Προς το περιεχόμενο

Νέα μηχανή... ναι αλλά ποια?


Dev1l

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Εγώ πάντως με 5 κιλά έξτρα μια χαρά χωράω σε Ninja 250R.

Και ως συνεπιβάτης ακόμα. 

Εγω να σου πω την αληθεια 1.70  70 κιλα ειμαι δεν μου καθησε καλα το ninja και το z. Ανεβηκα επανω κατι δεν μου αρεσε. Στενο, μικρο ελαφρυ. Αλλα γουστα ειναι αυτα. Το μονο καλα που εχουν ειναι η τιμη. Στα 4000 δεν βρισκεις καλυτερο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά παιδιά για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας. Τώρα να σας πω για το γκάζι, πολύ σπάνια να περάσω τα 100χλμ συνήθως κινούμαι με 60-80χλμ/ω και για λόγους ασφαλείας αλλά και γιατί το ωραίο είναι να ευχαριστηθουμε την βόλτα, όχι να κοντραριζομαστε. Να αναφέρω επίσης πως δεν εμπιστεύομαι 2καβαλο για λόγους ασφαλείας και των δύο (αρκετά σπάνια να συμβει αυτό)  προτιμώ το αμάξι που έχει κλιματισμό. Τώρα μια χαρά χωράει ο ποππουλης στο παπάκι αλλά θα ξέρω ακριβώς αν θα κάτσω πάνω σε κάποιο μοντέλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Dev1l είπε

Καλησπέρα σε όλους, είμαι σε διαδικασία αγοράς της πρώτης μου καινούργιας μοτοσυκλέτας, είμαι 24, οδηγώ από τα 15 παπάκια 125cc, το δίπλωμα μου μου επιτρέπει μέχρι 25kW μηχανή, το budget είναι μέχρι τα 3500€ (στην αρχή ήταν 3κ αλλά μετά είδα τις προσφορές και άλλαξα γνώμη). Το ύψος μου είναι 1.80 και είμαι 120 κιλά (άρα και φαρδύκ**λος :) ), έχω ξεκινήσει βέβαια γυμναστήριο και χάνω σταδιακά κιλά. Γνωρίζω οτί μπορώ να βγάλω απεριόριστα κυβικά δίπλωμα αλλά ξέρω οτι δεν τρέχω και δεν πρόκειται να χρειαστώ υψηλού κυβισμού μηχανή.

Είμαι ανάμεσα σε 2 μηχανές, επειδή τέλος του μήνα ξεκινάω σε ξενοδοχείο εργασία δεν έχω χρόνο να τρέξω να δω πέρα από κανά 2 ήμερο τώρα που έχω ελεύθερο (άσε που δεν έχει κάποιος αυτές τις μηχανές για test drive καθώς μένω επαρχία και η μόνες αντιπρωσοπίες είναι στην Θεσσαλονίκη). Θα ήθελα να ακούσω τα θετικά και τα αρνητικά, π.χ. αν βολεύει το κάθισμα, χρήσιμες πληροφορίες κ.τ.λ. αν κάποιος γνωρίζει φυσικά.

Η πρώτη επιλογή είναι το KTM RC 200 :wub: και η δεύτερη το KTM Duke 200 :ph34r:, ανησυχώ μήπως δεν βολεύει ο τύπος της πρώτης μηχανής (SS) σε σχέση με την δεύτερη καθώς έρχομαι από παπάκι... Από άνοιξη μέχρι φθηνόπορο κόβω βόλτες με φίλους σε διάφορα μέρη στην Χαλκιδική, το χρειάζομαι όμως περισσότερο ως βασικό εποχιακό μέσο για να πηγαίνω στην δουλειά και να γυρίζω άρα (660χλμ / μήνα x 5 μήνες = 3.300χλμ και βάλε και βόλτες... δηλαδή μια 4άρα για πλάκα).

Μερικές φορές βρίσκουμε και λίγο χώμα για 200 μέτρα περίπου αλλά όλα τα υπόλοιπα χλμ είναι πάνω σε επαρχιακές οδούς, απλά αναρωτιέμαι πιο από τα δυο θα ήταν η καλύτερη επιλογή και ξεχωρίζω τα εξής: Περισσότερο μου αρέσει ο τύπος SS και λιγότερο ο Naked για αυτό η πρώτη επιλογή σύμφωνα με την καρδιά είναι το RC, από την άλλη τα επειχιρήματα (μυαλό) δεν μου αφήνουν περιθώριο για λάθος αγορά αλλά και λάθος χρήση, ναι θέλω να είναι look SS, βολικό, οικονομικό, σβέλτο και δυναμικό, να κάνει και φραπέ που λέει ο λόγος :P , από την άλλη ξέρω οτι δεν μπορώ να τα έχω όλα άρα πρέπει να καταλήξω και καλές θα ήταν κάποιες γνώμες για την τελική μου απόφαση. 

Συγνώμη για το κείμενο, την κούραση που σας προκάλεσα και ευχαριστώ για τον χρόνο σας, ελπίζω στα σχόλια σας! :) 

Και εγω ειμαι της αποψης οτι θα πεταξεις τα λεφτα σου σε αυτα τα μηχανακια.Αν και ειμαι κατεμακιας μεχρι κοκκαλο(εχω ενα Prestige 640 2004 και ενα Superduke 990 2007),ντρεπομαι που η ΚΤΜ βγαζει τετοια καραγκιοζιλικια.Φτιαγμενα στην Ινδια με bybre φρενα,αν ειναι δυνατον.Μην ασχολεισαι με τετοια μηχανακια,για ΚΤΜ δεν πας κατω απο 690 ή 530(τα 640 δεν τα βαζω μεσα γιατι ειναι παλια και ολα διαλυμενα).Κοιτα κανενα γιαπωνεζικο,καραγκιοζιλικια και αυτα αλλα φθηνοτερα και δεν ζητανε τιποτα αλλο περα απο βενζινη.

 

Ο αλλος λεει παρε κατι πιο δυνατο οπως FMX ή XT,τι να τα κανεις αυτα ρε πατριωτη,να πηγαινεις στον φουρνο για βουτηματα?35-40 αλογα εχουν τα κλαστηρια.Το duke 390(το οποιο ειναι κλαπατσιμπανο) τα περναει δικαβαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Dev1l είπε

Ευχαριστώ για άλλη μια φορά παιδιά για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας. Τώρα να σας πω για το γκάζι, πολύ σπάνια να περάσω τα 100χλμ συνήθως κινούμαι με 60-80χλμ/ω και για λόγους ασφαλείας αλλά και γιατί το ωραίο είναι να ευχαριστηθουμε την βόλτα, όχι να κοντραριζομαστε. Να αναφέρω επίσης πως δεν εμπιστεύομαι 2καβαλο για λόγους ασφαλείας και των δύο (αρκετά σπάνια να συμβει αυτό)  προτιμώ το αμάξι που έχει κλιματισμό. Τώρα μια χαρά χωράει ο ποππουλης στο παπάκι αλλά θα ξέρω ακριβώς αν θα κάτσω πάνω σε κάποιο μοντέλο. 

Αμα ειναι ετσι τοτε πηγαινε μονο για kawasaki για z250 η το ninja 250. Αμα χωρας ενταξη. Με 3800 το πηρες καινουργιο το z. Δεν υπαρχει κατι καλυτερο στην τιμη αυτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βγαλε διπλωμα και παρε καμια μηχανη της προκοπης  ας ειναι και μτχ, Με 3500  πλεον χτυπας αστερι ,αυτα  τα 200 - 250  κυβικα ειναι  για κανα πιτσιρικα με λιγα κιλα ,θα σερνονται με εσενα(με ολους σερνονται βασικα) και θα ξενερωσεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, LouCi4er είπε

Ο αλλος λεει παρε κατι πιο δυνατο οπως FMX ή XT,τι να τα κανεις αυτα ρε πατριωτη,να πηγαινεις στον φουρνο για βουτηματα?35-40 αλογα εχουν τα κλαστηρια.Το duke 390(το οποιο ειναι κλαπατσιμπανο) τα περναει δικαβαλο.

Σιγά μην τα περνάει και τρικάβαλο το 390 μπορεί να χει περισσότερα άλογα αλλά έχει σχεδόν την μισή ροπή από fmx την οποία την βγάζει σχεδόν από ρελαντί... και τα 2 αν είναι φορτωμένα το Honda θα περάσει από πάνω του πάλι απλά μαθηματικά 

Επίσης τα xt 600,  660 είναι πιο δυνατά μηχανάκια απ το 390 που και αυτό δεν έχει καμία σχέση με τα 200αρια που κοιτάει ο ts 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με βάση τον σωματότυπο σου, θα σου έλεγα πως θα ταλαιπωρηθείς με τα μηχανάκια που κοιτάζεις. Καλύτερα κανε το βήμα και βγάλε το απεριόριστο. Σε αυτά τα χρήματα μπορείς να βρεις σε καλή κατάσταση μεταχειρισμένα όπως το transalp 650, που είναι εύκολο και ήρεμο μηχανάκι και τα κάνει όλα. Θα χωράς και άνετα χωρίς να λυγίζεις σε περίεργες γωνίες. Μη συνδέεις τα κυβικά με την τελική ταχύτητα. Το γκάζι το ελέγχεις εσύ. Χρειάζεσαι κυβικά λόγω αυξημένου φορτίου. Αν επιμένεις για τα ΚΤΜ προσπάθησε να τα κάνεις βόλτα, και σε περιβάλλον με κίνηση για αρκετή ώρα, για να δεις αν θα σε ενοχλεί η κλίση στα γόνατα ή το βάρος που θα πέφτει στους καρπούς. Πάντως αν κάνεις ένα τεστάκι και σε κανένα on-off 650 πιστεύω πως θα πας κατευθείαν για δίπλωμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 2/4/2018 στις 2:39 ΜΜ, Dev1l είπε

Η πρώτη επιλογή είναι το KTM RC 200 :wub: και η δεύτερη το KTM Duke 200

Πεταμενα λεφτα φιλε μου,αυτα τα ψευτομηχανακια ειναι αχρηστα.

Ασε που δεν κανουν για το βαρος σου τα σκυφτα μηχανακια.

Εγω θα σου προτεινα τυπου  on-off ,θα καθεσαι πιο ανετα και θα μπορεις να πας παντου.

 

 

Στις 2/4/2018 στις 11:50 ΜΜ, ziaba είπε

Επίσης τα xt 600

αχρηστα ρε, 33 αλογα 600 κυβικα,ντροπη.

Επεξ/σία από webparts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, webparts είπε

Πεταμενα λεφτα φιλε μου,αυτα τα ψευτομηχανακια ειναι αχρηστα.

Ασε που δεν κανουν για το βαρος σου τα σκυφτα μηχανακια.

Εγω θα σου προτεινα τυπου  on-off ,θα καθεσαι πιο ανετα και θα μπορεις να πας παντου.

αχρηστα ρε, 33 αλογα 600 κυβικα,ντροπη.

33 άλογα? που τα είδες δώσε λίνκ κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, ziaba είπε

33 άλογα? που τα είδες δώσε λίνκ κατι

Εχω βρει πολλα,αλλα το καθενα λεει διαφορετικη ιπποδυναμη,εχω βρει 33,35,40 και 42.

Απο παλια ομως μεχρι και το 03-04 που αλλαξε το μοντελο εβγαζαν λιγα αλογα,εαν εχεις καβαλησει ΧΤ σιγουρα θα ξερεις οτι ειναι ψοφιο.

Θυμαμαι οτι μπορουσες να το οδηγησεις και με μικροτερο διπλωμα επειδη ειχε να κανει με κιλοβατ.

Το cb400 το δικο μου εβγαζε 50 αλογα τροχο και το XT600 εβγαζε 33.

Μπορουσες δλδ με το διπλωμα του 125 αν θυμαμαι καλα να οδηγησεις το 600 επειδη ειχε λιγα κιλοβατ,αλλα οχι το 400 :P

 

Επεξ/σία από webparts
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η τελευταια μηχανη που ειχα ηταν vfr 800 vtec, εχοντας καμποση εμπειρια με μηχανες θα ελεγα οτι τα 250αρια ειναι πεταμενα λεφτα 

για πιτσιρικαδες που θελουν κατι παιχνιδιαρικο αλλα συναμα αξιοπιστο ,σχετικα βολικο κ σε λογικα πλαισια πολυταλαντο θα προτεινα μεταχειρο xtx 660 x η r αναλογως των γουστων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με αυτα που λετε μου φαινετε αντι για 250αρι που σκεφτομε να παρω να παω σε mt3 να μην το βαρεθω. 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...