Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φρέσκο κουλούρι:

 

Η δήλωση της Tesla λέει: ...Tesla withdrew from the party agreement with the NTSB... δείχνοντας πως έφυγε με τη δική της θέληση.

Είναι έτσι όμως? Πρίν μερικές μέρες: Tesla may have violated federal rules by releasing information about fatal California crash

In a blog post Friday, Tesla attributed the severity of the crash to a missing crash “attenuator,” a barrier meant to act as a sort of shock absorber during collisions. It also said the Tesla was operating in semiautonomous “Autopilot” mode, but that Huang had not followed guidelines intended to make sure drivers are fully attentive while the vehicle is in Autopilot.

Αυτό που έκανε η Tesla και εκνεύρισε την NTSB είναι οτι με τα blog post εδώ:

https://www.tesla.com/blog/what-we-know-about-last-weeks-accident

https://www.tesla.com/blog/update-last-week’s-accident

, πρακτικά έβγαλε και το δικό της πόρισμα για το τί έφταιξε για το ατύχημα (έφταιγε ο οδηγός και το χαλασμένο attenuator σύμφωνα με την Tesla). Αυτό όμως απαγορέυεται για όσο χρονικό διάστημα η έρευνα είναι ανοιχτή:

Before the NTSB’s adoption of the final report, only appropriate NTSB personnel are authorized to publicly disclose investigative findings, and, even then, the release shall be limited to verified factual information identified during the course of the investigation. In addition, party participants or their respective organizations must refrain from providing opinions or analysis of the accident outside of the participants in the investigation.

Με τη χθεσινή απάντηση προς τη χήρα του Huang, η Tesla έγραψε πάλι την NTSB στα παλιά της παπούτσια και ούτε λίγο ούτε πολύ, επανέλαβε το "πόρισμα" που είχε βγάλει αρχικά.

Σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο:

Failure to abide by these requirements may lead to removal of a party from the investigation.

Οπότε η NTSB μετά το τρίτο συνεχόμενο παράπτωμα και μετά απο μία προειδοποίηση πεταξε την Tesla εκτός, και τώρα η Tesla έχει το θράσος να δηλώνει οτι φύγανε οικειοθελώς.

Η εταιρία αυτή πρέπει να κλείσει άμεσα και ο Musk μαζί με όσους είναι συνυπεύθυνοι να μπούν φυλακή.

 

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Αν το Autosteer μειώνει τα ατυχήματα κατα 40%, επομένως στρίβει καλύτερα το τιμόνι απ ότι θα το έστριβε ένας άνθρωπος οδηγός, τότε καλό είναι να μήν το κρατάς καθόλου και να αφήνεις το αυτοκίνητο να οδηγεί μόνο του.

Αλλά η Tesla σου λέει και οτι πρέπει να κρατάς συνέχεια το τιμόνι και να προσέχεις στο δρόμο.

Τα δύο παραπάνω είναι mutually exclusive, δέν μπορούν να ισχύουν και τα δύο ταυτόχρονα.

Από την διδακτορική διατριβή του φίλου, θα σταθώ στο παραπάνω το οποίο είναι απολύτως σωστό!

Δηλαδή δεν μπορείς να ισχυρίζεσαι ότι κάτι είναι καλύτερο από τον άνθρωπο και την ίδια στιγμή να απαιτείς, την επιτήρηση ενός ανθρώπου.

 

ή είναι καλύτερο και κοιμήσου αν θέλεις.

ή δεν είναι καλύτερο, άρα πρέπει ουσιαστικά, να έχεις τον έλεγχο εσύ.

 

Η αντίφαση είναι σε αυτά που υποστηρίζει η ίδια η εταιρία:

All Tesla vehicles produced in our factory, including Model 3, have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver.

https://www.tesla.com/autopilot

 

Ισχυρισμός που είναι παραπλανητικός, διότι ούτε η ίδια η εταιρία τον πιστεύει.

Δημοσ.

@Fubar.gr

Δεν έχει νόημα να λέμε τα ίδια συνέχεια. Απλά αρνείσαι να εμφανίσεις οποιοδήποτε στοιχείο για τους αστήρικτους ισχυρισμούς σου και παίζεις ξανά και ξανά την ίδια κασέτα.

Ρωτάω πόσα θανατηφόρα έχουν δημοσιευτεί και πως συγκρίνονται στατιστικά με άλλα αυτοκίνητα; Μου γράφεις κάτι άσχετα για ασφαλιστικά claims και κάτι σκουριασμένα μπουλόνια.

Ρωτάω που ξέρεις ότι η Tesla και η NHTSA συνωμοτούν και λένε ψέμματα για την ασφάλεια του AP και ότι δεν έχει μειώσει τα ατυχήματα 40%, μου γράφεις κάτι άσχετα σενάρια συνωμοσίας για κάτι ελαστικά.

Δεν συνεχίζω να επιχειρηματολογώ άσκοπα ενάντια στις διαστρεβλώσεις και στον ιερό πόλεμο σου κατά της Tesla και του Musk. Aποχωρώ από την συζήτηση.

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 12/4/2018 στις 10:19 ΜΜ, Omnigeek είπε

Ρωτάω που ξέρεις ότι η Tesla και η NHTSA συνωμοτούν και λένε ψέμματα για την ασφάλεια του AP και ότι δεν έχει μειώσει τα ατυχήματα 40%, μου γράφεις κάτι άσχετα σενάρια συνωμοσίας για κάτι ελαστικά.

Δέν είπα οτι η NHTSA κρύβει κάτι ή συνωμοτεί, ούτε αμφισβητώ τα νούμερα (40% μείωση ατυχημάτων). Αυτό που λέω είναι οτι δέν κάνει νόημα οτι η μείωση των ατυχημάτων οφείλεται στο Autosteer.

Το autosteer προστέθηκε στο πακέτο του Autopilot λίγους μήνες μετα την προσθήκη του Automatic Emergency Braking (AEB). Για το AEB υπάρχουν στοιχεία της IIHS οτι μειώνουν τα rear end collisions κατα ~40%.

Ο λόγος που το AEB λειτουργεί είναι γιατι είναι πολύ δύσκολο ακόμα και για πολύ εμπειρους οδηγούς να υπολογίσουν την ταχύτητα του προπορευόμενου αυτοκινήτου. Αν για οποιοδήποτε λόγο ο μπροστινός φρενάρει απότομα, εγώ θα το καταλάβω με σχετικά μεγάλη καθυστέρηση και τότε πιθανόν θα είναι αργά, όσο δυνατά και να πατήσω τα φρένα. Όμως τα ραντάρ και οι κάμερες των οχημάτων με AEB δέν έχουν πρόβλημα να εντοπίσουν άμεσα το απότομο φρενάρισμα και να αντιδράσουν εγκαίρως.

Ένα παρόμοιο σύστημα που υπάρχει εδώ και χρόνια στα αυτοκίνητα είναι το Emergency Brake Assist. Έχει βρεθεί απο έρευνες οτι οι οδηγοί σε περιπτώσεις φρεναρίσματος πανικού, δέν πατάνε αρκετά δυνατά και γρήγορα το φρένο. Το EBA αν καταλάβει οτι ο οδηγός κάνει φρενάρισμα πανικού, ενισχύει αυτόματα την υποβοήθηση και έτσι το πετάλι του φρένου μαλακώνει και πατιέται πιό γρήγορα.

Οπότε το ερώτημα είναι με ποιό τρόπο βοηθά το Autosteer της Tesla? Το καινούριο Volvo XC60 του 2018 (δέν ξέρω αν ακόμα έχει βγεί στο εμπόριο) θα έχει σύστημα το οποίο με τιμονιές θα μπορεί να αποφεύγει εμπόδια

5

Volvo Cars’ new XC60 SUV will automatically steer you out of trouble

Το Tesla Autosteer δέν έχει αυτή τη δυνατότητα παρα μόνο σε πολύ περιορισμένο βαθμό. Όπως δείχνουν τα διάφορα βίντεο που έχουν ανεβάσει κάτοχοι Tesla, μόνο αν εντοπίσει αυτοκίνητο το οποίο είναι ακριβώς δίπλα να πλησιάζει στη λωρίδα θα κάνει τιμονιά αποφυγής. Στις άλλες περιπτώσεις, απλά θα φρενάρει παραμένοντας στη λωρίδα του, και αυτό όχι πάντα, όπως δείχνουν οι συγκρούσεις με τα φορτηγά.

Και εδώ είναι άλλο ένα θέμα. Όλοι οι άλλοι κατασκευαστές δημοσιεύουν βίντεο που δείχνουν συγκεκριμένα τις δυνατότητες και αδυναμίες των συστημάτων ασφαλείας τους. Η Tesla δέν το κάνει αυτό, παρα αφήνει τους κατόχους μόνους τους να ανακαλύψουν τις αδυναμίες του συστήματος, κάποιες φορές με τραγικά αποτελέσματα.

Αυτό που πιστεύω οτι έγινε στην περίπτωση της NHTSA είναι οτι τους έδωσε η Tesla κάποια έτοιμα δεδομένα και αυτοί απλά τα δημοσίευαν όπως ήταν χωρίς να τα ελέγξουν. Όχι απαραίτητα συνωμοσία, αλλά σίγουρα ανικανότητα απο μεριά της NHTSA.

Η Tesla στο προχθεσινό της παραλήρημα με την NTSB (θα γράψω πιό αναλυτικά για αυτό) επικαλέστηκε λόγους διαφάνειας σχετικά με την ασφάλεια του κοινού. Αν την ενδιαφέρει τόσο πολύ η διαφάνεια και η οδική ασφάλεια, τότε καλά θα κάνει να δώσει τα αναλυτικά δεδομένα στα οποία βασίζεται το claim για την 40% μείωση ατυχημάτων χάρη στο Autosteer.

Tesla challenged by CR advocacy group to release detailed Autopilot data

Δημοσ.

Προχθές η Tesla έδωσε ρεσιτάλ.

Η μέρα ξεκίνησε με ανακοίνωση της Tesla οτι αποχωρεί απο τη θέση της σαν party στην έρευνα της NTSB για το τελευταίο ατύχημα.

Στο πόστ μου εδώ https://www.insomnia.gr/forums/topic/673285-tesla-σε-λειτουργία-«αυτόματου-πιλότου»-το-όχημα-στη-φάση-του-δυστυχήματος/?page=8&tab=comments#comment-56404746

και βασιζόμενος στα σχετικά δημοσιεύματα της προηγούμενης εβδομάδας είχα την υποψία οτι η NTSB ήταν αυτή που έδιωξε την Tesla και όχι οτι η Tesla έφυγε απο μόνη της.

Τελικά η υποψία μου επιβεβαιώθηκε. Αργότερα μέσα στην ημέρα η NTSB έβγαλε επίσημη ανακοίνωση, αλλά και δημοσίευσε την επιστολή του διευθυντή της NTSB προς τον Musk οπου αναφέρεται οτι ο λόγος που τους πέταξαν απο την έρευνα είναι οτι ενώ ήδη είχαν προειδοποιηθεί να μήν κάνουν δηλώσεις σχετικά με το ατύχημα, αυτοί ξανα έκαναν δήλωση με την απάντηση προς τη χήρα του θανόντα στις 10/4/2018.

Στη συνέχεια η Tesla βγάζει άλλη μία ανακοίνωση-παραλλήρημα.

Όλο το χρονικό αναλυτικά με τις απαντήσεις και απο τα δύο μέρη είναι εδώ: https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-04-12/a-timeline-of-the-tesla-autopilot-crash-investigation

Κάποιος στο Twitter παρομοίασε τη συμπεριφορά της Tesla σαν να κάνεις κ@λοδάχτυλο στον αστυνομικό που μόλις σε σταμάτησε για τροχαία παράβαση.

Δέν έχει καμία λογική αυτό που έκανε, γιατι χειροτέρεψε την ήδη δύσκολη θέση της κατα τουλάχιστον 10 φορές. (υπάρχουν άλλες δύο ανοιχτές έρευνες της NTSB, μία της NHTSA, και υπάρχουν κυριολεκτικά εκατοντάδες μηνύσεις βάσει των lemon laws).

Μία υπόθεση είναι οτι ξέρουν ήδη με βεβαιότητα πως θα τους αναγκασουν για κάποια δραστική μετατροπή ή ανάκληση στο Autopilot, ενδεχομένως και ολοκληρωτική απενεργοποίηση του, οπότε στήσανε αυτό το σκηνικό για να λένε στη συνέχεια οτι υπάρχει σκευωρία εναντίον της Tesla.

Επίσης ενδιαφέρον έχει η ανακοίνωση της NTSB και πιό συγκεκριμένα αυτό:

We continue to encourage Tesla to take actions on the safety recommendations issued as a result of our investigation of the 2016 Williston, Florida, crash.

Δέν έχω τώρα χρόνο, θα το αναλύσω αργότερα αυτό. Πιστεύω όμως οτι μετά απο αυτά τα γεγονότα, το μέλλον του Autopilot και κατ επέκταση της ίδιας της Tesla θα είναι πολύ σύντομο.

 

 

Δημοσ.
Στις 14/4/2018 στις 3:13 ΜΜ, Fubar.gr είπε

Επίσης ενδιαφέρον έχει η ανακοίνωση της NTSB και πιό συγκεκριμένα αυτό:

We continue to encourage Tesla to take actions on the safety recommendations issued as a result of our investigation of the 2016 Williston, Florida, crash.

Το report σχετικά με το ατύχημα του 2016 είναι εδώ: https://www.ntsb.gov/investigations/AccidentReports/Reports/HAR1702.pdf

Τα safety recommendations, τα οποία προτείνει η NTSB είναι στη σελίδα 43:

1) Incorporate system safeguards that limit the use of automated vehicle control systems to those conditions for which they were designed. (H-17-41)

2) Develop applications to more effectively sense the driver’s level of engagement and alert the driver when engagement is lacking while automated vehicle control systems are in use. (H-17-42)

 

Σχετικά με το 1ο, στο manual των Tesla γράφει οτι μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους κλειστης κυκλοφορίας. Όχι σε δρόμους εντός πόλεων, περιοχές που γίνονται έργα και περιοχές με κίνηση πεζών και ποδηλατών.

autosteer.JPG.bfbac40374664e48ba105c37e879114a.JPG

Το Autosteer μπορεί να ενεργοποιηθεί οπουδήποτε, αρκεί η ταχύτητα του οχήματος να είναι πάνω απο 30 km/h και να υπάρχουν καθαρά σημάδια λωρίδων.

autosteer_2.JPG.81a4a3195d01f3bbabc8e44c31c152f3.JPG

Παρόλα αυτά  δέν υπάρχει τίποτα που να σε εμποδίσει να το ενεργοποιήσεις σε δρόμο εντός πόλης ή σε εργοτάξιο, μάλιστα υπάρχουν βίντεο που δείχνουν κατόχους να το κάνουν:

Watch Tesla Autopilot surprisingly handle a construction zone with the new update

 

Το δεύτερο σημείο της NTSB έχει να κάνει με την επιτήρηση του οδηγού όσον αφορά την απόσπαση προσοχής.

Ο μόνος μηχανισμός που έχει η Tesla για αυτό το σκοπό είναι μέσω του τιμονιού. Το μόνο που έκανε μετά το ατύχημα ήταν να κάνει πιό επίμονες τις ειδοποιήσεις όταν ο οδηγός δέν κραταει το τιμόνι, και να απενεργοποιεί το Autosteer, σταματώντας παράλληλα το αυτοκίνητο, αν συνεχίσει να το κάνει.

Ενδιαφέρον έχει η άποψη του ειδικού της NTSB στη σελίδα 45:

The system that monitors and responds to lack of driver engagement also reflects inadequate consideration of the human element. First, the mere fact that the driver touches and moves the steering wheel from time to time does not necessarily indicate that the driver is engaged in the driving task. Designing the system to stop the car in the travel lane after a certain number of warnings about nonresponsiveness, as some automakers are doing, is also very troubling because stopping in a travel lane on a high-speed road greatly increases the likelihood of serious collisions.

Στην πράξη δηλαδή η Tesla δέν έχει υλοποιήσει καμία απο τις προτάσεις της NTSB. Για σύγκριση, το Supercruise της GM μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο στους αυτοκινητόδρομους για τους οποίους υπάρχει χαρτογράφηση και επιπλέον το σύστημα επιτηρεί το driver engagement μέσω ειδικών καμερών που ελέγχουν το βλέμα του οδηγού.

Δημοσ.

Εταιρία που νοιάζεται για την ασφάλεια των εργαζομένων της: Tesla under-counted worker injuries to make its safety record appear better, report alleges

 

 

Εταιρία που νοιάζεται για την ασφάλεια των πελατών της: Tesla ships flawed parts from suppliers to a local machine shop for fixes, and they're piled up outside

 

Δημοσ.

Όπως είχα γράψει και παλιότερα, που είναι όλα τα δεδομένα που συλλέγει η Tesla απο τα αυτοκίνητα της και αναλύονται απο το Neural Network για τη βελτίωση του Autopilot?

Στην πρώτη δήλωση για το πρόσφατο ατύχημα η Tesla είπε οτι έχουν γίνει 85 χιλιάδες διαδρομές σε αυτό το σημείο του αυτοκινητόδρομου, απο τις οποίες 20 χιλιάδες είναι με το νέο Autopilot.

Γιατί το σύστημα δέν μαθαίνει?

Αυτό αρχίζουν να αναρωτιούνται και άλλοι: Fatal Tesla Crash Exposes Gap In Automaker's Use Of Car Data

Tesla fansite Electrek has gushed about how the company "opened the floodgates” for data collection to improve its self-driving system, highlighting a big increase in pulling in video images. And in its fourth-quarter results letter to shareholders, Tesla boasted that it had made “a step-change improvement in the collection and analysis of data” and machine-learning capabilities.

“Our neural net, which expands as our customer fleet grows, is able to collect and analyze more high-quality data than ever before, enabling us to roll out a series of new Autopilot features in 2018 and beyond,” the company said.

In its March 27 blog about the crash, Tesla said, “there are over 200 successful Autopilot trips per day on this exact stretch of road.” Yet that comment doesn’t specify how many of those trips are in the exact same lane Huang was using and how many times those who are had to take control of the wheel.

It’s possible that Tesla is close to making meaningful use of all the data it’s been harvesting. But like so many of the company’s claims, the distance between its lofty ambitions and reality remains extremely hard to gauge.

Δημοσ.

Πώς εξελίχθηκε το Autopilot, όσον αφορά την ανάγκη για τα χέρια πάνω στο τιμόνι: https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/2689045/

 

The initial release of AP (7.0) effectively had no nags. You could easily go 30 minutes without any messages at all.

7.0 also had a habit of failing catastrophically and then flashing "take over immediately" whilst trying to kill you. Whilst labelled as "BETA" there was a strong implication of "go for it" rather than "hands on wheel" at the time. All the Tesla demos were prolonged hands-off at the time.

7.1 introduced the nags at 5 minute intervals in response to the various You-tube videos of people sitting in the passenger seat or back seat on public roads with AP activated.

8.0 brought in 1 minutely nags. Reading slightly between the lines, these were probably forced "voluntarily" on Tesla during the Florida crash investigation where it was noted that torque monitoring was inadequate.

 

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Μία άποψη σχετικά με το ζήτημα της νομικής ευθύνης: https://cyberlaw.stanford.edu/blog/2018/04/teslas-fatal-crash

Εκτός από την τεχνική ανάλυση με τις συγκρούσεις, αερόσακους κλπ, το ζουμί όλου του άρθρου είναι εδώ:

Αναφορά σε κείμενο

In Tesla’s telling, the driver knew he should pay attention, he did not pay attention, and he died. End of story...    ...In the 1980 comedy Airplane!, a television commentator dismisses the passengers on a distressed airliner: “They bought their tickets. They knew what they were getting into. I say let ‘em crash.As a rule, it’s probably best not to evoke a character in a Leslie Nielsen movie.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Πάω στοίχημα οτι σε λίγο καιρό θα βγούν στην επιφάνεια μαρτυρίες και ντοκουμέντα απο insiders οτι είχαν ειδοποιήσει τον Musk πως το Autopilot είναι επικίνδυνο, αλλά παρόλα αυτά προχώρησε στην διάθεση του στο κοινό.

Είναι χαρακτηριστικό οτι φύγανε απο την εταιρία μέσα σε διάστημα μερικών μηνών τρία βασικά στελέχη ανάπτυξης του Autopilot.

https://electrek.co/2017/04/27/former-tesla-autopilot-program-manager-audi-autonomous-driving-division/

https://electrek.co/2017/03/31/tesla-vp-autopilot-vision-nvidia/

Ο δέ Chris Lattner, που θεωρούταν ως δυνατή "μεταγραφή" απο την Apple, έμεινε στην Tesla για λιγότερο απο 6 μήνες:

https://electrek.co/2017/06/20/tesla-autopilot-chris-lattner-software-vision/

Πρίν λίγο καιρό (πρίν το ατύχημα με το Model X, αλλά μετά το Model S που στούκαρε στο πυροσβεστικό) χαρακτήρισε το software "unfinished and buggy"

An Apple legend and ex-Tesla exec says he is 'sad how little progress' Autopilot has made

 

Αναφορά σε κείμενο

 

Lattner had a strained relationship with Elon Musk

After working for Apple for 11 years and drawing praise for developing Swift, the company's popular programming language, Lattner became Tesla's vice president of Autopilot software in January 2017. He spent almost six months in the position before leaving the company after having a reportedly strained relationship with CEO Elon Musk.

Lattner's departure was a mutual decision, Business Insider reported at the time. It made him the third Autopilot executive to leave Tesla in a period of seven months. Lattner was hired by Google in August 2017 to work on Google Brain, the company's major artificial intelligence project.

 

 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 4/10/2018 στις 10:18 ΜΜ, Omnigeek είπε

Όχι σύμφωνα με την επίσημη επιστημονική ανάλυση βάση δεδομένων που έκανε η NHTSA και διαπίστωσε ότι το βοηθητικό σύστημα ασφαλείας και περιορισμένης αυτονομίας (advanced cruise control με autobraking και autosteeting) level 2 της Tesla είναι επαρκώς διασφαλισμένο από την εταιρία και είναι ασφαλές εφόσον χρησιμοποιείται σωστά  και μάλιστα μειώνει το ποσοστά δυστυχημάτων κατά 40%

 

Αναφορά σε κείμενο

NHTSA looked at incidents that caused airbags to deploy on Autopilot-equipped Model S and Model X vehicles from model years 2014 through 2016 to compile the report. The agency used those values, plus mileage data that Tesla supplied, to calculate crash rates before and after the cars installed Autosteer, a key component of Autopilot.

NHTSA calculated that 2014-2016 Tesla Model S and Model X vehicles were involved in about 0.8 crashes per million miles after Autosteer was installed, compared with 1.3 crashes per million miles before. The agency said the rates reflected all miles driven -- not just those when Autopilot was in use.

Αναφορά σε κείμενο

“NHTSA found that even the early version of Tesla Autopilot resulted in 40 percent fewer crashes and it has improved substantially since then.” “an overly generous interpretation” of what NHTSA’s report actually found

 

Τα παραπάνω είναι αποσπάσματα από αυτό το άρθρο, που μας λέει πόσο ωραία ερμήνευσε η Tesla τα δεδομένα για να διαφημιστεί.

 

Στις 4/12/2018 στις 2:55 ΠΜ, Fubar.gr είπε

Αν το Autosteer μειώνει τα ατυχήματα κατα 40%, επομένως στρίβει καλύτερα το τιμόνι απ ότι θα το έστριβε ένας άνθρωπος οδηγός, τότε καλό είναι να μήν το κρατάς καθόλου και να αφήνεις το αυτοκίνητο να οδηγεί μόνο του.

Αλλά η Tesla σου λέει και οτι πρέπει να κρατάς συνέχεια το τιμόνι και να προσέχεις στο δρόμο.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Jimmy08 είπε

Τα παραπάνω είναι αποσπάσματα από αυτό το άρθρο, που μας λέει πόσο ωραία ερμήνευσε η Tesla τα δεδομένα για να διαφημιστεί.

Συμφωνώ ότι η δήλωση της NHTSA και η γενίκευση που έκανε (που αναπαραγάγει η Tesla) πιθανώς δεν είναι μεθοδολογικά απολύτως ακριβής αν εννοείς αυτό.

Γράφει κατά λέξη η NHTSA:

The data show that the Tesla vehicles crash rate dropped by almost 40 percent after Autosteer installation. (link)

ενώ πιο σωστά νομίζω θα έπρεπε να πει ότι τα δεδομένα που είχε στην διάθεσή της δείχνουν ότι μετά την εγκατάσταση του συστήματος autopilot είτε γίνεται χρήση ή όχι τα σοβαρά δυστυχήματα (μόνο και όχι όλα τα δυστυχήματα) όπως καταγράφονται από τα περιστατικά που περιλαμβάνουν την ανάπτυξη του αερόσακου είναι μειωμένα σχεδόν 40%. Αυτά δεν περιλαμβάνουν π.χ. μικρό συγκρούσεις ή άλλες σπάνιες περιπτώσεις που δεν αναπτύσσεται ο αερόσακος, για να μην επιτρέπουν στον καθένα να παίζει με τις λέξεις. Στο ίδιο άρθρο ελάχιστα παρακάτω από το κομμάτι που έβαλες γράφει:

"Δεν νομίζω ότι η Tesla είναι καταφανώς λάθος," είπε η Kalra. Ενώ ο ισχυρισμός της εταιρία είναι πιθανότατα δικαιολογημένος, "τώρα είναι η στιγμή να είμαστε ακριβείς στην γλώσσα που χρησιμοποιούμε όταν μιλάμε για την αυτο-οδήγηση και την ασφάλεια", είπε.

“I don’t think Tesla’s being egregious,” Kalra said. While the company’s claim is probably legitimate, “this is the time to be precise in our language when we talk about self-driving and safety,” she said.

Δημοσ.

Χθεσινό:

U.S. safety agency says 'did not assess' Tesla Autopilot effectiveness

Η NHTSA παραδέχεται ότι απλά αναδημοσίευσε ότι στοιχεία τους έδωσε η Tesla χωρίς να τα επιβεβαιώσει με κάποιο τρόπο.

The agency said on Wednesday its crash rate comparison “did not evaluate whether Autosteer was engaged” and “did not assess the effectiveness of this technology.”

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...