mp123 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 4 λεπτά πριν, NickTG είπε Εγώ πάντως με 5 κιλά έξτρα μια χαρά χωράω σε Ninja 250R. Και ως συνεπιβάτης ακόμα. Εγω να σου πω την αληθεια 1.70 70 κιλα ειμαι δεν μου καθησε καλα το ninja και το z. Ανεβηκα επανω κατι δεν μου αρεσε. Στενο, μικρο ελαφρυ. Αλλα γουστα ειναι αυτα. Το μονο καλα που εχουν ειναι η τιμη. Στα 4000 δεν βρισκεις καλυτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Ίσα ίσα είναι και πιο ευέλικτα. Αυτά βέβαια είναι ελαφρώς μικρότερα από τη δική μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dev1l Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Μέλος Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Ευχαριστώ για άλλη μια φορά παιδιά για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας. Τώρα να σας πω για το γκάζι, πολύ σπάνια να περάσω τα 100χλμ συνήθως κινούμαι με 60-80χλμ/ω και για λόγους ασφαλείας αλλά και γιατί το ωραίο είναι να ευχαριστηθουμε την βόλτα, όχι να κοντραριζομαστε. Να αναφέρω επίσης πως δεν εμπιστεύομαι 2καβαλο για λόγους ασφαλείας και των δύο (αρκετά σπάνια να συμβει αυτό) προτιμώ το αμάξι που έχει κλιματισμό. Τώρα μια χαρά χωράει ο ποππουλης στο παπάκι αλλά θα ξέρω ακριβώς αν θα κάτσω πάνω σε κάποιο μοντέλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LouCi4er Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 8 ώρες πριν, Dev1l είπε Καλησπέρα σε όλους, είμαι σε διαδικασία αγοράς της πρώτης μου καινούργιας μοτοσυκλέτας, είμαι 24, οδηγώ από τα 15 παπάκια 125cc, το δίπλωμα μου μου επιτρέπει μέχρι 25kW μηχανή, το budget είναι μέχρι τα 3500€ (στην αρχή ήταν 3κ αλλά μετά είδα τις προσφορές και άλλαξα γνώμη). Το ύψος μου είναι 1.80 και είμαι 120 κιλά (άρα και φαρδύκ**λος ), έχω ξεκινήσει βέβαια γυμναστήριο και χάνω σταδιακά κιλά. Γνωρίζω οτί μπορώ να βγάλω απεριόριστα κυβικά δίπλωμα αλλά ξέρω οτι δεν τρέχω και δεν πρόκειται να χρειαστώ υψηλού κυβισμού μηχανή. Είμαι ανάμεσα σε 2 μηχανές, επειδή τέλος του μήνα ξεκινάω σε ξενοδοχείο εργασία δεν έχω χρόνο να τρέξω να δω πέρα από κανά 2 ήμερο τώρα που έχω ελεύθερο (άσε που δεν έχει κάποιος αυτές τις μηχανές για test drive καθώς μένω επαρχία και η μόνες αντιπρωσοπίες είναι στην Θεσσαλονίκη). Θα ήθελα να ακούσω τα θετικά και τα αρνητικά, π.χ. αν βολεύει το κάθισμα, χρήσιμες πληροφορίες κ.τ.λ. αν κάποιος γνωρίζει φυσικά. Η πρώτη επιλογή είναι το KTM RC 200 και η δεύτερη το KTM Duke 200 , ανησυχώ μήπως δεν βολεύει ο τύπος της πρώτης μηχανής (SS) σε σχέση με την δεύτερη καθώς έρχομαι από παπάκι... Από άνοιξη μέχρι φθηνόπορο κόβω βόλτες με φίλους σε διάφορα μέρη στην Χαλκιδική, το χρειάζομαι όμως περισσότερο ως βασικό εποχιακό μέσο για να πηγαίνω στην δουλειά και να γυρίζω άρα (660χλμ / μήνα x 5 μήνες = 3.300χλμ και βάλε και βόλτες... δηλαδή μια 4άρα για πλάκα). Μερικές φορές βρίσκουμε και λίγο χώμα για 200 μέτρα περίπου αλλά όλα τα υπόλοιπα χλμ είναι πάνω σε επαρχιακές οδούς, απλά αναρωτιέμαι πιο από τα δυο θα ήταν η καλύτερη επιλογή και ξεχωρίζω τα εξής: Περισσότερο μου αρέσει ο τύπος SS και λιγότερο ο Naked για αυτό η πρώτη επιλογή σύμφωνα με την καρδιά είναι το RC, από την άλλη τα επειχιρήματα (μυαλό) δεν μου αφήνουν περιθώριο για λάθος αγορά αλλά και λάθος χρήση, ναι θέλω να είναι look SS, βολικό, οικονομικό, σβέλτο και δυναμικό, να κάνει και φραπέ που λέει ο λόγος , από την άλλη ξέρω οτι δεν μπορώ να τα έχω όλα άρα πρέπει να καταλήξω και καλές θα ήταν κάποιες γνώμες για την τελική μου απόφαση. Συγνώμη για το κείμενο, την κούραση που σας προκάλεσα και ευχαριστώ για τον χρόνο σας, ελπίζω στα σχόλια σας! Και εγω ειμαι της αποψης οτι θα πεταξεις τα λεφτα σου σε αυτα τα μηχανακια.Αν και ειμαι κατεμακιας μεχρι κοκκαλο(εχω ενα Prestige 640 2004 και ενα Superduke 990 2007),ντρεπομαι που η ΚΤΜ βγαζει τετοια καραγκιοζιλικια.Φτιαγμενα στην Ινδια με bybre φρενα,αν ειναι δυνατον.Μην ασχολεισαι με τετοια μηχανακια,για ΚΤΜ δεν πας κατω απο 690 ή 530(τα 640 δεν τα βαζω μεσα γιατι ειναι παλια και ολα διαλυμενα).Κοιτα κανενα γιαπωνεζικο,καραγκιοζιλικια και αυτα αλλα φθηνοτερα και δεν ζητανε τιποτα αλλο περα απο βενζινη. Ο αλλος λεει παρε κατι πιο δυνατο οπως FMX ή XT,τι να τα κανεις αυτα ρε πατριωτη,να πηγαινεις στον φουρνο για βουτηματα?35-40 αλογα εχουν τα κλαστηρια.Το duke 390(το οποιο ειναι κλαπατσιμπανο) τα περναει δικαβαλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 6 λεπτά πριν, Dev1l είπε Ευχαριστώ για άλλη μια φορά παιδιά για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας. Τώρα να σας πω για το γκάζι, πολύ σπάνια να περάσω τα 100χλμ συνήθως κινούμαι με 60-80χλμ/ω και για λόγους ασφαλείας αλλά και γιατί το ωραίο είναι να ευχαριστηθουμε την βόλτα, όχι να κοντραριζομαστε. Να αναφέρω επίσης πως δεν εμπιστεύομαι 2καβαλο για λόγους ασφαλείας και των δύο (αρκετά σπάνια να συμβει αυτό) προτιμώ το αμάξι που έχει κλιματισμό. Τώρα μια χαρά χωράει ο ποππουλης στο παπάκι αλλά θα ξέρω ακριβώς αν θα κάτσω πάνω σε κάποιο μοντέλο. Αμα ειναι ετσι τοτε πηγαινε μονο για kawasaki για z250 η το ninja 250. Αμα χωρας ενταξη. Με 3800 το πηρες καινουργιο το z. Δεν υπαρχει κατι καλυτερο στην τιμη αυτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rockavlon Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Βγαλε διπλωμα και παρε καμια μηχανη της προκοπης ας ειναι και μτχ, Με 3500 πλεον χτυπας αστερι ,αυτα τα 200 - 250 κυβικα ειναι για κανα πιτσιρικα με λιγα κιλα ,θα σερνονται με εσενα(με ολους σερνονται βασικα) και θα ξενερωσεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ziaba Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 18 λεπτά πριν, LouCi4er είπε Ο αλλος λεει παρε κατι πιο δυνατο οπως FMX ή XT,τι να τα κανεις αυτα ρε πατριωτη,να πηγαινεις στον φουρνο για βουτηματα?35-40 αλογα εχουν τα κλαστηρια.Το duke 390(το οποιο ειναι κλαπατσιμπανο) τα περναει δικαβαλο. Σιγά μην τα περνάει και τρικάβαλο το 390 μπορεί να χει περισσότερα άλογα αλλά έχει σχεδόν την μισή ροπή από fmx την οποία την βγάζει σχεδόν από ρελαντί... και τα 2 αν είναι φορτωμένα το Honda θα περάσει από πάνω του πάλι απλά μαθηματικά Επίσης τα xt 600, 660 είναι πιο δυνατά μηχανάκια απ το 390 που και αυτό δεν έχει καμία σχέση με τα 200αρια που κοιτάει ο ts Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bigoulas Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Με βάση τον σωματότυπο σου, θα σου έλεγα πως θα ταλαιπωρηθείς με τα μηχανάκια που κοιτάζεις. Καλύτερα κανε το βήμα και βγάλε το απεριόριστο. Σε αυτά τα χρήματα μπορείς να βρεις σε καλή κατάσταση μεταχειρισμένα όπως το transalp 650, που είναι εύκολο και ήρεμο μηχανάκι και τα κάνει όλα. Θα χωράς και άνετα χωρίς να λυγίζεις σε περίεργες γωνίες. Μη συνδέεις τα κυβικά με την τελική ταχύτητα. Το γκάζι το ελέγχεις εσύ. Χρειάζεσαι κυβικά λόγω αυξημένου φορτίου. Αν επιμένεις για τα ΚΤΜ προσπάθησε να τα κάνεις βόλτα, και σε περιβάλλον με κίνηση για αρκετή ώρα, για να δεις αν θα σε ενοχλεί η κλίση στα γόνατα ή το βάρος που θα πέφτει στους καρπούς. Πάντως αν κάνεις ένα τεστάκι και σε κανένα on-off 650 πιστεύω πως θα πας κατευθείαν για δίπλωμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 2/4/2018 στις 2:39 ΜΜ, Dev1l είπε Η πρώτη επιλογή είναι το KTM RC 200 και η δεύτερη το KTM Duke 200 Πεταμενα λεφτα φιλε μου,αυτα τα ψευτομηχανακια ειναι αχρηστα. Ασε που δεν κανουν για το βαρος σου τα σκυφτα μηχανακια. Εγω θα σου προτεινα τυπου on-off ,θα καθεσαι πιο ανετα και θα μπορεις να πας παντου. Στις 2/4/2018 στις 11:50 ΜΜ, ziaba είπε Επίσης τα xt 600 αχρηστα ρε, 33 αλογα 600 κυβικα,ντροπη. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2018 από webparts Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ziaba Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 1 ώρα πριν, webparts είπε Πεταμενα λεφτα φιλε μου,αυτα τα ψευτομηχανακια ειναι αχρηστα. Ασε που δεν κανουν για το βαρος σου τα σκυφτα μηχανακια. Εγω θα σου προτεινα τυπου on-off ,θα καθεσαι πιο ανετα και θα μπορεις να πας παντου. αχρηστα ρε, 33 αλογα 600 κυβικα,ντροπη. 33 άλογα? που τα είδες δώσε λίνκ κατι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
webparts Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, ziaba είπε 33 άλογα? που τα είδες δώσε λίνκ κατι Εχω βρει πολλα,αλλα το καθενα λεει διαφορετικη ιπποδυναμη,εχω βρει 33,35,40 και 42. Απο παλια ομως μεχρι και το 03-04 που αλλαξε το μοντελο εβγαζαν λιγα αλογα,εαν εχεις καβαλησει ΧΤ σιγουρα θα ξερεις οτι ειναι ψοφιο. Θυμαμαι οτι μπορουσες να το οδηγησεις και με μικροτερο διπλωμα επειδη ειχε να κανει με κιλοβατ. Το cb400 το δικο μου εβγαζε 50 αλογα τροχο και το XT600 εβγαζε 33. Μπορουσες δλδ με το διπλωμα του 125 αν θυμαμαι καλα να οδηγησεις το 600 επειδη ειχε λιγα κιλοβατ,αλλα οχι το 400 Επεξ/σία 8 Απριλίου 2018 από webparts Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 8 hours ago, webparts said: επειδη ειχε λιγες κιλοβατορες Kilowatt μπορεί. Κιλοβατώρες όχι. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2018 από NickTG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
what_if Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 η τελευταια μηχανη που ειχα ηταν vfr 800 vtec, εχοντας καμποση εμπειρια με μηχανες θα ελεγα οτι τα 250αρια ειναι πεταμενα λεφτα για πιτσιρικαδες που θελουν κατι παιχνιδιαρικο αλλα συναμα αξιοπιστο ,σχετικα βολικο κ σε λογικα πλαισια πολυταλαντο θα προτεινα μεταχειρο xtx 660 x η r αναλογως των γουστων Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Αυτή η κατηγορία βέβαια δεν αρέσει σε όλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mp123 Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Με αυτα που λετε μου φαινετε αντι για 250αρι που σκεφτομε να παρω να παω σε mt3 να μην το βαρεθω. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2018 από mp123 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις