Omnigeek Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 16 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Αν θέλεις δώσε τη δική σου ερμηνεία? Αφού είναι τόσο φτηνό γιατί δέν το βάλανε? Δές τί λέει η NHTSA: Θα πρέπει δηλαδή να υπάρχει και επαρκής επιτήρηση του οδηγού, αλλά και προστασία απο προβλέψιμη κακή χρήση (πχ μπουκάλια στο τιμόνι) Δεν εχει να κάνει με το τι πιστεύω εγώ. Δεν μπορώ να το ξέρω, γι'αυτό δεν κάνω αστήρικτες υποθέσεις για τα πάντα και δεν κατηγορώ τον Musk για ασυνείδητο δολοφόνο εγκληματία όταν κάνει κάτι που είναι κοινή πρακτική για πρακτικά όλους τους premium κατασκευαστές. 16 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Αυτά είναι τα δημοσιευμένα ατυχήματα. Όταν βγούν τα επίσημα νούμερα απο την IIHS και NHTSA, δεν υπάρχει περίπτωση τα νούμερα να βελτιωθούν, ίσα ίσα το πιό πιθανό είναι οτι θα χειροτερέψουν κι άλλο τα ποσοστά, γιατι δέν δημοσιεύονται όλα τα δυστυχήματα στα ΜΜΕ. Δέν είναι κάτι μοναδικό αυτό, κι αλλα αυτοκίνητα έχουν βγάλει full score στο front crash prevention του IIHS. Το τεστ του EuroNCAP είναι πιό αυστηρό και ελέγχει επιπλέον και φρενάρισμα για πεζούς. Η Tesla δέν έχει δώσει άλλο αυτοκίνητο πέρα απο το Model S του 2014. Το τέστ του IIHS γίνεται σε χαμηλές ταχύτητες. Εδω ένα Model 3 έπεσε με 60 μίλια σε σταματημένο αυτοκίνητο και το σύστημα δέν λειτούργησε, όπως και με τα άλλα δυο Model S που έπεσαν με μεγάλη ταχύτητα στα πυροσβεστικά Driver, Passenger Unharmed In Brutal Tesla Model 3 Crash Επιμένεις να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Βρες μου την λίστα των ατυχημάτων όλων των αντίστοιχων BMW (s, x, 3 σε όλες τις εκδόσεις τους), τα τελευταία 8-9 χρόνια και τότε το συζητάμε. Για τα crash test τα έχουμε ξαναπεί. Τα Tesla είναι τουλάχιστον το ίδιο ασφαλή με όλα τα αντίστοιχα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
Fubar.gr Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Στις 5/20/2018 στις 7:32 ΜΜ, Omnigeek είπε Δεν μπορώ να το ξέρω, γι'αυτό δεν κάνω αστήρικτες υποθέσεις για τα πάντα και δεν κατηγορώ τον Musk για ασυνείδητο δολοφόνο εγκληματία όταν κάνει κάτι που είναι κοινή πρακτική για πρακτικά όλους τους premium κατασκευαστές. Εδώ κάποιος που ξέρει απο πρώτο χέρι: Mobileye CEO: Tesla accepting higher risk to lower its autonomy costs "The way that you guard yourself against sensing mistakes," Shashua said, "is not only through algorithms that are well-tested, but also through redundancy. So now, the level of risk you are willing to take is comparable to the level of redundancy that you are willing to invest in." So what is Tesla stating? They are willing to take more risks in sensing mistakes because they have less redundancy, because they want to have a lower-cost technology. Την Κυριακή έγινε άλλο ένα θανατηφόρο, οπου ένα Model S έπεσε σε λίμνη και ο οδηγός σκοτώθηκε. Driver's body recovered after Tesla Model S veers into Castro Valley pond Αν και είναι νωρίς ακόμα, φαίνεται για άλλη μία περίπτωση που το Autopilot μπερδεύτηκε, καθώς ακριβώς στο σημείο του ατυχήματος χάνεται η διαγράμμιση του δρόμου Εδώ ένα βίντεο οπου το autopilot μπερδεύεται και παραλίγο να προκαλέσει ατύχημα: EAP scared the crap out of me Just had an EAP scare, was cruising on the freeway, when a freight truck was crossing in and out of its lane. I tried to take over to dodge the truck early, but i got the beeping of an early accident and then the car accelerate and swurved trying to dodge the truck. I'll upload the dashcam video after work, but it was scary since I was trying to steer the car away from the truck and felt like autosteer overtook my manual input Στις 5/20/2018 στις 7:32 ΜΜ, Omnigeek είπε Επιμένεις να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Βρες μου την λίστα των ατυχημάτων όλων των αντίστοιχων BMW (s, x, 3 σε όλες τις εκδόσεις τους), τα τελευταία 8-9 χρόνια και τότε το συζητάμε. Οι συγκρίσεις γίνονται με αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας τιμής και ίδιας χρονολογίας. Δέν μπορείς να συγκρίνεις μία γυμνή BMW 3άρα του 2009 που το μόνο που έχει είναι ABS, με ένα αυτοκίνητο του 2015 με ABS, ESP, AEB και όλη την τεχνολογία σε φρένα, αναρτήσεις, αμαξωμα που έχει προκύψει σε όλα αυτά τα χρόνια. Ο Musk λέει για 1,16 θανάτους ανα 100 εκατ. μίλια όμως αυτό αφορά ένα στόλο αυτοκινήτων ηλικίας κατα μέσο όρο 12 χρόνων. Τα μισά απο αυτά δέν έχουν καν ABS. Το παρακάτω άρθρο εξηγεί γιατί αυτές οι συγκρίσεις είναι παραπλανητικές. True or false? Tesla's bold safety claims come under scrutiny after fire, Autopilot crash Και ένα άλλο σημερινό. Απ ότι φαίνεται το Model 3 έχει με διαφορά τα χειρότερα φρένα απο οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, ακόμα και απο το Ford F150 Tesla Model 3 Falls Short of a CR Recommendation The Tesla’s stopping distance of 152 feet from 60 mph was far worse than any contemporary car we’ve tested and about 7 feet longer than the stopping distance of a Ford F-150 full-sized pickup.
Omnigeek Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 19 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Εδώ κάποιος που ξέρει απο πρώτο χέρι: Mobileye CEO: Tesla accepting higher risk to lower its autonomy costs "The way that you guard yourself against sensing mistakes," Shashua said, "is not only through algorithms that are well-tested, but also through redundancy. So now, the level of risk you are willing to take is comparable to the level of redundancy that you are willing to invest in." So what is Tesla stating? They are willing to take more risks in sensing mistakes because they have less redundancy, because they want to have a lower-cost technology. Άλλη μια φορά καταλήγεις στο quote mining πετσοκόβοντας δηλώσεις εκτός περιεχομένου. Στο παραπάνω (ο κυριότερος ανταγωνιστής της Tesla στον χώρο των autopilot) μιλάει για τα lidar, εσύ κόβεις όσο σου κάνει δουλειά για να δικαιολογήσεις όλα όσα λες τόσες σελίδες τους αισθητήρες παρακολούθησης του οδηγού. 19 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Την Κυριακή έγινε άλλο ένα θανατηφόρο, οπου ένα Model S έπεσε σε λίμνη και ο οδηγός σκοτώθηκε. Driver's body recovered after Tesla Model S veers into Castro Valley pond Αν και είναι νωρίς ακόμα, φαίνεται για άλλη μία περίπτωση που το Autopilot μπερδεύτηκε, καθώς ακριβώς στο σημείο του ατυχήματος χάνεται η διαγράμμιση του δρόμου Εδώ ένα βίντεο οπου το autopilot μπερδεύεται και παραλίγο να προκαλέσει ατύχημα: EAP scared the crap out of me Just had an EAP scare, was cruising on the freeway, when a freight truck was crossing in and out of its lane. I tried to take over to dodge the truck early, but i got the beeping of an early accident and then the car accelerate and swurved trying to dodge the truck. I'll upload the dashcam video after work, but it was scary since I was trying to steer the car away from the truck and felt like autosteer overtook my manual input Οι συγκρίσεις γίνονται με αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας τιμής και ίδιας χρονολογίας. Δέν μπορείς να συγκρίνεις μία γυμνή BMW 3άρα του 2009 που το μόνο που έχει είναι ABS, με ένα αυτοκίνητο του 2015 με ABS, ESP, AEB και όλη την τεχνολογία σε φρένα, αναρτήσεις, αμαξωμα που έχει προκύψει σε όλα αυτά τα χρόνια. Εσύ συγκρίνεις όλα τα Tesla που φτιάχτηκαν ποτέ, σε όλες τις κατηγορίες, με κάποιο μοντέλο που πούλησε 5-10 κομμάτια μια χρονιά. 19 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Ο Musk λέει για 1,16 θανάτους ανα 100 εκατ. μίλια όμως αυτό αφορά ένα στόλο αυτοκινήτων ηλικίας κατα μέσο όρο 12 χρόνων. Τα μισά απο αυτά δέν έχουν καν ABS. Το παρακάτω άρθρο εξηγεί γιατί αυτές οι συγκρίσεις είναι παραπλανητικές. True or false? Tesla's bold safety claims come under scrutiny after fire, Autopilot crash Και ένα άλλο σημερινό. Απ ότι φαίνεται το Model 3 έχει με διαφορά τα χειρότερα φρένα απο οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, ακόμα και απο το Ford F150 Tesla Model 3 Falls Short of a CR Recommendation The Tesla’s stopping distance of 152 feet from 60 mph was far worse than any contemporary car we’ve tested and about 7 feet longer than the stopping distance of a Ford F-150 full-sized pickup. Ένα παράξενο software bug που άλλαζε την συμπεριφορά των κατά τα άλλα άριστων φρένων σε κάποιες περιπτώσεις λέει το άρθρο, που ήδη παραδέχτηκε η Tesla και το διορθώνει. Θα θυμάσαι φαντάζομαι κάτι άλλες Ευρωπαϊκές μάρκες με πολύ σημαντικά προβλήματα στα φρένα που έκαναν κάτι χρόνια έστω και να παραδεχτούν το λάθος τους (που δεν διορθώνονταν καθόλου με ένα OTA Update).
Whargoul Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 Δημοσ. 22 Μαΐου 2018 @Fubar.gr Καλά ρε Fubar και συ. Πως κάνεις έτσι για ένα μικρό bug στα φρένα. 6 μέτρα πιο κάτω σταμάτησε, δεν είναι πως δεν σταμάτησε και καθόλου. Αφού σου λέει, τα φρένα είναι άριστα και το bug παράξενο, άσχετο πως συνέβηκε και στα 2 αυτοκίνητα σε όλες τις προσπάθειες εκτός από μια. Θα φτιαχτεί όμως με ΟΤΑ update μην ανησυχείς, εύκολο είναι αυτό. Ούτε καν συνειδητοποιεί την επικινδυνότητα του να έχει κάποιος πρόσβαση OTA σε σημαντικά συστήματα ασφαλείας όπως τα φρένα. Ούτε καν περνά από το μυαλό του ότι σε ένα άλλο update, που συμβαίνει κάθε τρεις και λίγο, μπορεί να μπουν άλλα χειρότερα bugs σε σημαντικά συστήματα επειδή έκανε μια λαλακία ο προγραμματιστής. Λες και εκ πείρας όλοι γνωρίζουμε ότι πάντα τα updates είναι απροβλημάτιστα και μόνο προβλήματα λύνουν. Ποτέ δεν βάζουν καινούργια bugs.
Fubar.gr Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 10 ώρες πριν, Omnigeek είπε Άλλη μια φορά καταλήγεις στο quote mining πετσοκόβοντας δηλώσεις εκτός περιεχομένου. Στο παραπάνω (ο κυριότερος ανταγωνιστής της Tesla στον χώρο των autopilot) μιλάει για τα lidar, εσύ κόβεις όσο σου κάνει δουλειά για να δικαιολογήσεις όλα όσα λες τόσες σελίδες τους αισθητήρες παρακολούθησης του οδηγού. Δείχνει γενικότερα την αντίληψη της εταιρίας που δέν διστάζει να θέσει την ασφαλεια των επιβατών σε κίνδυνο προκειμένου να κόψει τα κόστη. Και το θέμα με τα φρένα είναι άλλη μία απόδειξη για αυτό. 10 ώρες πριν, Omnigeek είπε Ένα παράξενο software bug που άλλαζε την συμπεριφορά των κατά τα άλλα άριστων φρένων σε κάποιες περιπτώσεις λέει το άρθρο, που ήδη παραδέχτηκε η Tesla και το διορθώνει. Θα θυμάσαι φαντάζομαι κάτι άλλες Ευρωπαϊκές μάρκες με πολύ σημαντικά προβλήματα στα φρένα που έκαναν κάτι χρόνια έστω και να παραδεχτούν το λάθος τους (που δεν διορθώνονταν καθόλου με ένα OTA Update). Σκέψου λίγο πόσο fail είναι αυτό που έγινε απο όλες τις απόψεις. Λίγο μετά που δημοσιεύτηκε το άρθρο του CR, βγήκε ο Musk στο twitter και έκανε την παραπάνω δήλωση σχετικά με το bug και οτι θα διορθωθεί με OTA update. Αυτό σημαίνει στο διάστημα μερικών ωρών που μεσολάβησαν, οι μηχανικοί της Tesla, κατάφεραν να ελέγξουν ενδελεχώς όλο το σύστημα πέδησης, ανάρτησης, ελαστικών, ηλεκτρονικών και software, κατέληξαν οτι το πρόβλημα είναι bug στο software, ενημέρωσαν τον Musk και αυτός με τη σειρά του έκανε το tweet. Οι πιθανότητες να συνέβη το παραπάνω τείνουν στο μηδέν. Ο Musk έβγαλε αυτό σχετικά με το OTA update απο τον πάτο του για να καλύψει την τεράστια πατάτα. Αυτό επίσης σημαίνει οτι σχεδόν ένα χρόνο απο τότε που ξεκίνησαν να βγαίνουν τα Model 3 στην κυκλοφορία, και απο το 2016 που σχεδιάζουν το αυτοκίνητο, κανένας δοκιμαστής της Tesla δέν κατάλαβε οτι φρενάρει χειρότερα απο φορτηγάκι, και περίμεναν το CR να τους το πεί για να κάνουν κάτι. Και όπως όλα δείχνουν, το αυτοκίνητο έχει κακής ποιότητας υλικά τριβής. Ένας που το έβαλε στην πίστα, τα φρένα είχαν απίστευτο fade και μετά απο μόλις 3 γύρους του έφαγε τα τακάκια μέχρι το σίδερο. Θέλω να δώ πώς θα αλλάξει τα υλικά τριβής με OTA update. Εδώ το long term test του Endmunds για το Model 3 και η τεράστια λίστα με τα προβλήματα που έχει βγάλει: https://www.edmunds.com/tesla/model-3/2017/long-term-road-test/2017-tesla-model-3-monthly-update-for-april-2018.html Και αυτά δέν είναι μεμονωμένα, μία βόλτα απο τα forums της Tesla δείχνει οτι είναι πολύ συνηθισμένα. Το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο πρόχειρα και με τα φτηνότερα υλικά.
Fubar.gr Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 4 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Αυτό σημαίνει στο διάστημα μερικών ωρών που μεσολάβησαν, οι μηχανικοί της Tesla, κατάφεραν να ελέγξουν ενδελεχώς όλο το σύστημα πέδησης, ανάρτησης, ελαστικών, ηλεκτρονικών και software, κατέληξαν οτι το πρόβλημα είναι bug στο software, ενημέρωσαν τον Musk και αυτός με τη σειρά του έκανε το tweet. Οι πιθανότητες να συνέβη το παραπάνω τείνουν στο μηδέν. Ο Musk έβγαλε αυτό σχετικά με το OTA update απο τον πάτο του για να καλύψει την τεράστια πατάτα. Υπάρχει και το εξής ενδεχόμενο που δέν είχα σκεφτεί. Μπορεί επίτηδες το αυτοκίνητο να είναι ρυθμισμένο έτσι ωστε να βασίζεται πιό πολύ στο regen braking, κάνοντας όσο το δυνατόν πιό λίγη χρήση των φρένων ωστε να μεγιστοποιηθεί το range. Αν ισχύει αυτό, τότε όντως μπορεί να διορθωθεί με OTA update, όμως μιλάμε για εγκληματική επιλογή της Tesla που συνειδητά θυσιάζει την ασφάλεια των επιβατών, προκειμένου να διαφημήζει καλύτερη οικονομία. Βέβαια, όπως και με το Autopilot, δέν είναι πρώτη φορά που κάνει κάτι τέτοιο.
Omnigeek Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 Δημοσ. 23 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Δείχνει γενικότερα την αντίληψη της εταιρίας που δέν διστάζει να θέσει την ασφαλεια των επιβατών σε κίνδυνο προκειμένου να κόψει τα κόστη. Και το θέμα με τα φρένα είναι άλλη μία απόδειξη για αυτό. Τα πάντα για σένα δείχνουν ότι η Tesla και ο Musk είναι απατεώνες και δολοφόνοι. Η μη χρήση Lidar ήταν βασική στρατηγική επιλογή της Tesla. Τα συστήματα Lidar 1ον) κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ανά μονάδα και δεν προορίζονται για χρήση σε ιδιωτικά επιβατηγά αυτοκίνητα αλλά εμπορικές χρήσεις όπως της Uber (για το διαφαινόμενο μέλλον τουλάχιστον, πόσο μάλλον πριν τόσα χρόνια που έκανε την επιλογή η Tesla για την φιλοσοφία τους συστήματος), και 2ον) κανείς δεν έχει αποδείξει ότι είναι απαραίτητα ή καλύτερα από άλλα συστήματα αισθητήρων (το Uber Lidar είχε), ακόμα και η Waymo παραδέχεται ότι έχει σημαντικές αδυναμίες που υπερφορτώνουν το σύστημά της. Αναφορά σε κείμενο Σκέψου λίγο πόσο fail είναι αυτό που έγινε απο όλες τις απόψεις. Λίγο μετά που δημοσιεύτηκε το άρθρο του CR, βγήκε ο Musk στο twitter και έκανε την παραπάνω δήλωση σχετικά με το bug και οτι θα διορθωθεί με OTA update. Αυτό σημαίνει στο διάστημα μερικών ωρών που μεσολάβησαν, οι μηχανικοί της Tesla, κατάφεραν να ελέγξουν ενδελεχώς όλο το σύστημα πέδησης, ανάρτησης, ελαστικών, ηλεκτρονικών και software, κατέληξαν οτι το πρόβλημα είναι bug στο software, ενημέρωσαν τον Musk και αυτός με τη σειρά του έκανε το tweet. Οι πιθανότητες να συνέβη το παραπάνω τείνουν στο μηδέν. Ο Musk έβγαλε αυτό σχετικά με το OTA update απο τον πάτο του για να καλύψει την τεράστια πατάτα. Αυτό επίσης σημαίνει οτι σχεδόν ένα χρόνο απο τότε που ξεκίνησαν να βγαίνουν τα Model 3 στην κυκλοφορία, και απο το 2016 που σχεδιάζουν το αυτοκίνητο, κανένας δοκιμαστής της Tesla δέν κατάλαβε οτι φρενάρει χειρότερα απο φορτηγάκι, και περίμεναν το CR να τους το πεί για να κάνουν κάτι. Και όπως όλα δείχνουν, το αυτοκίνητο έχει κακής ποιότητας υλικά τριβής. Ένας που το έβαλε στην πίστα, τα φρένα είχαν απίστευτο fade και μετά απο μόλις 3 γύρους του έφαγε τα τακάκια μέχρι το σίδερο. Θέλω να δώ πώς θα αλλάξει τα υλικά τριβής με OTA update. Εδώ το long term test του Endmunds για το Model 3 και η τεράστια λίστα με τα προβλήματα που έχει βγάλει: https://www.edmunds.com/tesla/model-3/2017/long-term-road-test/2017-tesla-model-3-monthly-update-for-april-2018.html Και αυτά δέν είναι μεμονωμένα, μία βόλτα απο τα forums της Tesla δείχνει οτι είναι πολύ συνηθισμένα. Το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο πρόχειρα και με τα φτηνότερα υλικά. Για τα φρένα, πάλι διαστρεβλώνεις τα γεγονότα. Συγκεκριμένα ο Musk δήλωσε: Tesla CEO Elon Musk responded to the review on Twitter defending the car’s system. “Very strange. Model 3 is designed to have super good stopping distance & others reviewers have confirmed this. “If there is vehicle variability, we will figure it out & address. “May just be a question of firmware tuning, in which case can be solved by an OTA software update.” “Even if a physical upgrade is needed to existing fleet, we will make sure all Model 3’s having amazing braking ability at no expense to customers,” he added. “The CR braking result is inconsistent with other reviewers, but might indicate that some Model 3’s have longer braking distances than others. “If so, we will address this at our expense. First time we’ve seen anything like this.” He went on to add that the electric car maker “won’t stop until Model 3 has better braking than any remotely comparable car” and that Consumer Reports has an “early production car” and the current production car has “improved ride comfort, lower wind noise & many other small improvements,” so would request the company use a more up to date version. ότι να΄ναι ερμηνείες έβγαλες πάλι δηλαδή Επίσης στην συγκεκριμένη δοκιμή το πρώτο φρενάρισμα πανικού ήταν άριστο, αλλά τα επόμενα για αδιευκρίνιστους λόγους ήταν χειρότερα (δεν ήταν και σαν τα φρένα κάποιων Fiat και polo που δεν είχαν αφήσει χωράφι για χωράφι ανόργωτο και οι τεράστιες αξιόπιστες εταιρίες σφύριζαν αδιάφορα και έβγαζαν τους πάντες ψεύτες για κάνα δύο χρόνια) παρόλο που δεν είχαν σημάδια καταπόνησης. Αυτά τέλος τα άσχετα από μένα. Και αυτό το θέμα, όπως όσα τόλμησαν να έχουν την Tesla ή οποιαδήποτε εταιρία του Musk στον τίτλο, κατάντησε για άλλη μια φορά μια ατελείωτη λίστα με όποιο άσχετο θέμα βρίσκεις να πετάξεις από τα hater site. Η μόνιμη τακτική σου να αντιμετωπίζεις τον διάλογο και τα επιχειρήματα των άλλων με το να βομβαρδίζεις με δεκάδες αστήρικτους ισχυρισμούς, quotes και διαστρεβλώσεις μέχρι να τα παρατήσουν από βαρεμάρα. Επεξ/σία 23 Μαΐου 2018 από Omnigeek
Fubar.gr Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Στις 23/5/2018 στις 7:42 ΜΜ, Omnigeek είπε Τα πάντα για σένα δείχνουν ότι η Tesla και ο Musk είναι απατεώνες και δολοφόνοι. Ναι Στις 23/5/2018 στις 7:42 ΜΜ, Omnigeek είπε Η μη χρήση Lidar ήταν βασική στρατηγική επιλογή της Tesla. Τα συστήματα Lidar 1ον) κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ανά μονάδα και δεν προορίζονται για χρήση σε ιδιωτικά επιβατηγά αυτοκίνητα αλλά εμπορικές χρήσεις όπως της Uber (για το διαφαινόμενο μέλλον τουλάχιστον, πόσο μάλλον πριν τόσα χρόνια που έκανε την επιλογή η Tesla για την φιλοσοφία τους συστήματος), και 2ον) κανείς δεν έχει αποδείξει ότι είναι απαραίτητα ή καλύτερα από άλλα συστήματα αισθητήρων (το Uber Lidar είχε), ακόμα και η Waymo παραδέχεται ότι έχει σημαντικές αδυναμίες που υπερφορτώνουν το σύστημά της. Αν τα συστήματα που χρησιμοποιούν Lidar, high resolution mapping και δεκάδες επιπλέον αισθητήρες για redundancy έχουν προβλήματα, τότε καταλαβαίνεις πιστεύω πόσο ανεπαρκής είναι η λύση της Tesla που ρίχνει το μεγαλύτερο βάρος στις κάμερες. Στις 23/5/2018 στις 7:42 ΜΜ, Omnigeek είπε Επίσης στην συγκεκριμένη δοκιμή το πρώτο φρενάρισμα πανικού ήταν άριστο, αλλά τα επόμενα για αδιευκρίνιστους λόγους ήταν χειρότερα (δεν ήταν και σαν τα φρένα κάποιων Fiat και polo που δεν είχαν αφήσει χωράφι για χωράφι ανόργωτο και οι τεράστιες αξιόπιστες εταιρίες σφύριζαν αδιάφορα και έβγαζαν τους πάντες ψεύτες για κάνα δύο χρόνια) παρόλο που δεν είχαν σημάδια καταπόνησης. Το ίδιο πρόβλημα εντόπισαν και οι δοκιμαστές του Car and Driver, ενώ το φρενάρισμα συνέχισε να είναι άθλιο ακόμα και όταν το άφησαν για ώρες να κρυώσει. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που το αυτοκίνητο δέν θα έπρεπε να έχει κάν, όμως χαίρεστε γιατι θα διορθωθεί ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του με OTA update. Όπως πάντα, η Tesla δίνει μεσοβέζικες λύσεις στα προβλήματα που δημιουργεί μόνη της. Κατα τα αλλα, πιό ασφαλή αυτοκίνητα στον κόσμο. Το να έχει κακά φρένα ένα αυτοκίνητο δέν είναι σε καμία περίπτωση καλό, αλλά τουλάχιστον αν το ξέρεις εξ αρχής, προσαρμόζεις τον τρόπο οδήγησης (χαμηλότερες ταχύτητες, μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας). Το πρόβλημα εδώ είναι οτι τα φρένα ποτε δουλέουν σωστά και πότε όχι. Σε αφήνει δηλαδή να νομίζεις οτι φρενάρει καλά, και όταν χρειαστεί σε περίπτωση ανάγκης μπορεί να σε προδώσει. Το Whataboutism και οι συγκρίσεις με Polo και Fiat που κοστίζουν όσο μία ζάντα του Tesla δέν βοηθουν.
Omnigeek Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 Δημοσ. 25 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Ναι Αν τα συστήματα που χρησιμοποιούν Lidar, high resolution mapping και δεκάδες επιπλέον αισθητήρες για redundancy έχουν προβλήματα, τότε καταλαβαίνεις πιστεύω πόσο ανεπαρκής είναι η λύση της Tesla που ρίχνει το μεγαλύτερο βάρος στις κάμερες. Το ίδιο πρόβλημα εντόπισαν και οι δοκιμαστές του Car and Driver, ενώ το φρενάρισμα συνέχισε να είναι άθλιο ακόμα και όταν το άφησαν για ώρες να κρυώσει. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που το αυτοκίνητο δέν θα έπρεπε να έχει κάν, όμως χαίρεστε γιατι θα διορθωθεί ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του με OTA update. Όπως πάντα, η Tesla δίνει μεσοβέζικες λύσεις στα προβλήματα που δημιουργεί μόνη της. Κατα τα αλλα, πιό ασφαλή αυτοκίνητα στον κόσμο. Το να έχει κακά φρένα ένα αυτοκίνητο δέν είναι σε καμία περίπτωση καλό, αλλά τουλάχιστον αν το ξέρεις εξ αρχής, προσαρμόζεις τον τρόπο οδήγησης (χαμηλότερες ταχύτητες, μεγαλύτερη απόσταση ασφαλείας). Το πρόβλημα εδώ είναι οτι τα φρένα ποτε δουλέουν σωστά και πότε όχι. Σε αφήνει δηλαδή να νομίζεις οτι φρενάρει καλά, και όταν χρειαστεί σε περίπτωση ανάγκης μπορεί να σε προδώσει. Το Whataboutism και οι συγκρίσεις με Polo και Fiat που κοστίζουν όσο μία ζάντα του Tesla δέν βοηθουν. Το m3 όπως λες κυκλοφορεί σχεδόν 1 χρόνο τώρα χωρίς αναφορές (ή μηνύσεις, στις ΗΠΑ έχουν απίστευτα καλούς νόμους για την προστασία του καταναλωτή) για παρόμοιο πρόβλημα από τους χιλιάδες οδηγούς, και έχουν γίνει δεκάδες reviews (ή και εκατοντάδες αν μετρήσουμε τα user) χωρίς να αναφερθεί το πρόβλημα. Επίσης ποιες μεσοβέζικες λύσεις κτλ λες; Ξέρεις πολύ καλά ότι όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έχουν συστήματα regenerative braking που παρακολουθούν ηλεκτρονικά με αισθητήρες και ρυθμίζουν με software το φρενάρισμα. Όταν πατάς το φρένο παρακολουθούν π.χ. με πόση πίεση, ταχύτητα το πατάς, την κατάσταση του αυτοκινήτου (ταχύτητα κ.α.) και πολλές άλλες παραμέτρους και πάντοτε εμπλέκουν πρώτα το regen και μόνο εφόσον χρειαστεί το μηχανικό σύστημα των φρένων. Δηλαδή, πολύ εύκολα μπορεί μια κακή ρύθμιση να μην είναι επαρκής για κάποιες πολύ συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών. Εδώ ένα κακοπρογραμματισμένο ABS μπορεί να αλλάξει δραματικά το φρενάρισμα σε ένα κανονικό αυτοκίνητο υπό κάποιες συνθήκες, πόσο μάλλον ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα regenerative braking. Το μόνο θέμα άξιο σχολιασμού εδώ είναι η άμεση αντίδραση και ή όλη άψογη συμπεριφορά της Tesla που σπέυδει να δώσει λύση άμεσα χωρίς να αποποιείται καμία ευθύνη και να κατηγορεί όλου τους άλλους όπως είναι η στάνταρ συμπεριφορά της πλειοψηφίας της αυτοκίνητοβιο/νιας μέχρι τώρα. Επεξ/σία 25 Μαΐου 2018 από Omnigeek
Omnigeek Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 23/5/2018 στις 9:25 ΠΜ, Fubar.gr είπε Λίγο μετά που δημοσιεύτηκε το άρθρο του CR, βγήκε ο Musk στο twitter και έκανε την παραπάνω δήλωση σχετικά με το bug και οτι θα διορθωθεί με OTA update. Αυτό σημαίνει στο διάστημα μερικών ωρών που μεσολάβησαν, οι μηχανικοί της Tesla, κατάφεραν να ελέγξουν ενδελεχώς όλο το σύστημα πέδησης, ανάρτησης, ελαστικών, ηλεκτρονικών και software, κατέληξαν οτι το πρόβλημα είναι bug στο software, ενημέρωσαν τον Musk και αυτός με τη σειρά του έκανε το tweet. Οι πιθανότητες να συνέβη το παραπάνω τείνουν στο μηδέν. Ο Musk έβγαλε αυτό σχετικά με το OTA update απο τον πάτο του για να καλύψει την τεράστια πατάτα. Τελικά άλλη μια φορά πέφτεις εντελώς έξω. Οι μηδενικές πιθανότητες που υπολόγιζες να μπορεί να διορθωθεί με OTA Update και οι υποθέσεις σου για την ασχετοσύνη και απατεωνιά του Musk βγαίνουν πάλι παντελώς ψεύτικες. 22/5: Musk: Ευχαριστούμε το CR που εντόπισε αυτό το (έστω σπάνιο) πρόβλημα και μας το έκανε γνωστό, μπορεί να είναι software θέμα, θα το φτιάξουμε άμεσα (λυσσάνε οι haters, άσχετο τον ανεβάζουν, απατεώνα τον κατεβάζουν), 26/5: Το πρόβλημα βρέθηκε, στέλνουν το OTA Update σε όλα τα model3. 30/5: CR βγάζει νέα αναφορά που δείχνει ότι το πρόβλημα διορθώθηκε πλήρως, η απόσταση φρεναρίσματος μειώθηκε δραματικά στις δοκιμές κατά 20 πόδια! https://www.consumerreports.org/car-safety/tesla-model-3-gets-cr-recommendation-after-braking-update/ Ποιος το άκουσε αυτό; Λες δεν υπάρχει πόλεμος ενάντια στην Tesla, τα μεγάλα media τρέχουν να κάνουν αμέσως πρωτοσέλιδα οτιδήποτε αρνητικό αφορά την Tesla (όσο ασήμαντο και να είναι), αυτό γιατί "ξέχασαν" να το αναφέρουν; Άλλη μια φορά η Tesla δείχνει ότι δεν έχει καμία σχέση με τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες και δεν ενδιαφέρεται για εξαπατήσεις και κουκουλώματα. Τα όποια προβλήματα βρίσκονται τα παραδέχονται αμέσως και τα λύνουν κατευθείαν, όχι με TSB μετά από καμιά δεκαετία (σαν κάτι αερόσακους που σκοτώσανε πόσο κόσμο και το παραδέχτηκαν 15 χρόνια μετά). Η Ford είχε για παράδειγμα πρόσφατα μέσα σε σε λίγους μήνες 2 μεγάλα recall για εκατομμύρια αυτοκίνητα με σοβαρότατα θέματα ασφαλείας, ένα για ελαττωματικά κιβώτια που βγαίνουν μόνα τους από το Park και κυλάνε ανεξέλεγκτα στους δρόμους και όποιον πάρει ο χάρος, το άλλο επειδή βγαίνει το τιμόνι την ώρα που στρίβει το αυτοκίνητο(!!!). Τρομερά επικίνδυνα κατασκευαστικά προβλήματα που τα ξέρει εδώ και πολλά χρόνια (αφορά μοντέλα από το '14) και ξαφνικά σε μια κρίση συνείδησης (πάνω που είναι στην μπούκα για το dieselgate βέβαια) τα παραδέχεται. Ford recalls more than 1.3 million cars because the steering wheel can come off Επεξ/σία 31 Μαΐου 2018 από Omnigeek 1
Jiakometi Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Δημοσ. 31 Μαΐου 2018 Λοπόν για να μη το κουράζουμε . Ο πόλεμος στην TESLA και κατ επέκταση σε όλες τις εταιρίες παραγωγής (αμιγώς ) ηλεκτρικών οχημάτων προφανώς προέρχεται από τις 7sisters (εταιρίες παραγωγής - εμπορίας πετρελαίου) και τις Big Three ( νυν two μια και η CHRYSLER άλλαξε χέρια)... Τωρα πως τα απόνερα των παραπάνω φτάνουν μέχρι εδώ, αυτό είναι απορίας άξιον....... 1
Fubar.gr Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2018 Στις 31/5/2018 στις 7:53 ΜΜ, Omnigeek είπε Τελικά άλλη μια φορά πέφτεις εντελώς έξω. Οι μηδενικές πιθανότητες που υπολόγιζες να μπορεί να διορθωθεί με OTA Update και οι υποθέσεις σου για την ασχετοσύνη και απατεωνιά του Musk βγαίνουν πάλι παντελώς ψεύτικες. Τρία πόστ πιό πάνω: Στις 23/5/2018 στις 2:20 ΜΜ, Fubar.gr είπε Υπάρχει και το εξής ενδεχόμενο που δέν είχα σκεφτεί. Μπορεί επίτηδες το αυτοκίνητο να είναι ρυθμισμένο έτσι ωστε να βασίζεται πιό πολύ στο regen braking, κάνοντας όσο το δυνατόν πιό λίγη χρήση των φρένων ωστε να μεγιστοποιηθεί το range. Αν ισχύει αυτό, τότε όντως μπορεί να διορθωθεί με OTA update, όμως μιλάμε για εγκληματική επιλογή της Tesla που συνειδητά θυσιάζει την ασφάλεια των επιβατών, προκειμένου να διαφημήζει καλύτερη οικονομία. Βέβαια, όπως και με το Autopilot, δέν είναι πρώτη φορά που κάνει κάτι τέτοιο. Και ένα σχετικό αρθρο: Tesla's Rapid Braking Software Update Is Great, But Hides More Fundamental Problems As a product development engineer, I spent 17 years working on electronic slip control systems including ABS, traction and stability control. For any given vehicle program we typically spent anywhere from 12 to 18 months testing multiple vehicles with all of the available combinations of braking and suspension hardware and tires. These tests were run on a broad range of surfaces including asphalt, wet ceramic and basalt tiles, powdered and pack snow, glare ice, and various combinations. We went from the heat of Arizona and Florida to the frozen reaches of northern Minnesota and Sweden. The goal of all this was to develop algorithms and calibrations that would work consistently across anything that a driver might encounter in the real world. This process often entailed compromises that might trade off one surface a bit to gain some stopping distance or stability on another. As we approached a production freeze, we would be battling to cut an extra foot of stopping distance, not 20 feet. On pavement in particular, the performance was generally pretty consistent. Before anything was released to production, it had to go through an extensive review and validation process. The fact that Tesla engineers were able to slash nearly 20 feet of stopping distance in a couple of days is a sign that there was something fundamentally broken in what they were doing, particularly given the inconsistent results not just between different testers, but even in CR’s own testing. Τα φρένα δέν είναι update του Facebook στο κινητό για να ενημερώνονται μέσα σε δύο μέρες, υπάρχουν συγκεκριμένες διαδικασίες που πρέπει να τηρούνται. Η όλη ιστορία απο την αρχή μέχρι το τέλος βρωμάει. Δέν καταλάβανε τόσο καιρό οι μηχανικοί που εξέλισσαν το αυτοκίνητο οτι πάσχει σε κάτι τόσο σημαντικό και περίμεναν το CR να τους το πεί? Και πώς γίνεται μόλις λίγες ώρες μετά τη δημοσίεση του άρθρου, ο Musk ήξερε οτι το πρόβλημα είναι κάτι που διορθώνεται με OTA? Στις 31/5/2018 στις 7:53 ΜΜ, Omnigeek είπε 22/5: Musk: Ευχαριστούμε το CR που εντόπισε αυτό το (έστω σπάνιο) πρόβλημα και μας το έκανε γνωστό, μπορεί να είναι software θέμα, θα το φτιάξουμε άμεσα (λυσσάνε οι haters, άσχετο τον ανεβάζουν, απατεώνα τον κατεβάζουν), Το πρόβλημα δέν ήταν σπάνιο, το είχε εντοπίσει λίγο καιρό πρίν και το Car and Driver. Όμως δεν τους ένοιαξε να το φτιάξουν τότε, αυτό που τους έτσουξε ήταν η αναφορά του CR. Στις 31/5/2018 στις 7:53 ΜΜ, Omnigeek είπε Άλλη μια φορά η Tesla δείχνει ότι δεν έχει καμία σχέση με τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες και δεν ενδιαφέρεται για εξαπατήσεις και κουκουλώματα. Τα όποια προβλήματα βρίσκονται τα παραδέχονται αμέσως και τα λύνουν κατευθείαν, όχι με TSB μετά από καμιά δεκαετία (σαν κάτι αερόσακους που σκοτώσανε πόσο κόσμο και το παραδέχτηκαν 15 χρόνια μετά). Υπάρχαν αναφορές για τα μπουλόνια της κρεμαγιέρας απο το 2016 αλλά η Tesla θυμήθηκε να κάνει ανάκληση το 2018. Στο ενδιάμεσο αυτό που έκαναν ήταν να κουκουλώνουν το πρόβλημα, ψεκάζοντας στεγανωτικό, πράγμα που δείχνει οτι γνώριζαν πολύ καλά. Ταυτόχρονα, υπάρχουν εκατοντάδες αναφορές για σπασμένες αναρτήσεις, τις οποίες η Tesla προσπαθεί να φιμώσει με NDA, καθώς και αναφορές για Sudden Unintended Acceleration. Δέν έχει κάνει τίποτα για τα παραπάνω μέχρι τώρα. Στην καλύτερη περίπτωση, η Tesla είναι μία απο τα ίδια όπως και οι υπόλοιπες εταιρίες.
Fubar.gr Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2018 Δημοσιεύτηκε η προκαταρτική αναφορά της NTSB σχετικά με το δυστύχημα. https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/HWY18FH011-preliminary.pdf Τα βασικά συμπεράσματα: • The Autopilot system was engaged on four separate occasions during the 32-minute trip, including a continuous operation for the last 18 minutes 55 seconds prior to the crash. • During the 18-minute 55-second segment, the vehicle provided two visual alerts and one auditory alert for the driver to place his hands on the steering wheel. These alerts were made more than 15 minutes prior to the crash. • During the 60 seconds prior to the crash, the driver’s hands were detected on the steering wheel on three separate occasions, for a total of 34 seconds; for the last 6 seconds prior to the crash, the vehicle did not detect the driver’s hands on the steering wheel. • At 8 seconds prior to the crash, the Tesla was following a lead vehicle and was traveling about 65 mph. • At 7 seconds prior to the crash, the Tesla began a left steering movement while following a lead vehicle. • At 4 seconds prior to the crash, the Tesla was no longer following a lead vehicle. • At 3 seconds prior to the crash and up to the time of impact with the crash attenuator, the Tesla’s speed increased from 62 to 70.8 mph, with no precrash braking or evasive steering movement detected. Η Τεσλα στη δήλωση της είχε πεί το εξής: The driver had received several visual and one audible hands-on warning earlier in the drive and the driver’s hands were not detected on the wheel for six seconds prior to the collision. Το παραπάνω είναι αρκετά ασαφές και αφήνει να εννοηθεί οτι ο οδηγός αγνόησε κάποια ειδοποίηση. Όμως απο την αναφορά της NTSB προκύπτει οτι τα "several visual alerts" ήταν μόλις δύο, ενώ οι ειδοποιήσεις προέκυψαν πρίν το τελευταίο 15λεπτο μέχρι το ατύχημα. 7 δευτερόλεπτα πρίν τη σύγκρουση το Tesla ξεκίνησε να στρίβει προς τα αριστερά, οπότε και μπήκε στο "gore area", τη διαγραμμισμένη περιοχή που οδηγεί κατευθείαν στο διαχωριστικό. Υπάρχουν δεκάδες βίντεο που δείχνουν το Autopilot να μπερδεύεται σε παρόμοια σημεία και να σημαδευει το διαχωριστικο. Δύο άλλα σημεία που θέλουν προσοχή είναι το πόσο unobstructed view είχε τελικά ο οδηγός, καθώς και το τί σημαίνει το hands not detected on the steering wheel. Και τα δύο αυτά αναλύονται στο παρακάτω άρθρο: Tesla Autopilot Does Not Belong On The Road
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα