Que sera sera Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 η διαφορα είναι ότι το συστημα της BMW στα 10 δευτερόλεπτα βγαζει ειδοποιηση και στα αλλα 10 διακοπτει το συστημα. Δεν μπορεις να πας στο διπλα καθισμα και να αραξεις. Αντε κανα καφε να πιεις, να ανοίξεις το πορτοφολι να ψαξεις κερματα για τα διοδια ή να τεντωθείς λιγο. εχει μεγαλη διαφορα
leo066 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 6 λεπτά πριν, Que sera sera είπε η διαφορα είναι ότι το συστημα της BMW στα 10 δευτερόλεπτα βγαζει ειδοποιηση και στα αλλα 10 διακοπτει το συστημα. Δεν μπορεις να πας στο διπλα καθισμα και να αραξεις. Αντε κανα καφε να πιεις, να ανοίξεις το πορτοφολι να ψαξεις κερματα για τα διοδια ή να τεντωθείς λιγο. εχει μεγαλη διαφορα Και της Tesla σταματάει εντελώς το αυτοκίνητο και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το autopilot για το υπόλοιπο ταξίδι
Que sera sera Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 1 λεπτό πριν, leo066 είπε Και της Tesla σταματάει εντελώς το αυτοκίνητο και δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις το autopilot για το υπόλοιπο ταξίδι νομιζω αυτό είναι κατι που αλλαξε τωρα, μετα την αρνητικη δημοσιοτητα με τα τρακαρίσματα κλπ
leo066 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 14 λεπτά πριν, Que sera sera είπε νομιζω αυτό είναι κατι που αλλαξε τωρα, μετα την αρνητικη δημοσιοτητα με τα τρακαρίσματα κλπ Λέγοντας τώρα, ποτέ εννοείς? Το βίντεο που ανέβασα στην προηγούμενη σελίδα είναι από τον Ιανουάριο
Omnigeek Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Que sera sera είπε νομιζω αυτό είναι κατι που αλλαξε τωρα, μετα την αρνητικη δημοσιοτητα με τα τρακαρίσματα κλπ Το safety shutdown του συστήματος όταν ο οδηγός αγνοεί τις προειδοποιήσεις υπάρχει από το '16. Από την πρώτη έκδοση inhouse tesla autopilot μετά την mobiley. Επεξ/σία 16 Μαΐου 2018 από Omnigeek
Whargoul Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 25 λεπτά πριν, Omnigeek είπε Το safety shutdown του συστήματος όταν ο οδηγός αγνοεί τις προειδοποιήσεις υπάρχει από το '16. Από την πρώτη έκδοση inhouse tesla autopilot μετά την mobiley. Τότε πως εξηγείς αυτό που καταγράφηκε τέλος Μαΐου 2017 σε αυτοκινητόδρομο, και ο οδηγός έχασε την άδεια του δικαστικός πριν μερικές μέρες? ( Τip είναι αγγλικό αυτοκίνητο και ο οδηγός κάθεται στα δεξιά)
leo066 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 Δημοσ. 16 Μαΐου 2018 5 λεπτά πριν, Whargoul είπε Τότε πως εξηγείς αυτό που καταγράφηκε τέλος Μαΐου 2017 σε αυτοκινητόδρομο, και ο οδηγός έχασε την άδεια του δικαστικός πριν μερικές μέρες? ( Τip είναι αγγλικό αυτοκίνητο και ο οδηγός κάθεται στα δεξιά) Δεν είναι προφανές? Οπότε έβγαζε προειδοποίηση ακουμπούσε το τιμόνι, πάντως μπορούσε να βρει άλλους τρόπους να αυτοκτονήσει
Whargoul Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 Δημοσ. 17 Μαΐου 2018 23 λεπτά πριν, leo066 είπε Δεν είναι προφανές? Οπότε έβγαζε προειδοποίηση ακουμπούσε το τιμόνι, πάντως μπορούσε να βρει άλλους τρόπους να αυτοκτονήσει Οπότε πλήρως ανούσιο το συγκεκριμένο σύστημα ασφαλείας όταν μπορείς να το παρακάμπτεις χωρίς να είσαι καν στην θέση του οδηγού. Έιτε εξαρχής δεν έγινε οπουδήποτε προσπάθεια εισαγωγής τέτοιων συστημάτων ασφαλείας γιατί μάλλον κρίθηκε ότι δεν χρειάζεται και απλά μετά βρήκαν την "λυση" με το τιμόνι για να καλυφθούν νομικά ότι σε ειδοποιόυν και καλά, είτε απλά δεν τους ένοιαζε. Για τις ζώνες υπάρχει αισθητήρας σε όλα τα αμάξια και σε ενοχλεί μέχρι αυτοκτονίας εάν δεν βάλεις την ζώνη σου ανιχνεύοντας οδηγό, συνοδηγό και όλους τους επιβάτες. Εδώ ήταν τόσο δύσκολο να τον συνδέσουν με το Autopilot? Εάν δεν υπάρχει οδηγός, δεν μπαίνει. Απλό. Εκτός εάν δεν ασχολήθηκε κανένας με το συγκεκριμένο θέμα για να βρεί τις καλύτερες δυνατές λύσεις για αρκετά σενάρια.
Fubar.gr Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Είδα σε βίντεο πως λειτουργεί το Intelligent Drive της BMW και είναι ηλιθιο, καθώς επιτρέπει για μεγάλα χρονικά διαστήματα στον οδηγό να αφήσει τα χέρια του απο το τιμόνι και να χαζέψει. Υπόψιν, σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, μεγάλο χρονικό διάστημα είναι και τα 3 δευτερόλεπτα. Το σύστημα της Tesla είναι 10 φορές πιό ηλίθιο, καθώς επιτρέπει να οδηγείς χωρίς χέρια για ακόμα μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα. Και σαν να μη φτάνει αυτό, ο μόνος τρόπος που έχει να επιτηρεί τον οδηγό είναι μέσω του torque sensor του τιμονιού. Δηλαδή δέν αρκεί να έχει τα χέρια του στο τιμόνι, αλλά πρέπει κατα διαστήματα να το στρίβει με σχετική δύναμη ωστε να σβήσει την ειδοποίηση: Και αυτά περι κόστους για το φίλο @Omnigeek Elon Musk Reportedly Rejected Driver-Monitoring for Tesla Autopilot—But Why? How to keep people's hands on the steering wheel? Two cheap systems exist right now: 1) a torque sensor that measures steering input; and 2) a capacitive sensor on the wheel itself. A torque sensor is basically free to automakers, because it's built into any power steering system. It's easily fooled by fruits, vegetables, and water bottles jerry-rigged to the wheel, which means it's not a true DMS but a way to notify the system of your continued existence. Επίσης: Tesla has attempted to mitigate the absence of a DMS in two ways: 1) shortening the hands-off intervals; and 2) increasing the volume and visibility of hands-off warnings. Neither of these force a driver's eyes back to the road, an directive without which there is no possibility of a driver taking safe control when Autopilot disengages. Και άλλο ένα εδώ σχετικά με το κόστος: https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/2740256/ Και αυτό γιατι η Tesla είναι η μόνη εταιρία που για μείωση κόστους χρησιμοποιεί σε δομικά στοιχεία της αναρτησης extruded και cast aluminum αντί για forged όπως χρησιμοποιούν όλοι οι άλλοι. http://www.aec.org/?page=lib_dec2012_tesla Aluminum – and aluminum extrusions – play a significant role in Tesla’s automotive accomplishments. From the all-aluminum body to more than 25 extruded components, aluminum helps reduce weight and improve performance. Among the extrusion applications: chassis elements, battery box components and extruded rear suspension links that provide the strength of forgings at reduced cost. Κρίνοντας απο το αποτέλεσμα, έχουν μόνο το μειωμένο κόστος χωρίς την αντοχή. Υπάρχουν εκατοντάδες αναφορές σπασμένων αναρτήσεων αλλά όλοι αυτοί είναι μπαρμπάδες απο φόρουμ σύμφωνα με τον omnigeek.
Que sera sera Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Επειδή το σύστημα της BMW το χρησιμοποιώ καθημερινά και σε μεγάλα ταξίδια, όντως σου επιτρέπει 10 δευτερόλεπτα χωρίς χέρια. Νομίζω είναι ΟΚ, βοηθάει να πιάσεις ένα ποτήρι να πιεις καφέ ή να ψάξεις για κέρματα αν πέσεις καμία φορά σε διόδια. Επίσης σχεδόν ξεχνάς το γκάζι φρένο. Μεγάλη διαφορά σε άνεση ταξιδιού με σύστημα που δεν το έχει
Whargoul Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Μα το θέμα δεν είναι αν έχεις τα χέρια στο τιμόνι ή όχι. Μπορώ να κρατώ το τιμόνι με τα γόνατα μου, και να παίζω στο κινητό. Χαμπάρι δεν θα πάρει το αυτοκίνητο. Αυτό με το τιμόνι είναι μια ηλιθιότητα που χρησιμοποιείται γιατί ήδη υπάρχει ο αισθητήρας, δεν κοστίζει τίποτα περισσότερο και απλά δίνει την δυνατότητα στις εταιρείες να αποποιηθούν τις ευθύνες. Το θέμα είναι να προσέχεις μπροστά και να έχεις επίγνωση του περιβάλλοντος. Οτιδήποτε δεν κάνει tracking το κεφάλι και τα μάτια, είναι απλά κοροϊδία στο θέμα αυτό. 1
Omnigeek Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Δημοσ. 18 Μαΐου 2018 Το ίδιο άρθρο λέει ότι ο αισθητήρας κοστίζει 10 δολλάρια (λιανική; LOL) A capacitive sensor is basically free, if you've got a heated steering wheel. If not, the necessary coil is under ten bucks. Και η κάμερα που παρακολουθεί τα μάτια 260 λιανική. Όντως το κόστος θα ήταν. LOL Σχεδόν όλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν torque sensors, και αυτές για να γλιτώσουν το 10αρικο μάλλον τ υπόλοιπα που ισχυρίζεσαι συνέχεια για εκπτώσεις στην ασφάλεια κτλ τα έχουμε ξαναπεί. Τα Tesla αξιολογούνται συνεχώς ως τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα στην Αμερική. Δεν έχω κάτι άλλο να πω.
Fubar.gr Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 5 ώρες πριν, Omnigeek είπε Το ίδιο άρθρο λέει ότι ο αισθητήρας κοστίζει 10 δολλάρια (λιανική; LOL) A capacitive sensor is basically free, if you've got a heated steering wheel. If not, the necessary coil is under ten bucks. Και η κάμερα που παρακολουθεί τα μάτια 260 λιανική. Όντως το κόστος θα ήταν. LOL Το κόστος είναι ένας παράγοντας. Το άλλο είναι όπως έγραψα στην προηγούμενη σελίδα το εξής: Αναφορά σε κείμενο Ο βασικός λόγος που δέν ήθελε ο Musk το eye tracking δέν είναι το κόστος αλλά γιατι θα χάλαγε το παραμύθι περι neural net με αυτοκίνητα που μαθαίνουν μόνα τους και το Full Self Driving που υποτίθεται απείχε λιγότερο απο ένα χρόνο. 5 ώρες πριν, Omnigeek είπε Σχεδόν όλες οι εταιρίες χρησιμοποιούν torque sensors, και αυτές για να γλιτώσουν το 10αρικο μάλλον Επειδή κάνουν και άλλες εταιρίες αυτή την ηλιθιότητα δέν είναι κάποιου είδους δικαιολογία για την Tesla. 5 ώρες πριν, Omnigeek είπε τ υπόλοιπα που ισχυρίζεσαι συνέχεια για εκπτώσεις στην ασφάλεια κτλ τα έχουμε ξαναπεί. Τα Tesla αξιολογούνται συνεχώς ως τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα στην Αμερική. Δεν έχω κάτι άλλο να πω. Μία λίστα με όσα δημοσιευμένα ατυχήματα μέχρι σήμερα: Σε τουλάχιστον 3 απο τα παραπάνω, οι επιβάτες φαίνεται οτι παγιδεύτηκαν και κάηκαν ζωντανοί μέσα στο αυτοκίνητο Για σύγκριση, τα παρακάτω 11 αυτοκίνητα είχαν ΜΗΔΕΝ θανάτους για την τετραετία 2012-2015. http://money.cnn.com/2017/05/25/autos/safest-and-deadliest-cars-on-the-road/index.html Σταματήστε το παραμύθι περι ασφαλέστερου αυτοκινήτου, είναι παγίδα θανάτου και διαδίδοντας αυτό το ψέμα παίρνετε κι αλλους ανθρώπους στο λαιμό σας.
Omnigeek Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 Δημοσ. 19 Μαΐου 2018 18 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το κόστος είναι ένας παράγοντας. Το άλλο είναι όπως έγραψα στην προηγούμενη σελίδα το εξής: Μια είναι το κόστος (το 10άρικο τελικά), άλλη είναι συνωμοτικά σενάρια που φαντάζεσαι. Πίστευε ότι θέλεις. 18 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Επειδή κάνουν και άλλες εταιρίες αυτή την ηλιθιότητα δέν είναι κάποιου είδους δικαιολογία για την Tesla. Όλοι είναι ηλίθιοι εκτός από εσένα. 18 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Μία λίστα με όσα δημοσιευμένα ατυχήματα μέχρι σήμερα: Σε τουλάχιστον 3 απο τα παραπάνω, οι επιβάτες φαίνεται οτι παγιδεύτηκαν και κάηκαν ζωντανοί μέσα στο αυτοκίνητο Για σύγκριση, τα παρακάτω 11 αυτοκίνητα είχαν ΜΗΔΕΝ θανάτους για την τετραετία 2012-2015. http://money.cnn.com/2017/05/25/autos/safest-and-deadliest-cars-on-the-road/index.html Σταματήστε το παραμύθι περι ασφαλέστερου αυτοκινήτου, είναι παγίδα θανάτου και διαδίδοντας αυτό το ψέμα παίρνετε κι αλλους ανθρώπους στο λαιμό σας. Τα ίδια και τα ίδια. Πίστευε ότι θέλεις άλλα άσε τις ψευτοστατιστικές "αναλύσεις" από τους πορωμένους haters. Tesla Model 3 earns ‘Superior’ front crash prevention rating by IIHS in safety test The Tesla Model 3 was granted a perfect score https://www.teslarati.com/tesla-model-3-superior-rating-iihs-front-crash-prevention/
Fubar.gr Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 Δημοσ. 20 Μαΐου 2018 4 ώρες πριν, Omnigeek είπε Μια είναι το κόστος (το 10άρικο τελικά), άλλη είναι συνωμοτικά σενάρια που φαντάζεσαι. Πίστευε ότι θέλεις. Αν θέλεις δώσε τη δική σου ερμηνεία? Αφού είναι τόσο φτηνό γιατί δέν το βάλανε? 4 ώρες πριν, Omnigeek είπε Όλοι είναι ηλίθιοι εκτός από εσένα. Δές τί λέει η NHTSA: Θα πρέπει δηλαδή να υπάρχει και επαρκής επιτήρηση του οδηγού, αλλά και προστασία απο προβλέψιμη κακή χρήση (πχ μπουκάλια στο τιμόνι) 4 ώρες πριν, Omnigeek είπε Τα ίδια και τα ίδια. Πίστευε ότι θέλεις άλλα άσε τις ψευτοστατιστικές "αναλύσεις" από τους πορωμένους haters. Δεν εχει να κάνει με το τι πιστεύω εγώ. Αυτά είναι τα δημοσιευμένα ατυχήματα. Όταν βγούν τα επίσημα νούμερα απο την IIHS και NHTSA, δεν υπάρχει περίπτωση τα νούμερα να βελτιωθούν, ίσα ίσα το πιό πιθανό είναι οτι θα χειροτερέψουν κι άλλο τα ποσοστά, γιατι δέν δημοσιεύονται όλα τα δυστυχήματα στα ΜΜΕ. 4 ώρες πριν, Omnigeek είπε Tesla Model 3 earns ‘Superior’ front crash prevention rating by IIHS in safety test The Tesla Model 3 was granted a perfect score https://www.teslarati.com/tesla-model-3-superior-rating-iihs-front-crash-prevention/ Δέν είναι κάτι μοναδικό αυτό, κι αλλα αυτοκίνητα έχουν βγάλει full score στο front crash prevention του IIHS. Το τεστ του EuroNCAP είναι πιό αυστηρό και ελέγχει επιπλέον και φρενάρισμα για πεζούς. Η Tesla δέν έχει δώσει άλλο αυτοκίνητο πέρα απο το Model S του 2014. Το τέστ του IIHS γίνεται σε χαμηλές ταχύτητες. Εδω ένα Model 3 έπεσε με 60 μίλια σε σταματημένο αυτοκίνητο και το σύστημα δέν λειτούργησε, όπως και με τα άλλα δυο Model S που έπεσαν με μεγάλη ταχύτητα στα πυροσβεστικά Driver, Passenger Unharmed In Brutal Tesla Model 3 Crash
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα