Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 73
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βαλε κατι παραπανω 1000 παρε το toyota c hr. Μην κανεις πισω για 1000 ευρω.

Αλλοιως περιμενε να δεις το hyundai cona στα 17000.

Αν εισαι αναμεσα στα 3 που λες παρε οτι ειναι πιο vfm. Ωραια αμαξια ειναι.καλη αγορα να εχεις. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Αφου κινεισαι σε αυτα τα χρηματα, λιγο παραπανω κοστιζει το Nissan Qashquai. Το αμαξι απλα δεν παιζεται φιλε μου. Καλοταξιδο οτι και να αποφασισεις.

  • Like 3
Δημοσ.

Το asx θα αλλάξει μοντελο και δεν θα είναι απλό facelift οποτε μακριά.

Το scross θα έλεγα γιατί άμα κάνεις test drive το vitara θα καταλάβεις.

Επειδή πήρα αμάξι σε αυτή την κατηγορία +15% του budget σου και αφού τα είδα όλα σχεδόν οι επιλογές που ειχα καταλήξει ήταν 3

 

Kodiaq , Kuga 1.5 , Xtrail .. Όλα φανταστικά αυτοκίνητα αλλά μας κέρδισε το πρώτο

Δημοσ.

Οποιο και να παρεις να ξερεις οτι θα εχεις υψηλη καταναλωση .Σκεψου την λυση να σου βαλουν υγρεριο απο την αντιπροσωπεια για να μην χασεις την εγγυηση.

Εχω το CRV του 2008 με υγραεριο εκ των υστερων.

Δημοσ.

40 χλμ εθνικη με cruise control στα 120 , τα υπολοιπα σε επαρχιακο με στροφες και 2 στασεις 45 λεπτων. (kodiaq 1.4 βενζίνη)

 

 

20180402_094451.jpg

Δημοσ.

Εγω λογω πολλωνν κυβικων και αμαξωματος εντος πολης με μικρες διαδρομες δεν πεφτω κατ απο τα 15 λιτρα .Εκτος κοντα στα 11 λιτρα .

Οι υπολογιστες δεν λενε παντα την αληθεια .Ο μονος αλανθαστος τροπος ειναι :

 

Φουλαρισμα , διαδρομη 200-300 χλμ , ξαναφουλαρισμα και  λιτρα Χ 100: διανυθεντα χιλιομετρα = μεση καταναλωση.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Οι υπολογιστες δεν λενε παντα την αληθεια .Ο μονος αλανθαστος τροπος ειναι :

Αποκληση εαν υπαρχει ειναι πολύ μικρη δεν ειναι το 6 να γινει 12, Και στα 3 μιλαμε για  ποιο καινουργιους κινητηρες απο το honda σου και φυσικά λιγότερα κυβικά.

Το παραπανω screenshot ειναι απο το αμαξι απευθειας χωρις 3ο προγραμμα κτλπ

Δημοσ.

Το C1 έχει συμβατικό κινητήρα σε αντίθεση με το kodiaq που έχει άμεσου ψεκασμού, κατά κανόνα ένας κινητήρας άμεσου ψεκασμού έχει τουλάχιστον 30% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με έναν συμβατικό.

Citroen C1 1.0 Κατανάλωση καυσίμου - Μικτός κύκλος: 4.6 λ./100 χλμ

Skoda kodiaq 1.4 Κατανάλωση καυσίμου - Μικτός κύκλος: 6.1 λ./100 χλμ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν ο TS μπορεί να ζήσει με όχημα κάτω απο 4,2 μέτρα, ας δεί και το Kia Stonic.

Κατιτίς πιο μικρό απο ένα SUV, αλλα το χαίρεσαι στον δρόμο.

Επεξ/σία από Tenshi
ναι,τεχνικά πρότεινα ένα crossover
Δημοσ.

Εμένα μου αρέσει και το Arona σε αυτά τα λεφτά... 

Για πήγαινε δες κανένα να μας πεις εντυπώσεις γιατί με ενδιαφέρει και εμένα αυτή η κατηγορία...

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, amagawd είπε

40 χλμ εθνικη με cruise control στα 120 , τα υπολοιπα σε επαρχιακο με στροφες και 2 στασεις 45 λεπτων. (kodiaq 1.4 βενζίνη)

20180402_094451.jpg

Μέσα στην πόλη πάντως δύσκολα θα πέσεις κάτω από τα 9 λίτρα.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το C1 έχει συμβατικό κινητήρα σε αντίθεση με το kodiaq που έχει άμεσου ψεκασμού, κατά κανόνα ένας κινητήρας άμεσου ψεκασμού έχει τουλάχιστον 30% χαμηλότερη κατανάλωση σε σχέση με έναν συμβατικό.

Citroen C1 1.0 Κατανάλωση καυσίμου - Μικτός κύκλος: 4.6 λ./100 χλμ

Skoda kodiaq 1.4 Κατανάλωση καυσίμου - Μικτός κύκλος: 6.1 λ./100 χλμ

1,5 τονο ζυγιζει!  Αυτο πρεπει να καιει εντος στην καλυτερη περιπτωση 10λ! και αυτο με προσεκτικη οδηγηση..

Το c1 φοραει τον πιο οικονομικο βενζινοκινητηρα!

Βαζω σαν βαση polo 1.2 tsi μεσα στην πολη δεν μπορεσα να το ριξω κατω απο 7.7λ(υπολογιστη) με 95αρα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...