nik0laus Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Joshua21 είπε Συνεχίζεις να μην λαμβάνεις υπόψιν τον παράγοντα downsizing, άρα και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει στην τσέπη σου... Επίσης μπερδεύεις το κόστος συντήρησης με το κόστος βλαβών, το τι ισχύει στην Ελλάδα και τι σε άλλες χώρες, ε λογικό είναι το συμπέρασμα σου να είναι πολύ μακριά από την πραγματικότητα. 1. Τις συγκρίσεις για να έχω μετρήσιμα αποτελέσματα τις κάνω με όμοια πράγματα π.χ κινητήρας 1400 cc N/A έμμεσου vs 1400cc N/A άμεσου ψεκασμού της ίδιας πάνω κάτω χρονικά τεχνολογίας. 2. Άμα κάθε 60-70 χιλιάδες χλμ πρέπει να βγάζω πολλαπλές εισαγωγής για καθαρίσματα με σόδες κλπ και να αλλάζω αντλίες δεν είναι βλάβη , κάτι σε περιοδική συντήρηση μου φέρνει 3. Εσύ έμπλεξες τα τέλη κυκλοφορίας σε συζήτηση κατανάλωσης καυσίμου και συνολικού κόστους χρήσης , και αν είπα για σύγκριση στην Ελλάδα και αλλού το είπα διότι το να υπολογίζουμε συνολικό κόστος με όλα μέσα στην Ελλάδα όπου σήμερα ισχύει το Χ ,αύριο το Ψ και μεθαύριο το Ζ το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα μπορέσουμε να βγάλουμε σωστό αποτέλεσμα . Δε νομίζω να διαφωνεί κανείς στο τελευταίο... (οι εκάστοτε τουλάχιστον 151 από τους 300 φωστήρες της πατρίδος μας πάντα θα είναι ένα βήμα μπροστά . Οπότε τι να το κάνω το όφελος από το downsizing, εξανεμίζεται αμέσως ) Επεξ/σία 3 Απριλίου 2018 από nik0laus
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 9 ώρες πριν, zio10 είπε Μήπως έχει παλιότερο; Η margarita έχει το τελευταίο, μπορεί να έχουν διαφορά. Ειναι αν θυμαμαι καλα του 2010. 1
Joshua21 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 1 λεπτό πριν, nik0laus είπε 1. Τις συγκρίσεις για να έχω μετρήσιμα αποτελέσματα τις κάνω με όμοια πράγματα π.χ κινητήρας 1400 cc N/A έμμεσου vs 1400cc N/A άμεσου ψεκασμού της ίδιας πάνω κάτω χρονικά τεχνολογίας. 2. Άμα κάθε 60-70 χιλιάδες πρέπει να βγάζω πολλαπλές εισαγωγής για καθαρίσματα με σόδες κλπ και να αλλάζω αντλίες δεν είναι βλάβη , κάτι σε περιοδική συντήρηση μου φέρνει 3. Εσύ έμπλεξες τα τέλη κυκλοφορίας σε συζήτηση κατανάλωσης καυσίμου ... 1. Και εγώ σου απαντώ πως δεν έχει νόημα η σύγκριση κινητήρων άμεσου με έμμεσου ψεκασμού ίδιας χωρητικότητας. 2. Όπως και να "σου φέρνει" εσένα, στην περιοδική/προγραμματισμένη συντήρηση δεν συμπεριλαμβάνεται ούτε λύσιμο εξαγωγής για καθάρισμα, ούτε αλλαγή αντλίας. 3. Εσύ πρώτος έμπλεξες το, κατά τη γνώμη σου, κόστος συντήρησης στη συζήτηση καυσίμου... εγώ απλά ανέφερα και όλα τα υπόλοιπα μια και εσύ το πήγες αλλού(στο συνολικό κόστος χρήσης δλδ).
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 12 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Ειναι αν θυμαμαι καλα του 2010. Εχει γραψει σε προηγουμενο post αυτου το thread οτι εχει mk7 , Δηλαδη τελος 2014 και μετα με τον καινουργιο ea211 1.4.
zio10 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 38 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε Ειναι αν θυμαμαι καλα του 2010. Ε ίσως γι'αυτό, σε συνδυασμό με τον τρόπο οδήγησης. 16 λεπτά πριν, amagawd είπε Εχει γραψει σε προηγουμενο post αυτου το thread οτι εχει mk7 , Δηλαδη τελος 2014 και μετα με τον καινουργιο ea211 1.4. Νομίζω εννοεί ότι ο φίλος του έχει του '10.
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, zio10 είπε Ε ίσως γι'αυτό, σε συνδυασμό με τον τρόπο οδήγησης. Πιθανον αλλα ο τροπος οδηγησης ειναι πολυ χαλαρος . Επεξ/σία 3 Απριλίου 2018 από Γιάννης Platano 1
41ex Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Θα προσπαθήσω να επαναφέρω το θέμα, τα έχω δει σε μεταχειρισμένα, το asx είναι σκυλί αλλά μου φάνηκε λίγο χαμηλή η καμπίνα (είμαι 1,95). Το βιτάρα επίσης είναι εγγύηση αλλά δεν ξέρω αν βγαίνει σε 2χ4. Το s-cross είναι μια προσπάθεια της σουζούκι να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία αλλά νομίζω όπως σου είπαν επειδή ο ανταγωνισμός είναι το κασκάι καλύτερα να πας εκεί. Θα ήθελα πάντως και την γνώμη σου αν είδες κάποιο γιατί με ενδιαφέρει.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Αμα θες 2χ4, γιατι να πας σε SUV και οχι σε hatchback πχ? Λογω κοστους?
george kesoglu Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Εγώ θα προτιμούσα κάτι σε CHR TOYTOTA - NISSAN QASHQAI
NemeSis1990 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 παιδια εχω αρχισει απο τα 14000 και φτανω μεχρι 18000 το πολυ...
gia_nnis Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 5 ώρες πριν, margaritagr είπε Golf mk7 1.4 150ps tsi με 11+ λιτρα μονο αν εχει βλαβη. Ο γαμπρος εχει ξυριστει το αμαξι εχει εξαιρετικη καταναλωση για τη δυναμη του και το καυσιμο. Ε βεβαια και θα εχει ξυριστει.. Θα περιμενει τα φυλλαδια για 3ευρω την ωρα!!! Δηλαδη να περασουμε το μηνυμα λεφτα να εχεις μονο για την αποκτηση του αυτοκινητου(Golf mk7 1.4 150ps tsi) και τα υπολοιπα ειναι σε νορμαλ πλαισια κοστους... Δηλαδη με βασικο μισθο 489ε/μηνα πληρωνω τις υποχρεωσεις μου και εχω και Golf mk7 1.4 150ps tsi!!!!!!!!!!!!!!!! Golf mk7 1.4 150ps tsi ''Τωρα και με χαμηλη καταναλωση'' Respect 1
AristidisZ Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 2 λεπτά πριν, gia_nnis είπε Δηλαδη με βασικο μισθο 489ε/μηνα πληρωνω τις υποχρεωσεις μου και εχω και Golf mk7 1.4 150ps tsi!!!!!!!!!!!!!!!! Mε βασικό μισθό το μήνα 500€, δεν ασχολείσαι καν με thread που μιλάει για αμάξια Όσο άσχημο κι αν ακούγεται, δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια 6
NickTG Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, gia_nnis said: Ε βεβαια και θα εχει ξυριστει.. Θα περιμενει τα φυλλαδια για 3ευρω την ωρα!!! Δηλαδη να περασουμε το μηνυμα λεφτα να εχεις μονο για την αποκτηση του αυτοκινητου(Golf mk7 1.4 150ps tsi) και τα υπολοιπα ειναι σε νορμαλ πλαισια κοστους... Δηλαδη με βασικο μισθο 489ε/μηνα πληρωνω τις υποχρεωσεις μου και εχω και Golf mk7 1.4 150ps tsi!!!!!!!!!!!!!!!! Golf mk7 1.4 150ps tsi ''Τωρα και με χαμηλη καταναλωση'' Respect Τι σχέση έχει αυτό άραγε με το θέμα? Πως συνδύασες το βασικό μισθό? Για ποιο μήνυμα ακριβώς μιλάς? Επεξ/σία 3 Απριλίου 2018 από NickTG 1
zio10 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 3 ώρες πριν, gia_nnis είπε Ε βεβαια και θα εχει ξυριστει.. Θα περιμενει τα φυλλαδια για 3ευρω την ωρα!!! Δηλαδη να περασουμε το μηνυμα λεφτα να εχεις μονο για την αποκτηση του αυτοκινητου(Golf mk7 1.4 150ps tsi) και τα υπολοιπα ειναι σε νορμαλ πλαισια κοστους... Δηλαδη με βασικο μισθο 489ε/μηνα πληρωνω τις υποχρεωσεις μου και εχω και Golf mk7 1.4 150ps tsi!!!!!!!!!!!!!!!! Golf mk7 1.4 150ps tsi ''Τωρα και με χαμηλη καταναλωση'' Respect Αν η κατανάλωση είναι νορμάλ τι να πει; Τα υπόλοιπα δεν κατάλαβα κι εγώ πως συνδυάζονται. Κάποιος που δεν έχει σταθερή δουλειά και παίρνει και λίγα θα κοιτάξει πιο οικονομικές λύσεις (πόδια, ΜΜΜ, μηχανάκι, φτηνό μεταχειρισμένο κλπ ). 3
mp123 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 Δημοσ. 3 Απριλίου 2018 4 ώρες πριν, NemeSis1990 είπε παιδια εχω αρχισει απο τα 14000 και φτανω μεχρι 18000 το πολυ... Το s-cross ειναι μια κατηγορια κατω απο τα 3.παρε η' το asx η' το vitara. Δες ποιο σου βγαινει vfm και παρτο. Μην το πολυσκεφτεσε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα