Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
36 λεπτά πριν, niksor είπε

Αν αυτές οι εκτιμήσεις είναι απο την εταιρία τους πιστεύω,  όπως τους πιστεύω για της δικαιολογίες που είπαν για το ατύχημα.  

Βιάζονται να το βγάλουν στην κυκλοφορία γιατι είναι πολλά τα λεφτά.

Είναι εκτιμήσεις του επιστημονικού κοσμου και άλλων εταιριών που δεν έχουν βγάλει ακόμη. Άσε που είναι σχεδόν αυτονόητο.

Όσο για τις δοκιμες.... Αυτές είναι εξαντλητικές και πήρε πολλά από πολλους η προσπάθεια να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε.

Όμως αν προσέξεις πάλι σε ανθρώπινο παράγοντα οφείλεται το λάθος. Γιατί το σύστημα δεν υπόσχεται πλήρη αυτονομία ακόμη. Κοιμοταν; Έβλεπε ταινία; Ποιος ξέρει.

  • Απαντ. 162
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, mjaros είπε

Αυτά τα υβριδικά συστήματά είναι επικίνδυνα. 

Δεν γίνεται να έχουν ταυτόχρονα τον έλεγχο και το όχημα και ο οδηγός. 

Και αυτό όχι επειδή δεν είναι αποτελεσματικό αλλά επειδή σε περίπτωση ατυχήματος δεν ξερεις ποιος ευθύνεται. 

Κοινη λογικη . Και ο οδηγος υποτιθεται οτι κοιταει το δρομο οχι το κινητο του .....

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Damachi είπε

Κοινη λογικη . Και ο οδηγος υποτιθεται οτι κοιταει το δρομο οχι το κινητο του .....

Άμα κοιτάζεις το δρόμο ας οδηγείς κιόλας

 

Όταν είσαι επιβάτης προσέχεις το δρόμο το ίδιο;

Είναι τελείως χαζό το επιχείρημα/σκηνικό ότι σε πάει μόνο του αλλά πρόσεχε κι εσύ, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα

  • Like 2
Δημοσ.

Ε  αυτη τη λογικη πανε να μας πασαρουνε αλλα και γαίδαρους να στειλει σε τροχια παλι η μετοχη τους πατωνει :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά δεν είπε κανείς να είναι μέ τα μάτια 14, αλλά όταν αρχισει το σύστημα να προειδοποιεί να μην κοιμάται κιόλας.

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Άμα κοιτάζεις το δρόμο ας οδηγείς κιόλας

 

Όταν είσαι επιβάτης προσέχεις το δρόμο το ίδιο;

Είναι τελείως χαζό το επιχείρημα/σκηνικό ότι σε πάει μόνο του αλλά πρόσεχε κι εσύ, δεν γίνονται αυτά τα πράγματα

γιατι ειναι τοσο δυσκολο να εχεις τα ματια σου στο δρομο? και ναι, ακομα και σαν επιβατης προσεχω το δρομο, οπως φανταζομαι οι περισσοτεροι?

ωραια θα ηταν να ειχαμε επιπεδο οχηματων που απλα ξαπλωνουμε και παμε, αλλα οχι ακομα. το αστειο ειναι οτι ακομα και αυτα τα "πρωιμα" συστηματα ειναι ασφαλεστερα απο τους οδηγαρες που εχουμε. πραγματικα δειχνει ποσο ελαχιστη νοημοσυνη απαιτει η οδηγηση ΑΝ δεν οδηγας λες και ο δρομος σου ανηκει, και ποσο για τα μπαζα ειμαστε σαν συμπεριφορα εμεις οι οδηγοι

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

γιατι ειναι τοσο δυσκολο να εχεις τα ματια σου στο δρομο? και ναι, ακομα και σαν επιβατης προσεχω το δρομο, οπως φανταζομαι οι περισσοτεροι?

ωραια θα ηταν να ειχαμε επιπεδο οχηματων που απλα ξαπλωνουμε και παμε, αλλα οχι ακομα. το αστειο ειναι οτι ακομα και αυτα τα "πρωιμα" συστηματα ειναι ασφαλεστερα απο τους οδηγαρες που εχουμε. πραγματικα δειχνει ποσο ελαχιστη νοημοσυνη απαιτει η οδηγηση ΑΝ δεν οδηγας λες και ο δρομος σου ανηκει, και ποσο για τα μπαζα ειμαστε σαν συμπεριφορα εμεις οι οδηγοι

Δεν προσέχεις το ίδιο όταν είσαι επιβατης με όταν οδηγείς μην λέμε ο,τι θέλουμε

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν φταίει το αυτοκίνητο ούτε η Tesla ούτε το σύστημα αυτόματου πιλότου των αυτοκινήτων της. Φταίει ο χειριστής του αυτοκινήτου που δεν τήρησε ότι λέει το μάνουαλ. και το μάνουαλ λέει ότι όταν βάζουμε αυτόματο πιλότο δεν βγάζουμε ποτέ τα χέρια μας από το τιμόνι. Τώρα αν πινεις καφέ η έχεις γυρίσει πίσω η τρώς πίτσα η δεν ξέρω και εγώ γιατί δεν κρατάς το τιμόνι για να χαίρεσαι που το αυτοκίνητο σου οδηγείτε από μόνο του δεν νομίζω να φταίει το αυτοκίνητο και τα συστήματα του.

Δεν διάβασα όλο το άρθρο ούτε και σχόλια. Απευθείας από τον τίτλο βγάζω συμπέρασμα και σχολιάζω για να μην παρεξηγηθώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Δεν προσέχεις το ίδιο όταν είσαι επιβατης με όταν οδηγείς μην λέμε ο,τι θέλουμε

δηλαδη τωρα θα τη μετρησουμε ποιος την εχει μεγαλυτερη? (τη προσοχη :P ) παρακολουθεις το δρομο ή οχι? ειναι τοσο δυσκολο, οσο λιγη προσοχη και να δινεις, να καταλαβεις οτι βγαινεις εκτος πορειας? στη τελικη, σκεψου αυτα τα απροσεκτα ατομα να εχουν πληρη ελεγχο του οχηματος, αισθανεσαι πιο ασφαλης στο δρομο?

δεν οδηγαω πολλα χρονια, μονο 10, αλλα λογω των επαγγελματων που χω κανει τα χλμ ειναι πολλα, στο συμπερασμα που εχω φτασει ειναι οτι καθε θανατος εξαιτιας της προσπαθειας να απαλλαγουμε απο τους ανθρωπους στο τιμονι, θα σωσει 2, 5, 10, 100 ανθρωπους αργοτερα. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δηλαδη τωρα θα τη μετρησουμε ποιος την εχει μεγαλυτερη? (τη προσοχη :P ) παρακολουθεις το δρομο ή οχι? ειναι τοσο δυσκολο, οσο λιγη προσοχη και να δινεις, να καταλαβεις οτι βγαινεις εκτος πορειας? στη τελικη, σκεψου αυτα τα απροσεκτα ατομα να εχουν πληρη ελεγχο του οχηματος, αισθανεσαι πιο ασφαλης στο δρομο?

δεν οδηγαω πολλα χρονια, μονο 10, αλλα λογω των επαγγελματων που χω κανει τα χλμ ειναι πολλα, στο συμπερασμα που εχω φτασει ειναι οτι καθε θανατος εξαιτιας της προσπαθειας να απαλλαγουμε απο τους ανθρωπους στο τιμονι, θα σωσει 2, 5, 10, 100 ανθρωπους αργοτερα. 

Καλα δεν παρακολουθουμε ολοι τον δρομο οταν ειμαστε συνεπιβατες μη τρελαθουμε κιολας. Εμενα με περνει ο υπνος οταν παω ταξιδια σαν συνεπιβατης ακομα και σαν συνοδηγος.Επισης αυτο που λετε λετε για τους Ελληνες οδηγους και ποσο μ@λ@κες ειμαστε νε το κοιταξετε, δειτε και τιποτα απο το γιουτιουμπι απο ασχετους που κυκλοφορουν ασυστολα σε ολη τη γη και πειτε μου αν οντως ειμαστε η χειροτερη κολοφαρα η οχι.

  • Like 2
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

δηλαδη τωρα θα τη μετρησουμε ποιος την εχει μεγαλυτερη? (τη προσοχη :P ) παρακολουθεις το δρομο ή οχι? ειναι τοσο δυσκολο, οσο λιγη προσοχη και να δινεις, να καταλαβεις οτι βγαινεις εκτος πορειας? στη τελικη, σκεψου αυτα τα απροσεκτα ατομα να εχουν πληρη ελεγχο του οχηματος, αισθανεσαι πιο ασφαλης στο δρομο?

δεν οδηγαω πολλα χρονια, μονο 10, αλλα λογω των επαγγελματων που χω κανει τα χλμ ειναι πολλα, στο συμπερασμα που εχω φτασει ειναι οτι καθε θανατος εξαιτιας της προσπαθειας να απαλλαγουμε απο τους ανθρωπους στο τιμονι, θα σωσει 2, 5, 10, 100 ανθρωπους αργοτερα. 

Λέω απλά ότι δεν γίνεται να προσέχεις εξίσου όταν δεν έχεις τον έλεγχο, όλοι μας που οδηγούμε λίγο πολύ έχουμε μπει συνοδηγοι και γνωρίζουμε το "συναίσθημα" του να είσαι πιο χαλαρός από όταν έχεις τον πλήρη έλεγχο

 

Τα αυτοοδουμενα ή θα πρέπει να δουλεύουν φουλ αυτόματα ή καθόλου, η ενδιάμεση κατάσταση είναι επικίνδυνη

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, primeragt είπε

Καλα δεν παρακολουθουμε ολοι τον δρομο οταν ειμαστε συνεπιβατες μη τρελαθουμε κιολας. Εμενα με περνει ο υπνος οταν παω ταξιδια σαν συνεπιβατης ακομα και σαν συνοδηγος.Επισης αυτο που λετε λετε για τους Ελληνες οδηγους και ποσο μ@λ@κες ειμαστε νε το κοιταξετε, δειτε και τιποτα απο το γιουτιουμπι απο ασχετους που κυκλοφορουν ασυστολα σε ολη τη γη και πειτε μου αν οντως ειμαστε η χειροτερη κολοφαρα η οχι.

αμα μεινεις λιγο ξυπνιος θα δεις πως οδηγανε οι αλλοι  :lol:

μεχρι τοτε..

http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=74456&Itemid=86&lang=

http://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/statistics/map-viewer/

https://ec.europa.eu/transport/road_safety/sites/roadsafety/files/erso-country-overview-2016-greece_en.pdf

τσεκαρε ειδικα στο τελευταιο λινκ ποσο πανω απο το μεσο ορο ειμαστε στα τηλεφωνα κατα τη διαρκεια της οδηγησης, και πες μου ξανα για προσοχη κλπ. και μεταξυ μας, το υπολοιπο 38% που δηλωσε οχι απλα δεν το παραδεχεται. δεν υπαρχει περιπτωση να βγαινεις στο δρομο και να ειναι ολη με ενα κινητο στο χερι και μετα ενα 38% να σου δηλωνουν οτι σε διαστημα ενος χρονου δεν εκαναν ουτε μια κληση κατα τη διαρκεια της οδηγησης. αυτο δεν υπαρχει ποτε, ειναι εντελως μουφα. ακομα και γω που δεν κανω τετοιες βλακειες, μια φορα το χρονο θα υπαρχει καποια αναγκη και θα την κανω τη πατατια μου

15 λεπτά πριν, logistoulis είπε

Λέω απλά ότι δεν γίνεται να προσέχεις εξίσου όταν δεν έχεις τον έλεγχο, όλοι μας που οδηγούμε λίγο πολύ έχουμε μπει συνοδηγοι και γνωρίζουμε το "συναίσθημα" του να είσαι πιο χαλαρός από όταν έχεις τον πλήρη έλεγχο

Τα αυτοοδουμενα ή θα πρέπει να δουλεύουν φουλ αυτόματα ή καθόλου, η ενδιάμεση κατάσταση είναι επικίνδυνη

για δες αυτο το βιντεακι και εξηγησε μου πως γινεται να καταφερε καποιος να τρακαρει το τεσλα αμα ηταν εστω ξυπνιος

 

Δημοσ.
Spoiler

 

Σκεψου ποσο χαιβανια ειναι  που βασίζονται την ζωη τους στους αυτοματους πιλοτους.  Τοσο νεα και μη τελειοποιημενη τεχνολογία και δεν αντιλαμβάνονται οτι γινονται πειραματοζωα στην εξελιξη της. Αυτο που εχω απορία ειναι ποσο γρηγορα έχουν υιοθετήθει αυτες οι τεχνολογίες, και εχουν γινει ηδη οι απαραίτητες αλλαγες στον κοκ και στην νομοθεσια της καθε χωρας και με τις ασφαλιστικες κτλ.; Απτην αλλη θα μου πεις πιο πολυ μυαλο εχει ενα κομπιουτερακι τηλεορασης παρα ο μεσος οδηγος

Ποσο μαλλον ενα ολοκληρο συστημα αυτοματης οδηγησης με χιλιαδες μυαλα και ωρες μελετων

Δημοσ.

Τα ειδα τα λινκ που εβαλες. Εσυ τα ειδες? Αν εξαιρεσουμε τα κινητα σε ολα ειμαστε στο μεσω ορο της ευρωπης εκτος των θανατων σε δικυκλιστες οπου εκει εχουμε μεγαλυτερο μεσο ορο αλλα μικροτερο σε αυτοκινητα. Το 38% που λες εσυ δεν ειναι ψευτες και λενε οχι ειναι ο μεσος ορος της ευρωπης. Εμεις ειμαστε στο 62% για χρηση κινητου η ευρωπη στο 32 (μεσος ορος). Επισης αυτο δεν αναιρει αυτο που λεω οτι λεμε λεμε οτι ειμαστε οι χειροτεροι του κοσμου αλλα δεν ειναι ετσι. Κανουμε αρκετες μαλακιες στο δρομο αλλα ετσι ακριβως γινεται και οπουδηποτε αλου. Τελος δεν χρειαζεται να μεινω ξυπνιος οταν οδηγαει αλλος για να δω πως πδηγουν γυρω μου. Σαν εξωτερικος πωλητης που ειμαι αναγκαζομαι να οδηγω καθημερινα για να κανω την δουλεια μου οποτε μια αποψη εχω και οχι μονο για τις ωρες αιχμης αλλα για ολη τη μερα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...