voltmod Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Από ότι φαίνεται, το Netflix ενδέχεται να πάρει πολλά περισσότερα από τον σκηνοθέτη Luc Besson ως αποτέλεσμα της φημολογούμενης “multi-movie” συμφωνίας τους. Σύμφωνα με πηγές του Γαλλικού περιοδικού Capital, το Netflix βρίσκεται σε “προχωρημένες συνομιλίες” με τον Γάλλο σκηνοθέτη και δημιουργό για την απόκτηση του EuropaCorp, του κινηματογραφικού στούντιο που ιδρύθηκε από τον Luc Besson το 2000. Αν και οι όροι της συμφωνίας ακόμη δεν είναι γνωστοί, λέγεται πως ο διάσημος σκηνοθέτης θα παραμείνει επικεφαλής του στούντιο, τουλάχιστον από τη πλευρά του δημιουργικού. Η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών ενδέχεται να επισημοποιηθεί “μέσα στις επόμενες εβδομάδες” ενώ στόχος και των δύο πλευρών είναι να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι. Οι λόγοι που το Netflix θέλει να εξαγοράσει το στούντιο EuropaCorp είναι αρκετοί. Καταρχήν, η γνωστή υπηρεσία streaming θα αποκτήσει ένα μεγάλο στούντιο, με Ευρωπαϊκή βάση, αρκετά φθηνά (η επιχείρηση του Luc Besson βρίσκεται σε οικονομικό αδιέξοδο έχοντας χρέη ύψους $285 εκατομμυρίων). Δυστυχώς, ο Luc Besson επένδυσε τα πάντα στο Valerian and the City of A Thousand Planets μόνο για να το δει να αποτυγχάνει εμπορικά. Από το EuropaCorp πάντως βγήκαν και πολλές επιτυχίες, όπως η Lucy και η κινηματογραφική σειρά Taken, αλλά αξίζει το ποσό των $97,4 εκατομμυρίων στη χρηματιστηριακή αγορά. Ακόμη και αν λογαριάσουμε το χρέος, το Netflix θα πληρώσει ένα σχετικά μικρό, για το επίπεδο της συμφωνίας, ποσό για να αποκτήσει μία εταιρεία παραγωγής με τεράστιο παγκόσμια δυναμική. Engadget Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
logistoulis Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 τους έφαγε μπαμέσικα το valerian, αλλά με τέτοιους πρωταγωνιστές και γενικά τέτοιο άγνωστο κόμικ εκτός από τη γαλλία τι περίμεναν;
nivou Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Το Netflix αποσκοπεί επίσης στην εξαγορά έτσι ώστε να μπορεί να προβάλει ταινίες μεγάλου μήκους και στις κινηματογραφικές αίθουσες, πέρα από τις streaming υπηρεσίες, ώστε να μπορεί να συμμετέχει και σε όλα τα βραβεία καθώς έχουν προκύψει ενστάσεις σχετικά με το αν πρέπει να συμμετέχουν ή όχι και κατ’ επέκταση να βραβεύονται σε φεστιβάλ ταινίες που προβάλλονται μόνο από streaming. Τελευταία ένσταση έγινε από τον Spielberg.
tsibosp Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Συγγνωμη επενδυσε αυτος ο τυπος οτι ειχε και δεν ειχε για το Valerian and the City of A Thousand Planets;! Αληθεια τωρα; Πιο mainstream ταινια δεν εχω ματαδει. Δεν ξεχωριζει πουθενα, ερμηνειες τουλαχιστον μετριες. Μονο καλα εφε ειχε που σημερα ολες οι ταινιες του ειδους εχουν τα ιδια η και καλυτερα, πως περιμενε να ξεχωρισει και να γινει hit ας πουμε; Τι να πεις.
Devil9697 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Για τον μαύρο Αχιλλέα θα κανουν τιποτα η θα τον φάμε στην μάπα?
ELMastas Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Κρίμα πραγματικά γιατί ο άνθρωπος το έχει πολύ στο Sci fi και το έχει αποδείξει αρκετές φορές. Το Valerian κατ εμέ δεν είν κακό,ιδιαίτερα ως θέμα έχει πρωτοτυπίες και ως παραγωγή πολύ τούμπανο,κατ εμέ σαφώς καλύτερο απο ορισμένα άλλα πολύ μέτρια blockbusters που βγήκαν πρίν λίγο καιρό "ονόματα δεν λέμε..." αλλά σαφώς και ήταν άγνωστο στούς περισσότερους πλήν γαλλίας,καθότι απο γαλλικό κόμικ και δεν έδωσε και να καταλάβει και κανείς μέσο μάρκετινγκ διαφημίσεων κλπ περι τίνος πρόκειται. Το έθαψαν αρκετά και οι κριτικοί που έχουν και αυτοί κάποιες κλίκες και υποστηρίζουν γνωστές εταιρίες στο hollywood... Τέλος δεν βοήθησε το οτι δεν είχε μέσα κάποια γνωστά ονόματα,ώστε να τραβήξει το κοινό και γενικά οι ηθοποιοί που έπαιζαν ήταν μέτριοι.
logistoulis Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 έχει να κάψει κι άλλες ταινίες η delevingne μέχρι να σταματήσει να είναι πέγκυ καρά, αλλά όχι και να καταρρεύσει ολόκληρο στούντιο, απίστευτο μου φαίνεται 3
vaggelis dogas Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Το Valerian βασίστηκε πολύ στα CGI και έχασε την ουσία που είναι το σενάριο.Προσπαθησε σε απελπιστικο βαθμό να μοιασει σε ταινία star wars (διαδραματίζεται σε μια μερα) αλλά μεταπηδουσε από το ένα chapter στο άλλο θέλοντας να μας κανει να ξεχάσουμε αποστάσεις και πραγματικός χρονος στον οποίο διαδραματίζονται (όπως ακριβώς σε ένα comic,όμως η ταινία δεν είναι comic).Για τους ηθοποιούς δεν θέλω να μιλήσω περαιτέρω επειδή το 90% έγινε σε ένα green screen και όσο καλός ηθοποιός και να είναι κάποιος τα συναισθήματα δεν μεταφέρονται εύκολα απλά με ένα render μιας εικόνας στο μυαλό,θεωρώ πως έκαναν καλή δουλειά(οποίος θέλει να θάψει την Delevingne ας πει να δει το paper towns και να κρίνει αν είναι ικανή) . Η ταινία σε γενικές γραμμές ήταν μέτρια απλά δεν είναι έγινε σωστο promotion και επιλογη budget,καθώς το Valerian and Laureline ήταν ενα άγνωστο στον υπόλοιπο κοσμο,γαλλικό comic ,με ταινία βασισμένη σε αυτό με απαιτήσεις σε κέρδη μεγαλης Hollywoodιανης ταινιας,απλά ήταν καταδικασμένο από την αρχή. Επεξ/σία 3 Απριλίου 2018 από vaggelis dogas
Omnigeek Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Πραγματικά παράξενο πως στην σημερινή εποχή του σινεμά που κυριαρχούν οι ανόητες εφηβικές κομικ-ταινίες κατάφερε να αποτύχει ο ηγέτης του overly stylized superficial b-movie cinema της Ευρώπης. Ελπιδοφόρο ίσως αν αυτό είναι ένα πλήγμα στο ψευδο-scifi genre με τα ανούσια ευκολόπεπτα, κινεζο-friendly absurd fantasy space-operas που έχουν καταστρέψει το πραγματικό sci-fi. 1 1
krokos Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 6 ώρες πριν, nivou είπε Το Netflix αποσκοπεί επίσης στην εξαγορά έτσι ώστε να μπορεί να προβάλει ταινίες μεγάλου μήκους και στις κινηματογραφικές αίθουσες, πέρα από τις streaming υπηρεσίες, ώστε να μπορεί να συμμετέχει και σε όλα τα βραβεία καθώς έχουν προκύψει ενστάσεις σχετικά με το αν πρέπει να συμμετέχουν ή όχι και κατ’ επέκταση να βραβεύονται σε φεστιβάλ ταινίες που προβάλλονται μόνο από streaming. Τελευταία ένσταση έγινε από τον Spielberg. Δεν είμαι σίγουρος οτι η κινηματογραφική αγορά πολύ-ενδιαφέρει το Netflix. Περισσότερο για μάρκετινγκ/διαφημηση το κάνει παρά οτι εχει ανάγκη να βγάλει λεφτά απο αυτό. Στην πραγματικότητα, όλο το επιχειρησιακό του μοντέλο δεν έχει καμιά σχέση με την κινηματογραφική αγορά (κριτικούς, αίθουσες, Hollywood κλπ). Αυτό που βασικά ενδιαφέρει το Netflix, ειναι ο κοσμος να βλέπει αυτά που προτείνει αυτόματα το σύστημα του και όχι να ψάχνει (αυτή την στιγμη το 80% από αυτά που βλεπει ο κοσμος είναι από τις λίστες/προτασεις του Netflix). Αυτό βεβαία σε συνδυασμό με το σύστημα αξιολογήσεων του Netflix δηλ ότι βαθμολογεί το κοινό του Netflix θετικά. Τα οποία ΔΕΝ είναι αυτά που πιστεύουμε (πχ αυτά που πάνε καλά στο box office ή έχουν καλές κριτικές κλπ)… Για αυτό και το Netflix κάνει περίεργες επιλογές πχ αποκλειστικό συμβόλαιο για 4 ταινίες με τον αποτυχημένο (πια) Adam Sandler???? Ναι, αλλά ο κόσμος τον θέλει, θα σου πει το Netflix με βάση τα data του. Δεν θα ξαφνιζόμουν αν συμβαίνει το ίδιο με τον επίσης αποτυχημένο πια Besson. Με βάση τα data του Netflix είμαι σίγουρος ότι έχει αποδείξει την αξία του για το κοινό του Netflix….Και ότι και να βγάλει θα είναι επιτυχία (πάλι για το κοινό του Netflix) και αρα θο τον επιλεξει απο τις λιστες των προτεινόμενων του. Το οποίο κοινο ενώ είναι το ιδιο με αυτο του κινηματογράφου, ΔΕΝ σκέφτεται και ΔΕΝ βαθμολογεί με τον ίδιο τρόπο γιατί το Netflix είναι άλλο προϊόν...
nivou Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, krokos είπε Δεν είμαι σίγουρος οτι η κινηματογραφική αγορά πολύ-ενδιαφέρει το Netflix. Περισσότερο για μάρκετινγκ/διαφημηση το κάνει παρά οτι εχει ανάγκη να βγάλει λεφτά απο αυτό. Στην πραγματικότητα, όλο το επιχειρησιακό του μοντέλο δεν έχει καμιά σχέση με την κινηματογραφική αγορά (κριτικούς, αίθουσες, Hollywood κλπ). Αυτό που βασικά ενδιαφέρει το Netflix, ειναι ο κοσμος να βλέπει αυτά που προτείνει αυτόματα το σύστημα του και όχι να ψάχνει (αυτή την στιγμη το 80% από αυτά που βλεπει ο κοσμος είναι από τις λίστες/προτασεις του Netflix). Αυτό βεβαία σε συνδυασμό με το σύστημα αξιολογήσεων του Netflix δηλ ότι βαθμολογεί το κοινό του Netflix θετικά. Τα οποία ΔΕΝ είναι αυτά που πιστεύουμε (πχ αυτά που πάνε καλά στο box office ή έχουν καλές κριτικές κλπ)… Για αυτό και το Netflix κάνει περίεργες επιλογές πχ αποκλειστικό συμβόλαιο για 4 ταινίες με τον αποτυχημένο (πια) Adam Sandler???? Ναι, αλλά ο κόσμος τον θέλει, θα σου πει το Netflix με βάση τα data του. Δεν θα ξαφνιζόμουν αν συμβαίνει το ίδιο με τον επίσης αποτυχημένο πια Besson. Με βάση τα data του Netflix είμαι σίγουρος ότι έχει αποδείξει την αξία του για το κοινό του Netflix….Και ότι και να βγάλει θα είναι επιτυχία (πάλι για το κοινό του Netflix) και αρα θο τον επιλεξει απο τις λιστες των προτεινόμενων του. Το οποίο κοινο ενώ είναι το ιδιο με αυτο του κινηματογράφου, ΔΕΝ σκέφτεται και ΔΕΝ βαθμολογεί με τον ίδιο τρόπο γιατί το Netflix είναι άλλο προϊόν... Δεν νομίζω ότι προσπαθεί να κλείσει συμφωνία πολλών εκατομμυρίων μόνο για λόγους μάρκετινγκ μια εισηγμένη, που θα πει ότι λογοδοτεί στους μετόχους, εταιρεία. Επεξ/σία 3 Απριλίου 2018 από nivou
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα