Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

2 teens dead after Tesla crashes into wall in Fort Lauderdale

Στο βίντεο λέει ένας περαστικός:  They were still moving but we couldn't get them out, the fire was too intense

Ο οδηγός πρέπει να σκοτώθηκε ακαριαία απο την πρόσκρουση αλλά υπήρχαν δύο άτομα στο πίσω κάθισμα που όπως όλα δείχνουν παγιδεύτηκαν και κάηκάν ζωντανοί.

Στο Model S, τα χερούλια των πίσω πορτών είναι "ηλεκτρονικά" και σε περίπτωση που χαθει η παροχή 12V απο την μπαταρία μολύβδου τότε δέν λειτουργούν. Υπάρχει κρυμμένος μηχανικός διακόπτης για αυτές τις περιπτώσεις κάτω απο το κάθισμα, αλλά αν δεν το ξέρεις δέν υπάρχει περίπτωση να τον βρείς, πόσο μάλιστα μετά απο ένα τέτοιο ατύχημα.

Το βίντεο δείχνει τη θέση του διακόπτη:

 

Έχω την εντύπωση οτι στο Model 3 οι πίσω πόρτες έχουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ηλεκτρονικό διακόπτη, χωρις μηχανικο για περίπτωση ανάγκης.

 

Όντως, το Model 3 δέν έχει μηχανικό διακόπτη για τις πίσω πόρτες: https://forums.tesla.com/forum/forums/model-3-rear-door-exit

Took my wife who liked the car very much except, we were greatly disappointed after finding out that a rear door exit is only possible as long as there is power. It is hard to believe that Tesla would skimp on something as vital as a way to escape after an accident. Imagine sitting in the back next to your baby in their car seat and it happens, you must quickly exit, do you do as they suggest climb out through the trunk after finding the release, break the side glass with the tire iron you always have with you, then, what about your baby, even worse what if you were hit in the back blocking any possible exit that way?.

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μετά το δυστύχημα του παραπάνω πόστ, το οποίο πλέον ερευνά η NTSB και NHTSA, είχαμε άλλο ένα περιστατικό οπου ένα Tesla με το Autopilot ενεργοποιημένο έπεσε αφρενάριστο στο πίσω μέρος πυροσβεστικού, ευτυχώς μόνο με τραυματισμό της οδηγού.

A Tesla Model S slammed into the back of a fire department truck stopped at a red light in Utah, injuring the driver

 

Αλλά το χειρότερο ήταν το σημερινό στην Ελβετία, οπου ο οδηγός παγιδεύτηκε στο φλεγόμενο Tesla.

Tesla Bursts Into Flames After "Violent Crash" In Switzerland, Killing Driver Trapped Inside

Φαίνεται οτι οι πόρτες δέν ανοίγουν σε περίπτωση που κοπεί η παροχή ρεύματος μετά απο ατύχημα.

Εδώ ήταν ένα ατύχημα με Model X στην Κίνα οπου οι δύο επιβάτες στα πίσω καθίσματα κατάφεραν την τελευταία στιγμή να βγούν απο τις μπροστινές πόρτες πρίν πάρει φωτιά:

Tesla Model X Owner Pulled From Car After Falcon Doors Don’t Open In Fire

Για να ανοίξουν οι πίσω πόρτες χειροκίνητα στο Model X πρέπει να βγάλεις το κάλυμα των ηχείων και να τραβήξεις το κορδόνι που είναι κρυμμένο εκεί. Στη συνέχεια, πρεπει να σπρώξεις την πόρτα χειροκίνητα, η οποία είναι θεόβαρη. Δέν υπάρχει περίπτωση να καταφέρει να την ανοίξει κάποιος ηλικιωμένος ή ένα παιδί:

 

Το άλλο πρόβλημα είναι οτι αν ξεκινήσει η φωτιά στην μπαταρία, τότε εξαπλώνεται σε ελάχιστο χρόνο και δέν σβήνει με τίποτα. Το χειρότερο μάλιστα είναι οτι και το ψυκτικό υγρό που χρησιμοποιούν για την μπαταρία, περίπου 30 λίτρα G48, είναι ΕΥΦΛΕΚΤΟ!

 

Με εύφλεκτες μπαταρίες και εύφλεκτο ψυκτικό, δέν είναι περίεργο το γιατί καίγονται ολοσχερώς σε ελάχιστο χρόνο και η φωτιά δεν σβήνει με τίποτα.

Επίσης αναφέρθηκε οτι το Model X που αναφέρεται στο πρώτο πόστ αυτού του thread ξαναπήρε φωτιά απο μόνο του, μέρες μετά το ατύχημα:

Tesla battery reignited days after catching on fire in crash as NTSB investigate fire response to another Tesla crash

Και το γνωστό πρόβλημα με τις αναρτήσεις:

 

 

Και τέλος αυτό: Tesla Considered Adding Eye Tracking and Steering-Wheel Sensors to Autopilot System

Το άρθρο λέει οτι οι μηχανικοί του Autopilot ζητούσαν να μπούν επιπλέον αισθητήρες επιτήρησης του οδηγού, όμως ο Musk το απέρριψε για λόγους κόστους, καθώς έπρεπε το κάθε αυτοκίνητο να παράγει συγκεκριμένο ποσοστό κέρδους.

 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

Συγγνώμη,  Δεν  έχει steering wheel  censors  το Tesla  να βλέπει αν ο οδηγός αγγίζει το τιμόνι;;

Δέν αρκεί. Μπορεί ο οδηγός να κρατά το τιμόνι και ταυτόχρονα να είναι zoned-out.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Δέν αρκεί. Μπορεί ο οδηγός να κρατά το τιμόνι και ταυτόχρονα να είναι zoned-out.

 ε αυτο γινεται και χωρις auto pilot

το ζητημα ειναι να σιγουρευτεις οτι ο οδηγος δεν τα εχει γραψει στο κοκορα και γραφει στο insomnia κανα 10λεπτο ενω το αυτοκινητο παει μονο του.

Στην BMW π.χ μετα 10 δευτερα σου βγαζει ενα σημα με κατι χερακια να σε προτρεπουν να πιασεις το τιμονι και σε αλλα 10 δευτερα σου κανει ενα δυνατο ηχο, σου βγαζει ενα κοκκινο τιμονι και διακοπτει το autopilot. Αν αγγιξεις το τιμονι εστω και στιγμιαια, ξαναρχιζει ο χρονος

 

Δεν εχει κατι τετοιο το Tesla;

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

ε αυτο γινεται και χωρις auto pilot

Είναι πολύ πιό απίθανο να χαζέψεις ενώ οδηγείς ενα τυπικό αυτοκίνητο, γιατι πρέπει συνεχώς να προσέχεις στο δρόμο και να κάνεις μικροδιορθώσεις στο τιμόνι.

Αντίθετα με το Autopilot είναι πολύ ευκολο να αποσπαστεί η προσοχή σου, γιατι (θεωρητικά τουλάχιστον) οδηγεί αυτό για σένα.

Επίσης σχετικά με το πόσο αποτελεσματικό μπορεί να είναι το eye tracking:

 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι, για αυτο μιλαω για wheel sensors που ειναι αποτελεσματικοι. 

Το χρησιμο λινκ που εβαλες λιγο πιο πανω, μιλαει και για wheel sensors. Αν δεν εχουν ουτε αυτο, τοτε ειναι εγκληματιες

μαλιστα , λογικα, δεν εχει wheel sensors ωστε να σου δινει την εντυπωση οτι παει μονο του το αμαξι για αρκετη ωρα, και μην χανεται η αισθηση του auto pilot ως διακριτου πλεονεκτηματος.

Επεξ/σία από Que sera sera
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Que sera sera είπε

ναι, για αυτο μιλαω για wheel sensors που ειναι αποτελεσματικοι. 

Το χρησιμο λινκ που εβαλες λιγο πιο πανω, μιλαει και για wheel sensors. Αν δεν εχουν ουτε αυτο, τοτε ειναι εγκληματιες

μαλιστα , λογικα, δεν εχει wheel sensors ωστε να σου δινει την εντυπωση οτι παει μονο του το αμαξι για αρκετη ωρα, και μην χανεται η αισθηση του auto pilot ως διακριτου πλεονεκτηματος.

 

Πώς εξελίχθηκε το Autopilot, όσον αφορά την ανάγκη για τα χέρια πάνω στο τιμόνι: https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/2689045/

The initial release of AP (7.0) effectively had no nags. You could easily go 30 minutes without any messages at all.

7.0 also had a habit of failing catastrophically and then flashing "take over immediately" whilst trying to kill you. Whilst labelled as "BETA" there was a strong implication of "go for it" rather than "hands on wheel" at the time. All the Tesla demos were prolonged hands-off at the time.

7.1 introduced the nags at 5 minute intervals in response to the various You-tube videos of people sitting in the passenger seat or back seat on public roads with AP activated.

8.0 brought in 1 minutely nags. Reading slightly between the lines, these were probably forced "voluntarily" on Tesla during the Florida crash investigation where it was noted that torque monitoring was inadequate.

 

Η οδηγός παραδέχτηκε οτι την ώρα του ατυχήματος κοιτούσε την οθόνη του κινητού της. Προφανώς ο torque sensor στο τιμόνι δέν αρκεί. Δέν είμαι σίγουρος οτι και το eye tracking μπορεί να αποτρέψει όλα τα σενάρια.

Ο βασικός λόγος που δέν ήθελε ο Musk το eye tracking δέν είναι το κόστος αλλά γιατι θα χάλαγε το παραμύθι περι neural net με αυτοκίνητα που μαθαίνουν μόνα τους και το Full Self Driving που υποτίθεται απείχε λιγότερο απο ένα χρόνο.

Η λέξη εγκληματίας είναι πολύ λίγη για να περιγράψει τον Musk.

 

Δημοσ.

Εκτός από το nugging και τα λαμπάκια τίποτα το ουσιαστικό κάνει ή είναι μόνο διακοσμητικά στυλ σου υπενθυμίζουμε ότι θα έπρεπε προσέχεις το δρόμο αλλά δεν θα σε υποχρεώσουμε κιόλας? 

Επειδή πριν λίγες βδομάδες πήραν την άδεια από έναν στο ΗΒ που δεν καθόταν καν στη θέση του οδηγού (το συμβάν έγινε Μάιο 2017), οπότε ότι sensor και να έχει η συνολική υλοποίηση είναι απλά άχρηστη  για το συγκεκριμένο θέμα

Δημοσ.
20 ώρες πριν, Que sera sera είπε

 ε αυτο γινεται και χωρις auto pilot

το ζητημα ειναι να σιγουρευτεις οτι ο οδηγος δεν τα εχει γραψει στο κοκορα και γραφει στο insomnia κανα 10λεπτο ενω το αυτοκινητο παει μονο του.

Στην BMW π.χ μετα 10 δευτερα σου βγαζει ενα σημα με κατι χερακια να σε προτρεπουν να πιασεις το τιμονι και σε αλλα 10 δευτερα σου κανει ενα δυνατο ηχο, σου βγαζει ενα κοκκινο τιμονι και διακοπτει το autopilot. Αν αγγιξεις το τιμονι εστω και στιγμιαια, ξαναρχιζει ο χρονος

Δεν εχει κατι τετοιο το Tesla;

Οι άλλες μάρκες που κάνουν τα ίδια με τα συστήματα autosteering είναι διαφορετικές γιατί δεν ανήκουν στον Musk ούτε κάνουν disrupt την αγορά.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Η απλά είναι διαφορετικές γιατί δεν το ονoμάζουν Enhanced Autopilot, Autosteer ( που ο μέσος άνθρωπος ερμηνεύει σαν κάτι που πάει μόνο του), και δεν το προωθούν εδώ και χρόνια με συνεχόμενα tweets, videakia, ανακοινώσεις και blogs, σαν κάτι που μπορεί να σε πάρει μόνο του με απίστευτη ασφάλεια anytime - everywhere.

  • Like 1
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Whargoul είπε

Η απλά είναι διαφορετικές γιατί δεν το ονoμάζουν Enhanced Autopilot, Autosteer ( που ο μέσος άνθρωπος ερμηνεύει σαν κάτι που πάει μόνο του), και δεν το προωθούν εδώ και χρόνια με συνεχόμενα tweets, videakia, ανακοινώσεις και blogs, σαν κάτι που μπορεί να σε πάρει μόνο του με απίστευτη ασφάλεια anytime - everywhere.

σωστο και αυτο. η BMW εχει με μεγαλα γραμματα στο manual προειδοποιηση οτι ΔΕΝ ειναι autopilot απλως βοηθαει τον οδηγο να ειναι πιο ξεκουραστος στο τελος της διαδρομης

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Omnigeek είπε

Οι άλλες μάρκες που κάνουν τα ίδια με τα συστήματα autosteering είναι διαφορετικές γιατί δεν ανήκουν στον Musk ούτε κάνουν disrupt την αγορά.

Δέν ξέρω σε ποιό BMW αναφέρεται ο @Que sera sera

Το μόνο σύστημα που απ όσο γνωρίζω έχει παρόμοιες δυνατότητες autosteer με το Autopilot της Tesla είναι το Supercruise της Cadillac.

Οι σημαντικές διαφορές με το Autopilot είναι οτι μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο στους αυτοκινητόδρομους που έχουν χαρτογραφηθεί εκ των προτέρων με High resolution lidar και παράλληλα επιτηρεί τα μάτια του οδηγού σχετικά με το αν κοιτάζει το δρόμο.

Αν τα Tesla είχαν eye tracking, τότε το ατύχημα που έγινε πρίν λίγες μέρες θα είχε κατα πάσα πιθανότητα αποφευχθεί, γιατι η οδηγός κατα δήλωσή της κοιτούσε εκείνη την ώρα το κινητό της.

Όμως ο Musk αποφάσισε λόγο κόστους να μήν ενσωματώσει eye tracking.

Δέν θεωρώ ούτε το Supercruise απαραίτητα ασφαλές, αυτό θα κριθεί στην πράξη. Όμως σίγουρα η Cadillac έχει πάρει επιπλέον μέτρα για την ασφάλεια, σε αντίθεση με την Tesla.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Que sera sera είπε

σωστο και αυτο. η BMW εχει με μεγαλα γραμματα στο manual προειδοποιηση οτι ΔΕΝ ειναι autopilot απλως βοηθαει τον οδηγο να ειναι πιο ξεκουραστος στο τελος της διαδρομης

Το ίδιο ακριβώς κάνει και η Tesla με πολλαπλές προειδοποιήσεις, όπως αυτή π.χ. που εμφανίζεται συχνά στην κεντρική οθόνη του συστήματος (αντί για ένα manual παραπεταμένο κάπου)

image.png.accd1614a9e029f883016e10c6ea479f.png

Autosteer που σου επιτρέπει να απομακρύνεις τα χέρια σου από το τιμόνι (αυτό που τρομοκρατεί τόσο πολύ μερικούς εδώ) + adaptive cruise control (που ελέγχει γκάζι φρένο) έχουν πολλές premium μάρκες αυτοκινήτων στα κορυφαία μοντέλα τους. Συμφωνώ με τον Fubar.gr ότι δεν πλησιάζουν (ακόμα) σε δυνατότητες το σύστημα της Tesla, αλλά ημιαυτόνομη οδήγηση προσφέρουν με τα χέρια και τα πόδια μακριά από τα χειριστήρια και αυτές.

Η BMW π.χ. έχει το INTELLIGENT DRIVING που:

Although the system is capable of driving the vehicle independently, the driver is legally required to continue driving with both hands on the wheel. If the driver does not comply with this requirement, the system sensors in the steering wheel rim will recognise this fact and warn the driver acoustically after a certain period of time. Then it will enter stand-by mode.

Δηλαδή η BMW λέει το σύστημά της μπορεί να οδηγήσει μόνο του ουσιαστικά, χωρίς να ορίζει περιορισμούς στο που όπως η προειδοποίηση της Tesla παραπάνω, και παρακολουθεί τα χέρια του οδηγού και δίνει ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις όταν παραβιάζει τους κανόνες χρήσης. Ότι και η Tesla δηλαδή. Αλλά αυτή έχει την προπέλα μπροστά οπότε είναι στο απυρόβλητο.

 

8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το άκουσαν που το είπε ο μπατζανάκης του ξαδερφού του γείτονα του μήτσου που δούλευε ένα φεγγάρι στην tesla που λες, αλήθεια θα είναι. LOL

 

 

Επεξ/σία από Omnigeek

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...