Προς το περιεχόμενο

Την αναστολή λειτουργίας του UberX στην Ελλάδα ανακοίνωσε η Uber


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, sikla είπε

Όλοι βάση εμπειρίας διαλέγουν την υπηρεσία φίλε. Εσυ προφανώς έχεις άλλη άποψη την οποία δεν μοιράζεσαι.  Μάλλον έχεις ταξί 

Και πάλι συνεχίζεις την γαργάρα και αποπροσανατολίζεις την κουβέντα.

Είπες "Εγω κραταω μονο το οτι  ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑ υπαρχει αυτο το θεμα με την Uber  (και οτιδηποτε καινοτομο βγει, βλ. AirBnB). Παντου υπαρχουν ταξι και uber αλλα μονο εδω αρχισαν τις γελοιοτητες." και σου απαντώ πως είσαι πλήρως ανημέρωτος.
Και αντ' αυτού μου αραδιάζεις ένα κάρο άσχετα για να αποπροσανατολίσεις την κουβέντα κάνοντας γαργάρα το παραπάνω.

Για να σε βοηθήσω λοιπόν..
https://www.google.gr/search?ei=WTXGWv7-J4HJsAHO1qOABw&q=uber+banned+europe&oq=uber+banned+europe&gs_l=psy-ab.3..0i7i30k1.6286.7392.0.7854.6.6.0.0.0.0.300.618.0j2j0j1.3.0....0...1c.1.64.psy-ab..4.2.446....0.xY3Zg_xz6p8

(τα υπόλοιπα ψάξε τα μόνος σου)

20 λεπτά πριν, sikla είπε

Μάλλον έχεις ταξί

Όχι, δεν έχω ταξί. Αλλά και να είχα, το παραπάνω επιχείρημα είναι νηπιακού επιπέδου.

20 λεπτά πριν, sikla είπε

Όλοι βάση εμπειρίας διαλέγουν την υπηρεσία φίλε

Εξαρτάται. Μιλάς απόλυτα και διαφωνώ με αυτό οπότε θα σου δώσω ένα πραγματικό παράδειγμα.

 

Εκεί που δουλεύω, καμιά 100 μέτρα παραπέρα, υπήρχε ένα ανθοπωλείο μεγάλο σε χώρο. Νόμιμο σε όλα. Κάποια στιγμή άνοιξε απέναντι στα 20 μέτρα ένας ανθοπώλης σε μία τρύπα (20 τ.μ. το πολύ) ο οποίος έβγαζε όλα τα λουλούδια στο πεζοδρόμιο και τον δρόμο γιατί προφανώς δεν χωρούσαν. Να σημειώσω ότι έκανε κατάληψη όλου του πεζοδρομίου και έπρεπε να βγεις στον δρόμο για να περάσεις. Επίσης αυτός πουλάγε 9/10 περιπτώσεις μαύρα και χωρίς απόδειξη. Με βάση τα παραπάνω, και όπως καλά μάλλον κατάλαβες, πουλούσε φθηνότερα από τον άλλο ανθοπώλη, τον νόμιμο. Ο νόμιμος τελικά έκλεισε πέρυσι. Ο άλλος συνεχίζει να κάνει αυτό που έκανε, να κάνει κατάληψη στο πεζοδρόμιο και να πουλάει αφορολόγητα μιας και υπάρχουν τα γίδια που αγοράζουν από αυτόν. Αγόραζαν λοιπόν από αυτόν διότι είχαν καλύτερη εμπειρία, μάλλον στη τσέπη τους. Αλλιώς θα αγόραζαν από τον άλλον. Αυτό όμως δεν ήταν και το σωστό και ελπίζω να καταλαβαίνεις το γιατί.

 

 

Επεξ/σία από l337
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 172
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδιά μπορείτε να μου λύσετε κάποιες απορίες πριν εκφέρω γνώμη, δεν μένω σε μεγάλη πόλη πλέον οπότε δεν έχω ασχοληθεί.

Οι οδηγοί της Uber είναι ιδιώτες ή όχι; Έχουν κάνει έναρξη ή δουλεύουν σαν υπάλληλοι; Αν είναι ιδιώτες πως φορολογούνται;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, l337 είπε

Και πάλι συνεχίζεις την γαργάρα και αποπροσανατολίζεις την κουβέντα.

Είπες "Εγω κραταω μονο το οτι  ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑ υπαρχει αυτο το θεμα με την Uber  (και οτιδηποτε καινοτομο βγει, βλ. AirBnB). Παντου υπαρχουν ταξι και uber αλλα μονο εδω αρχισαν τις γελοιοτητες." και σου απαντώ πως είσαι πλήρως ανημέρωτος.
Και αντ' αυτού μου αραδιάζεις ένα κάρο άσχετα για να αποπροσανατολίσεις την κουβέντα κάνοντας γαργάρα το παραπάνω.

Για να σε βοηθήσω λοιπόν..
https://www.google.gr/search?ei=WTXGWv7-J4HJsAHO1qOABw&q=uber+banned+europe&oq=uber+banned+europe&gs_l=psy-ab.3..0i7i30k1.6286.7392.0.7854.6.6.0.0.0.0.300.618.0j2j0j1.3.0....0...1c.1.64.psy-ab..4.2.446....0.xY3Zg_xz6p8

(τα υπόλοιπα ψάξε τα μόνος σου)

Όχι, δεν έχω ταξί. Αλλά και να είχα, το παραπάνω επιχείρημα είναι νηπιακού επιπέδου.

Εξαρτάται. Μιλάς απόλυτα και διαφωνώ με αυτό οπότε θα σου δώσω ένα πραγματικό παράδειγμα.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Εκεί που δουλεύω, καμιά 100 μέτρα παραπέρα, υπήρχε ένα ανθοπωλείο μεγάλο σε χώρο. Νόμιμο σε όλα. Κάποια στιγμή άνοιξε απέναντι στα 20 μέτρα ένας ανθοπώλης σε μία τρύπα (20 τ.μ. το πολύ) ο οποίος έβγαζε όλα τα λουλούδια στο πεζοδρόμιο και τον δρόμο γιατί προφανώς δεν χωρούσαν. Να σημειώσω ότι έκανε κατάληψη όλου του πεζοδρομίου και έπρεπε να βγεις στον δρόμο για να περάσεις. Επίσης αυτός πουλάγε 9/10 περιπτώσεις μαύρα και χωρίς απόδειξη. Με βάση τα παραπάνω, και όπως καλά μάλλον κατάλαβες, πουλούσε φθηνότερα από τον άλλο ανθοπώλη, τον νόμιμο. Ο νόμιμος τελικά έκλεισε πέρυσι. Ο άλλος συνεχίζει να κάνει αυτό που έκανε, να κάνει κατάληψη στο πεζοδρόμιο και να πουλάει αφορολόγητα μιας και υπάρχουν τα γίδια που αγοράζουν από αυτόν. Αγόραζαν λοιπόν από αυτόν διότι είχαν καλύτερη εμπειρία, μάλλον στη τσέπη τους. Αλλιώς θα αγόραζαν από τον άλλον. Αυτό όμως δεν ήταν και το σωστό και ελπίζω να καταλαβαίνεις το γιατί.

Οκ το δέχομαι.

και  την απάντηση σου .μιλάω λίγο απόλυτα, αλλά εκφράζω την άποψη μου κατά κύριο λόγο ίσως λίγο πιο έντονα! 

Δεν προσπαθώ να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου.   Το παράδειγμα σου θα ήταν τέλειο μόνο εάν οι ταξιτζήδες ήταν κ αυτοί όλοι νόμιμοι κ εντάξει όμως. Που δεν είναι . Σε καμία περίπτωση. Εκτός από μετρημένους , που κ αυτούς τους έκανε το beat σωστούς. 

3 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Παιδιά μπορείτε να μου λύσετε κάποιες απορίες πριν εκφέρω γνώμη, δεν μένω σε μεγάλη πόλη πλέον οπότε δεν έχω ασχοληθεί.

Οι οδηγοί της Uber είναι ιδιώτες ή όχι; Έχουν κάνει έναρξη ή δουλεύουν σαν υπάλληλοι; Αν είναι ιδιώτες πως φορολογούνται;

Υπάρχουν κανονικά με έναρξη επαγγελματίες και υπάρχουν και υπάλληλοι στους εκάστοτε επιχειρηματίες που έχουν κάνει έναρξη. Παίρνουν leasing αυτοκίνητο κάνουν έναρξη , παίρνουν την άδεια και απλά ξεκινάνε.

Επεξ/σία από sikla
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη δεν χρησιμοποιω γενικα ταξι ποσο μαλλον uber, μπορει καποιος να μας εξηγησει το πλαισιο λειτουργιας της uber στην χωρα μας.

Οκ δεν εχουν αδεια ταξι, προφανεστα ειναι ενα θεμα καλως η κακως που αυτο το επαγγελμα ειναι (ηταν?) κλειστο και επρεπε να πληρωσεις στο κρατος ενα μεγαλο ποσο για μια αδεια ταξι.

Απο εκει και περα μερικες ερωτησεις για οποιον ξερει:

Η uber ειχε ελληνικο παραρτημα, αφμ και εταιρικη παρουσια στην Ελλαδα;

Η πληρωμη που γινοταν πιθανοτατα στο app, εδινε νομιμη αποδειξη  που περιλαμβανει 24% φπα, στον πελατη;

Βαση ποιου τιμοκαταλογου χρεωνε το χιλιομετρο και την ταριφα και πως το αποδεικνυει  οτι ο ταδε πελατης εκανε αυτη την διαδρομη και πρεπει να πληρωσει τοσα χιλιομετρα, οχι στον πελατη, αλλα στην ελεγκτικες αρχες.

Ο οδηγος απο την στιγμη που δεν ειναι υπαλληλος της uber, εκανε εναρξη επαγγελματος ως αυτοαπασχολουμενος με μπλοκακι, πληρωνει ΟΑΕΕ και τον φορο που του αναλογει απο τα κερδη, οπως επισης κοβει αποδειξη παροχης υπηρεσιων προς την uber και πως αποδεικνυει στις ελεγκτικες αρχες οτι εκτελεσε τοσες διαδρομες, τοσα χιλιομετρα και πληρωθηκε με ενα συγκεκριμενο ποσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, sikla είπε

Οκ το δέχομαι.

και  την απάντηση σου .μιλάω λίγο απόλυτα, αλλά εκφράζω την άποψη μου κατά κύριο λόγο ίσως λίγο πιο έντονα! 

Δεν προσπαθώ να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου.   Το παράδειγμα σου θα ήταν τέλειο μόνο εάν οι ταξιτζήδες ήταν κ αυτοί όλοι νόμιμοι κ εντάξει όμως. Που δεν είναι . Σε καμία περίπτωση. Εκτός από μετρημένους , που κ αυτούς τους έκανε το beat σωστούς.

Ούτε εγώ προσπαθώ να έρθω σε αντιπαράθεση, κουβέντα κάνουμε. Οι ταξιτζήδες, οι περισσότεροι τουλάχιστον είναι σάπιοι συμφωνώ. Και αντιεπαγγελματίες, επίσης συμφωνώ. Και αγενείς και χίλια δυο. Όχι όλοι προφανώς αλλά μάλλον οι περισσότεροι, ιδίως οι παλιάς κοπής. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως αν ένας ανταγωνιστής είναι παράνομος θα πρέπει να κλείνουμε τα μάτια επειδή και ο άλλος είναι σάπιος. Είναι άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Παρεπιπτόντως, είμαι πολύ ευχαριστημένος με την beat. Με αυτήν δεν έχω κανένα πρόβλημα και πολύ καλώς υπάρχει.

2 ώρες πριν, ziaba είπε

ακόμα καλύτερά θα ταν αν οποιοσδήποτε θα μπορούσε να κάνει τον ubera χωρίς περιορισμούς ακόμα και με μηχανάκι-σκούτερ του φανταστείτε ποσό φτηνές θα ταν οι μετακινήσεις

 

1 ώρα πριν, ziaba είπε

ενώ οι ταρίφες είναι υποδειγματικοί οδηγοί και τα αυτοκίνητά τους είναι συνηρημένα τέρμα, όλα στην πένα

Το πρώτο ποστ στερείται σοβαρότητας και στο δεύτερο χρησιμοποιείς καθαρά strawman argument. Κοινώς είναι άνευ ουσίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με το φτωχό μου το μυαλό θα έκανα μια πρόταση και στις δύο πλευρές. Παρακαλώ να κάνετε μια μικρή έρευνα πρώτα, για να ξέρετε γιατί πράγμα μιλάτε. Ο καθένας βλέπω κάπου άκουσε κάτι και το αναπαράγει χωρίς να το σκέφτεται. Μην κολλάμε ταμπλέλα "καινοτομία" σε κάθε τι. Αυτό που έκανε η Uber σε όλο τον κόσμο είναι ότι βρήκε μια τρύπα ώστε να λυγίσει τους κανόνες. Προφανώς και θα προκαλούσε αντιδράσεις και φυσικό επόμενο ήταν να έχει προβλήματα σε πολλές χώρες.

Τώρα ότι χρειάζεται μια διαφορετική προσέγγιση το θέμα ταξί στην ελλάδα είναι γεγονός αλλά χρειάζεται πολιτική βούληση ώστε να καθοριστούν οι κανόνες σε σωστή βάση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειχε παρει πολλη φορα η Ελλαδα απο την αναπτυξη τωρα τελευταια και τράκαρε...Αδιανοητες δε και οι πανηγυρικου χαρακτηρα και γυμνασιακου επιπεδου δηλωσεις-ατακες κυβερνησης και συνδικατου των ταριφων με τα κιτρινα αμαξια.

500 χρονια πισω σε νοοτροπια αυτη η χωρα, και αλλη μια τρανη αποδειξη οτι σε αυτη τη χωρα, το λαο της και τους πολιτικους της αξιζει ολη αυτη η καταντια. Το braindrain μας μαρανε κατα τ'αλλα...Λες και υπαρχει χωρος σε αυτην την κοινωνια για να φιλοξενησει τα "μυαλα".

 

ΥΓ. Με τα ποδια η τα ΜΜΜ. Ποτε ξανα σε κιτρινο καρο ενος απο τους ιπποτες της ασφαλτου που δεν βαζουν ταξιμετρο, που βαζουν τριπλες κουρσες και που η συμπεριφορα τους αποδεικνυει καθημερινα οτι η προελευση (και τελικα η) θεση αυτου του λαου ειναι στα βαθη της Ασιας παρεα με εκεινους που μενουν σε καλυβες, χωρις ηλεκτρισμο.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν καταλαβα καλα τα ΤΑΞΙ είναι σαν το Δημοσιο , οπου υπαρχει αξιολογηση και αντίκτυπος    υπάρχει και δυσαρέσκεια από του συγκεκριμένους . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλό παράδεισο και αυτοί, ξεκουμπιδια

 

5 ώρες πριν, billdanos είπε

Ό,τι και να κάνει ο κλάδος, δεν μπορεί να σταματήσει την εξέλιξη. Θα συνεχίσουμε σαν επιβάτες να έχουμε υπηρεσίες τύπου beat & uberX, να αξιολογούμε τον κάθε οδηγό και να ζητάμε πάντα την απόδειξη. 

Αν οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί έκαναν τη δουλειά τους όπως θα έπρεπε και όπως γίνεται σε άλλες χώρες, δεν θα είχαμε ανάγκη από καμία uber & beat και θα φρόντιζαν οι ίδιοι να μας προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες. 

Αν ο κλάδος καταλάβει πως οι παλιές "καλές" ημέρες ...πέθαναν και προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, όλα θα πάνε μια χαρά.

Αν όχι, κρίμα! :)

Α καλά.. 

3 λεπτά πριν, Agony είπε

Αν καταλαβα καλα τα ΤΑΞΙ είναι σαν το Δημοσιο , οπου υπαρχει αξιολογηση και αντίκτυπος    υπάρχει και δυσαρέσκεια από του συγκεκριμένους . 

Όχι δεν κατάλαβες καθόλου καλά

Επεξ/σία από logistoulis
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, l337 είπε

Ούτε εγώ προσπαθώ να έρθω σε αντιπαράθεση, κουβέντα κάνουμε. Οι ταξιτζήδες, οι περισσότεροι τουλάχιστον είναι σάπιοι συμφωνώ. Και αντιεπαγγελματίες, επίσης συμφωνώ. Και αγενείς και χίλια δυο. Όχι όλοι προφανώς αλλά μάλλον οι περισσότεροι, ιδίως οι παλιάς κοπής. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως αν ένας ανταγωνιστής είναι παράνομος θα πρέπει να κλείνουμε τα μάτια επειδή και ο άλλος είναι σάπιος. Είναι άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Παρεπιπτόντως, είμαι πολύ ευχαριστημένος με την beat. Με αυτήν δεν έχω κανένα πρόβλημα και πολύ καλώς υπάρχει.

Το πρώτο ποστ στερείται σοβαρότητας και στο δεύτερο χρησιμοποιείς καθαρά strawman argument. Κοινώς είναι άνευ ουσίας.

Βέβαια παίζει κ κάτι άλλο εδώ. Εφόσον εδώ τόσους μήνες ίσως κ κάποια χρόνια, έχεις την δυνατότητα να κανεις νόμιμα έναρξη , να πάρεις την άδεια και να δουλέψεις Uber, δεν είναι δίκαιο για αυτούς που επένδυσαν σε αυτό κατά την περίοδο αυτή. Υπάρχει κόσμος που έχει επενδύσει σε αυτό και έχει υπολογίσει κάποιο εισόδημα .  Δεν θα έπρεπε να σου δίνουν άδεια κ δυνατότητα έναρξης.  Αφήνει αρκετό κόσμο χωρίς δουλειά κ πολύ πιθανό με χρέη από την μια ημέρα στην άλλη χωρίς προειδοποίηση. Μέχρι και σήμερα το πρωί μπορούσες να κανεις έναρξη κανονικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, billdanos είπε

Ό,τι και να κάνει ο κλάδος, δεν μπορεί να σταματήσει την εξέλιξη. Θα συνεχίσουμε σαν επιβάτες να έχουμε υπηρεσίες τύπου beat & uberX, να αξιολογούμε τον κάθε οδηγό και να ζητάμε πάντα την απόδειξη. 

Αν οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί έκαναν τη δουλειά τους όπως θα έπρεπε και όπως γίνεται σε άλλες χώρες, δεν θα είχαμε ανάγκη από καμία uber & beat και θα φρόντιζαν οι ίδιοι να μας προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες. 

Αν ο κλάδος καταλάβει πως οι παλιές "καλές" ημέρες ...πέθαναν και προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, όλα θα πάνε μια χαρά.

Αν όχι, κρίμα! :)

Στο εξωτερικο τοτε που συμφωνα με οτι λες ολα ειναι τελεια πως εχει και εκει αυτες τις υπηρεσιες τυπου beat & uberX;
Κατι δεν παει καλα με τον συλογισμο σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...