aromeo Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, fwtonio είπε Ναι το λέει. Μπορείς να μου υποδείξεις που το λέει στα άρθρουλινια που ανέβασες; Γιατί είμαι 90% αρνί αυτή τη στιγμή και αδυνατώ. 1 ώρα πριν, fwtonio είπε Δεν μπορώ να καταλάβω... το αυτοκίνητο έχει κάποια παράξενη Προεδρική ιδιότητα και πρέπει να έχει προτεραιότητα; Κοίτα, στο δρόμο και όχι σε διάβαση πεζών, ναι, θεωρητικά έχουν προτεραιότητα τα οχήματα. Αλλιώς αν είναι από αύριο να ανεβαίνουμε όλοι πεζοδρόμια και να πηγαίνουμε με την ταυτότητα στο στόμα και όποιον πάρει ο χάρος. Δεν είμαι ούτε άσπρο ούτε μαύρο, μην παρεξηγηθώ. Φταίνε και οι δύο πλευρές. Οι μεν οδηγοί γιατί δεν δίνουν προτεραιότητα στις διαβάσεις και οι μεν πεζοί γιατί δεν τις χρησιμοποιούν. Επίσης αυτό που με εξοργίζει είναι η φάση με τα πεζοφάναρα. Εγώ πρέπει να σταματήσω όταν με πιάσει κόκκινο. Ο πεζός, κόκκινο-πράσινο-μπλε, κουνιόνται, περνάει. Ανάβει κόκκινο, ντάξει λέει δεν βαριέσαι θα περιμένει ο άλλος στο φανάρι που περνάει μισό ποδήλατο να περάσει η μουτσουνάρα μου σέρνοντας τα ποδάρια μου, μην περιμένω εγώ. Και φυσικά ο πεζός δεν έχει πρόστιμο. Το αυτοκίνητο, 700€, δίπλωμα, πόντους (με τον παλιο κοκ).
Jimmy08 Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 36 λεπτά πριν, Omnigeek είπε Από που είναι προφανές, από 3-4 θανατηφόρα δυστυχήματα στα ~10 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα που έχουν κάνει τα Tesla; https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Autopilot#Serious_crashes Δεν έχει να κάνει με τον αριθμό μόνο, αλλά με τον τρόπο που έγιναν. Δε μπορεί να πιστεύεις ότι ξαφνικά η Tesla βρέθηκε με ένα τόσο εξελιγμένο συστημα, έτοιμο για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Είναι θέμα τύχης που δεν έχουν συμβεί και άλλα παρόμοια ατυχήματα.
Omnigeek Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 32 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε Δεν έχει να κάνει με τον αριθμό μόνο, αλλά με τον τρόπο που έγιναν. Δε μπορεί να πιστεύεις ότι ξαφνικά η Tesla βρέθηκε με ένα τόσο εξελιγμένο συστημα, έτοιμο για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Είναι θέμα τύχης που δεν έχουν συμβεί και άλλα παρόμοια ατυχήματα. Τα δισεκατομμύρια χιλιόμετρα χρήσης του AP στους δημόσιους δρόμους δείχνουν το αντίθετο.
Jimmy08 Δημοσ. 9 Απριλίου 2018 Δημοσ. 9 Απριλίου 2018 11 ώρες πριν, Omnigeek είπε Τα δισεκατομμύρια χιλιόμετρα χρήσης του AP στους δημόσιους δρόμους δείχνουν το αντίθετο. Μέχρι να συμβεί η στραβή και να μπερδέψει το σύστημα τη μπαριερα για λωρίδα κυκλοφορίας. Εγώ πάντως δε θα εμπιστευομουν οποιοδήποτε τέτοιο σύστημα για να με πάει κάπου. Και θεωρώ ότι ούτε και εσύ θα έβαζες τη ζωή σου σε κίνδυνο.
egiz05 Δημοσ. 9 Απριλίου 2018 Δημοσ. 9 Απριλίου 2018 Στις 4/5/2018 στις 6:50 ΜΜ, Retromaniac είπε Μπορεί να μην είναι αλάνθαστο το σύστημα αλλά αν διαβάσεις μπορεί να μειώσει τους 1.500.000 θανάτους ετησίως κατά 900.000. Δηλαδή δεν γίνεται να καταργούμε την μηχανή επειδή κάνει λάθη αλλά τα λάθη αυτά είναι λιγότερα από τον άνθρωπο. Αφού ο άνθρωπος κάνει περισσότερα λάθη αυτόν πρέπει να καταργήσουμε. θα σε καταργησουμε μ αυτα που γραφεις... εκτος αν δεν εισαι εσυ???
Whargoul Δημοσ. 9 Απριλίου 2018 Δημοσ. 9 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 08/04/2018 στις 10:19 ΜΜ, Omnigeek είπε Από που είναι προφανές, από 3-4 θανατηφόρα δυστυχήματα στα ~10 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα που έχουν κάνει τα Tesla; https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Autopilot#Serious_crashes Στις 08/04/2018 στις 11:44 ΜΜ, Omnigeek είπε Τα δισεκατομμύρια χιλιόμετρα χρήσης του AP στους δημόσιους δρόμους δείχνουν το αντίθετο. Εκτός του ότι τα 10 δις χιλιόμετρα είναι γελοίος μικρό νούμερο για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, πχ, μόνο πέρσι πουλήθηκαν στις ΗΠΑ 17 εκατομμύρια αμάξια, 79 δις mil. παγκοσμίως, οπότε είναι σχεδόν σαν να έστειλαν τα περσινά αμάξια να πάνε μέχρι το περίπτερο και να αποφάσισαν ότι είναι πλήρως ασφαλές αφού μόνο 4 σοβαρά ατυχήματα έγιναν, έχεις καμιά σοβαρή πηγή για αυτά τα 10δις και μερικά δις (δλδ πάνω από 10%) σε AP Mode? (υποθέτω ότι 10 δις εννοείς συνολικά τα km, όχι μόνο με autopilot γιατί μετά θα καταντήσει πλήρως γελοίο) Επειδή η Τέσλα παρέδωσε στο παγκόσμιο συνολικά 300 000 αυτοκίνητα ( εκ των οποίων τα 40 000 πριν τον Sept 2014, άρα χωρίς autopilot, και από τα υπόλοιπα, τα μισά πέρσι και φέτος) που αναλογούν σύμφωνα με τους ισχυρισμούς σου σε μέσο όρο 38 000km+ ανά Autopilot capable αυτοκίνητο, άρα με μια κανονικοποίηση στο περίπου, μιλάμε για 40 000 km το χρόνο, που ψιλοδυσκολεύομαι να πιστέψω όταν ο μέσος Αμερικάνος (που κάνουν τα πιο πολλά km/year) κάνει 20 000km το χρόνο, και από αυτά - σύμφωνα με τα λεγόμενα σου - τουλάχιστο το 10% με AP. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2018 από Whargoul
fwtonio Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Στις 4/8/2018 στις 10:56 ΜΜ, aromeo είπε Μπορείς να μου υποδείξεις που το λέει στα άρθρουλινια που ανέβασες; Γιατί είμαι 90% αρνί αυτή τη στιγμή και αδυνατώ. Κοίτα, στο δρόμο και όχι σε διάβαση πεζών, ναι, θεωρητικά έχουν προτεραιότητα τα οχήματα. Αλλιώς αν είναι από αύριο να ανεβαίνουμε όλοι πεζοδρόμια και να πηγαίνουμε με την ταυτότητα στο στόμα και όποιον πάρει ο χάρος. Δεν είμαι ούτε άσπρο ούτε μαύρο, μην παρεξηγηθώ. Φταίνε και οι δύο πλευρές. Οι μεν οδηγοί γιατί δεν δίνουν προτεραιότητα στις διαβάσεις και οι μεν πεζοί γιατί δεν τις χρησιμοποιούν. Επίσης αυτό που με εξοργίζει είναι η φάση με τα πεζοφάναρα. Εγώ πρέπει να σταματήσω όταν με πιάσει κόκκινο. Ο πεζός, κόκκινο-πράσινο-μπλε, κουνιόνται, περνάει. Ανάβει κόκκινο, ντάξει λέει δεν βαριέσαι θα περιμένει ο άλλος στο φανάρι που περνάει μισό ποδήλατο να περάσει η μουτσουνάρα μου σέρνοντας τα ποδάρια μου, μην περιμένω εγώ. Και φυσικά ο πεζός δεν έχει πρόστιμο. Το αυτοκίνητο, 700€, δίπλωμα, πόντους (με τον παλιο κοκ). Το λέει λίγο πιο πάνω στην αρχή του άρθρου 39: Αναφορά σε κείμενο 1. Όλοι οι οδηγοί πρέπει να αποφεύγουν να συμπεριφέρονται με τρόπο που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τους πεζούς. Αλλιώς είναι σαν να δικαιολογείται, μέχρι και θανατηφόρο χτύπημα. Σε αυτά συμφωνώ απόλυτα! Ο ΚΟΚ προβλέπει πρόστιμο 40 € για πεζούς που δεν τον υπακούν. Δηλαδή, δεν δικαιολογεί την άναρχη διάβαση των δρόμων, αλλά ΑΝ για κάποιον (σοβαρό) λόγο συμβεί, τότε ο οδηγός οφείλει να δώσει προτεραιότητα. Στην Γερμανία ο τροχονόμος κόβει κλήση και στους πεζούς, χωρίς πολλά πολλά...
Jimmy08 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δεν καταλαβαίνω το λόγο που συνεχίζετε και συζητάτε για το ποιός έχει προτεραιότητα. Δηλαδή αν για οποιονδήποτε λόγο βρεθεί κάτι (άνθρωπος, ζώο, αντικείμενο) μπροστά σας, θα πέσετε πάνω του επειδή "είχατε προτεραιότητα";
Fubar.gr Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Στις 8/4/2018 στις 9:03 ΜΜ, Omnigeek είπε Επειδή το έχεις πει εσύ (και τα φανατικά anti-tesla site που διαλέγεις να παραθέτεις αποκλειστικά) πολλές φορές (συνεχώς σε κάθε thread σχετικό ή άσχετο για την ακρίβεια), δεν το κάνει και αλήθεια. Οι λογικοί άνθρωποι δεν αμφισβητούν χωρίς στοιχεία ένα επίσημο και οριστικό πόρισμα της Αρχής του Αμερικάνικου Υπουργείου Μεταφορών που αποφαίνεται βάση της επίσημης έρευνας και των στοιχείων που έχει στην διάθεσή του επειδή το λένε κάτι συνωμοσιολόγοι. Οι λογικοί άνθρωποι κρίνουν διασταυρώνοντας στοιχεία απο πολλές διαφορετικές πηγές, καθώς και την εμπειρία τους. Υπάρχουν βίντεο και μαρτυρίες εδώ και πάρα πολύ καιρό οτι το Autopilot μπερδεύεται κοντά σε εξόδους. Ήταν θέμα χρόνου να γίνει ατύχημα. Εδώ και 2 χρόνια υπάρχουν αναφορές για τα σπασμένα μπουλόνια της κρεμαγιέρας, αλλά όλως τυχαίως τώρα το θυμήθηκαν και ανακοίνωσαν το recall. Υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές για σπασμένες αναρτήσεις και unintended acceleration. Η NHTSA με καθυστέρυση 20 χρόνων και μετά απο πολλές καταγγελίες ανακάλεσε τα επικίνδυνα ελαστικά της Goodyear: Goodyear motorhome tires may have killed or injured 95, government says Αντίστοιχα το πρόβλημα με τα ignition switches της GM υπήρχε για μια δεκαετία πρίν γίνει ανάκληση. Απο το παραπάνω άρθρο: Levine said it would have been better if NHTSA began investigating sooner, "but the real problem here is that Goodyear was using secret settlements for two decades to hide information about these dangerous tires from the government and the public." Το ίδιο κάνει και η Tesla με τις σπασμένες αναρτήσεις: Tesla Suspension Breakage: It’s Not The Crime, It’s The Coverup Αν επιλέγεις να αγνοείς όλα αυτά τα στοιχεία και περιμένεις απο μία τρίτη υπηρεσία να σου πεί αν ένα αυτοκίνητο είναι ασφαλές ή όχι, τότε πάς γυρεύοντας. Στις 8/4/2018 στις 9:03 ΜΜ, Omnigeek είπε Ότι να'ναι. Ο Musk είναι συνυπευθυνος για τους θανάτους γιατί είπε ότι κάποτε στο μέλλον το σύστημά του θα είναι ικανότερο; Ειλικρινά διαβάζεις τι γράφεις; Το μίσος έχει χτυπήσει κόκκινο. O Musk έλεγε οτι τώρα είναι τουλάχιστον όσο καλό όσο ένας άνθρωπος οδηγός και στο μέλλον θα είναι πολύ καλύτερο απο άνθρωπο Το ακριβές quote είναι εδώ, Νοέμβριος 2017: https://www.inverse.com/article/38049-elon-musk-self-driving-autopilot-tesla Tesla founder Elon Musk said during Wednesday’s earnings call that the company’s Autopilot system can achieve full self-driving autonomy, as it’s at least as good as a human driver. The question is how much better than that it will need to be for self-driving Teslas to officially hit the road. Μετά τα πρόσφατα γεγονότα είναι ξεκάθαρο οτι το Autopilot είναι χειρότερο και απο μεθυσμένο άνθρωπο οδηγό, ενώ το Full Self Driving είναι όνειρο θερινής νυκτός (τουλάχιστον για την Tesla). Στις 8/4/2018 στις 9:03 ΜΜ, Omnigeek είπε Αν μιλούσαμε π.χ. για ένα φάρμακο που μπορεί να σώσει εκατομμύρια ζωές τον χρόνο με κόστος απειροελάχιστες απώλειες σε μια δεκαετία ανάπτυξης και έρευνας με εκατομμύρια δοκιμές (δις χιλιόμετρα σε διάφορες μορφές) θα ζητούσε κανείς να σταματήσει ή να απαγορευτεί η έρευνα; Στην περίπτωση της Tesla παρακάμφθηκαν οι μελέτες και το φάρμακο βγήκε κατευθείαν στο εμποριο για να δοκιμαστεί στο ευρύ κοινό.
fwtonio Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, Jimmy08 είπε Δεν καταλαβαίνω το λόγο που συνεχίζετε και συζητάτε για το ποιός έχει προτεραιότητα. Δηλαδή αν για οποιονδήποτε λόγο βρεθεί κάτι (άνθρωπος, ζώο, αντικείμενο) μπροστά σας, θα πέσετε πάνω του επειδή "είχατε προτεραιότητα"; Σωστό! Αν θυμάμαι καλά, η κουβέντα ξεκίνησε από το γεγονός, ότι το taxi της Uber έπεσε πάνω στον ποδηλάτη. Ο ποδηλάτης κακώς ήταν εκεί. Αλλά το αυτοκίνητο θα έπρεπε να παραχωρήσει προτεραιότητα, σύμφωνα με τον δικό μας ΚΟΚ. Θυμήθηκα και το άλλο: Elon Musk thinks artificial intelligence is ultimately more dangerous than nuclear weapons.
Jimmy08 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 16 λεπτά πριν, fwtonio είπε Σωστό! Αν θυμάμαι καλά, η κουβέντα ξεκίνησε από το γεγονός, ότι το taxi της Uber έπεσε πάνω στον ποδηλάτη. Ο ποδηλάτης κακώς ήταν εκεί. Αλλά το αυτοκίνητο θα έπρεπε να παραχωρήσει προτεραιότητα, σύμφωνα με τον δικό μας ΚΟΚ. Θυμήθηκα και το άλλο: Elon Musk thinks artificial intelligence is ultimately more dangerous than nuclear weapons. Ακριβώς..όσο και να αναλύουμε τους νόμους, ποιος έχει δίκιο, ποιος την έχει μεγαλύτερη κλπ το θέμα τελικά είναι γιατί το αυτοκίνητο δε σταμάτησε καν.
Omnigeek Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 Δημοσ. 10 Απριλίου 2018 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Οι λογικοί άνθρωποι κρίνουν διασταυρώνοντας στοιχεία απο πολλές διαφορετικές πηγές, καθώς και την εμπειρία τους. Υπάρχουν βίντεο και μαρτυρίες εδώ και πάρα πολύ καιρό οτι το Autopilot μπερδεύεται κοντά σε εξόδους. Ήταν θέμα χρόνου να γίνει ατύχημα. Εδώ και 2 χρόνια υπάρχουν αναφορές για τα σπασμένα μπουλόνια της κρεμαγιέρας, αλλά όλως τυχαίως τώρα το θυμήθηκαν και ανακοίνωσαν το recall. Υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές για σπασμένες αναρτήσεις και unintended acceleration. Γράφεις για θανατηφόρα Tesla τα πιο επικίνδυνα της κατηγορίας τους με μόνη πηγή ένα twitterα φανατικό hater και μετά μιλάς για διασταύρωση στοιχείων; 1. το AP της Tesla κάνει όσα ακριβώς λέει ότι κάνει εφόσον χρησιμοποιείται με την δέουσα σύνεση και προσοχή και τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας. Αυτό ισχύει για όλα τα πράγματα, οι αερόσακοι σκοτώνουν αν δεν τηρείς τους όρους ασφαλείας, τα παιδικά καθίσματακια σκοτώνουν αν δεν τα χρησιμοποιήσεις όπως προβλέπεται. Κανένα σύστημα δεν μπορεί να είναι 100% foolproof. Το επιχείρημα ότι πολλοί δεν διαβάζουν τα manual, δεν υπακούν στους κανόνες και παρασύρονται από τα site είναι επιεικώς ανόητο. 85000 διελεύσεις από το ίδιο σημείο και δισεκατομμύρια άλλα χιλιόμετρα δείχνουν ότι οι περισσότεροι χρήστες το καταλαβαίνουν αυτό και είναι ικανοί να κάνουν τα ελάχιστα απαραίτητα για να μην διακινδυνεύουν ανόητα τις ζωές τους. Και πάμε τώρα από τα θανατηφόρα Tesla AP στα σκουριασμένα μπουλόνια (εκτός θέματος, εκτός αν και εδώ για άλλη μια φορά το θέμα είναι το Tesla-bashing) 2.τα μπουλόνια στην κρεμαγιέρα που δεν έχουν δημιουργήσει κανένα ατύχημα ή τραυματισμό ("If the bolts fail, the driver will still be able to steer the car, but increased force will be required because of lost or reduced power-steering assist. This can make the car harder to drive at low speeds and for parallel parking") αλλά σκουριάζουν σε ορισμένες ακραίες περιπτώσεις ("only in very cold climates, particularly those that frequently use calcium or magnesium road salts, rather than sodium chloride (table salt)), ένα θέμα που είναι συχνό στην αυτοκινητοβιομηχανία. (the problem cited is a fairly common one in the auto industry, and the number of vehicles involved is relatively small, by industry standards. link). 3. για τις αναρτήσεις των πρώτων model S (αεραναρτήσεις συγκεκριμένα που είναι περίφημες για την ανθεκτικότητά τους σχεδόν σε όλες τις εταιρίες που τις έχουν χρησιμοποιήσει), υπάρχουν 33 καταγγελίες στα μερικές εκατοντάδες χιλιάδες model S που κυκλοφορούν, χωρίς ατυχήματα ή επικινδυνότητα σύμφωνα με την NHTSA που ενεπλάκη λόγω καταγγελιών ότι η Telsa δεν έκανε φουλ αντικαταστάσεις αρκετών χιλιάδων δολαρίων χωρίς συμφωνητικά εχεμύθειας. (link - τα link που βάζω όπως βλέπεις είναι από αξιόπιστα site όχι σαν τα δικά σου που 9 στις 10 αναφορές τους είναι anti-Tesla) Φοβερά πράγματα, ανάβω την πυρά πήγαινε να φέρεις τον Musk. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Η NHTSA με καθυστέρυση 20 χρόνων και μετά απο πολλές καταγγελίες ανακάλεσε τα επικίνδυνα ελαστικά της Goodyear: Goodyear motorhome tires may have killed or injured 95, government says Αντίστοιχα το πρόβλημα με τα ignition switches της GM υπήρχε για μια δεκαετία πρίν γίνει ανάκληση. Απο το παραπάνω άρθρο: Levine said it would have been better if NHTSA began investigating sooner, "but the real problem here is that Goodyear was using secret settlements for two decades to hide information about these dangerous tires from the government and the public." Αυτά δεν έχουν σχέση. Τα παραπάνω το πολύ να δείχνουν μια ανεπάρκεια να κινηθεί γρήγορα. Εσύ ισχυρίζεσαι ότι η NHTSA συνωμοτεί με την Tesla για να αποκρύψει την αλήθεια μαγειρεύοντας αναφορές γεμάτες ψέμματα. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Το ίδιο κάνει και η Tesla με τις σπασμένες αναρτήσεις: Tesla Suspension Breakage: It’s Not The Crime, It’s The Coverup Όχι. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Αν επιλέγεις να αγνοείς όλα αυτά τα στοιχεία και περιμένεις απο μία τρίτη υπηρεσία να σου πεί αν ένα αυτοκίνητο είναι ασφαλές ή όχι, τότε πάς γυρεύοντας. Συμφωνώ, αν επιλέγεις να αγνοείς κανόνες χρήσεις, ασφαλείας, εμπειρία, στοιχειώδη κοινή λογική, αίσθηση αυτοσυντήρησης, αίσθηση ευθύνης για όλους τους γύρω σου, και περιμένεις τυφλά ένα σύστημα να είναι 100% foolroof for dummies, τότε όχι μόνο πας γυρεύοντας αλλά είσαι υπεύθυνος για τις πράξεις σου. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε O Musk έλεγε οτι τώρα είναι τουλάχιστον όσο καλό όσο ένας άνθρωπος οδηγός και στο μέλλον θα είναι πολύ καλύτερο απο άνθρωπο Το ακριβές quote είναι εδώ, Νοέμβριος 2017: https://www.inverse.com/article/38049-elon-musk-self-driving-autopilot-tesla Tesla founder Elon Musk said during Wednesday’s earnings call that the company’s Autopilot system can achieve full self-driving autonomy, as it’s at least as good as a human driver. The question is how much better than that it will need to be for self-driving Teslas to officially hit the road. Μετά τα πρόσφατα γεγονότα είναι ξεκάθαρο οτι το Autopilot είναι χειρότερο και απο μεθυσμένο άνθρωπο οδηγό, ενώ το Full Self Driving είναι όνειρο θερινής νυκτός (τουλάχιστον για την Tesla). Δεν τα ερμηνεύεις δίκαια. Ξαναδιάβασε τα και βρες την διαφορά του σημερινού με το μελλοντικό. 7 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Στην περίπτωση της Tesla παρακάμφθηκαν οι μελέτες και το φάρμακο βγήκε κατευθείαν στο εμποριο για να δοκιμαστεί στο ευρύ κοινό. Όχι σύμφωνα με την επίσημη επιστημονική ανάλυση βάση δεδομένων που έκανε η NHTSA και διαπίστωσε ότι το βοηθητικό σύστημα ασφαλείας και περιορισμένης αυτονομίας (advanced cruise control με autobraking και autosteeting) level 2 της Tesla είναι επαρκώς διασφαλισμένο από την εταιρία και είναι ασφαλές εφόσον χρησιμοποιείται σωστά και μάλιστα μειώνει το ποσοστά δυστυχημάτων κατά 40%
Fubar.gr Δημοσ. 12 Απριλίου 2018 Δημοσ. 12 Απριλίου 2018 Στις 4/10/2018 στις 10:18 ΜΜ, Omnigeek είπε Γράφεις για θανατηφόρα Tesla τα πιο επικίνδυνα της κατηγορίας τους με μόνη πηγή ένα twitterα φανατικό hater και μετά μιλάς για διασταύρωση στοιχείων; Η μεθοδολογία του "φανατικού hater twittera" είναι πολύ ξεκάθαρη: πόσα θανατηφόρα ατυχήματα έχουν δημοσιευτεί στα μέσα ενημέρωσης σε σχέση με τον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και τα χρόνια. Αυτά είναι στοιχεία που δέν επιδέχονται ερμηνία ή αμφισβήτηση. Επειδή δέν δημοσιεύονται όλα τα ατυχήματα, είναι σχεδον βέβαιο οτι το πραγματικό νούμερο θα είναι ακόμα πιό υψηλό απο το ήδη υψηλό που υπολογίζει ο "hater" Στις 4/10/2018 στις 10:18 ΜΜ, Omnigeek είπε Και πάμε τώρα από τα θανατηφόρα Tesla AP στα σκουριασμένα μπουλόνια (εκτός θέματος, εκτός αν και εδώ για άλλη μια φορά το θέμα είναι το Tesla-bashing) Δέν είναι καθόλου άσχετο, είναι άλλη μία ένδειξη οτι η Tesla γράφει στα @@ της την ασφάλεια των πελατών της. Στις 4/10/2018 στις 10:18 ΜΜ, Omnigeek είπε ("If the bolts fail, the driver will still be able to steer the car, but increased force will be required because of lost or reduced power-steering assist. This can make the car harder to drive at low speeds and for parallel parking") Το παραπάνω κάνει το πρόβλημα να φαίνεται αθώο αλλά δέν είναι. Είναι πρακτικά αδύνατον να οδηγήσεις οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο χωρίς υποβοήθηση. Αν μάλιστα χαθεί ξαφνικά την ώρα που οδηγείς, μπορεί πολύ εύκολα να οδηγήσει σε ατύχημα. Δές εδώ και πιό συγκεκριμένα την 5η απάντηση: https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/very-stiff-steering-wheel-issue.73146/ Τα παλιά αυτοκίνητα που δέν είχαν υποβοήθηση, στρίβανε εύκολα γιατι εκτός του οτι ήταν πιό ελαφρυά με πιό στενά λάστιχα, οι αναρτήσεις τους ήταν έτσι ρυθμισμένες (kingpin inclination, scrub radius κτλ.) ωστε να κάνουν το στρίψιμο πιό εύκολο, χάνοντας λίγο στην οδηγική συμπεριφορά. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν μπροστινό σύστημα ρυθμισμένο για καλύτερη συμπεριφορά, αλλά είναι αδύνατον να στρίψουν χωρίς υποβοήθηση. Στις 4/10/2018 στις 10:18 ΜΜ, Omnigeek είπε 3. για τις αναρτήσεις των πρώτων model S (αεραναρτήσεις συγκεκριμένα που είναι περίφημες για την ανθεκτικότητά τους σχεδόν σε όλες τις εταιρίες που τις έχουν χρησιμοποιήσει), υπάρχουν 33 καταγγελίες στα μερικές εκατοντάδες χιλιάδες model S που κυκλοφορούν, χωρίς ατυχήματα ή επικινδυνότητα σύμφωνα με την NHTSA που ενεπλάκη λόγω καταγγελιών ότι η Telsa δεν έκανε φουλ αντικαταστάσεις αρκετών χιλιάδων δολαρίων χωρίς συμφωνητικά εχεμύθειας. (link - τα link που βάζω όπως βλέπεις είναι από αξιόπιστα site όχι σαν τα δικά σου που 9 στις 10 αναφορές τους είναι anti-Tesla) Να σταθώ καταρχάς στο bold γιατι δείχνει την μεγαλύτερη παρανόηση: σύμφωνα με την NHTSA που ενεπλάκη λόγω καταγγελιών ότι η Telsa δεν έκανε φουλ αντικαταστάσεις αρκετών χιλιάδων δολαρίων χωρίς συμφωνητικά εχεμύθειας. Αυτό που θεωρείς απόλυτα φυσιολογικό (το να ζητά η Tesla NDA για την επισκευή) έχει ονομασία (secret warranty) και είναι παράνομο. Με το να κάνουν επισκευές στοχευμένα σε αυτούς που παραπονιούνται μόνο και μάλιστα κλείνοντας τους και το στόμα με NDA, κρύβουν το πρόβλημα και έτσι αποφεύγουν το (πολύ ακριβότερο) recall. Όπως έγραψα και πρίν, την ίδια τακτική ακολουθούσε και η Goodyear και αυτό συνέβαλε στο να αποκαλυφθεί το πρόβλημα με τόσο μεγάλη καθυστέρηση. Άλλη μία ένδειξη οτι η Tesla νοιάζεται πάνω απο όλα για την εικόνα της και όχι για την ασφάλεια. Απο κεί και πέρα πρόβλημα δέν έχουν μόνο οι αεραναρτήσεις, αλλά και τουλάχιστον άλλα 3-4 δομικά στοιχεία της ανάρτησης, όπως μπαλάκια που βγαίνουν απο το socket τους ή σπάει η βίδα, και σπασμένα toe link. Απο εδώ: https://speakev.com/threads/model-s-recall.109425/ Εδώ toe link απο Model S: https://www.ebay.com/itm/2012-2015-Tesla-Model-S-Right-Rear-Suspension-Toe-Link-OEM-1043964-00-C-G252/162890358538?epid=908253627&hash=item25ed059f0a:g:ooYAAOSwqfZaekms&vxp=mtr Ενα πολύ συνηθισμένο πρόβλημα είναι οτι με τον καιρό ξεχειλώνει το αλουμίνιο στα σημεία που δείχνουν τα κόκκινα βέλη και κάποια στιγμή σπάει. Απ όσο γνωρίζω, η έρευνα της NHTSA για τις αναρτήσεις δέν έχει κλείσει ακόμα. Στις 4/10/2018 στις 10:18 ΜΜ, Omnigeek είπε Όχι σύμφωνα με την επίσημη επιστημονική ανάλυση βάση δεδομένων που έκανε η NHTSA και διαπίστωσε ότι το βοηθητικό σύστημα ασφαλείας και περιορισμένης αυτονομίας (advanced cruise control με autobraking και autosteeting) level 2 της Tesla είναι επαρκώς διασφαλισμένο από την εταιρία και είναι ασφαλές εφόσον χρησιμοποιείται σωστά και μάλιστα μειώνει το ποσοστά δυστυχημάτων κατά 40% Αν το Autosteer μειώνει τα ατυχήματα κατα 40%, επομένως στρίβει καλύτερα το τιμόνι απ ότι θα το έστριβε ένας άνθρωπος οδηγός, τότε καλό είναι να μήν το κρατάς καθόλου και να αφήνεις το αυτοκίνητο να οδηγεί μόνο του. Αλλά η Tesla σου λέει και οτι πρέπει να κρατάς συνέχεια το τιμόνι και να προσέχεις στο δρόμο. Τα δύο παραπάνω είναι mutually exclusive, δέν μπορούν να ισχύουν και τα δύο ταυτόχρονα. Άλλη μία καινούρια επιτυχία του Autopilot: Dashcam video: my Tesla smacks armored truck while on Autopilot
Fubar.gr Δημοσ. 12 Απριλίου 2018 Δημοσ. 12 Απριλίου 2018 Η οικογένεια του θανόντα θα μηνύσει την Tesla και ως απάντηση η Tesla έβγαλε την πιό άκυρη, προσβλητική και αναίσθητη ανακοίνωση: Tesla issues strongest statement yet blaming driver for deadly crash Επίσης εκτός απο το Tesla που έπεσε πάνω στο πυροσβεστικό και το πρόσφατο θανατηφόρο με το διάζωμα, υπάρχει και τρίτο ανοιχτό probe της NTSB που σχετίζεται με φωτιά της μπαταρίας και δέν είχε δημοσιευτεί: Family of Tesla crash driver hires law firm, questions autopilot The NTSB confirmed on Wednesday that it has two other pending investigations of other Tesla crashes, including a probe of an August 2017 Tesla battery fire in Lake Forest, California, that occurred after an owner lost control and ran into his garage. That fire probe had not previously been reported. “We’re really more looking at the fire aspects,” NTSB Chairman Robert Sumwalt told Reuters, saying that the battery continued to ignite even after it was loaded onto a truck.
Fubar.gr Δημοσ. 12 Απριλίου 2018 Δημοσ. 12 Απριλίου 2018 Είναι ξεκάθαρο οτι το Autopilot σχεδιάστηκε εξαρχής για no hands operation. Εδώ απο τον ίδιο το Musk, απο το 2ο λεπτό και μετά, not touching anything, no hands, no feet, nothing: Αρχικά το σύστημα μπορούσε να λειτουργεί επ αόριστον σε Autopilot χωρίς χέρια, απλά δίνοντας κάποιες ηχητικές ειδοποιήσεις κατα διαστήματα. Μετά το ατύχημα του 2016 με το φορτηγό, οπου η NTSB και NHTSA ζήτησε επιπλέον μέτρα για προστασία απο την απόσπαση του οδηγού, μπήκε το σύστημα που απενεργοποιεί το αυτοκίνητο αν δέν υπάρχει input στο τιμόνι για μεγάλο χρονικό διάστημα. Είναι χαρακτηριστικό οτι το αυτοκίνητο δέν είχε κανένα αισθητήρα που να επιτηρεί τον οδηγό για το αν προσέχει. Άλλα αυτοκίνητα έχουν εδώ και χρόνια ειδικές κάμερες που παρατηρούν τα μάτια του οδηγού για να καταλάβουν αν προσέχει και αν είναι νυσταγμένος. Φαίνεται οτι η Tesla ήταν τόσο σίγουρη για το αυτοκίνητο της που δέν θεώρησε αναγκαίο κάτι τέτοιο. Και δέν καταλαβαίνει πραγματικά αν ο οδηγός έχει τα χέρια στο τιμόνι, το μόνο που καταλαβαίνει είναι ροπή στο τιμόνι. Μπορείς δηλαδή να έχεις τα χέρια στο τιμόνι αλλά αν δέν ασκείς περιστροφική δύναμη, το σύστημα θα νομίζει οτι δέν το ακουμπάς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα