deligkos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Η εταιρεία που σχεδίασε τους αισθητήρες του αυτόνομου οχήματος της Uber, το οποίο προκάλεσε δυστύχημα με θύμα μία γυναίκα, δηλώνει ότι γι’ αυτό δεν ευθύνεται η τεχνολογία που η ίδια χρησιμοποιεί. Η εταιρεία Velodyne, με έδρα το San Jose, δήλωσε στο BBC ότι το περιστατικό της προκάλεσε μεγάλη έκπληξη, καθώς ο εξοπλισμός της είχε τη δυνατότητα να λειτουργεί και στο σκοτάδι. Η 49χρονη Elaine Herzberg ήταν το θύμα του δυστυχήματος στην πόλη Tempe της Arizona, ενώ η έρευνα για τα αίτια βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι αισθητήρες Lidar της Velodyne χρησιμοποιούνται στα αυτόνομα οχήματα αρκετών εταιριών που διεξάγουν δοκιμές στο οδικό δίκτυο και αποτελούν ένα είδος «ραντάρ» που δίνει η δυνατότητα στο αυτοκίνητο να «βλέπει» τι βρίσκεται γύρω του. Η Uber δοκιμάζει αυτόνομα οχήματα της Volvo, που φέρουν αυτούς τους εν λόγω αισθητήρες. Η πρόεδρος της Velodyne Marta Hall κάλεσε τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται να μην σταματήσουν τις δοκιμές εξαιτίας του ατυχούς περιστατικού, καθώς η εταιρεία αποδίδει ευθύνες για το δυστύχημα στον υπολογιστή της Uber εντός του οχήματος. «Το σύστημά μας μπορεί να βλέπει καθαρά στο σκοτάδι, παράγοντας εκατομμύρια σημεία πληροφορίας. Εντούτοις, το υπόλοιπο σύστημα πρέπει να επεξεργάζεται και να χρησιμοποιεί τα δεδομένα προκειμένου να λαμβάνει αποφάσεις. Δεν γνωρίζουμε πώς λειτουργεί το σύστημα λήψης αποφάσεων της Uber», δήλωσε. Ενώ το hardware το οποίο χρησιμοποιεί η Uber στα οχήματά της το προμηθεύεται από τρίτους, το λογισμικό το αναπτύσσει η ίδια. Η Uber ανέστειλε το πρόγραμμα των δοκιμών στις ΗΠΑ μέχρι να βρεθούν τα αίτια του δυστυχήματος. BBC Δείτε ολόκληρο το άρθρο
Dinos_12345 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Κλασσικά, με ένα μαχαίρι, κόβεις ψωμί αλλά δολοφονείς και άνθρωπο. Δεν φταίει ο κατασκευαστής του. Κακή φήμη για την Uber, δυστυχώς
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Κατά κάποιο τρόπο ήταν υποχρεωμένη να το πει, εφόσον η αστοχία δεν οφείλεται στους αισθητήρες αλλά κάπου αλλού, όπως στη διαχείριση της πληροφορίας.
nectons Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Μήπως ο χειριστής έκανε καμιά πατάτα και δεν μπορούν να βρουν τι πατάτα έκανε?
Razor333 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Θα αρχισουν να ριχνουν τωρα ευθυνες, ο ενας στον αλλο. Ο υπολογιστης παντως λογικα ειναι της nvidia, η οποια σταματησε και αυτη τις δοκιμες με αυτονομα οχηματα. Στο τελος θα πουνε ο χειριστης εκλεισε καταλαθος το συστημα, ενω επαιζε candy crash στο κινητο. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Το ότι ήταν εξαρχής λάθος που δεν έφτιαξαν ειδικούς χώρους που να προσομοιώνουν τους δρόμους κλπ δεν το αναφέρει κανείς τους. Εφόσον ήταν δοκιμαστική η διαδρομή, ήξεραν ότι κάτι μπορούσε να πάει στραβά, και ήταν οκ μ' αυτό. Αυτή είναι η μεγαλύτερη βλακεία τους για μένα. Το ότι πέθανε ένας άνθρωπος: ήξεραν ότι υπήρχε περίπτωση να συμβεί. Να κάνουν λοιπόν ειδικούς χώρους και να κάνουν εκεί τις δοκιμές τους.
coffeex Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Uber Disabled Volvo SUV's Safety System Before Fatality
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 3 λεπτά πριν, DaftRose είπε Το ότι ήταν εξαρχής λάθος που δεν έφτιαξαν ειδικούς χώρους που να προσομοιώνουν τους δρόμους κλπ δεν το αναφέρει κανείς τους. Εφόσον ήταν δοκιμαστική η διαδρομή, ήξεραν ότι κάτι μπορούσε να πάει στραβά, και ήταν οκ μ' αυτό. Αυτή είναι η μεγαλύτερη βλακεία τους για μένα. Το ότι πέθανε ένας άνθρωπος: ήξεραν ότι υπήρχε περίπτωση να συμβεί. Να κάνουν λοιπόν ειδικούς χώρους και να κάνουν εκεί τις δοκιμές τους. τι σε κανει να πιστευεις οτι δεν το εχουν κανει? το θεμα ειναι οτι οσα πραγματα και να εξομοιωσεις σε ενα ελεγχομενο περιβαλλον, εξω θα υπαρχουν καταστασεις τις οποιες δεν ειχες προβλεψει
nemo23 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 αν του βάλεις και έναν σιδερένιο προφυλακτήρα ίδιο carmagedon.
Omnigeek Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Και το λογισμικό της Uber παρεμπιπτόντως είναι σχεδόν 100% αντιγραφή αυτού της Google. https://thenextweb.com/tech/2018/02/09/uber-waymo-reach-settlement-allegedly-stolen-data/
gassim Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 (επεξεργασμένο) 40 λεπτά πριν, DaftRose είπε Το ότι ήταν εξαρχής λάθος που δεν έφτιαξαν ειδικούς χώρους που να προσομοιώνουν τους δρόμους κλπ δεν το αναφέρει κανείς τους. Εφόσον ήταν δοκιμαστική η διαδρομή, ήξεραν ότι κάτι μπορούσε να πάει στραβά, και ήταν οκ μ' αυτό. Αυτή είναι η μεγαλύτερη βλακεία τους για μένα. Το ότι πέθανε ένας άνθρωπος: ήξεραν ότι υπήρχε περίπτωση να συμβεί. Να κάνουν λοιπόν ειδικούς χώρους και να κάνουν εκεί τις δοκιμές τους. εννοείται οτι έχουν γίνει άπειρες δοκιμές εδω και δεκαετίες σε ειδικούς χώρους και προστατευμένα περιβάλλοντα. Τα πρώτα πειράματα για την αυτόματη οδήγηση ξεκίνησαν την δεκαετία του 1920 που σημαίνει οτι γίνονται δοκιμές σχεδόν έναν αιώνα. Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2018 από gassim
Regulus Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Τα πράγματα είναι απλά. Προκειμένου να βγάλουν τους οδηγούς από την μέση με αποτέλεσμα περισσότερα κέρδη γι' αυτούς ας πεθάνουν μερικοί. Για το καλό της ανάπτυξης γίνεται. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα