Omnigeek Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Μία απάντηση στον φίλο @Omnigeek, απο εδώ: Όταν η πραγματικότητα δεν βολεύει, βαφτίζουμε τρόλ όποιον παραθέτει τα στοιχεία! Αν δέν σου αρέσουν αυτά τα στοιχεία, πάρε και απο το τρόλ που λέγεται IIHS Tesla Model S has higher insurance losses than other large luxury cars Ένα μέρος των ατυχημάτων οφείλεται στο Autopilot και το υπόλοιπο στις σπασμένες αναρτήσεις. Βέβαια και ο Keef Wivaneff βαφτίστηκε ώς τρολλ απο τους οπαδούς της Tesla, παρά το γεγονός οτι το ίδιο τους το φόρουμ είναι γεμάτο με αναφορές σπασμένων αναρτήσεων. Άσχετες συγκρίσεις αναλόγου επιπέδου με αυτές του χαζοτρολ που έβαλες προηγουμένως. 8 ώρες πριν, Fubar.gr είπε Επίσης το σύστημα παράγει πολλούς false positive συναγερμούς όταν ο δρόμος είναι εντελώς καθαρός. Η Tesla στην ανακοίνωση της πάλι προσπαθεί εμμέσως πλήν σαφώς να ρίξει το φταίξιμο στον οδηγό, αναφέροντας τις πολλαπλές ειδοποιήσεις. Όμως ο αριθμός των ειδοποιήσεων πρίν το ατύχημα δέν έχει σημασία, γιατί μπορεί να είδε ο οδηγός οτι δέν υπάρχει θέμα και να συνέχισε. Αυτό που έχει σημασία είναι αν το σύστημα έβγαλε ειδοποίηση συγκεκριμένα για το εμπόδιο με το οποίο έγινε η πρόσκρουση. Όπως δείχνουν όλα τα δεδομένα, δέν υπήρχε τέτοια ειδοποίηση, όπως δέν υπήρξε και στα δεκάδες άλλα παρόμοια ατυχήματα. Υπάρχουν ήδη τρία βίντεο στο internet, το ένα απο το σημείο του ατυχήματος, τα άλλα δύο απο άλλα σημεία με παρόμοια διαχωριστικά, οπου δείχνουν το Autopilot να το χάνει και να πηγαίνει κατευθείαν καταπάνω στο διαχωριστικό. Οπότε η πραγματικότητα διαψεύδει τα λεγόμενα της Tesla για άλλη μία φορά. Τα βίντεο είναι εδώ: Tesla Autopilot confuses markings toward barrier in recreation of fatal Model X crash at exact same location Tesla owner almost crashes on video trying to recreate fatal Autopilot accident Autopilot Barrier Lust Και εκτός απο τα βίντεο υπάρχουν και δεκάδες αναφορές ιδιοκτητών που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω. Δέν είναι rocket science, τα άλλα δύο αυτοκίνητα πέσανε πάνω στο Tesla γιατι αυτό γίνεται όταν ένα όχημα ακινητοποιείται απο τα 70mph στα μηδέν στην αριστερή λωρίδα αυτοκινητόδρομου. Μάλιστα, αν δείς τις φωτογραφίες, απλά ακουμπήσανε, χωρίς σημαντικές ζημιές. Το Autopilot είναι επικίνδυνο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου. Ένα σωρό υποθέσεις. Ο οδηγός που περνούσε δηλαδή καθημερινά από ένα σημείο πραγματικά καρμανιόλα (που μπερδεύει και ανθρώπους οδηγούς) όπου το autopilot προσπάθησε επανειλημμένα (σύμφωνα με τους συγγενείς του) να τον σκοτώσει αποφάσισε να αγνοήσει κάθε προειδοποιητικό συναγερμό (που είναι καταγεγραμμένοι στα δεδομένα που έχει παραδώσει η Tesla στις Αρχές) που τον καλούσε να προσέξει τον δρόμο και να ξαναβάλει τα χέρια του στο τιμόνι γιατί το σύστημα παράγει πολλά false positive; Και τα 2 αυτοκίνητα που έπεσαν από πίσω του κινούταν στην λωρίδα που υπήρχε το διαχωριστικό όχι στην κανονική αριστερή. Ακόμα, αν τα autopilot είναι λιγότερο ασφαλή γιατί κάποιες ασφαλιστικές εταιρίες κάνουν έκπτωση στα αυτοκίνητα που το διαθέτουν; Get 5% Off Insurance For Use Of Tesla Autopilot It Begins: U.K. Insurance Company Offers Discount for Letting Your Tesla Drive Itself Άλλες αφαλιστικές στην Αμερική κάνουν 12% έκπτωση λόγω autopilot. Οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν είναι ανόητες να χαρίζουν λεφτά, ούτε αξιολογούν τα δεδομένα με συναισθηματικά κριτήρια και εμπάθειες. Ξέρουν τα στατιστικά τους και να διαβάζουν τα στοιχεία αντικειμενικά. Με την εφαρμογή του συστήματος autopilot τα Tesla είχαν 40% λιγότερα ατυχήματα. "The data show that the Tesla vehicles crash rate dropped by almost 40 percent after Autosteer installation. " https://static.nhtsa.gov/odi/inv/2016/INCLA-PE16007-7876.PDF Γιαυτό και τα καινούργια μεσαία model 3 έχουν ~20% χαμηλότερα ασφάλιστρα από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2018 από Omnigeek
seithan Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 On 05/04/2018 at 6:02 PM, plpapadopoulos said: Δε γινεται να αποκαταστησει η μηχανή τον ανθρωπο παντου και παντα. Επισης τα warnings ποσο εξακριβωμενο ειναι οτι συνεβησαν? Γιατι ή τα warnings δε συνεβησαν οπως αναφερθηκε, ή ο δεικτης νουμοσυνης ανθρωπων που ειναι μηχανικοι, ειναι τελικα περιορισμενος και δε λειτουργει out of the box ο εγκεφαλος τους. Όταν η κυκλοφορία θα διεξάγεται εκ του συνόλου από ΑΙ, ναι θα γίνεται.
fwtonio Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 Δημοσ. 6 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Omnigeek είπε Άσχετες συγκρίσεις αναλόγου επιπέδου με αυτές του χαζοτρολ που έβαλες προηγουμένως. Ένα σωρό υποθέσεις. Ο οδηγός που περνούσε δηλαδή καθημερινά από ένα σημείο πραγματικά καρμανιόλα (που μπερδεύει και ανθρώπους οδηγούς) όπου το autopilot προσπάθησε επανειλημμένα (σύμφωνα με τους συγγενείς του) να τον σκοτώσει αποφάσισε να αγνοήσει κάθε προειδοποιητικό συναγερμό (που είναι καταγεγραμμένοι στα δεδομένα που έχει παραδώσει η Tesla στις Αρχές) που τον καλούσε να προσέξει τον δρόμο και να ξαναβάλει τα χέρια του στο τιμόνι γιατί το σύστημα παράγει πολλά false positive; Και τα 2 αυτοκίνητα που έπεσαν από πίσω του κινούταν στην λωρίδα που υπήρχε το διαχωριστικό όχι στην κανονική αριστερή. Ακόμα, αν τα autopilot είναι λιγότερο ασφαλή γιατί κάποιες ασφαλιστικές εταιρίες κάνουν έκπτωση στα αυτοκίνητα που το διαθέτουν; Get 5% Off Insurance For Use Of Tesla Autopilot It Begins: U.K. Insurance Company Offers Discount for Letting Your Tesla Drive Itself Άλλες αφαλιστικές στην Αμερική κάνουν 12% έκπτωση λόγω autopilot. Οι ασφαλιστικές εταιρίες δεν είναι ανόητες να χαρίζουν λεφτά, ούτε αξιολογούν τα δεδομένα με συναισθηματικά κριτήρια και εμπάθειες. Ξέρουν τα στατιστικά τους και να διαβάζουν τα στοιχεία αντικειμενικά. Με την εφαρμογή του συστήματος autopilot τα Tesla είχαν 40% λιγότερα ατυχήματα. "The data show that the Tesla vehicles crash rate dropped by almost 40 percent after Autosteer installation. " https://static.nhtsa.gov/odi/inv/2016/INCLA-PE16007-7876.PDF Γιαυτό και τα καινούργια μεσαία model 3 έχουν ~20% χαμηλότερα ασφάλιστρα από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Από το link που έβαλες. Advanced Driver Assistance Systems, such as Tesla’s Autopilot, require the continual and full attention of the driver to monitor the traffic environment and be prepared to take action to avoid crashes. ... Drivers should read all instructions and warnings provided in owner’s manuals for ADAS technologies and be aware of system limitations. (While drivers have a responsibility to read the owner’s manual and comply with all manufacturer instructions and warnings, the reality is that drivers do not always do so. Manufacturers therefore have a responsibility to design with the inattentive driver in mind. See Enforcement Guidance Bulletin 2016-02: Safety-Related Defects and Automated Safety Technologies, 81 Fed. Reg. 65705.) Συμπεράσματα: 1. Η ονομασία Autopilot είναι παραπλανητική. 2. Οι κατασκευαστές δεν είναι άμοιροι ευθηνών, αφού τους δόθηκαν οδηγίες να έχουν υπόψιν τους, τους απρόσεκτους οδηγούς, δηλαδή αυτούς που δεν θα διαβάσουν τις οδηγίες προσεκτικά. 13 ώρες πριν, polaki είπε https://prnt.sc/j1lkve Εχεις οδηγήσει ποτέ? Βλεπεις καμία διάβαση εδώ? Σε σκοτεινό δρόμο και τον διασχίζεις κάθετα και ουτέ ΚΑΝ πάνω στο ποδήλατο αλλά περπατώντας? Και φταιει το αυτοκίνητο??? ΟΥΤΕ ΚΑΝ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ!!!! Τι είναι αυτά που λες??? Σε αυτό το βίντεο το σκοτάδι είναι τόσο έντονο, που μπορείς να το κόψεις με το μαχαίρι. Ολοφάνερα πειραγμένο το βίντεο ή η κάμερα είναι από κινητό των 60 ευρώ. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2018 από fwtonio
Jimmy08 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 9 ώρες πριν, polaki είπε Βλέπεις καμία διάβαση ΠΕΖΟΥ? Όχι. Στο δικαστήριο λοιπόν, Ο ΠΟΔΗΛΑΤΗΣ ΦΤΑΙΕΙ. ΤΕΛΟΣ. Δεν εχει ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα να περάσει το δρόμο κάθετα, ας μην πέρναγε. Το ότι το σύστημα θα μπορούσε να δούλευε καλύτερα, ο οδηγός θα μπορούσε να κοίταζε το δρόμο, και το ότι *ΑΝ* ο Σαββίδης δεν έμπαινε στο γήπεδο με όπλο θα μπορούσε ο ΠΑΟΚ να πάρει πρωτάθλημα είναι θέματα που απασχολούν μετά το ΑΡΧΙΚΟ λάθος, και αυτό ήταν ότι η ποδηλάτισα δεν είχε καμία δουλειά να διασχίζει το δρόμο κάθετα, και μάλιστα με τα πόδια. Τα άλλα όλα είναι να είχαμε να λέγαμε. Να τος ο δικαστής, έβγαλε και το πόρισμα. Και δε μου λες...εσύ περνάς μόνο από διαβάσεις έτσι; Ματι ρωταω.. 6 ώρες πριν, Omnigeek είπε Ξερουν τα στατιστικά τους και να διαβάζουν τα στοιχεία αντικειμενικά. Με την εφαρμογή του συστήματος autopilot τα Tesla είχαν 40% λιγότερα ατυχήματα. "The data show that the Tesla vehicles crash rate dropped by almost 40 percent after Autosteer installation. " https://static.nhtsa.gov/odi/inv/2016/INCLA-PE16007-7876.PDF Γιαυτό και τα καινούργια μεσαία model 3 έχουν ~20% χαμηλότερα ασφάλιστρα από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους. Ξέρεις βέβαια ότι τα στατιστικά ειναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να πεις ψέματα. Και πολύ σωστά δεν είναι χαζές οι ασφαλιστικές να χαρίζουν λεφτά. Άρα μήπως υπάρχουν ψιλά γράμματα..;
Fubar.gr Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 21 ώρες πριν, Lezantas26 είπε Το autopilot απαιτει τη προσοχη του οδηγου στο δρομο, οποτε οι χρηστες του δρομου ειναι επικινδυνοι για τους χρηστες του δρομου Θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον οδηγό σύν Autopilot σαν ένα ενιαίο σύστημα. Δηλαδή έχουμε απο την μία τους σκέτους οδηγούς και απο την άλλη οδηγούς σύν Autopilot. Οπότε το ερώτημα είναι το εξής: Είναι το σύστημα οδηγός+Autopilot πιό ασφαλές απο τον σκέτο οδηγό? Η απάντηση στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ξεκάθαρα όχι. Εκτός απο το συγκεκριμένο ατύχημα έγινε και άλλο (μη θανατηφόρο) πρίν 6 μήνες υπο τις ίδιες συνθήκες: http://abc7news.com/automotive/i-team-exclusive-tesla-crash-in-september-showed-similarities-to-fatal-mountain-view-accident/3302389/ Θα πρέπει απαραίτητα οδηγός+Autopilot να αντιμετωπίζεται σαν ενιαίο σύστημα, διαφορετικό από τον σκέτο οδηγό, γιατί επιδεικνύει χαρακτηριστικά που δεν έχει ένας οδηγός μόνος του. Το πρώτο είναι η απόσπαση προσοχής, έχει αναλυθεί και σε αυτό το thread εδώ και σε δεκάδες άλλα και υπάρχουν και πολλές μελέτες πάνω στο θέμα. Αυτό είναι ένα εγγενές χαρακτηριστικό του συστήματος το οποίο δέν θα εξαφανιστεί, όσες προειδοποιήσεις και να βάλουμε στο manual ή στην οθόνη του αυτοκινήτου. Χρειάζονται πιό δραστικά μέτρα. Υπάρχουν συστήματα παρακολούθησης του οδηγού τα οποία καταλαβαίνουν απο τις κινήσεις των ματιών και απο άλλα δεδομένα αν προσέχει στο δρόμο, αν είναι κουρασμένος κτλ. Πιθανόν ακόμα και αυτό να μήν είναι αρκετό. Το δεύτερο πρόβλημα είναι η αμήχανη στιγμή οπου ο οδηγός προσέχει μέν, αλλά περιμένει το σύστημα να δράσει. Όταν το σύστημα δυσλειτουργήσει και ο οδηγός το αντιληφθεί, πιθανόν να μήν υπάρχει αρκετός χρόνος για να αντιδράσει ο οδηγός. Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού: https://www.wsj.com/articles/teslas-autopilot-vexes-some-drivers-even-its-fans-1467827084 Αναφορά σε κείμενο Arianna Simpson, a venture capitalist in San Francisco, said the Autopilot in her Model S “did absolutely nothing” when the car she was following on Interstate 5 near Los Angeles changed lanes, revealing another car parked on the highway. Her Model S rammed into that car, she said, damaging both vehicles but causing no major injuries. Tesla responded that the April crash was her fault because she hit the brakes right before the collision, disengaging Autopilot. Before that, the car sounded a collision warning as it should have, the car’s data show. “So if you don’t brake, it’s your fault because you weren’t paying attention,” said Ms. Simpson, 25. “And if you do brake, it’s your fault because you were driving.” She doesn’t expect to use Autopilot much once her Model S is repaired, partly because she thinks she would constantly second-guess the automated-driving system. Αυτό που γίνεται ξεκάθαρο απο τα παραπάνω, είναι οτι η Tesla θα πάρει τα εύσημα όταν το Autopilot λειτουργήσει και αποφύγει κάποιο ατύχημα, αλλά όταν γίνει η στραβή σπάει το σύστημα στα επιμέρους τμήματα του και ρίχνει το φταίξιμο στον οδηγό. Είναι εγκληματικά λάθος αντιμετώπιση αυτή γιατι ο οδηγός μόνος του, χωρίς Autopilot, θα αντιδρούσε εντελώς διαφορετικά.
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, Whargoul είπε Το πόση ώρα κρατάνε και πόσες φορές, χρειάζεσαι τρίτο παρατηρητή για να το δεις, καθώς εσύ θυμάσαι αυτά που έχεις επίγνωση μόνο. Αλλά όπως και να χει, το κρατάνε μερικά δευτερόλεπτα είναι αρκετός χρόνος για να βγείς εκτός λωρίδας, να παρασύρεις πεζό, σκύλο, ένα εμπόδιο στο δρόμο ή να στουκάρεις στον τοίχο χωρίς να το καταλάβεις. Πράγμα που ίσως και να έγινε στο συγκεκριμένο ατύχημα. Είναι άτοπο να λες ότι ο συγκεκριμένος οδηγός αν έβλεπε μπροστά του δεν θα συνέβαινε το ατύχημα, και μετά να να λές ότι μερικές φορές δεν προσέχεις τον δρόμο για μερικά δευτερόλεπτα (το μερικές φορές και τα μερικά δευτερόλεπτα από προσωπική σου εκτίμηση). Οπότε άνετα θα μπορούσε να ήσουν στη θέση του. Άρα άνετα, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να σκοτώσει εσένα ή την οικογένεια σου, χωρίς να έχεις καν την ευθύνη (μόνο νομικά) για τις συνέπειες των πράξεων του αυτοκινήτου. Το μόνο δλδ που είχες κάνει είναι αυτά που είναι βιολογικά προγραμματισμένος ο άνθρωπος να κάνει, μιλούσες πχ με το παιδί σου που καθόταν δίπλα ενώ το αυτοκίνητο πήγαινε μόνο του σε δρόμο που έκανες δεκάδες φορές, αφού έδειξες εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο και στα λόγια του CEO της εταιρείας που είπε ότι χιλιάδες πέρασαν από κει και κανένα δεν είχε πρόβλημα. Παρόλα αυτά, κάρφωσες χωρίς λόγο στον τοίχο. Τα κάρα είναι άκυρος συλλογισμός και έγιναν και σε άλλες εποχές που η ασφάλεια και η επικινδυνότητα και η ανθρώπινη ζωή είχαν άλλη αξία. Επίσης το κάρο από το αυτοκίνητο έχουν χαοτική διαφορά στη χρήση, και η ανωτερότητα τους φάνηκε κυρίως στον πρώτο αλλά και δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Το εάν η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μειώσει δυστυχήματα κλπ, καλύτερα από άλλα βοηθήματα είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Προς το παρών δεν υπάρχουν στατιστικά στοιχεία που να δείχνουν αυτό ή απλή ανωτερότητα σε σχέση με ίδιας γενεάς και κατηγορίας συμβατικά οχήματα. Αλλά δεν μιλώ γενικά για την τεχνολογία, αλλά για την συγκεκριμένη. Και η συγκεκριμένη εκτός από προβληματική, δεν μπορεί να αναγνωρίσει την σωστή λωρίδα του δρόμου όπως φαίνεται από αρκετά βιντεο, προκαλεί και "βιολογικές παρενέργειες" στον άνθρωπο που κάνουν ακόμα πιο επικίνδυνη μια ώρα ανάγκης που το σύστημα θα αποτύχει, και το manual σου λέει κιόλας να είσαι έτοιμος όταν θα αποτύχει. Για να προσαρμοστεί η τεχνολογία όπως λες, πρέπει να υπάρχουν κανόνες και έλεγχος και κριτήρια τι θεωρείται ασφαλές. Οι εταιρείες χέστηκαν για την ασφάλεια σου εάν δεν υπάρχουν ευθύνες. Θα λεν ότι γουστάρουν για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους (marketing ονομάζεται). Και αυτή τη στιγμή, δεν υπάρχει τρόπος ελέγχου καθώς κανένα κράτος δεν έχει ακόμα δημιουργήσει τους μηχανισμούς που θα κρίνουν εάν αυτά που ισχυρίζεται ο κατασκευαστής είναι αλήθεια και πόσο επικίνδυνα ή ασφαλές είναι. Όταν μπει πχ στο Euro NCAP έλεγχος και rating του αυτόνομου συστήματος, και ο αγοραστής θα έχει ανεξάρτητα στοιχεία, τότε τα ξαναλέμε. Για το πρωτο μισο ξερεις την απαντηση μου, πρεπει οι άνθρωποι να προσαρμοστουν, οπως γίνεται παντα και δεν βλέπω το λογο να γινει εξαιρεση τωρα. Το δευτερο μισο... Επιτελους ασχολησε με τα σημεια που "πονανε". Δεν υπαρχει λογος να το αναλυσουμε, φανταζομαι ολοι συμφωνουμε οτι τα μετρα πρεπει να προηγούνται των αλλαγων, αλλα δυστυχώς αυτο ποτε δεν γινοταν και δεν το κοβω να αλλαζει συντομα 8 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Θα πρέπει να αντιμετωπίζουμε τον οδηγό σύν Autopilot σαν ένα ενιαίο σύστημα. Δηλαδή έχουμε απο την μία τους σκέτους οδηγούς και απο την άλλη οδηγούς σύν Autopilot. Οπότε το ερώτημα είναι το εξής: Είναι το σύστημα οδηγός+Autopilot πιό ασφαλές απο τον σκέτο οδηγό? Η απάντηση στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ξεκάθαρα όχι. Εκτός απο το συγκεκριμένο ατύχημα έγινε και άλλο (μη θανατηφόρο) πρίν 6 μήνες υπο τις ίδιες συνθήκες: http://abc7news.com/automotive/i-team-exclusive-tesla-crash-in-september-showed-similarities-to-fatal-mountain-view-accident/3302389/ Θα πρέπει απαραίτητα οδηγός+Autopilot να αντιμετωπίζεται σαν ενιαίο σύστημα, διαφορετικό από τον σκέτο οδηγό, γιατί επιδεικνύει χαρακτηριστικά που δεν έχει ένας οδηγός μόνος του. Το πρώτο είναι η απόσπαση προσοχής, έχει αναλυθεί και σε αυτό το thread εδώ και σε δεκάδες άλλα και υπάρχουν και πολλές μελέτες πάνω στο θέμα. Αυτό είναι ένα εγγενές χαρακτηριστικό του συστήματος το οποίο δέν θα εξαφανιστεί, όσες προειδοποιήσεις και να βάλουμε στο manual ή στην οθόνη του αυτοκινήτου. Χρειάζονται πιό δραστικά μέτρα. Υπάρχουν συστήματα παρακολούθησης του οδηγού τα οποία καταλαβαίνουν απο τις κινήσεις των ματιών και απο άλλα δεδομένα αν προσέχει στο δρόμο, αν είναι κουρασμένος κτλ. Πιθανόν ακόμα και αυτό να μήν είναι αρκετό. Το δεύτερο πρόβλημα είναι η αμήχανη στιγμή οπου ο οδηγός προσέχει μέν, αλλά περιμένει το σύστημα να δράσει. Όταν το σύστημα δυσλειτουργήσει και ο οδηγός το αντιληφθεί, πιθανόν να μήν υπάρχει αρκετός χρόνος για να αντιδράσει ο οδηγός. Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού: https://www.wsj.com/articles/teslas-autopilot-vexes-some-drivers-even-its-fans-1467827084 Αυτό που γίνεται ξεκάθαρο απο τα παραπάνω, είναι οτι η Tesla θα πάρει τα εύσημα όταν το Autopilot λειτουργήσει και αποφύγει κάποιο ατύχημα, αλλά όταν γίνει η στραβή σπάει το σύστημα στα επιμέρους τμήματα του και ρίχνει το φταίξιμο στον οδηγό. Είναι εγκληματικά λάθος αντιμετώπιση αυτή γιατι ο οδηγός μόνος του, χωρίς Autopilot, θα αντιδρούσε εντελώς διαφορετικά. Συγνωμη αλλα 1 θανατηφορο τροχαια καθε 6 μηνες ειναι ευτύχημα σε σχεση με τα 3 καθε μερα μονο στην ελλαδα, και δεν υπολογιζουμε καν τα τροχαια με υλικες ζημιες ή τραυματισμό. Προφανως και υπαρχουν πολυ περισσότερα αμαξια χωρις αυτοματο, οποτε μενει να δουμε σε βαθος χρονου. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2018 από Επισκέπτης
Fubar.gr Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 45 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε Συγνωμη αλλα 1 θανατηφορο τροχαια καθε 6 μηνες ειναι ευτύχημα σε σχεση με τα 3 καθε μερα μονο στην ελλαδα, και δεν υπολογιζουμε καν τα τροχαια με υλικες ζημιες ή τραυματισμό. Προφανως και υπαρχουν πολυ περισσότερα αμαξια χωρις αυτοματο, οποτε μενει να δουμε σε βαθος χρονου. Οι συγκρίσεις ατυχημάτων για να έχουν νόημα γίνονται με αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητα και σε αντίστοιχες συνθήκες. Όπως δείχνουν όλα τα στοιχεία μέχρι τώρα, το Autopilot φαίνεται να προκαλεί, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά, πιο πολλά ατυχήματα απ ότι οι άνθρωποι οδηγοί. Tesla Model S has higher insurance losses than other large luxury cars
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε Οι συγκρίσεις ατυχημάτων για να έχουν νόημα γίνονται με αντίστοιχης κατηγορίας αυτοκίνητα και σε αντίστοιχες συνθήκες. Όπως δείχνουν όλα τα στοιχεία μέχρι τώρα, το Autopilot φαίνεται να προκαλεί, και μάλιστα με μεγάλη διαφορά, πιο πολλά ατυχήματα απ ότι οι άνθρωποι οδηγοί. Tesla Model S has higher insurance losses than other large luxury cars Παρομοιες συνθηκες οκ, που και αυτο δεν γινεται οποτε καλυτερα μεγαλο data pool με ολες τις συνθηκες ωστε να αλληλοεξουδετεροθουν, αλλα ιδιας κατηγοριας αμαξι γιατι? Πρωτα πρωτα, δεν μπορεις απλα να παιρνεις μια βαση δεδομενων και ενα twitter με τα μισα στοιχεια το καθενα και να βγαζεις συμπερασμα Επισης, δεν βγαζει καν νοημα η βαση δεδομενων. Δηλαδη το bmw ειναι κινδυνος θανατος? Να το αποσυρουμε απο τους δρομους? Δεν θα πρεπε να υπηρχε μικροτερη διαφορα εφοσον τα αμαξια ανήκουν στην ιδια κατηγορια αρα και ειναι συγκρίσιμα? Αυτος ειναι και ο λογος που το ποσταρες, οτι υπαρχει κατι συγκρισιμο, εδω ομως φαινεται οτι δεν βγαζει νοημα καν απο μονο του, ποσο μαλλον να κολλησεις πανω του και "ακυρα" στοιχεία Αν θες στειλε αλλα λινκ με επισημα στοιχεια, οχι ενα screenshot και ενα twitter post, μπας και καταλαβω τι θες να πεις διοτι τωρα μ εχεις μπερδεψει Επισης στο λινκ δεν γινεται αναφορα στον αυτοματο, αλλα στη ταχυρητα του αμαξιου σε σχεση με τα αλλα ηλεκτρικα. Να θυμίσω οτι ακριβως επειδη δεν ξερουν οι οδηγοι να χειριστουν υπευθυνα τη ταχυτητα παμε προς τα αυτοματα Επεξ/σία 7 Απριλίου 2018 από Επισκέπτης
Whargoul Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 57 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε Παρομοιες συνθηκες οκ, που και αυτο δεν γινεται οποτε καλυτερα μεγαλο data pool με ολες τις συνθηκες ωστε να αλληλοεξουδετεροθουν, αλλα ιδιας κατηγοριας αμαξι γιατι? Πρωτα πρωτα, δεν μπορεις απλα να παιρνεις μια βαση δεδομενων και ενα twitter με τα μισα στοιχεια το καθενα και να βγαζεις συμπερασμα Επισης, δεν βγαζει καν νοημα η βαση δεδομενων. Δηλαδη το bmw ειναι κινδυνος θανατος? Να το αποσυρουμε απο τους δρομους? Δεν θα πρεπε να υπηρχε μικροτερη διαφορα εφοσον τα αμαξια ανήκουν στην ιδια κατηγορια αρα και ειναι συγκρίσιμα? Αυτος ειναι και ο λογος που το ποσταρες, οτι υπαρχει κατι συγκρισιμο, εδω ομως φαινεται οτι δεν βγαζει νοημα καν απο μονο του, ποσο μαλλον να κολλησεις πανω του και "ακυρα" στοιχεία Αν θες στειλε αλλα λινκ με επισημα στοιχεια, οχι ενα screenshot και ενα twitter post, μπας και καταλαβω τι θες να πεις διοτι τωρα μ εχεις μπερδεψει Τα δεδομένα είναι από το IIHHS - driver death rates, και είναι δεδομένα για αυτοκίνητα 2012-2014. Μιας γενιάς σχεδόν πίσω από τα Tesla autopilot. Ίδιας κατηγορίας είναι σημαντική γιατί τα πιο μεγάλα- luxury οχήματα είναι πολύ πιο ασφαλές από τα μικρά hatchback πχ (μπορείς να το δεις και στο πιο πάνω Link). Οπότε αφού η τέσλα βγάζει αυτοκίνητα σε 1-2 κατηγορίες, μόνο με αυτές έχει νόημα να τα συγκρίνεις. Τα στατιστικά έχουν νόημα μόνο όταν συνοδεύονται με τα ανάλογα όριο εμπιστοσύνης. Όπως είπες και εσύ, τα στατιστικά είναι από τους καλύτερους τρόπους να πεις ψέματα. Τo συγκεκριμένο BMW δεν είναι κατ ανάγκη κίνδυνος θάνατος, το ίδιο μοντέλο (5 σειρά) έχει 2 με zero fatalities. Μπορεί όμως να είναι το χειρότερο ασφαλές στην κατηγορίας του γενικά. Παρ όλα αυτά είναι πολύ πιο ασφαλές από άλλα αυτοκίνητα άλλων κατηγοριών, και πολύ πιο ασφαλές από προηγούμενες γενιές αυτοκινήτων. Επίσης τα δεδομένα είναι τόσο μικρά στα σύγχρονα οχήματα (θανατηφόρα ανά αυτοκίνητο), που πλέον είναι αδύνατο να μιλάς με σιγουριά για συγκεκριμένη μάρκα - είδος λόγο των ορίων εμπιστοσύνης (το σmin - σmax απέχουν στην καλύτερη μια τάξη μεγέθους). Πχ. τα 2 θανατηφόρα της tesla με Autopilot, είχαν δυο νεκρούς. Στατιστικά 2 ανά Α εκατομμύρια Km. Ωραίο μικρό νούμερο γι αυτούς που θέλουν να δείξουν το Α πράγμα, απλά δείχνοντας ένα νούμερο. Κάλλιστα όμως θα μπορούσαν τα 2 αυτά συμβάν να είχαν πολύ περισσότερα θύματα. Αντί 2, 4 (με συνοδηγό), 6 (με ένα επιβάτη πίσω) ή και 14 (πλήρως φορτωμένες θέσεις). Φυσικά σε αυτό, πρέπει να λάβεις υπόψη και biased συνθήκες. Ενα νορμαλ αυτοκίνητο οδηγείται από οδηγό σε όλες τις συνθήκες (βροχή, ομίχλη, πάγο) , σε όλους τους δρόμους, με οδηγό σε όλες τις καταστάσεις (βαρεμένο, άρρωστο, κοιμισμένο, κουρασμένο κλπ). To autopilot σε συγκεκριμένες συνθήκες, αρκετά ευνοϊκές σε αυτόν. Πχ εάν ένας οδηγός δεν του έχει εμπιστοσύνη δεν θα το βάλει, ή δεν θα το βάλει εάν έχει μέσα στο αυτοκίνητο και την οικογένεια και τα παιδιά του. Αυτό οδηγεί σε biased δεδομένα. Οπότε το σκέτο Υ νεκροί ανά Α μίλια vs Χ νεκροί άνα Α μίλια είναι στατιστικά άχρηστο νούμερο Επεξ/σία 7 Απριλίου 2018 από Whargoul
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 26 λεπτά πριν, Whargoul είπε Τα δεδομένα είναι από το IIHHS - driver death rates, και είναι δεδομένα για αυτοκίνητα 2012-2014. Μιας γενιάς σχεδόν πίσω από τα Tesla autopilot. Ίδιας κατηγορίας είναι σημαντική γιατί τα πιο μεγάλα- luxury οχήματα είναι πολύ πιο ασφαλές από τα μικρά hatchback πχ (μπορείς να το δεις και στο πιο πάνω Link). Οπότε αφού η τέσλα βγάζει αυτοκίνητα σε 1-2 κατηγορίες, μόνο με αυτές έχει νόημα να τα συγκρίνεις. Τα στατιστικά έχουν νόημα μόνο όταν συνοδεύονται με τα ανάλογα όριο εμπιστοσύνης. Όπως είπες και εσύ, τα στατιστικά είναι από τους καλύτερους τρόπους να πεις ψέματα. Τo συγκεκριμένο BMW δεν είναι κατ ανάγκη κίνδυνος θάνατος, το ίδιο μοντέλο (5 σειρά) έχει 2 με zero fatalities. Μπορεί όμως να είναι το χειρότερο ασφαλές στην κατηγορίας του γενικά. Παρ όλα αυτά είναι πολύ πιο ασφαλές από άλλα αυτοκίνητα άλλων κατηγοριών, και πολύ πιο ασφαλές από προηγούμενες γενιές αυτοκινήτων. Επίσης τα δεδομένα είναι τόσο μικρά στα σύγχρονα οχήματα (θανατηφόρα ανά αυτοκίνητο), που πλέον είναι αδύνατο να μιλάς με σιγουριά για συγκεκριμένη μάρκα - είδος λόγο των ορίων εμπιστοσύνης (το σmin - σmax απέχουν στην καλύτερη μια τάξη μεγέθους). Πχ. τα 2 θανατηφόρα της tesla με Autopilot, είχαν δυο νεκρούς. Στατιστικά 2 ανά Α εκατομμύρια Km. Ωραίο μικρό νούμερο γι αυτούς που θέλουν να δείξουν το Α πράγμα, απλά δείχνοντας ένα νούμερο. Κάλλιστα όμως θα μπορούσαν τα 2 αυτά συμβάν να είχαν πολύ περισσότερα θύματα. Αντί 2, 4 (με συνοδηγό), 6 (με ένα επιβάτη πίσω) ή και 14 (πλήρως φορτωμένες θέσεις). Φυσικά σε αυτό, πρέπει να λάβεις υπόψη και biased συνθήκες. Ενα νορμαλ αυτοκίνητο οδηγείται από οδηγό σε όλες τις συνθήκες (βροχή, ομίχλη, πάγο) , σε όλους τους δρόμους, με οδηγό σε όλες τις καταστάσεις (βαρεμένο, άρρωστο, κοιμισμένο, κουρασμένο κλπ). To autopilot σε συγκεκριμένες συνθήκες, αρκετά ευνοϊκές σε αυτόν. Πχ εάν ένας οδηγός δεν του έχει εμπιστοσύνη δεν θα το βάλει, ή δεν θα το βάλει εάν έχει μέσα στο αυτοκίνητο και την οικογένεια και τα παιδιά του. Αυτό οδηγεί σε biased δεδομένα. Οπότε το σκέτο Υ νεκροί ανά Α μίλια vs Χ νεκροί άνα Α μίλια είναι στατιστικά άχρηστο νούμερο Μμμ καταλαβα, πειτε το ετσι και χαλασα ενα τεταρτο να σπαω το κεφαλι μου που κολλανε ολα αυτα Παρ ολα αυτα επιμενω οτι πρεπει να παμε σ αυτοματα, γιατι παντα στα ατυχηματα ο ανθρωπος ηταν και ειναι νο1 αιτια με χαοτικη διαφορα. Οπως ειπα και πριν συμφωνω μαζι σου οτι τα μετρα επρεπε να προηγούνται των αλλαγων, αλλα λογω ανθρωπινης φυσης/βλακειας δεν.. Εξακολουθω ομως να πιστευω οτι ακομα και ετσι τα αυτοματα θα σωσουν ζωες, στη μεγαλη εικονα
logistoulis Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, Lezantas26 είπε Παρομοιες συνθηκες οκ, που και αυτο δεν γινεται οποτε καλυτερα μεγαλο data pool με ολες τις συνθηκες ωστε να αλληλοεξουδετεροθουν, αλλα ιδιας κατηγοριας αμαξι γιατι? Πρωτα πρωτα, δεν μπορεις απλα να παιρνεις μια βαση δεδομενων και ενα twitter με τα μισα στοιχεια το καθενα και να βγαζεις συμπερασμα Επισης, δεν βγαζει καν νοημα η βαση δεδομενων. Δηλαδη το bmw ειναι κινδυνος θανατος? Να το αποσυρουμε απο τους δρομους? Δεν θα πρεπε να υπηρχε μικροτερη διαφορα εφοσον τα αμαξια ανήκουν στην ιδια κατηγορια αρα και ειναι συγκρίσιμα? Αυτος ειναι και ο λογος που το ποσταρες, οτι υπαρχει κατι συγκρισιμο, εδω ομως φαινεται οτι δεν βγαζει νοημα καν απο μονο του, ποσο μαλλον να κολλησεις πανω του και "ακυρα" στοιχεία Αν θες στειλε αλλα λινκ με επισημα στοιχεια, οχι ενα screenshot και ενα twitter post, μπας και καταλαβω τι θες να πεις διοτι τωρα μ εχεις μπερδεψει Επισης στο λινκ δεν γινεται αναφορα στον αυτοματο, αλλα στη ταχυρητα του αμαξιου σε σχεση με τα αλλα ηλεκτρικα. Να θυμίσω οτι ακριβως επειδη δεν ξερουν οι οδηγοι να χειριστουν υπευθυνα τη ταχυτητα παμε προς τα αυτοματα Τα δικά σου δεδομένα ποια είναι;
polaki Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 13 ώρες πριν, Jimmy08 είπε Να τος ο δικαστής, έβγαλε και το πόρισμα. Και δε μου λες...εσύ περνάς μόνο από διαβάσεις έτσι; Ματι ρωταω.. Ξέρεις βέβαια ότι τα στατιστικά ειναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να πεις ψέματα. Και πολύ σωστά δεν είναι χαζές οι ασφαλιστικές να χαρίζουν λεφτά. Άρα μήπως υπάρχουν ψιλά γράμματα..; Φιλε μου τον Μάρτιο του 2010 στη Γλυφάδα κατεβαίνοντας απο Λ. Βουλιαγμένης τη Γρ. Λαμπράκη στο ύψος του εστιατορίου Hama πάει να περάσει ένας ηλικιωμένος χωρίς να κοιτάξει καν το δρόμο και τον παρασυρει η κολλητή μου με το αυτοκίνητό της πηγαίνοντας με 50-60 χιλιόμετρα. Στο σημείο αυτό στα 50 μέτρα πιο κάτω απέναντι την είχαν στήσει μπόκο αστυνομικοί σε ένα από τα πιο γνωστά μπλόκα της Γλυφάδας. Σε πληροφορώ ότι αθωώθηκε ΠΛΗΡΩΣ από το δικαστήριο που έγινε το 2016. Γιατί? Γιατί ο ηλικιωμένος ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΔΙΑΒΑΣΗ. Τώρα τί λες εσύ και ο οποιοσδήποτε άλλος είναι πραγματικά να χαμε να λέγαμε. Ελπίζω το δικαστήριο στην αμερική για τη συγκεκριμένη περίπτωση να γίνει πολύ σύντομα και εδώ θα είμαστε να σχολιάσουμε και πάλι. Και επειδή μου το πήγες προσωπικά, το αν ΕΓΩ επιλέγω να ρισκάρω το κεφάλι μου κορώνα γράμματα και δεν περνάω από διαβάσεις, είναι δικό μου θέμα. Δε σημαίνει όμως ότι θα καταστρέψω εγώ τη ζωή του ΑΛΛΟΥ ο οποίος οδηγεί ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και μέσα στα όρια ταχύτητας που υπάρχουν στο δρομο αυτό, επειδή εγώ θέλω να αυτοκτονήσω. Ρώτα την τροχαία σε πρώτη ευκαιρία και ενημερώσου. ΚΑΜΙΑ ευθύνη δεν προκύπτει στον οδηγό. 23 ώρες πριν, Whargoul είπε Εάν ήταν ποδηλάτισσα τι δουλειά έχει να περνά από διάβαση πεζών? Εάν ήταν πεζή και κουβαλούσε το ποδήλατο της πως να περάσει το δρόμο εάν όχι κάθετα και όχι με τα πόδια? Το ποδήλατο πέρασε την γυναίκα ή η γυναίκα το ποδήλατο? Γιατί η πεζή ποδηλάτισσα διασταύρωσε τον δρόμο? Αυτά και άλλα πολλά στην εκπομπή, Ερωτήματα Χωρίς Τέλος. PS, Πάντως τρομερές οι γνώσεις σου περί Αμερικάνικη νομοθεσίας, ειδικά που βγάζεις τελεσίδικη δικαστική απόφαση με βάση νόμο που δεν υπάρχει. Όπως θα δεις στο βίντεο, η ποδηλάτισσα δεν ήταν καν ποδηλάτισσα αλλά πεζή. Συνεπώς έπρεπε να πάει από διάβαση. Και υπάρχουν κανόνες του ΚΟΚ *και* για τους πεζούς. Και πάλι όμως εάν ήταν πάνω στο ποδήλατο, θα έπρεπε να έχει τα διακριτικά φωσφοριζέ, για τα οποία ΕΓΩ έχω φάει κλήση στην Αγγλία όσο σπούδαζα επειδή δεν είχα, όπως και για το κράνος που πάλι δεν είχα. Φαντάζομαι ότι και στην Αμερική υπάρχουν παρόμοιοι και σοβαροί νόμοι, εν αντιθέσει με το Μπανανιστάν που ζούμε και στο οποίο για κάποιο λόγο πιστεύεις ότι ο πεζός είναι υπεράνω νόμων και κριτικής. 1
fwtonio Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 44 λεπτά πριν, polaki είπε Φιλε μου τον Μάρτιο του 2010 στη Γλυφάδα κατεβαίνοντας απο Λ. Βουλιαγμένης τη Γρ. Λαμπράκη στο ύψος του εστιατορίου Hama πάει να περάσει ένας ηλικιωμένος χωρίς να κοιτάξει καν το δρόμο και τον παρασυρει η κολλητή μου με το αυτοκίνητό της πηγαίνοντας με 50-60 χιλιόμετρα. Στο σημείο αυτό στα 50 μέτρα πιο κάτω απέναντι την είχαν στήσει μπόκο αστυνομικοί σε ένα από τα πιο γνωστά μπλόκα της Γλυφάδας. Σε πληροφορώ ότι αθωώθηκε ΠΛΗΡΩΣ από το δικαστήριο που έγινε το 2016. Γιατί? Γιατί ο ηλικιωμένος ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΔΙΑΒΑΣΗ. Τώρα τί λες εσύ και ο οποιοσδήποτε άλλος είναι πραγματικά να χαμε να λέγαμε. Ελπίζω το δικαστήριο στην αμερική για τη συγκεκριμένη περίπτωση να γίνει πολύ σύντομα και εδώ θα είμαστε να σχολιάσουμε και πάλι. Και επειδή μου το πήγες προσωπικά, το αν ΕΓΩ επιλέγω να ρισκάρω το κεφάλι μου κορώνα γράμματα και δεν περνάω από διαβάσεις, είναι δικό μου θέμα. Δε σημαίνει όμως ότι θα καταστρέψω εγώ τη ζωή του ΑΛΛΟΥ ο οποίος οδηγεί ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και μέσα στα όρια ταχύτητας που υπάρχουν στο δρομο αυτό, επειδή εγώ θέλω να αυτοκτονήσω. Ρώτα την τροχαία σε πρώτη ευκαιρία και ενημερώσου. ΚΑΜΙΑ ευθύνη δεν προκύπτει στον οδηγό. Όπως θα δεις στο βίντεο, η ποδηλάτισσα δεν ήταν καν ποδηλάτισσα αλλά πεζή. Συνεπώς έπρεπε να πάει από διάβαση. Και υπάρχουν κανόνες του ΚΟΚ *και* για τους πεζούς. Και πάλι όμως εάν ήταν πάνω στο ποδήλατο, θα έπρεπε να έχει τα διακριτικά φωσφοριζέ, για τα οποία ΕΓΩ έχω φάει κλήση στην Αγγλία όσο σπούδαζα επειδή δεν είχα, όπως και για το κράνος που πάλι δεν είχα. Φαντάζομαι ότι και στην Αμερική υπάρχουν παρόμοιοι και σοβαροί νόμοι, εν αντιθέσει με το Μπανανιστάν που ζούμε και στο οποίο για κάποιο λόγο πιστεύεις ότι ο πεζός είναι υπεράνω νόμων και κριτικής. Άρθρο 39 1.β. Aυτoί πoυ πρoτίθενται να στρίψoυν σε άλλη oδό, στην είσoδo της oπoίας υπάρχει διάβαση πεζών, να κινoύνται αργά και να παραχωρoύν πρoτεραιότητα στoυς πεζoύς πoυ ήδη χρησιμoπoιoύν ή εισέρχoνται στη διάβαση , κατά τα oριζόμενα στo άρθρo 38 τoυ παρόντoς Kώδικα και σε περίπτωση ανάγκης να διακόπτoυν την πoρεία τoυ oχήματός τoυς. Άρθρο 39.4. Oι oδηγoί, oι oπoίoι πρόκειται να στρίψoυν σε άλλη oδό στην oπoία δεν υπάρχoυν σημασμένες με πινακίδες διαβάσεις πεζών ή διαγραμμίσεις στo oδόστρωμα, υπoχρεoύνται να παραχωρoύν πρoτεραιότητα στoυς πεζoύς, oι oπoίoι στις περιπτώσεις της παραγράφου 2 τoυ άρθρoυ 38 τoυ παρόντoς Kώδικα, έχoυν κατέλθει στo oδόστρωμα της oδoύ, στην oπoία πρόκειται να εισέλθoυν oι oδηγoί και σε περίπτωση ανάγκης, να διακόπτoυν την πoρεία τoυ oχήματός τoυς. Άρθρο 6.α. O oδηγός υπoχρεoύται, και αν ακόμη o φωτεινός σηματoδότης δείχνει πράσινo φως, κινoύμενoς κατευθείαν μπρoστά, να παραχωρεί πρoτεραιότητα σε άλλo όχημα ή πεζό πoυ κινείται ακόμη από πρoηγoύμενη σηματoδότηση, στρίβoντας δε να παραχωρεί πρoτεραιότητα στoυς πεζoύς, oι oπoίoι κινoύνται στην oδό στην oπoία πρόκειται να εισέλθει. Ο πεζός έχει ΠΑΝΤΑ προτεραιότητα. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2018 από fwtonio
Whargoul Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, polaki είπε Και επειδή μου το πήγες προσωπικά, το αν ΕΓΩ επιλέγω να ρισκάρω το κεφάλι μου κορώνα γράμματα και δεν περνάω από διαβάσεις, είναι δικό μου θέμα. Δε σημαίνει όμως ότι θα καταστρέψω εγώ τη ζωή του ΑΛΛΟΥ ο οποίος οδηγεί ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ και μέσα στα όρια ταχύτητας που υπάρχουν στο δρομο αυτό, επειδή εγώ θέλω να αυτοκτονήσω. Ρώτα την τροχαία σε πρώτη ευκαιρία και ενημερώσου. ΚΑΜΙΑ ευθύνη δεν προκύπτει στον οδηγό. Έχεις απόλυτο δίκαιο. Τι φταίω εγώ που ήπια 10 ποτηράκια παραπάνω και θα πρέπει να περάσω τα χρόνια μου στη φυλακή επειδή ο κάθε αυτοκτονικός βρέθηκε μπροστά μου, στην λωρίδα μου? Παιδί που διασταυρώνει το δρόμο? Σαν του μάθουν του σκατού οι γονιοί του να διασταυρώνει από διάβαση . Μαλάκας είμαι εγώ να φρενάρω και να καθυστερήσω? Τυφλός στη λωρίδα μου? Πάρτον κάτω. Βιολογικά κατώτερος. Χάρη κάνω στην κοινωνία. Αν δεν μπορεί να διασταυρώσει από διάβαση, δεν έχει δικαίωμα να ζει τέτοιες εποχές. Σκουντούφλησες και έπεσες στο δρόμο μου? Καλά να πάθεις. Μάθε να περπατάς Επεξ/σία 7 Απριλίου 2018 από Whargoul 1
logistoulis Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 Δημοσ. 7 Απριλίου 2018 2 ώρες πριν, polaki είπε Φιλε μου τον Μάρτιο του 2010 στη Γλυφάδα κατεβαίνοντας απο Λ. Βουλιαγμένης τη Γρ. Λαμπράκη στο ύψος του εστιατορίου Hama πάει να περάσει ένας ηλικιωμένος χωρίς να κοιτάξει καν το δρόμο και τον παρασυρει η κολλητή μου με το αυτοκίνητό της πηγαίνοντας με 50-60 χιλιόμετρα. Στο σημείο αυτό στα 50 μέτρα πιο κάτω απέναντι την είχαν στήσει μπόκο αστυνομικοί σε ένα από τα πιο γνωστά μπλόκα της Γλυφάδας. Σε πληροφορώ ότι αθωώθηκε ΠΛΗΡΩΣ από το δικαστήριο που έγινε το 2016. Γιατί? Γιατί ο ηλικιωμένος ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΔΙΑΒΑΣΗ. Τώρα τί λες εσύ και ο οποιοσδήποτε άλλος είναι πραγματικά να χαμε να λέγαμε. Με ένα καλό δικηγόρο αθωώνεσαι για πολύ χειρότερα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα