Προς το περιεχόμενο

Πολυμηχάνημα OKI MB451DN - κοροιδια εγγυησης


sokelas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τον δεκεμβριο του 2016 πηρα τον oki mb451  σε καλη προσφορα απο eshop 167 ευρω.

η εγγυηση που ειχε ηταν διετης ( δεν μιλαω για την επεκταση που δοθηκε σε καποιους -3 χρονια).

εδω και 2 βδομαδες χαλασε κατι, κωδικος 172 σφαλμα εβγαζε  και το  πηγα στο eshop και αυτοι το εστειλαν στην εταιρεια για σερβις.

Ενω ειμαι κανονικα μεσα στην διετη εγγυηση,  η εταιρεια σερβις της οκι στην Ελλαδα με πληροφορησε οτι χρειαζεται 280 ευρω φτιαξιμο :).

Ακομη δεν επικοινωνησα μαζι τους παρα μονο με το eshop που με πηραν τηλεφωνο ,

για αυτο θα ηθελα καποια βοηθεια αν καποιος γνωριζει να με ενημερωσει πως μπορω να κινηθω π.χ. καταγγελια γραμματεια καταναλωτη, 

συνηγορο πολιτη , δεν ξερω.

ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιο συνήγορο..πλάκα κάνεις..μέχρι την αστυνομία θα τους πηγαινα...κατέγραψε συνομιλίες,email και ότι έχεις και απείλησε τους αρχικά με ότι θα πας σε δικηγόρο,και εντέλει πηγενε σε εναν και θα καθαρίσει

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν αφού επικοινώνησα με αυτήν την εταιρεία που έχει Όκι στην Ελλάδα, cpi λέγεται, αυτοί μετά δυσκολίας μου μίλησαν στο τηλέφωνο, αποτομοι αρκετά δεν έλεγαν τίποτα για την εγγύηση, ποιος την δίνει, με πρόσχημα ότι πελάτης τους ήταν το eshop και δεν τους επιτρέπεται. Μετά πήρα στο eshop ένα παλικάρι με εξυπηρετησε και αφού είπα τα προηγούμενα και ζήτησα το δίκιο μου με πήρε πιο μετά τηλέφωνο και με βεβαιωσε ότι δεν θα πληρώσω τπτ και θα επισκευαστει κανονικά το μηχάνημα. Εν τέλει σήμερα ενημερωθηκα οριστικά ότι δεν θα πάρω πίσω το μηχάνημα και ότι το eshop μου έβαλε το ποσό αγορας167 ευρώ πιστωτικο για επομενες αγορές. Αυτό που έχω μάθει πάντως από παιδί που δουλεύει στο eshop είναι ότι και αρκετοί άλλοι είχαν θέμα με οκι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, sokelas είπε

Εν τέλει σήμερα ενημερωθηκα οριστικά ότι δεν θα πάρω πίσω το μηχάνημα και ότι το eshop μου έβαλε το ποσό αγορας167 ευρώ πιστωτικο για επομενες αγορές.

Τυχερός είσαι. Τουλάχιστον με κάποιο τρόπο θα σου επιστραφεί κάποιο ποσό.
Τις εγγυήσεις δεν τις πολυθέλω. Μπορούν να βάλουν στην εγγύηση τέτοιους όρους που να μην ισχύει ποτέ. Για παράδειγμα να γίνει service από τον αντιπρόσωπο στον ένα χρόνο. Αυτό αποτελεί σταμάτημα της εγγύησης στον ένα χρόνο αφού κανείς δεν θέλει να πληρώσει ένα μεγάλο ποσό π.χ. 60 ή 80 ευρώ για να κάνει service σε ένα μηχάνημα που δουλεύει κανονικά και κοστίζει τη διπλάσια τιμή.
Αφού ο κόσμος (εμείς) ζητάμε συνεχώς πιο πολλά σε πιο χαμηλές τιμές, και επηρεαζόμαστε από χαρακτηριστικά αντί για την πραγματικότητα, οι εταιρίες που έχουν και ανταγωνισμό "αναγκάζονται" να παίξουν αυτό το παιχνίδι. Π.χ. αγόραζα κάποιες λάμπες led σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά τους. Τελικά διαπίστωσα ότι καιγόντουσαν περίπου στις 2.500 ώρες (έδιναν 20.000 ώρες). Και οι αντίστοιχες philips με διπλάσια τιμή αντέχουν περισσότερο από 10.000 ώρες. Οι philips ήταν "τίμιες" ενώ οι άλλες έδιναν ότι χαρακτηριστικά ήθελαν. Και ούτε οι πιστοποιήσεις δείχνουν -για μένα- πολλά πράγματα.

Το eshop μάλλον κάνει εισαγωγή τους εκτυπωτές Oki ανεξάρτητα από την εδώ αντιπροσωπεία. Δεν ξέρω ποιός έχει την ευθύνη της εγγύησης, η αντιπροσωπεία ή το eshop; Πιο πιθανό το eshop, και θα πρέπει να στείλει το μηχάνημα για service στο εξωτερικό που αγοράστηκε. Τρέχα γύρευε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Όπως κατάλαβα η CPI δεν σε καλύπτει (αν και δηλώνει 3 χρόνια εγγύηση στους ΟΚΙ) και το E-shop έκανε αυτό που μπορούσε. Πάλι καλά. Σε παρόμοιες περιπτώσεις στέλνεις τεκμηριωμένο mail στη μαμά εταιρεία με το serial number και το ιστορικό του μηχανήματος και άστους να... τραβήξουν αυτί στον εκάστοτε αντιπρόσωπο (ακόμα κι έχει αγοραστεί το προϊόν από άλλη χώρα). Καμία σοβαρή εταιρεία δε θέλει να καταστρέφεται το όνομά της λόγω αντιπροσώπου. Σημειωτέον από όπου κ να αγοράστηκε ένα προϊόν καλύπτεται από πανευρωπαϊκή (τουλάχιστον) εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω και η cpi έχει το service της canon. Τραγικοί,  χρέωναν ανταλλακτικά 100€ για Αφαιρούμενη απο το χρήστη κεφαλή σε εκτυπωτη ix4000 που έκανε 150€ καινούργιος. 

Αγόρασα άλλον και τους τον άφησα να το βλέπουν, καθώς ζητούσαν 30€ για διάγνωση βλάβης που τους είχα ήδη πει κατά την παράδοση.

Email στην Oki europe, αφού πρώτα πάρεις γραπτώς τις απαιτήσεις τους και το rma tag.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • 10 μήνες μετά...

Άλλες εγγυήσεις δίνει η CPI για τα μηχανήματα που εισάγει και διανέμει στην Ελληνική αγορά, και άλλες εγγυήσεις το eshop που εισάγει ανεξάρτητα και πρέπει να καλύψει τις εγγυήσεις για τα μηχανήματα που πουλάει και είναι υπεύθυνο αποκλειστικά. Δεν εμπλέκεται πουθενά η ΟΚΙ ως κατασκευαστής. Ο πωλητής πάντα είναι υπεύθυνος για την κάλυψη οποιασδήποτε εγγύησης. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το e-shop είναι αποκλειστικά υπεύθυνο  για την κάλυψη των μηχανών που πουλάει εκτός επίσημου δικτύου CPI

Η CPI οφείλει να καλύψει σαν αντιπροσωπεία τα προιόντα που  διανέμει μέσω του επίσημου καναλιού

Αυτό πρέπει να καταλάβετε γενικότερα για όλες τις αντιπροσωπείες όσοι αγοράζετε από καταστήματα εκτός δικτύου συνεργατών

Η επέκταση της εγγύησης που δόθηκε, επειδή δεν ξέρεις, αφορά τα προιόντα που πουλήθηκαν από το επίσημο δίκτυο και η ενεργοποίηση της έγινε εντός ενός μήνα με την καταχώρηση ισχύοντος s/n μέσα από συγκεκριμένη σελίδα που διατηρεί η CPI και όχι η ΟΚΙ

https://oki3yw.com

και το οποίο θα πρέπει να είναι πουλημένο από τη CPI και όχι από τις παραεισαγωγές των εκάστοτε e-shops αλλιώς η σελίδα δεν  δέχεται την καταχώρηση.

Κανείς αντιπρόσωπος δεν θα σου καλύψει κάτι που δεν έχει εισάγει ο ίδιος.

Και μετά βγαίνετε χωρίς να έχετε επίγνωση και κατηγορείτε εταιρίες και ρίχνετε ανάθεμα, ενώ το e-shop ή οποιοδήποτε e-shop που παραεισάγει έχει την πλήρη ευθύνη να σας ενημερώσει για το τι ισχύει. Γιαυτό και σε κάλυψε το ίδιο βγαίνοντας και καλό από πάνω

Ενημερωθείτε και μετά ρίχτε ανάθεμα στις κακές εταιρίες....

Στις 20/8/2018 στις 3:28 ΜΜ, stelrp είπε

Νομίζω και η cpi έχει το service της canon. Τραγικοί,  χρέωναν ανταλλακτικά 100€ για Αφαιρούμενη απο το χρήστη κεφαλή σε εκτυπωτη ix4000 που έκανε 150€ καινούργιος. 

Αγόρασα άλλον και τους τον άφησα να το βλέπουν, καθώς ζητούσαν 30€ για διάγνωση βλάβης που τους είχα ήδη πει κατά την παράδοση.

Email στην Oki europe, αφού πρώτα πάρεις γραπτώς τις απαιτήσεις τους και το rma tag.

Λάθος εντύπωση έχεις, καμμία σχέση με την Canon

Πριν κατηγορήσεις και συ κάνε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο... τι το έχεις το ρημάδι?

 

http://www.intersys.gr/default.asp?pid=140

Η ΟΚΙ europe θα σου απαντήσει ακριβώς ότι απάντησα στο post μου

 

Στις 14/8/2018 στις 12:57 ΠΜ, CyanBlue είπε

Όπως κατάλαβα η CPI δεν σε καλύπτει (αν και δηλώνει 3 χρόνια εγγύηση στους ΟΚΙ) και το E-shop έκανε αυτό που μπορούσε. Πάλι καλά. Σε παρόμοιες περιπτώσεις στέλνεις τεκμηριωμένο mail στη μαμά εταιρεία με το serial number και το ιστορικό του μηχανήματος και άστους να... τραβήξουν αυτί στον εκάστοτε αντιπρόσωπο (ακόμα κι έχει αγοραστεί το προϊόν από άλλη χώρα). Καμία σοβαρή εταιρεία δε θέλει να καταστρέφεται το όνομά της λόγω αντιπροσώπου. Σημειωτέον από όπου κ να αγοράστηκε ένα προϊόν καλύπτεται από πανευρωπαϊκή (τουλάχιστον) εγγύηση.

Αν στείλει το sn στη μαμά εταιρία θα δουν ότι δεν έχει περάσει από την Ελλάδα αλλά από  άλλη χώρα και πολύ απλά θα τον στείλουν εκεί

Υπάρχουν συμφωνίες με τον εκάστοτε αντιπρόσωπο για τη διάθεση των προιόντων, δεν τραβάνε έτσι αυτιά

 

Επεξ/σία από crossmo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, crossmo είπε

Το e-shop είναι αποκλειστικά υπεύθυνο  για την κάλυψη των μηχανών που πουλάει εκτός επίσημου δικτύου CPI

Η CPI οφείλει να καλύψει σαν αντιπροσωπεία τα προιόντα που  διανέμει μέσω του επίσημου καναλιού

Αυτό πρέπει να καταλάβετε γενικότερα για όλες τις αντιπροσωπείες όσοι αγοράζετε από καταστήματα εκτός δικτύου συνεργατών

Η επέκταση της εγγύησης που δόθηκε, επειδή δεν ξέρεις, αφορά τα προιόντα που πουλήθηκαν από το επίσημο δίκτυο και η ενεργοποίηση της έγινε εντός ενός μήνα με την καταχώρηση ισχύοντος s/n μέσα από συγκεκριμένη σελίδα που διατηρεί η CPI και όχι η ΟΚΙ

https://oki3yw.com

και το οποίο θα πρέπει να είναι πουλημένο από τη CPI και όχι από τις παραεισαγωγές των εκάστοτε e-shops αλλιώς η σελίδα δεν  δέχεται την καταχώρηση.

Κανείς αντιπρόσωπος δεν θα σου καλύψει κάτι που δεν έχει εισάγει ο ίδιος.

Και μετά βγαίνετε χωρίς να έχετε επίγνωση και κατηγορείτε εταιρίες και ρίχνετε ανάθεμα, ενώ το e-shop ή οποιοδήποτε e-shop που παραεισάγει έχει την πλήρη ευθύνη να σας ενημερώσει για το τι ισχύει. Γιαυτό και σε κάλυψε το ίδιο βγαίνοντας και καλό από πάνω

Ενημερωθείτε και μετά ρίχτε ανάθεμα στις κακές εταιρίες....

Λάθος εντύπωση έχεις, καμμία σχέση με την Canon

Πριν κατηγορήσεις και συ κάνε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο... τι το έχεις το ρημάδι?

http://www.intersys.gr/default.asp?pid=140

Η ΟΚΙ europe θα σου απαντήσει ακριβώς ότι απάντησα στο post μου

Αν στείλει το sn στη μαμά εταιρία θα δουν ότι δεν έχει περάσει από την Ελλάδα αλλά από  άλλη χώρα και πολύ απλά θα τον στείλουν εκεί

Υπάρχουν συμφωνίες με τον εκάστοτε αντιπρόσωπο για τη διάθεση των προιόντων, δεν τραβάνε έτσι αυτιά

Αναφέρθηκα σε πανευρωπαϊκή εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...