Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Συνεχίζεις να μην λαμβάνεις υπόψιν τον παράγοντα downsizing, άρα και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στην τσέπη σου...

Επίσης μπερδεύεις το κόστος συντήρησης με το κόστος βλαβών, το τι ισχύει στην Ελλάδα και τι σε άλλες χώρες, ε λογικό είναι το συμπέρασμα σου να είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα.

1. Τις συγκρίσεις για να έχω μετρήσιμα αποτελέσματα τις κάνω με όμοια πράγματα π.χ κινητήρας 1400 cc N/A  έμμεσου vs 1400cc N/A άμεσου ψεκασμού της ίδιας πάνω κάτω χρονικά τεχνολογίας.

2. Άμα κάθε 60-70 χιλιάδες χλμ πρέπει να βγάζω πολλαπλές εισαγωγής για καθαρίσματα   με σόδες κλπ  και να αλλάζω αντλίες δεν είναι βλάβη , κάτι σε περιοδική συντήρηση μου φέρνει :)

3. Εσύ έμπλεξες τα τέλη κυκλοφορίας σε συζήτηση κατανάλωσης καυσίμου και συνολικού κόστους χρήσης ,  και αν είπα για σύγκριση στην Ελλάδα και αλλού το είπα  διότι το να υπολογίζουμε συνολικό κόστος με όλα μέσα στην Ελλάδα όπου σήμερα ισχύει το Χ ,αύριο το Ψ και μεθαύριο το Ζ το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα μπορέσουμε να βγάλουμε σωστό αποτέλεσμα . Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς στο τελευταίο... (οι εκάστοτε τουλάχιστον 151 από τους  300 φωστήρες της πατρίδος μας πάντα θα είναι ένα βήμα μπροστά . Οπότε τι να το κάνω το όφελος από το downsizing,  εξανεμίζεται αμέσως   :D)

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nik0laus είπε

1. Τις συγκρίσεις για να έχω μετρήσιμα αποτελέσματα τις κάνω με όμοια πράγματα π.χ κινητήρας 1400 cc N/A  έμμεσου vs 1400cc N/A άμεσου ψεκασμού της ίδιας πάνω κάτω χρονικά τεχνολογίας.

2. Άμα κάθε 60-70 χιλιάδες πρέπει να βγάζω πολλαπλές εισαγωγής για καθαρίσματα   με σόδες κλπ  και να αλλάζω αντλίες δεν είναι βλάβη , κάτι σε περιοδική συντήρηση μου φέρνει :)

3. Εσύ έμπλεξες τα τέλη κυκλοφορίας σε συζήτηση κατανάλωσης καυσίμου ...

1. Και εγώ σου απαντώ πως δεν έχει νόημα η σύγκριση κινητήρων άμεσου με έμμεσου ψεκασμού ίδιας χωρητικότητας.

2. Όπως και να "σου φέρνει" εσένα, στην περιοδική/προγραμματισμένη συντήρηση δεν συμπεριλαμβάνεται ούτε λύσιμο εξαγωγής για καθάρισμα, ούτε αλλαγή αντλίας.

3. Εσύ πρώτος έμπλεξες το, κατά τη γνώμη σου, κόστος συντήρησης στη συζήτηση καυσίμου... εγώ απλά ανέφερα και όλα τα υπόλοιπα μια και εσύ το πήγες αλλού(στο συνολικό κόστος χρήσης δλδ).

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Ειναι αν θυμαμαι καλα του 2010.

Εχει γραψει σε προηγουμενο post αυτου το thread οτι εχει mk7 , Δηλαδη τελος 2014 και μετα με τον καινουργιο ea211 1.4. 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Ειναι αν θυμαμαι καλα του 2010.

Ε ίσως γι'αυτό, σε συνδυασμό με τον τρόπο οδήγησης.

16 λεπτά πριν, amagawd είπε

Εχει γραψει σε προηγουμενο post αυτου το thread οτι εχει mk7 , Δηλαδη τελος 2014 και μετα με τον καινουργιο ea211 1.4. 

Νομίζω εννοεί ότι ο φίλος του έχει του '10.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, zio10 είπε

Ε ίσως γι'αυτό, σε συνδυασμό με τον τρόπο οδήγησης.

 

Πιθανον αλλα ο τροπος οδηγησης ειναι πολυ χαλαρος .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.

Θα προσπαθήσω να επαναφέρω το θέμα, τα έχω δει σε μεταχειρισμένα, το asx είναι σκυλί αλλά μου φάνηκε λίγο χαμηλή η καμπίνα (είμαι 1,95).

Το βιτάρα επίσης είναι εγγύηση αλλά δεν ξέρω αν βγαίνει σε 2χ4.

Το s-cross είναι μια προσπάθεια της σουζούκι να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία αλλά νομίζω όπως σου είπαν επειδή ο ανταγωνισμός είναι το κασκάι καλύτερα να πας εκεί.

Θα ήθελα πάντως και την γνώμη σου αν είδες κάποιο γιατί με ενδιαφέρει.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, margaritagr είπε

Golf mk7 1.4 150ps tsi με 11+ λιτρα μονο αν εχει βλαβη.

Ο γαμπρος εχει ξυριστει το αμαξι εχει εξαιρετικη καταναλωση για τη δυναμη του και το καυσιμο. 

Ε βεβαια και θα εχει ξυριστει.. Θα περιμενει τα φυλλαδια για 3ευρω την ωρα!!! 

Δηλαδη να περασουμε το μηνυμα λεφτα να εχεις μονο για την  αποκτηση του αυτοκινητου(Golf mk7 1.4 150ps tsi) και τα υπολοιπα ειναι σε νορμαλ πλαισια κοστους...

Δηλαδη με βασικο μισθο 489ε/μηνα πληρωνω τις υποχρεωσεις μου και εχω και Golf mk7 1.4 150ps tsi!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Golf mk7 1.4 150ps tsi ''Τωρα και με χαμηλη καταναλωση''   Respect

  • Confused 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, gia_nnis είπε

Δηλαδη με βασικο μισθο 489ε/μηνα πληρωνω τις υποχρεωσεις μου και εχω και Golf mk7 1.4 150ps tsi!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Mε βασικό μισθό το μήνα 500€, δεν ασχολείσαι καν με thread που μιλάει για αμάξια 

Όσο άσχημο κι αν ακούγεται, δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, gia_nnis said:

Ε βεβαια και θα εχει ξυριστει.. Θα περιμενει τα φυλλαδια για 3ευρω την ωρα!!! 

Δηλαδη να περασουμε το μηνυμα λεφτα να εχεις μονο για την  αποκτηση του αυτοκινητου(Golf mk7 1.4 150ps tsi) και τα υπολοιπα ειναι σε νορμαλ πλαισια κοστους...

Δηλαδη με βασικο μισθο 489ε/μηνα πληρωνω τις υποχρεωσεις μου και εχω και Golf mk7 1.4 150ps tsi!!!!!!!!!!!!!!!!

Golf mk7 1.4 150ps tsi ''Τωρα και με χαμηλη καταναλωση''   Respect

 

Τι σχέση έχει αυτό άραγε με το θέμα? 

Πως συνδύασες το βασικό μισθό? 

Για ποιο μήνυμα ακριβώς μιλάς?

Επεξ/σία από NickTG
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Ε βεβαια και θα εχει ξυριστει.. Θα περιμενει τα φυλλαδια για 3ευρω την ωρα!!! 

Δηλαδη να περασουμε το μηνυμα λεφτα να εχεις μονο για την  αποκτηση του αυτοκινητου(Golf mk7 1.4 150ps tsi) και τα υπολοιπα ειναι σε νορμαλ πλαισια κοστους...

Δηλαδη με βασικο μισθο 489ε/μηνα πληρωνω τις υποχρεωσεις μου και εχω και Golf mk7 1.4 150ps tsi!!!!!!!!!!!!!!!!

Golf mk7 1.4 150ps tsi ''Τωρα και με χαμηλη καταναλωση''   Respect

Αν η κατανάλωση είναι νορμάλ τι να πει;

Τα υπόλοιπα δεν κατάλαβα κι εγώ πως συνδυάζονται. Κάποιος που δεν έχει σταθερή δουλειά και παίρνει και λίγα θα κοιτάξει πιο οικονομικές λύσεις (πόδια, ΜΜΜ, μηχανάκι, φτηνό μεταχειρισμένο κλπ ).

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, NemeSis1990 είπε

παιδια εχω αρχισει απο τα 14000 και φτανω μεχρι 18000 το πολυ...

Το s-cross ειναι μια κατηγορια κατω απο τα 3.παρε η' το asx η'  το vitara. Δες ποιο σου βγαινει vfm και παρτο. Μην το πολυσκεφτεσε. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...