώνεις μόνο από την ημερομηνία που φαίνεσαι εσύ ως ιδιοκτήτης της γραμμής. Το όποιο χρέος υπάρχει πάει στο ΑΦΜ που ανήκει τώρα η γραμμή και όχι πάνω σου. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Δεν έχεις να φοβάσαι κάτι, θα κάνεις κανονικά την αίτηση σου και θα πληρώνεις μόνο από την ημερομηνία που φαίνεσαι εσύ ως ιδιοκτήτης της γραμμής. Το όποιο χρέος υπάρχει πάει στο ΑΦΜ που ανήκει τώρα η γραμμή και όχι πάνω σου. 

Ευχαριστώ για την απάντηση και εγώ αυτό νόμιζα, αλλά ακύρωσαν την αίτηση και μου είπαν αν δεν ακυρωθεί η γραμμή δεν μπορώ να κάνω την σύνδεση.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, F R A N K είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση και εγώ αυτό νόμιζα, αλλά ακύρωσαν την αίτηση και μου είπαν αν δεν ακυρωθεί η γραμμή δεν μπορώ να κάνω την σύνδεση.

Ισως χρειαστεί να φέρεις κάποια υπεύθυνη δήλωση από τον ιδιοκτήτη του διαμερίσματος ότι πλέον εσύ θα είσαι ο κάτοχος της γραμμής και ότι ο νυν κάτοχος εξαφανίστηκε και δεν υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας. Προφανώς ο προηγούμενος ήθελε να πιστολιάσει και μην τον είδατε αλλά ανάλογα το χρέος του θα περάσει καλά και αυτός όταν θα έρθει η ώρα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, divo είπε

Ολα αυτα γινονται για να εχεις τον ιδιο αριθμο. Αν δε σε ενδιαφερειο αριθμος κανεις κανονικα νεα αιτηση ασχετα αν υπαρχει γραμμη ηδη και καποιου αλλου στο σπιτι.

Πρωτα απο ολα για να αλλαξεις ονοματα αρα να εχει αλλον κατοχο το τηλεφωνο χρειαζονται οι υπογραφες και οι ταυτοτητες και των δυο. Υπαρχουν? Μιλαμε για μεταβιβαση και αν ο αλλος εχει αφισει χρεος το πληρωνεις εσυ!!

Για μενα αφου εισαι ενοικιαστης, και ΔΕΝ θελεις οπωσδηποτε το παλιο νουμερο, παιρνεις το συμβολαιο σου και κανεις νεα συνδεση. Ετσι δεν μπλεκεις με τιποτα σε περιπέτειες.  

Είπαν ότι και άλλον αριθμό να βάλω δεν γίνεται γιατί πρέπει πρώτα να κοπεί η παλιά σύνδεση και μετά να μπει νέος αριθμός και σαν διαδικασία θα πάρει πολύ χρόνο... Για προσωρινή λύση συμφώνησα με έναν γείτονα να μου δίνει και αν δεν μπορέσω να κάνω την αλλαγή ας μείνει έτσι. Θα ρωτήσω και σε άλλους παρόχους και ότι γίνει. Ευχαριστώ!!!

Δημοσ.

Εξαρτάται από την ηλεκτρολογία (σίγουρα ο πουλινός θα μπορέσει να μας εξηγήσει αναλυτικά) το αν μπορεί να μπει δεύτερη γραμμή. Εν καιρώ θα καταργηθεί η γραμμή λόγω χρέους (εκτός αν πληρώνεται, λολ).

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...