Προς το περιεχόμενο

H Nea Mou Porosh Legete GunBound

AnaNaSssS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Kalimera' date=' ontws me auto to nprotect apo to spiti mou pou exw 56k modem, exei poly lag!!! Kai koitaxte min pate kai dilwsete "Secure" apo to site... kanei synexws elegxo tin IP sas gia kakovoules epitheseis, etsi sas dimiourgei perisotero lag!!!

Apo tin douleia mou omws den exw provlima! :)[/quote']

se pio site?mporoume na epile3oume ti priority pou 8a trexei to nprotect?ama einai na to miwsoume mpas kai doume aspri mera!

• Απαντ. 217
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Prwton re green ypothetika milaw.Les na mhn to xerw oti einai adynaton na kerdiseis 100gp se 1 game?????

Ystera ta asterakia einai to popularity. Metraei kai stous servers me avatar off kai sou dinei parapanw lefta. Oso gia to nProtect den mporoume na kanoume tpt :(

Δημοσ.

paidia kollisa kai ego me to paixnidaki.mpika prin 2 meres me nick Elricios. ante na ta poume online akoma mimikos kotopoulo eimai alla pou tha paei. thelo na efharistiso kai ton filo Deix gia tin voitheia pou mou dose otan me petyxe online !!

pros Deix: hehe ela re ntax to thema me to marriage de karagioz paei kalitera. simera to vrady mpes na tous patisoume !! :P

Δημοσ.

Me ton ELRICIOS perasame kala exthes!!! Krima pou efaga disconnect.Aman auto to nProtect.Olo lag kai dc!!!

Oso gia ton gamo tou karagkiozh thelw na se dw otan to exhgeis ston kosmo pws tous to servireis (o ELRICIOS ethes mou lege oti exhgouse se ena indo ti shmainei varaw ston gamo tou karagiozh LOL)

Δημοσ.

heheheh

prospathise na to exigiseis se malaisiano milontas misa agglika misa gallika misa germanika trogontas sanduits kai prospathontas na stoxefseis. tha sou xanakano demonstration otan xanampoume hehe.se efage omos to lag esena ax ax.meta tous patisa kai pira to aima mas piso :P ante na ginei to clan na ginoume #1 ekei mesa.

Δημοσ.

Exthes egine xamos apo Ellhnes pali!!!!To kako einai oti edw kai 4 meres lagarw asxhma kai den mporw na mpw se room me panw apo 4 atoma :( .Giauto lyssaxa exthes na lew:VGEITE RE NA MPW KAI META XANAMPEITE!!!!!!!! Ama to room exei ligo kosmo mpainw aneta kai meta den exei shmasia mpeite oloi.Mexri na allaxw loipon ISP kante re ypomonh kai kathe fora pou tha pathainw DC vgainete 2-3 atoma ,afhnete na mpainw kai meta pali mesa.To vrady tha valw kai ena patch gia to nProtect kai makari na kanei douleia. Meta thn xthesinh maxh oloi apoxwrhsame Aligator21!!!Exoume kai douleies ta prwina:D

Δημοσ.

Ara oloi exoume douleies ektos apo ton preda LOL!!!!

Evala to patch gia to nProtect kai paixame arketa kala me ton LeonGr kai ton aligator21.Dokimaste kai esys.Tha to vreite sto section download ths selidas tou Gunbound

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...