Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι ότι δεν πάτησε καν φρένο 

 

Επίσης αν υπάρχει πολύ μπιχλα στο αυτοκίνητο εξωτερική ή βροχή/ χιόνι οι αισθητήρες δεν δουλεύουν  ( αν και εδώ δεν φαίνεται κάτι τέτοιο)

Επεξ/σία από Que sera sera
  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Το σύστημα προειδοποιεί ηχητικά τον οδηγό σε διάφορες περιπτώσεις, όπως για αιφνιδιαστικές καταστάσεις στον δρόμο ή υπερβολική έλλειψη προσοχής του οδηγού.

Επίσης το σύστημα παράγει πολλούς false positive συναγερμούς όταν ο δρόμος είναι εντελώς καθαρός. Η Tesla στην ανακοίνωση της πάλι προσπαθεί εμμέσως πλήν σαφώς να ρίξει το φταίξιμο στον οδηγό, αναφέροντας τις πολλαπλές ειδοποιήσεις. Όμως ο αριθμός των ειδοποιήσεων πρίν το ατύχημα δέν έχει σημασία, γιατί μπορεί να είδε ο οδηγός οτι δέν υπάρχει θέμα και να συνέχισε.

Αυτό που έχει σημασία είναι αν το σύστημα έβγαλε ειδοποίηση συγκεκριμένα για το εμπόδιο με το οποίο έγινε η πρόσκρουση. Όπως δείχνουν όλα τα δεδομένα, δέν υπήρχε τέτοια ειδοποίηση, όπως δέν υπήρξε και στα δεκάδες άλλα παρόμοια ατυχήματα.

17 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Από εκτιμήσεις διαφόρων το tesla κινούταν μαζί με άλλα αυτοκίνητα στην μεσαία λωρίδα που διαχωρίζεται απότομα στο σημείο αυτό. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Tesla μέχρι την ημέρα του δυστυχήματος είχαν περάσει από το ίδιο επικίνδυνο σημείο 85000 αυτοκίνητά της με ενεργοποιημένο το autopilot, ~200/μέρα, άρα δεν φαίνεται να υπάρχει θέμα ικανότητας του συστήματος να αναγνωρίσει τον κίνδυνο και να τον αποφύγει.

Υπάρχουν ήδη τρία βίντεο στο internet, το ένα απο το σημείο του ατυχήματος, τα άλλα δύο απο άλλα σημεία με παρόμοια διαχωριστικά, οπου δείχνουν το Autopilot να το χάνει και να πηγαίνει κατευθείαν καταπάνω στο διαχωριστικό. Οπότε η πραγματικότητα διαψεύδει τα λεγόμενα της Tesla για άλλη μία φορά.

Τα βίντεο είναι εδώ:

Tesla Autopilot confuses markings toward barrier in recreation of fatal Model X crash at exact same location

Tesla owner almost crashes on video trying to recreate fatal Autopilot accident

Autopilot Barrier Lust

Και εκτός απο τα βίντεο υπάρχουν και δεκάδες αναφορές ιδιοκτητών που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω.

 

17 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Το τι έγινε ακριβώς θα είναι δύσκολο να το μάθουμε λόγω του μεγέθους της ζημιάς (άλλα 2 αυτοκίνητα έπεσαν πάνω του ακολουθώντας ακριβώς από πίσω).

Δέν είναι rocket science, τα άλλα δύο αυτοκίνητα πέσανε πάνω στο Tesla γιατι αυτό γίνεται όταν ένα όχημα ακινητοποιείται απο τα 70mph στα μηδέν στην αριστερή λωρίδα αυτοκινητόδρομου.

Μάλιστα, αν δείς τις φωτογραφίες, απλά ακουμπήσανε, χωρίς σημαντικές ζημιές.

Το Autopilot είναι επικίνδυνο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου.

 

 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Επίσης το σύστημα παράγει πολλούς false positive συναγερμούς όταν ο δρόμος είναι εντελώς καθαρός. Η Tesla στην ανακοίνωση της πάλι προσπαθεί εμμέσως πλήν σαφώς να ρίξει το φταίξιμο στον οδηγό, αναφέροντας τις πολλαπλές ειδοποιήσεις. Όμως ο αριθμός των ειδοποιήσεων πρίν το ατύχημα δέν έχει σημασία, γιατί μπορεί να είδε ο οδηγός οτι δέν υπάρχει θέμα και να συνέχισε.

Αυτό που έχει σημασία είναι αν το σύστημα έβγαλε ειδοποίηση συγκεκριμένα για το εμπόδιο με το οποίο έγινε η πρόσκρουση. Όπως δείχνουν όλα τα δεδομένα, δέν υπήρχε τέτοια ειδοποίηση, όπως δέν υπήρξε και στα δεκάδες άλλα παρόμοια ατυχήματα.

Υπάρχουν ήδη τρία βίντεο στο internet, το ένα απο το σημείο του ατυχήματος, τα άλλα δύο απο άλλα σημεία με παρόμοια διαχωριστικά, οπου δείχνουν το Autopilot να το χάνει και να πηγαίνει κατευθείαν καταπάνω στο διαχωριστικό. Οπότε η πραγματικότητα διαψεύδει τα λεγόμενα της Tesla για άλλη μία φορά.

Τα βίντεο είναι εδώ:

Tesla Autopilot confuses markings toward barrier in recreation of fatal Model X crash at exact same location

Tesla owner almost crashes on video trying to recreate fatal Autopilot accident

Autopilot Barrier Lust

Και εκτός απο τα βίντεο υπάρχουν και δεκάδες αναφορές ιδιοκτητών που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω.

 

Δέν είναι rocket science, τα άλλα δύο αυτοκίνητα πέσανε πάνω στο Tesla γιατι αυτό γίνεται όταν ένα όχημα ακινητοποιείται απο τα 70mph στα μηδέν στην αριστερή λωρίδα αυτοκινητόδρομου.

Μάλιστα, αν δείς τις φωτογραφίες, απλά ακουμπήσανε, χωρίς σημαντικές ζημιές.

Το Autopilot είναι επικίνδυνο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου.

 

 

Το autopilot απαιτει τη προσοχη του οδηγου στο δρομο, οποτε οι χρηστες του δρομου ειναι επικινδυνοι για τους χρηστες του δρομου

Δημοσ.

Όταν ανοίγει η λωρίδα σε έξοδο, συχνα το auto pilot  μπερδεύεται και αλλάζει λωρίδα 

 

Είναι σύνηθες πρόβλημα της συγκεκριμένης τεχνολογίας 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

Το autopilot απαιτει τη προσοχη του οδηγου στο δρομο, οποτε οι χρηστες του δρομου ειναι επικινδυνοι για τους χρηστες του δρομου

Αυτό είναι νομικές παπαριές για αποφυγή ευθύνης. 

Η λέξη autopilot, και ο τρόπος που προωθείται και εκλαμβάνεται από τους πελάτες η συγκεκριμένη τεχνολογία, καμιά σχέση δεν έχει με τον δήθεν αυτό ισχυρισμό.

Θα δείς αρκετά βιντεάκια στο Youtube από οδηγούς που κοιμούνται, μιλούν στο τηλέφωνο, βγάζουν βίντεο, διαβάζουν εφημερίδα, τρώνε κλπ, και τα περισσότερα βίντεο είναι ανεβασμένα από τους ίδιους τους οδηγούς που καυχιόνται για την "τεχνολογική υπεροχή" του αυτοκινήτου τους (βγάζουν βίντεο ότι μπορούν να τρώνε, χορεύουν, οτιδήποτε σκεφτούν, σαν το αυτοκίνητο πάει μόνο του) ,  πράγμα που δείχνει ότι η πιο πάνω νοοτροπία τουλάχιστο δεν μεταδίδεται και δεν μπορεί να υιοθετηθεί από αρκετούς τους οδηγούς. 

Cambridge Dictionary: Autopilot: a device that keeps aircraft, spacecraft, and ships moving in a particular direction without human involvement

 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Αυτό είναι νομικές παπαριές για αποφυγή ευθύνης. 

Η λέξη autopilot, και ο τρόπος που προωθείται και εκλαμβάνεται από τους πελάτες η συγκεκριμένη τεχνολογία, καμιά σχέση δεν έχει με τον δήθεν αυτό ισχυρισμό.

Θα δείς αρκετά βιντεάκια στο Youtube από οδηγούς που κοιμούνται, μιλούν στο τηλέφωνο, βγάζουν βίντεο, διαβάζουν εφημερίδα, τρώνε κλπ, και τα περισσότερα βίντεο είναι ανεβασμένα από τους ίδιους τους οδηγούς που καυχιόνται για την "τεχνολογική υπεροχή" του αυτοκινήτου τους (βγάζουν βίντεο ότι μπορούν να τρώνε, χορεύουν, οτιδήποτε σκεφτούν, σαν το αυτοκίνητο πάει μόνο του) ,  πράγμα που δείχνει ότι η πιο πάνω νοοτροπία τουλάχιστο δεν μεταδίδεται και δεν μπορεί να υιοθετηθεί από αρκετούς τους οδηγούς. 

Cambridge Dictionary: Autopilot: a device that keeps aircraft, spacecraft, and ships moving in a particular direction without human involvement

Στο manual μεσα λεει πως χρησιμοποιείται, οποιος δεν καθεται να διαβασει τι λεει ο κατασκευαστης ειναι σφαλμα δικο του και δεν ειναι καθολου νομικη παπαρια. Ολα τα παραδειγματα που λες βγαζουν ματι ποιος φταιει αμα γινει η στραβη

Σε προηγουμενη σελίδα ανεβασα βιντεακι που δειχνει οτι πρεπει να κουνας το τιμονι αλλιως σταματαει μετα απο μισο λεπτο. Δεν ξερω ποια μοντελα το υποστηριζουν, φαντάζομαι οχι ολα?

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε

Στο manual μεσα λεει πως χρησιμοποιείται, οποιος δεν καθεται να διαβασει τι λεει ο κατασκευαστης ειναι σφαλμα δικο του και δεν ειναι καθολου νομικη παπαρια. Ολα τα παραδειγματα που λες βγαζουν ματι ποιος φταιει αμα γινει η στραβη

Σε προηγουμενη σελίδα ανεβασα βιντεακι που δειχνει οτι πρεπει να κουνας το τιμονι αλλιως σταματαει μετα απο μισο λεπτο. Δεν ξερω ποια μοντελα το υποστηριζουν, φαντάζομαι οχι ολα?

Ποιος φταίει όταν γίνει η στραβή. Ορισμός της νομικής παπαριάς. Μπορεί να αναγράφετε παντού σε manual και επίσημα έγραφα, αλλά ο τρόπος που προωθείτε προφορικά σε block, σε τουίτερ κλπ, και τρόπος που εκλαμβάνεται από πολλούς, δεν συμβαδίζει με αυτά.

 

Επίσης το ότι αναγράφεται σε μια κόλλα χαρτί, δεν σημαίνει κατ΄ανάγκη ότι συμβαδίζει και με τα ανθρώπινα βιολογικά χαρακτηριστικά. Να κάθεσαι κάθε μέρα, 2+ ώρες πχ, πίσω από ένα τιμόνι που πηγαίνει μόνο του, χωρίς οποιοδήποτε ερέθισμα, προκαλεί μονοτονία βαρεμάρα υπνηλία με αποτέλεσμα μειωμένα αντανακλαστικά. Το να έχεις τα χέρια στο τιμόνι ή να βλέπεις μπροστά δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι έχεις πλήρη προσοχή στο δρόμο και επίγνωση του περιβάλλοντος. Μπορεί κάλλιστα κάποιος να κοιμάται κάθοντας με τα χέρια στο τιμόνι, ή απλά να κάθετε και να ονειροπολεί. 

Understimulation οδηγεί σε έλλειψη προσοχής. Υπάρχουν αρκετά puplications γι αυτό το θέμα. Είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό και δεν αποφεύγεται ότι και να γράφει στο manual ο κατασκευαστής.

Το όλο θέμα φάσκει και αντιφάσκει. Σε πάω μόνο μου, άλλα πρέπει να με ελέγχεις συνεχώς. Σε ξεκουράζω - χαλαρώνω, αλλά πρέπει να είσαι ταυτόχρονα σε πλήρη επαγρύπνηση να αναλάβεις μέσα σε 2 δευτερόλεπτα εάν παραστεί ανάγκη. 

Επεξ/σία από Whargoul
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Φίλε μη τα ξαναλέμε. Η κάμερα αυτή δεν έχει καμία σχέση με το αυτόνομο συστημα. 

Δες βίντεο από το σημείο του ατυχήματος για το πόσο επαρκεστατα είναι φωτισμένος ο δρόμος και μετά έλα να μου ξαναπείς γιατί φταίει η γυναίκα...

Βλέπεις καμία διάβαση ΠΕΖΟΥ? 

Όχι.

Στο δικαστήριο λοιπόν, Ο ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΦΤΑΙΕΙ. ΤΕΛΟΣ.

Δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να περάσει το δρόμο κάθετα, ας μην πέρναγε.

Το ότι το σύστημα θα μπορούσε να δούλευε καλύτερα, ο οδηγός θα μπορούσε να κοίταζε το δρόμο, και το ότι *ΑΝ* ο Σαββίδης δεν έμπαινε στο γήπεδο με όπλο θα μπορούσε ο ΠΑΟΚ να πάρει πρωτάθλημα είναι θέματα που απασχολούν μετά το ΑΡΧΙΚΟ λάθος, και αυτό ήταν ότι η ποδηλάτισα δεν είχε καμία δουλειά να διασχίζει το δρόμο κάθετα, και μάλιστα με τα πόδια. 

Τα άλλα όλα είναι να είχαμε να λέγαμε.

Επεξ/σία από polaki
  • Thanks 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, polaki είπε

Βλέπεις καμία διάβαση ΠΕΖΟΥ? 

Όχι.

Στο δικαστήριο λοιπόν, Ο ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΦΤΑΙΕΙ. ΤΕΛΟΣ.

Δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να περάσει το δρόμο κάθετα, ας μην πέρναγε.

Το ότι το σύστημα θα μπορούσε να δούλευε καλύτερα, ο οδηγός θα μπορούσε να κοίταζε το δρόμο, και το ότι *ΑΝ* ο Σαββίδης δεν έμπαινε στο γήπεδο με όπλο θα μπορούσε ο ΠΑΟΚ να πάρει πρωτάθλημα είναι θέματα που απασχολούν μετά το ΑΡΧΙΚΟ λάθος, και αυτό ήταν ότι η ποδηλάτισα δεν είχε καμία δουλειά να διασχίζει το δρόμο κάθετα, και μάλιστα με τα πόδια. 

Τα άλλα όλα είναι να είχαμε να λέγαμε.

Εάν ήταν ποδηλάτισσα τι δουλειά έχει να περνά από διάβαση πεζών? Εάν ήταν πεζή και κουβαλούσε το ποδήλατο της πως να περάσει το δρόμο εάν όχι κάθετα και όχι με τα πόδια?

 

Το ποδήλατο πέρασε την γυναίκα ή η γυναίκα το ποδήλατο? Γιατί η πεζή ποδηλάτισσα διασταύρωσε τον δρόμο? Αυτά και άλλα πολλά στην εκπομπή, Ερωτήματα Χωρίς Τέλος.

 

PS, Πάντως τρομερές οι γνώσεις σου περί Αμερικάνικη νομοθεσίας, ειδικά που βγάζεις τελεσίδικη δικαστική απόφαση με βάση νόμο που δεν υπάρχει.

 

  • Like 2
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Whargoul είπε

Ποιος φταίει όταν γίνει η στραβή. Ορισμός της νομικής παπαριάς. Μπορεί να αναγράφετε παντού σε manual και επίσημα έγραφα, αλλά ο τρόπος που προωθείτε προφορικά σε block, σε τουίτερ κλπ, και τρόπος που εκλαμβάνεται από πολλούς, δεν συμβαδίζει με αυτά.

Επίσης το ότι αναγράφεται σε μια κόλλα χαρτί, δεν σημαίνει κατ΄ανάγκη ότι συμβαδίζει και με τα ανθρώπινα βιολογικά χαρακτηριστικά. Να κάθεσαι κάθε μέρα, 2+ ώρες πχ, πίσω από ένα τιμόνι που πηγαίνει μόνο του, χωρίς οποιοδήποτε ερέθισμα, προκαλεί μονοτονία βαρεμάρα υπνηλία με αποτέλεσμα μειωμένα αντανακλαστικά. Το να έχεις τα χέρια στο τιμόνι ή να βλέπεις μπροστά δεν σημαίνει κατ' ανάγκη ότι έχεις πλήρη προσοχή στο δρόμο και επίγνωση του περιβάλλοντος. Μπορεί κάλλιστα κάποιος να κοιμάται κάθοντας με τα χέρια στο τιμόνι, ή απλά να κάθετε και να ονειροπολεί. 

Understimulation οδηγεί σε έλλειψη προσοχής. Υπάρχουν αρκετά puplications γι αυτό το θέμα. Είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό και δεν αποφεύγεται ότι και να γράφει στο manual ο κατασκευαστής.

Το όλο θέμα φάσκει και αντιφάσκει. Σε πάω μόνο μου, άλλα πρέπει να με ελέγχεις συνεχώς. Σε ξεκουράζω - χαλαρώνω, αλλά πρέπει να είσαι ταυτόχρονα σε πλήρη επαγρύπνηση να αναλάβεις μέσα σε 2 δευτερόλεπτα εάν παραστεί ανάγκη. 

ωραια τα λες αλλα στη πραξη τιποτα δεν ισχυει. τα ατυχηματα που γινανε απλα χρειαζοταν καποιον να ειναι ξυπνιος και να κοιταει μπροστα, δεν χρειαζεται να εισαι σε πληρη επαγρυπνηση γι αυτο. το να καθεσε να βγαζεις σελφι, να κοιμασε κλπ ΔΕΝ ειναι προβλημα του συστηματος

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

ωραια τα λες αλλα στη πραξη τιποτα δεν ισχυει. τα ατυχηματα που γινανε απλα χρειαζοταν καποιον να ειναι ξυπνιος και να κοιταει μπροστα, δεν χρειαζεται να εισαι σε πληρη επαγρυπνηση γι αυτο. το να καθεσε να βγαζεις σελφι, να κοιμασε κλπ ΔΕΝ ειναι προβλημα του συστηματος

Το να βγάζεις σελφι, να κοιμάσαι και οτιδήποτε άλλο είναι πρόβλημα που απορρέει από την βαρεμάρα λόγο έλλειψης ερεθισμάτων λόγο του συστήματος. Δεν είναι άκυρα συμπτώματα. Οφείλονται στον αυτοματισμό.  

Το να είναι κάποιος ξύπνιος και να βλέπει μπροστά δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις, γι αυτό και όλες οι έρευνες περί understimulation και έλλειψη συγκέντρωσης. Από παιδιά σε σχολεία μέχρι πιλότους.

Και φυσικά χρειάζεσαι πλήρη επαγρύπνηση. Εάν δεν έχεις προσωπική εμπειρία με οδήγηση, ακόμα και από τα βίντεο που έγιναν post προηγουμένως θα δεις ότι σε παρόμοιο περιστατικό έχεις λιγότερο από 3 δεύτερα να αντιδράσεις και να αποφύγεις τον τοίχο που πας κατευθείαν πάνω του με 100+ km/h. Χρειάζεσαι 100% προσοχή ευθεία μπροστά, πράγμα που μόνο ένας οδηγός λόγο των ερεθισμάτων μπορεί να αντέξει, και αυτό όχι πάντα.

Εάν ακόμα νομίζεις ότι είναι τόσο εύκολο να βλέπεις συνεχώς μπροστά, πήγαινε συνοδηγός σε ένα ταξίδι 30+ λεπτών, και βάλε κάποιον τρίτο (όχι τι νομίζεις εσύ ότι κάνεις), να μετρά και να χρονόμετρά το χρόνο και τις φορές που χάσκεις, που βλέπεις απ΄το πλαϊνό παράθυρο, το κινητό, το ράδιο, τα σύννεφα, τους πίσω, το ρολόι σου, τα πόδια σου κλπ κλπ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tα συστηματα αυτα καλα θα κανουν τοτε να μην ονομαζονται autopilot και να μην προσπαθουν να αλαξουν τον ορισμο της λεξης αυτης χαρην marketing. Καλυτερα να τα ονομαζαν driver assist να ξερουν οι κατοχοι οτι ειναι μονο για βοηθεια κ ειδοποιηση. Επισης (δεν ειμαι 100% σιγουρος γιαυτο) το θεμα με τα χερια στο τιμονι στα tesla στο autopilot προεκειψε με update μετα απο προυγουμενο ατυχημα.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Το να βγάζεις σελφι, να κοιμάσαι και οτιδήποτε άλλο είναι πρόβλημα που απορρέει από την βαρεμάρα λόγο έλλειψης ερεθισμάτων λόγο του συστήματος. Δεν είναι άκυρα συμπτώματα. Οφείλονται στον αυτοματισμό.  

Το να είναι κάποιος ξύπνιος και να βλέπει μπροστά δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζεις, γι αυτό και όλες οι έρευνες περί understimulation και έλλειψη συγκέντρωσης. Από παιδιά σε σχολεία μέχρι πιλότους.

Και φυσικά χρειάζεσαι πλήρη επαγρύπνηση. Εάν δεν έχεις προσωπική εμπειρία με οδήγηση, ακόμα και από τα βίντεο που έγιναν post προηγουμένως θα δεις ότι σε παρόμοιο περιστατικό έχεις λιγότερο από 3 δεύτερα να αντιδράσεις και να αποφύγεις τον τοίχο που πας κατευθείαν πάνω του με 100+ km/h. Χρειάζεσαι 100% προσοχή ευθεία μπροστά, πράγμα που μόνο ένας οδηγός λόγο των ερεθισμάτων μπορεί να αντέξει, και αυτό όχι πάντα.

Εάν ακόμα νομίζεις ότι είναι τόσο εύκολο να βλέπεις συνεχώς μπροστά, πήγαινε συνοδηγός σε ένα ταξίδι 30+ λεπτών, και βάλε κάποιον τρίτο (όχι τι νομίζεις εσύ ότι κάνεις), να μετρά και να χρονόμετρά το χρόνο και τις φορές που χάσκεις, που βλέπεις απ΄το πλαϊνό παράθυρο, το κινητό, το ράδιο, τα σύννεφα, τους πίσω, το ρολόι σου, τα πόδια σου κλπ κλπ. 

Δε διαφωνω μ αυτα που λες, και σαν οδηγος ακομα χασκω, "παω με τον αυτοματο" που λενε, και οποτε παει να γινει στραβη ενα κομματι του εγκεφαλου εχει μεινει αρκετα αλερτ για να αποφυγω τα παρατραγουδα. Και ισως ειμαι η εξαιρεση αλλα και σα συνοδηγος προσεχω το δρομο, και αν και κανω αυτα που λες πολυ ωρα συνολικα, καθε φορα κρατανε λιγα μονο δευτερόλεπτα. 

Αλλα ξαναλεω, διαβασε ολα σ τα ποστ, ολα μιλανε για τον ΆΝΘΡΩΠΟ. Πως γινεται να πιστευεις οτι φταιει η τεχνολογια οταν ολα τα στραβα ειναι στο ατομο πισω απο το τιμονι?

Επισης, εχεις ακουσει τι γινοταν οταν ειχαν πρωτοβγει τα αμαξια? Ολο τσακίζονται, γιατι πολυ απλα δεν μπορουσαν να ανταποκριθούν σ αυτες τις ταχύτητες. Επρεπε με τη δικια σου λογικη να τα σταματήσουμε εκεί και να συνεχίζουμε με τα καρα. Αποφασισαν ομως να το συνεχισουν και με καθε ατυχημα η τεχνολογια της αυτοκινησης εξελισσόταν και σημερα ουτε καν διανοουμαστε ζωη χωρις μεταφορικο

Ετσι λοιπον πρεπει και οι ανθρωποι και τα κρατη και οι εταιρείες που προσφερουν αυτη τη τεχνολογια να προσαρμοστουν, και οχι να κοψουμε τη τεχνολογια που θα βγαλει (με το καιρο) απο τη μεση το νο1 επικινδυνο παραγοντα απο τους δρομους, τον ανθρωπο

4 λεπτά πριν, primeragt είπε

Tα συστηματα αυτα καλα θα κανουν τοτε να μην ονομαζονται autopilot και να μην προσπαθουν να αλαξουν τον ορισμο της λεξης αυτης χαρην marketing. Καλυτερα να τα ονομαζαν driver assist να ξερουν οι κατοχοι οτι ειναι μονο για βοηθεια κ ειδοποιηση. Επισης (δεν ειμαι 100% σιγουρος γιαυτο) το θεμα με τα χερια στο τιμονι στα tesla στο autopilot προεκειψε με update μετα απο προυγουμενο ατυχημα.

Το ονομα δεν θα αλλαξει, και αν ναι θα ειναι χαζο. Τα συστήματα αυτα μπορουν να οδηγησουν αμαξι αυτοματα, οπως ομως και στα αεροπλανα ΠΑΝΤΑ πρεπει να υπαρχει επιμέλεια απο καποιο χειριστη

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

Δε διαφωνω μ αυτα που λες, και σαν οδηγος ακομα χασκω, "παω με τον αυτοματο" που λενε, και οποτε παει να γινει στραβη ενα κομματι του εγκεφαλου εχει μεινει αρκετα αλερτ για να αποφυγω τα παρατραγουδα. Και ισως ειμαι η εξαιρεση αλλα και σα συνοδηγος προσεχω το δρομο, και αν και κανω αυτα που λες πολυ ωρα συνολικα, καθε φορα κρατανε λιγα μονο δευτερόλεπτα. 

Αλλα ξαναλεω, διαβασε ολα σ τα ποστ, ολα μιλανε για τον ΆΝΘΡΩΠΟ. Πως γινεται να πιστευεις οτι φταιει η τεχνολογια οταν ολα τα στραβα ειναι στο ατομο πισω απο το τιμονι?

Επισης, εχεις ακουσει τι γινοταν οταν ειχαν πρωτοβγει τα αμαξια? Ολο τσακίζονται, γιατι πολυ απλα δεν μπορουσαν να ανταποκριθούν σ αυτες τις ταχύτητες. Επρεπε με τη δικια σου λογικη να τα σταματήσουμε εκεί και να συνεχίζουμε με τα καρα. Αποφασισαν ομως να το συνεχισουν και με καθε ατυχημα η τεχνολογια της αυτοκινησης εξελισσόταν και σημερα ουτε καν διανοουμαστε ζωη χωρις μεταφορικο

Ετσι λοιπον πρεπει και οι ανθρωποι και τα κρατη και οι εταιρείες που προσφερουν αυτη τη τεχνολογια να προσαρμοστουν, και οχι να κοψουμε τη τεχνολογια που θα βγαλει (με το καιρο) απο τη μεση το νο1 επικινδυνο παραγοντα απο τους δρομους, τον ανθρωπο

Το πόση ώρα κρατάνε και πόσες φορές, χρειάζεσαι τρίτο παρατηρητή για να το δεις, καθώς εσύ θυμάσαι αυτά που έχεις επίγνωση μόνο. Αλλά όπως και να χει, το κρατάνε μερικά δευτερόλεπτα είναι αρκετός χρόνος για να βγείς εκτός λωρίδας, να παρασύρεις πεζό, σκύλο, ένα εμπόδιο στο δρόμο ή να στουκάρεις στον τοίχο χωρίς να το καταλάβεις. Πράγμα που ίσως και να έγινε στο συγκεκριμένο ατύχημα.

Είναι άτοπο να λες ότι ο συγκεκριμένος οδηγός αν έβλεπε μπροστά του δεν θα συνέβαινε το ατύχημα, και μετά να να λές ότι μερικές φορές δεν προσέχεις τον δρόμο για μερικά δευτερόλεπτα (το μερικές φορές και τα μερικά δευτερόλεπτα από προσωπική σου εκτίμηση). Οπότε άνετα θα μπορούσε να ήσουν στη θέση του. Άρα άνετα, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να σκοτώσει εσένα ή την οικογένεια σου, χωρίς να έχεις καν την ευθύνη (μόνο νομικά) για τις συνέπειες των πράξεων του αυτοκινήτου.

Το μόνο δλδ που είχες κάνει είναι αυτά που είναι βιολογικά προγραμματισμένος ο άνθρωπος να κάνει, μιλούσες πχ με το παιδί σου που καθόταν δίπλα ενώ το αυτοκίνητο πήγαινε μόνο του σε δρόμο που έκανες δεκάδες φορές, αφού έδειξες εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο και στα λόγια του CEO της εταιρείας που είπε ότι χιλιάδες πέρασαν από κει και κανένα δεν είχε πρόβλημα. Παρόλα αυτά, κάρφωσες χωρίς λόγο στον τοίχο. 

Τα κάρα είναι άκυρος συλλογισμός και έγιναν και σε άλλες εποχές που η ασφάλεια και η επικινδυνότητα και η ανθρώπινη ζωή είχαν άλλη αξία. Επίσης το κάρο από το αυτοκίνητο έχουν χαοτική διαφορά στη χρήση, και η ανωτερότητα τους φάνηκε κυρίως στον πρώτο αλλά και δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Το εάν η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μειώσει δυστυχήματα κλπ, καλύτερα από άλλα βοηθήματα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Προς το παρών δεν υπάρχουν στατιστικά στοιχεία που να δείχνουν αυτό ή απλή ανωτερότητα σε σχέση με ίδιας γενεάς και κατηγορίας συμβατικά οχήματα. Αλλά δεν μιλώ γενικά για την τεχνολογία, αλλά για την συγκεκριμένη. Και η συγκεκριμένη εκτός από προβληματική, δεν μπορεί να αναγνωρίσει την σωστή λωρίδα του δρόμου όπως φαίνεται από αρκετά βιντεο, προκαλεί και "βιολογικές παρενέργειες" στον άνθρωπο που κάνουν ακόμα πιο επικίνδυνη μια ώρα ανάγκης που το σύστημα θα αποτύχει, και το manual σου λέει κιόλας να είσαι έτοιμος όταν θα αποτύχει.

Για να προσαρμοστεί η τεχνολογία όπως λες, πρέπει να υπάρχουν κανόνες και έλεγχος και κριτήρια τι θεωρείται ασφαλές. Οι εταιρείες χέστηκαν για την ασφάλεια σου εάν δεν υπάρχουν ευθύνες. Θα λεν ότι γουστάρουν για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους (marketing ονομάζεται).  Και αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει τρόπος ελέγχου καθώς κανένα κράτος δεν έχει ακόμα δημιουργήσει τους μηχανισμούς που θα κρίνουν εάν αυτά που ισχυρίζεται ο κατασκευαστής είναι αλήθεια και πόσο επικίνδυνα ή ασφαλές είναι. Όταν μπει πχ στο Euro NCAP έλεγχος και rating του αυτόνομου συστήματος, και ο αγοραστής θα έχει ανεξάρτητα στοιχεία, τότε τα ξαναλέμε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...