Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χτες έκανα διαδρομή 1.5 ώρας στην εθνική. Η θερμοκρασία 2 γραμμές κάτω από τη μέση σταθερή. Όταν έφτασα στον προορισμό, περιμένοντας σε φανάρι, ανέβασε θερμοκρασία πάνω από τη μέση και το βεντιλατερ άναψε στην μεγάλη σκάλα με τον δείκτη να συνεχίζει να κινείται ανοδικά. Δίνοντας λίγο γκάζι, κατέβηκε αμέσως. Όταν παρκάραμε, έκανα την ίδια δοκιμή: ρελαντί, ανέβασε θερμοκρασία και βεντιλατερ άναψε στο φουλ, δείκτης συνέχισε να ανεβαίνει (δεν το άφησα να δω μέχρι που θα πάει), δίνω λίγο γκάζι και έπεσε αμέσως (έσβησε και το βεντιλατερ).

Έχω το αμάξι 15 χρόνια και ο δείκτης κανονικά είναι πάντα στη μέση. Στο ρελαντί κανονικά ανάβει βεντιλατερ στην πρώτη σκάλα (όχι φουλ) και μετά από λίγο σβήνει χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης θερμοκρασίας. Άρα η παραπάνω συμπεριφορά δείχνει ότι κάτι παίζει.

Καμία ιδέα τι;

Δημοσ.

κατ αρχην, εχεις αλλαξει - καθαρισει υγρα, ψυγειο....?     τα πουντο εχουν λεπτα ψυγεια και βουλωνουν ευκολα, αν δεν τα καθαριζεις τακτικα..!! 

μπορει να φταιει και ο θερμοστατης, να εχει αρχισει να τα τιναζει....!! αν και για να ανοιγει το βεντιλατερ, λογια δεν εχει θεμα αυτος.  

 

  πηγαινε να κανεις εναν ελεγχο στο συστημα ψυξης.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπα, δεν καθάρισα τίποτα και τα υγρά είναι μέσα αρκετά χρόνια... Αλλά τέτοια συμπεριφορά δικαιολογείται από παλιά υγρά ή βουλωμένο ψυγείο; Πώς ανεβάζει μόνο στο ρελαντί και πέφτει με το που δώσω 1-2 γκαζιες;

Το άλλο θέμα είναι, εμπιστεύομαι την ένδειξη ή παίζει να δείχνει χαμηλές θερμοκρασίες στο ταξίδι αλλά μέσα να βράζει; Το ξαναβγάζω εθνική αλλη 1.5 ωρα να γυρίσω Αθήνα;

Επεξ/σία από dtzgr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οταν ταξιδευεις, το ψυγειο ψυχεται λογω μεγαλυτερης ροης αερα. οταν εισαι εντος πολης ή στασιμος, φυσικο ειναι η ροη του αερα να ειναι μικροτερη η καθολου.  

 

 ουτως η αλλως, ομως,  πρεπει να πας να το ελεγξεις. οι αλλαγες του ψυκτικου υγρου ειναι απαραιτητες, για την σωστη λειτουργια του συστηματος ψυξης και συνεπως και στην μακροζωια του κινητηρα.  και να το συζητησουμε εδω, λυση δεν θα βρεις, μονο καθοδηγηση και πιθανοτητες.  αν δεν πας στο συνεργειο να το ελεγξουν, δεν λυνεται το προβλημα.   

 

εξ αλλου μπορει να ειναι και κατι πολυ πιο απλο...... 

 

εχω ιδιο κινητηρα και τις ξερω τις αδυναμιες του.  εχω αλλαξει 2 φορες ψυγειο για αυτο το λογο...!   δεν παιζεις με την θερμοκρασια, γιατι θα σου πεθανει τον κινητηρα καποια στιγμη....!!  

Επεξ/σία από cabdik
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να το πας άμεσα για έλεγχο

Πιθανες περιπτώσεις:

1. Θερμοστάτης (πιθανόν να μην ανοίγει εντελώς)

2. Βουλωμένο ψυγείο

3. Αντλία νερού ( Χάνει στροφές η φτερωτή της  ή έχουν φθαρεί από διάβρωση τα πτερύγιά της )

4. Λάθος σήμα από κάποιον αισθητήρα   ( ψιλοχλωμό έως απίθανο)

5. Συνδυασμός των παραπάνω

Ποντάρω στο 3 με ολίγον 1-2 (διπλή ευκαιρία :D) αφού όπως λες σταματημένος στο ρελαντί ανέβασε θερμοκρασία αλλά μόλις πάτησες γκάζι αυτή έπεσε σχεδόν αμέσως .

 

Επεξ/σία από nik0laus
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 31/3/2018 στις 8:04 ΠΜ, dtzgr είπε

Χτες έκανα διαδρομή 1.5 ώρας στην εθνική. Η θερμοκρασία 2 γραμμές κάτω από τη μέση σταθερή. Όταν έφτασα στον προορισμό, περιμένοντας σε φανάρι, ανέβασε θερμοκρασία πάνω από τη μέση και το βεντιλατερ άναψε στην μεγάλη σκάλα με τον δείκτη να συνεχίζει να κινείται ανοδικά. Δίνοντας λίγο γκάζι, κατέβηκε αμέσως. Όταν παρκάραμε, έκανα την ίδια δοκιμή: ρελαντί, ανέβασε θερμοκρασία και βεντιλατερ άναψε στο φουλ, δείκτης συνέχισε να ανεβαίνει (δεν το άφησα να δω μέχρι που θα πάει), δίνω λίγο γκάζι και έπεσε αμέσως (έσβησε και το βεντιλατερ).

Έχω το αμάξι 15 χρόνια και ο δείκτης κανονικά είναι πάντα στη μέση. Στο ρελαντί κανονικά ανάβει βεντιλατερ στην πρώτη σκάλα (όχι φουλ) και μετά από λίγο σβήνει χωρίς να κουνηθεί ο δείκτης θερμοκρασίας. Άρα η παραπάνω συμπεριφορά δείχνει ότι κάτι παίζει.

Καμία ιδέα τι;

99% Θερμοστατη.  Οταν τρεχεις παγωνουν τα νερα και δεν κλεινει οσο πρεπει για να κρατησει θερμοκρασια..

Οταν εισαι στο ρελαντι ανεβαινει γιατι δεν ανοιγει οσο πρεπει για να κατεβει η θερμοκρασια.. Οταν πατας γκαζι ομως στελνει η αντλια με περισσοτερη πιεση τα νερα και ετσι κατεβαινει η θερμοκρασια..

Σε περιπτωση που φταιει ο αισθητηρας της θερμοκρασιας οταν εισαι σε ανοιχτο δρομο και πεσει... ανοιξε το καλοριφερ να δεις ποσο ζεστο αερα σου βγαζει.. αν βγαζει κανονικα ζεστο τοτε αισθητηρας .. αν  χλιαρο και με το καλοριφερ παρατηρεις οτι πεφτει κι αλλο τοτε θερμοστατης.. 

Το αντιψυκτικο να το αλλαζεις εστω 1 φορα στα 5 χρονια και να βαζεις το -26/5λ στα 10-12ευρω οχι αυτο που γραφει -12 στα 5ευρω γιατι οταν δεν τ αλλαζεις καθολου δεν κανεις  οικονομια αλλα σπαταλη!

Οπως και να χει να μας πεις τι ηταν...

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τα σχόλια. Προς το παρόν το πήρα πίσω με οδική και από αύριο βλέπουμε στο συνεργείο...

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Κατά πάσα πιθανότητα θερμοστάτης. Στη χειρότερη αντλία νερού. Τουλάχιστον το πρόλαβες πριν βαρέσει και ψάχνεσαι για ρεκτιφιέ...

Δημοσ.

Τρόμπα ήταν. Την αλλάξαμε και φαίνεται οκ για την ώρα. Ναι, με το που είδα θερμοκρασίες το ακινητοποίησα πριν πάει πάνω από τα 3/4, γιατί παλιότερα την είχα πατήσει όπως λες με φλάντζα...

Δημοσ.
4 ώρες πριν, dtzgr είπε

Τρόμπα ήταν. Την αλλάξαμε και φαίνεται οκ για την ώρα. Ναι, με το που είδα θερμοκρασίες το ακινητοποίησα πριν πάει πάνω από τα 3/4, γιατί παλιότερα την είχα πατήσει όπως λες με φλάντζα...

Χτες έκανα διαδρομή 1.5 ώρας στην εθνική. Η θερμοκρασία 2 γραμμές κάτω από τη μέση σταθερή. 

Αυτο παλι ποιος μπορει να μου το εξηγησει..???

Δημοσ.

Πρέπει να έσκασε τελείως προς το τέλος της διαδρομής. Δεν ξεκίνησα με πρόβλημα. Ίσως είχε λίγο αέρα μέσα και με άφησε κοντά στο τέρμα. Αλλά σίγουρα δεν ήταν σκασμενη όταν ξεκίνησα -- δεν θα είχα ξεκινήσει τότε. 

Οταν η αντλία μαμιθηκε τελείως, φαινόταν ότι υπάρχει πρόβλημα με τις θερμοκρασίες (φάνηκε και την άλλη μέρα που το έβαλα μπροστά για 2-3 χλμ εκεί κοντά) και έτσι το κατάλαβα στο τέρμα όταν σχεδόν έφτασα -- δεν γίνεται να μην το είχα δει και να βγήκα έτσι εθνική.

Δημοσ.
Στις 3/4/2018 στις 2:34 ΠΜ, gia_nnis είπε

Χτες έκανα διαδρομή 1.5 ώρας στην εθνική. Η θερμοκρασία 2 γραμμές κάτω από τη μέση σταθερή. 

Αυτο παλι ποιος μπορει να μου το εξηγησει..???

ε λογικο δεν ειναι , αφου ψυχεται καλυτερα το μοτερ    δεν εχεις σταματα ξεκινα   η ροη του αερα ειναι συνεχομενη και πιο δροσερη   

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, vasilakos27 είπε

Παιδιά καλημέρα έχω ένα Reno Clio του 99 σήμερα  το πρωί που που το έβαλα μπροστά το άφησα να δουλέψει ανέβασε θερμοκρασία που το παραφλου έβραζε στο δοχείο στο διάστημα αυτό το ρελαντί του αυτοκινήτου κάποιες στιγμές ανεβαίνει στις 1200 στροφές και ξαναεπεφτε  το βιντιλατερ δεν είδα να δουλέψε το έσβησα το αμάξι μην έχω χειρότερα τη να έχει πάθει 

Απο Ιντερνετ χωρίς να το δεί κάποιος που γνωρίζει απο ΜΕΚ δύσκολα θα βγάλεις άκρη.

Ξεκινάς να δείς θερμοστάτη, αντλία νερού, τάπα ψυγείου , βουλομένο ψυγείο 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
6 ώρες πριν, vasilakos27 είπε

Παιδιά καλημέρα έχω ένα Reno Clio του 99 σήμερα  το πρωί που που το έβαλα μπροστά το άφησα να δουλέψει ανέβασε θερμοκρασία που το παραφλου έβραζε στο δοχείο στο διάστημα αυτό το ρελαντί του αυτοκινήτου κάποιες στιγμές ανεβαίνει στις 1200 στροφές και ξαναεπεφτε  το βιντιλατερ δεν είδα να δουλέψε το έσβησα το αμάξι μην έχω χειρότερα τη να έχει πάθει 

Ενα-ενα βημα.. Δεν ανοιξε βεντιλατερ! Κοιτας ασφαλεια βεντιλατερ..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...