balanc3 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 Καλησπέρα αγόρασα απο κατάστημα σκρουτζ γνωστό με αρκετές αξιολογήσεις (https://pastebin.com/4YQg3JA5 ονομα αυτου). Έκανα Αγορά ενός iphone-8-plus, ήρθε χαλασμένο από το κουτί δηλαδή μάλλον χαλασμένη μητρική. Την ιδιά ωρα κιόλας το έστειλα πισω στην κουριερ έπειτα από συνεννόηση μαζι τους και αφου έκαναν λάθος την διαδικασία με έστειλαν 2 φορές εκει. Περιμένω που λέτε από τις 14 του μηνα και σήμερα μου λενε οκ ειπε ο αντιπρόσωπος Ελλάδος infoquest δηλαδή η γνωμάτευση να γινει αντικατάσταση της συσκευής μόνο χωρις να γινει αλλαγή άλλο κουτί sealed. Έχω καλέσει τον επίσημο αριθμό της apple hellas τους λεω την περίπτωση και μου λενε ότι αυτό δεν γίνεται κανονικά βάση ευρωπαϊκών κανονισμών πρέπει να σας δώσουν άλλο κουτί. Αρά DOA? YIOK ? αυτή δεν το αλλάζουν ασχέτως το πόσες φορές τους πήρα κ τους μίλησα μόνο αυτό θα κάνουν. Τι μπορώ να κάνω.. γιατί απ’ότι βλέπω δεν γίνεται τίποτα από την στιγμή που αυτή απλα δεν το κάνουν.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 Μιλας μονο με την επισημη apple ακομα και της Ευρωπης και τους δειχνεις τα mail και αν παλι δεν καταλαβαινουν το αναφερεις και περιμενεις ανταποκριση απο Ευρωπη.
Havik Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) Ζήτα άμεση αντικατάσταση με καινούριο ή τα λεφτά σου πίσω. Από την στιγμή που το παρέλαβες χαλασμένο είναι ο ορισμός του DOA, δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο κατάστημα η apple το υποστηρίζουν όμως. Απο το κατάστημα Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις: Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με το νόμιμο παραστατικό αγοράς. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά, από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ. Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε ρητά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η εξής: Αποστέλλετε το προϊόν στο CitisShop με έξοδα δικά σας, έχοντας απενεργοποιήσει κωδικούς κλειδώματος της συσκευής. (Εφόσον πρόκειται για iphone θα πρέπει να απενεργοποιηθεί η υπηρεσία "find my iphone") To CitisShop ενημερώνει το τεχνικό τμήμα για έλεγχο και εξακρίβωση της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο σέρβις ότι η βλάβη οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος και επιστροφή τυχόν μεταφορικών εξόδων. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος D.O.A., το CitisShop.com υποχρεούται σε συνεννόηση με τον πελάτη να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των τυχόν μεταφορικών εξόδων, στον πελάτη. Σημαντική ενημέρωση: Τα προϊόντα Apple σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας στις 19/09/2013, θα πρέπει να έχουν απενεργοποιημένη την υπηρεσία Find my iphone πριν την αποστολή τους στο service. Καλό είναι για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε πριν προβείτε στην αποστολή, με το τμήμα εξυπηρέτησης με email στο info@citisshop.com ή τηλεφωνικά στο 211 780 0880 Επεξ/σία 29 Μαρτίου 2018 από Havik
Fulgore Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Η σωστη διαδικασια οπως αναφερθηκε και παραπανω ειναι το κινητο να σταλει πισω στο καταστημα αγορας/πωλητη και αυτος στην συνεχεια μιας και δεν εχει εμπειρο τεχνικο τμημα να το στειλει στην Info quest να το κοιταξει το κινητο για το προβλημα. Αν το καταστημα προσφερει εγγυηση Doa στην οποια καλυπτεσαι(χρονικα και λογω προβληματος)τοτε υπευθυνος για το DOA ειναι αποκλειστικα το καταστημα αγορας και με αυτο θα πρεπει να μιλησεις. Δεν γινεται ομως να σου δωσουν αλλη συσκευη προς αντικατασταση με το ιδιο κουτι 1)γιατι δεν νομιζω να εχουν καμια 30αρια iphone 8 plus στο καταστημα εκτος κουτιου 2)γιατι αλλο Imei θα εχει το Iphone της αντικαταστασης και αλλο πανω στο κουτι/αποδειξη. Κρατα στο μυαλο σου κυριως το τελευταιο σε περιπτωση που σου πουνε διαφορα. 2
saruman123 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Στις 29/3/2018 στις 3:35 ΜΜ, balanc3 είπε Καλησπέρα αγόρασα απο κατάστημα σκρουτζ γνωστό με αρκετές αξιολογήσεις (https://pastebin.com/4YQg3JA5 ονομα αυτου). Έκανα Αγορά ενός iphone-8-plus, ήρθε χαλασμένο από το κουτί δηλαδή μάλλον χαλασμένη μητρική. Την ιδιά ωρα κιόλας το έστειλα πισω στην κουριερ έπειτα από συνεννόηση μαζι τους και αφου έκαναν λάθος την διαδικασία με έστειλαν 2 φορές εκει. Περιμένω που λέτε από τις 14 του μηνα και σήμερα μου λενε οκ ειπε ο αντιπρόσωπος Ελλάδος infoquest δηλαδή η γνωμάτευση να γινει αντικατάσταση της συσκευής μόνο χωρις να γινει αλλαγή άλλο κουτί sealed. Έχω καλέσει τον επίσημο αριθμό της apple hellas τους λεω την περίπτωση και μου λενε ότι αυτό δεν γίνεται κανονικά βάση ευρωπαϊκών κανονισμών πρέπει να σας δώσουν άλλο κουτί. Αρά DOA? YIOK ? αυτή δεν το αλλάζουν ασχέτως το πόσες φορές τους πήρα κ τους μίλησα μόνο αυτό θα κάνουν. Τι μπορώ να κάνω.. γιατί απ’ότι βλέπω δεν γίνεται τίποτα από την στιγμή που αυτή απλα δεν το κάνουν. Επέκταση Κάνε τις διαδικασίες που σου είπαν τα παιδιά γιατί χάνεις χρόνο. Έπρεπε από χτες κιόλας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα