Moderators Spect~ Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Moderators Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Θέλω να βάλω 2 προβολείς μικρούς για έξτρα φως σε δρόμους που δεν έχει φωτισμό ο δρόμος και για εκτός δρόμου αλλά είμαι λίγο άσχετος με το αντικείμενο και δεν ξέρω τι να κοιτάξω για να είμαι σίγουρος οτι θα φωτίζουν και επίσης να δουλεύουν με την μηχανή χωρίς να έχω θέματα στα ηλεκτρονικά. Καμία ιδέα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zaknafein Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 Ένα ζευγάρι προβολάκια θες, υπάρχουν διάφορα κιτ στην αγορά, τα περισσότερα κουμπώνουν πάνω στα καγκελάκια της μηχανής. Το σίγουρο είναι ότι θες να έχουν διακόπτη, όσο για το φως αυτά που έχουν περισσότερα Watt/Lumens θα φωτίζουν και καλύτερα. Εναλλακτικά μπορείς να δεις και για πιο δυνατό φως στην μεγάλη σκάλα, αν δεν σε καλύπτει το εργοστασιακό - είναι μια αλλαγή που σκέφτομαι και για την δικιά μου, βράδυ σε επαρχιακό δρόμο χωρίς φωτισμό δεν με καλύπτει πλήρως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Spect~ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2018 Οτι υπάρχουν πολλα το ξέρω το θέμα ειναι πιο απο αυτά ειναι καλά. Κάγκελα δεν έχω και δεν νομίζω να βάλω οπότε θα φτιάξω λογικά κάποια βάση και θα τα βάλω κάτω απο τα φλας. Για την αλλαγή των εργοστασιακών διάφοροι λένε για xenon αλλά επίσης λένε οτι θες και διακόπτη γιατί κάτι παίζει με την εκκίνηση και καίει τις λάμπες και δεν με ψήνει να έχω τα βασικά φώτα με διακόπτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές