Επισκέπτης Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 14 ώρες πριν, nik0laus είπε Αμα το δεις να καιει πολυ βαλε 75w90... εξαιρετικά παρθένο μόνο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 30 Μαρτίου 2018 Στις 29/3/2018 στις 11:46 ΠΜ, rafinos είπε Δινω 95% πιθανοτητα να τα καιει... Περα απο την πολυ βενζινη...... τωρα εχεις και τα λαδια! Διπλο το κακο! με άμεσο αντίκτυπο στην κατανάλωση, η οποία κατά μέσο όρο κυμαίνεται στα 10,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα, ενώ αυξάνεται κι άλλο αν χρησιμοποιείται συνεχώς ο κλιματισμός δυσκολεύεται αρκετά για να κινήσει το όχι ιδιαίτερα βαρύ τετράθυρο αμάξωμα, με αποτέλεσμα τα 100 χλμ/ώρα από στάση να μην επιτυγχάνονται σε λιγότερα από 14,9?? Για οσους δεν το ξερουν μακρια απο αυτον τον κινητηρα! Κλανος μονο 1.5 και 1.6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Στις 29/3/2018 στις 7:03 ΜΜ, NikosKallithea είπε Η σύσταση του λαδιού εκει που διαβάζεις είναι για τον κινητήρα σου αλλά όταν αυτός ηταν καινούργιος και δεν έκαιγε λάδια, όσο μεγαλύτερη φθορά έχει ένας κινητήρας τόσο ανεβαίνεις και σε sae. Ο λόγος είναι να μην καίει τόσο πολύ λάδι και να δουλεύει πιο ομαλά. Όταν υπάρχει σωστή συντηρηση του κινητήρα δεν καιει λαδια,όταν καίει κάπου άλλου είναι το πρόβλημα, οχι η ηλικία του μοτέρ. Και φυσικά μπαίνουν μονο λάδια που προτείνει η μαμά εταιρεία, σε έκτακτη αναγκη βάζεις κάτι άλλο για να συμπλήρωσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Ενδεχομένως η ηλικία από μόνη της ως απόλυτος αριθμός να μη λέει και τόσα πολλά, αλλά επειδή στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων όσο ανεβαίνει συνεπάγεται και περισσότερα χιλιόμετρα, δε νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες. Δε νομίζω πως μπορείς να έχεις απαιτήσεις από ένα μοτέρ 20 ετών με 300.000 χλμ. να μην έχει αρχίσει να τσιμπάει και να είναι ακριβώς όπως ήταν καινούργιο, επειδή αυτά τα 20 χρόνια του έκανες σωστή συντήρηση. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Στις 31/3/2018 στις 1:06 ΠΜ, jmmys είπε Όταν υπάρχει σωστή συντηρηση του κινητήρα δεν καιει λαδια,όταν καίει κάπου άλλου είναι το πρόβλημα, οχι η ηλικία του μοτέρ. Και φυσικά μπαίνουν μονο λάδια που προτείνει η μαμά εταιρεία, σε έκτακτη αναγκη βάζεις κάτι άλλο για να συμπλήρωσεις. Όλοι οι κινητήρες καίνε λάδια απο τα 0 χλμ (brand new). Άλλοι Χ ml άλλοι Ψ ml άλλοι Ω ml . Είναι φυσιολογικό αρκεί η κατανάλωση λαδιού να κυμαίνεται στα όρια που προβλέπει ο κατασκευαστής. Όσο γερνάει ο κινητήρας μπορεί να αυξηθεί και η κατανάλωση λαδιού . O ρυθμός κατανάλωσης λαδιού μεταβάλλεται ανάλογα τις οδηγικές συνήθειες και τις θερμοκρασίες περιβάλλοντός . Λάδια βάζουμε αυστηρά ότι προτείνει ο κατασκευαστής . Αναφέρομαι σε προδιαγραφές λαδιού και ιξώδες .Όχι σε μάρκα. Επεξ/σία 5 Απριλίου 2018 από Dare-Devil 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gia_nnis Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Να συπληρωσω το ιξωδες αλλαζει αναλογα με τα κλιματα(χωρες) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tyf Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Share Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 το ιξωδες εχει να κανει με την θερμοκρασια περιβαλλοντος στην οποια λειτουργει ο κινητηρας. ο πρωτος βαθμος εχει να κανει με την χαμηλη θερμοκρασια και δευτερος με την υψηλη. ενα αμαξι που παιρνει 10-40 στην ελλαδα στην αγγλια η στην γερμανια παιρνει 0-30 κτλ. στην αιγυπτο 20-50. κτλ σημαντικο ειναι ο τυπος του λαδιου (συνθετικα ημισυνθετικα η ορυκτελαιο) για αυτο κοιταμε την προδιαγραφη του κατασκευαστη. τα χλμ αλλαγης του λαδιου ειναι για συγκεκριμενης προδιαγραφης λαδι. καταναλωση λαδιου εχουν ολες οι μηχανες . αλλες πολυ και αλλες λιγοτερο. εχει να κανει με τις ανοχες του κινητηρα απο εργοστασιο. αν εχει θεμα ο κινητηρας και καιει υπερβολικο λαδι το βλεπεις πισω στην εξατμιση. να συμπληρωνεις ειναι λογικο και δεν θεωρειται θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα