Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα αγόρασα απο κατάστημα σκρουτζ γνωστό με αρκετές αξιολογήσεις (https://pastebin.com/4YQg3JA5  ονομα αυτου).

Έκανα Αγορά ενός iphone-8-plus, ήρθε χαλασμένο από το κουτί δηλαδή μάλλον χαλασμένη μητρική. Την ιδιά ωρα κιόλας το έστειλα πισω στην κουριερ έπειτα από συνεννόηση μαζι τους και αφου έκαναν λάθος την διαδικασία με έστειλαν 2 φορές εκει.

Περιμένω που λέτε από τις 14 του μηνα και σήμερα μου λενε οκ ειπε ο αντιπρόσωπος Ελλάδος infoquest δηλαδή η γνωμάτευση να γινει αντικατάσταση της συσκευής μόνο χωρις να γινει αλλαγή άλλο κουτί sealed.

Έχω καλέσει τον επίσημο αριθμό της apple hellas τους λεω την περίπτωση και μου λενε ότι αυτό δεν γίνεται κανονικά βάση ευρωπαϊκών κανονισμών πρέπει να σας δώσουν άλλο κουτί.

 

Αρά DOA? YIOK ? αυτή δεν το αλλάζουν ασχέτως το πόσες φορές τους πήρα κ τους μίλησα μόνο αυτό θα κάνουν.

Τι μπορώ να κάνω.. γιατί απ’ότι βλέπω δεν γίνεται τίποτα από την στιγμή που αυτή απλα δεν το κάνουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ζήτα άμεση αντικατάσταση με καινούριο ή τα λεφτά σου πίσω.

Από την στιγμή που το παρέλαβες χαλασμένο είναι ο ορισμός του DOA, δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο κατάστημα η apple το υποστηρίζουν όμως.

 

Απο το κατάστημα

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Επεξ/σία από Havik
Δημοσ.

Η σωστη διαδικασια οπως αναφερθηκε και παραπανω ειναι το κινητο να σταλει πισω στο καταστημα αγορας/πωλητη και αυτος στην συνεχεια μιας και δεν εχει εμπειρο τεχνικο τμημα να το στειλει στην Info quest να το κοιταξει το κινητο για το προβλημα.

Αν το καταστημα προσφερει εγγυηση Doa στην οποια καλυπτεσαι(χρονικα και λογω προβληματος)τοτε υπευθυνος για το DOA ειναι αποκλειστικα το καταστημα αγορας και με αυτο θα πρεπει να μιλησεις.

Δεν γινεται ομως να σου δωσουν αλλη συσκευη προς αντικατασταση με το ιδιο κουτι

1)γιατι δεν νομιζω να εχουν καμια 30αρια iphone 8 plus στο καταστημα εκτος κουτιου

2)γιατι αλλο Imei θα εχει το Iphone της αντικαταστασης και αλλο πανω στο κουτι/αποδειξη.

Κρατα στο μυαλο σου κυριως το τελευταιο σε περιπτωση που σου πουνε διαφορα.

  • Like 2
Δημοσ.
  Στις 29/3/2018 στις 3:35 ΜΜ, balanc3 είπε

Καλησπέρα αγόρασα απο κατάστημα σκρουτζ γνωστό με αρκετές αξιολογήσεις (https://pastebin.com/4YQg3JA5  ονομα αυτου).

Έκανα Αγορά ενός iphone-8-plus, ήρθε χαλασμένο από το κουτί δηλαδή μάλλον χαλασμένη μητρική. Την ιδιά ωρα κιόλας το έστειλα πισω στην κουριερ έπειτα από συνεννόηση μαζι τους και αφου έκαναν λάθος την διαδικασία με έστειλαν 2 φορές εκει.

Περιμένω που λέτε από τις 14 του μηνα και σήμερα μου λενε οκ ειπε ο αντιπρόσωπος Ελλάδος infoquest δηλαδή η γνωμάτευση να γινει αντικατάσταση της συσκευής μόνο χωρις να γινει αλλαγή άλλο κουτί sealed.

Έχω καλέσει τον επίσημο αριθμό της apple hellas τους λεω την περίπτωση και μου λενε ότι αυτό δεν γίνεται κανονικά βάση ευρωπαϊκών κανονισμών πρέπει να σας δώσουν άλλο κουτί.

 

Αρά DOA? YIOK ? αυτή δεν το αλλάζουν ασχέτως το πόσες φορές τους πήρα κ τους μίλησα μόνο αυτό θα κάνουν.

Τι μπορώ να κάνω.. γιατί απ’ότι βλέπω δεν γίνεται τίποτα από την στιγμή που αυτή απλα δεν το κάνουν.

Επέκταση  

Κάνε τις διαδικασίες που σου είπαν τα παιδιά γιατί χάνεις χρόνο.

Έπρεπε από χτες κιόλας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...