Προς το περιεχόμενο

Δεν ευθύνονται οι αισθητήρες του αυτόνομου οχήματος της Uber για το δυστύχημα, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εταιρεία που σχεδίασε τους αισθητήρες του αυτόνομου οχήματος της Uber, το οποίο προκάλεσε δυστύχημα με θύμα μία γυναίκα, δηλώνει ότι γι’ αυτό δεν ευθύνεται η τεχνολογία που η ίδια χρησιμοποιεί.

 Η εταιρεία Velodyne, με έδρα το San Jose, δήλωσε στο BBC ότι το περιστατικό της προκάλεσε μεγάλη έκπληξη, καθώς ο εξοπλισμός της είχε τη δυνατότητα να λειτουργεί και στο σκοτάδι.

 Η 49χρονη Elaine Herzberg ήταν το θύμα του  δυστυχήματος στην πόλη Tempe της  Arizona, ενώ η έρευνα για τα αίτια βρίσκεται σε εξέλιξη. Οι αισθητήρες Lidar της Velodyne χρησιμοποιούνται στα αυτόνομα οχήματα αρκετών εταιριών που διεξάγουν δοκιμές στο οδικό δίκτυο και αποτελούν ένα είδος «ραντάρ» που δίνει η δυνατότητα στο αυτοκίνητο να «βλέπει» τι βρίσκεται γύρω του.  Η  Uber δοκιμάζει αυτόνομα οχήματα της Volvo, που φέρουν αυτούς τους εν λόγω αισθητήρες.

Η πρόεδρος της Velodyne Marta Hall κάλεσε τις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται να μην σταματήσουν τις δοκιμές εξαιτίας του ατυχούς περιστατικού, καθώς η εταιρεία αποδίδει ευθύνες για το δυστύχημα στον υπολογιστή της Uber εντός του οχήματος.

 «Το σύστημά μας μπορεί να βλέπει καθαρά στο σκοτάδι, παράγοντας εκατομμύρια σημεία πληροφορίας. Εντούτοις, το υπόλοιπο σύστημα πρέπει να επεξεργάζεται και να χρησιμοποιεί τα δεδομένα προκειμένου να λαμβάνει αποφάσεις. Δεν γνωρίζουμε πώς λειτουργεί το σύστημα λήψης αποφάσεων της Uber», δήλωσε.

Ενώ το hardware το οποίο χρησιμοποιεί η Uber στα οχήματά της το προμηθεύεται από τρίτους, το λογισμικό το αναπτύσσει η ίδια. Η Uber ανέστειλε το πρόγραμμα των δοκιμών στις ΗΠΑ μέχρι να βρεθούν τα αίτια του δυστυχήματος.

BBC


Δείτε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 84
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κλασσικά, με ένα μαχαίρι, κόβεις ψωμί αλλά δολοφονείς και άνθρωπο. Δεν φταίει ο κατασκευαστής του. Κακή φήμη για την Uber, δυστυχώς

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Κατά κάποιο τρόπο ήταν υποχρεωμένη να το πει, εφόσον η αστοχία δεν οφείλεται στους αισθητήρες αλλά κάπου αλλού, όπως στη διαχείριση της πληροφορίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα αρχισουν να ριχνουν τωρα ευθυνες, ο ενας στον αλλο. Ο υπολογιστης παντως λογικα ειναι της nvidia, η οποια σταματησε και αυτη τις δοκιμες με αυτονομα οχηματα. Στο τελος θα πουνε ο χειριστης εκλεισε καταλαθος το συστημα, ενω επαιζε candy crash στο κινητο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Το ότι ήταν εξαρχής λάθος που δεν έφτιαξαν ειδικούς χώρους που να προσομοιώνουν τους δρόμους κλπ δεν το αναφέρει κανείς τους. Εφόσον ήταν δοκιμαστική η διαδρομή, ήξεραν ότι κάτι μπορούσε να πάει στραβά, και ήταν οκ μ' αυτό. Αυτή είναι η μεγαλύτερη βλακεία τους για μένα. Το ότι πέθανε ένας άνθρωπος: ήξεραν ότι υπήρχε περίπτωση να συμβεί. Να κάνουν λοιπόν ειδικούς χώρους και να κάνουν εκεί τις δοκιμές τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
3 λεπτά πριν, DaftRose είπε

Το ότι ήταν εξαρχής λάθος που δεν έφτιαξαν ειδικούς χώρους που να προσομοιώνουν τους δρόμους κλπ δεν το αναφέρει κανείς τους. Εφόσον ήταν δοκιμαστική η διαδρομή, ήξεραν ότι κάτι μπορούσε να πάει στραβά, και ήταν οκ μ' αυτό. Αυτή είναι η μεγαλύτερη βλακεία τους για μένα. Το ότι πέθανε ένας άνθρωπος: ήξεραν ότι υπήρχε περίπτωση να συμβεί. Να κάνουν λοιπόν ειδικούς χώρους και να κάνουν εκεί τις δοκιμές τους.

τι σε κανει να πιστευεις οτι δεν το εχουν κανει? το θεμα ειναι οτι οσα πραγματα και να εξομοιωσεις σε ενα ελεγχομενο περιβαλλον, εξω θα υπαρχουν καταστασεις τις οποιες δεν ειχες προβλεψει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και το λογισμικό της Uber παρεμπιπτόντως είναι σχεδόν 100% αντιγραφή αυτού της Google. https://thenextweb.com/tech/2018/02/09/uber-waymo-reach-settlement-allegedly-stolen-data/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, DaftRose είπε

Το ότι ήταν εξαρχής λάθος που δεν έφτιαξαν ειδικούς χώρους που να προσομοιώνουν τους δρόμους κλπ δεν το αναφέρει κανείς τους. Εφόσον ήταν δοκιμαστική η διαδρομή, ήξεραν ότι κάτι μπορούσε να πάει στραβά, και ήταν οκ μ' αυτό. Αυτή είναι η μεγαλύτερη βλακεία τους για μένα. Το ότι πέθανε ένας άνθρωπος: ήξεραν ότι υπήρχε περίπτωση να συμβεί. Να κάνουν λοιπόν ειδικούς χώρους και να κάνουν εκεί τις δοκιμές τους.

εννοείται οτι έχουν γίνει άπειρες δοκιμές εδω και δεκαετίες σε ειδικούς χώρους και προστατευμένα περιβάλλοντα.  Τα πρώτα πειράματα για την αυτόματη οδήγηση ξεκίνησαν την δεκαετία του 1920 που σημαίνει οτι γίνονται δοκιμές σχεδόν έναν αιώνα.

Επεξ/σία από gassim
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πράγματα είναι απλά. Προκειμένου να βγάλουν τους οδηγούς από την μέση με αποτέλεσμα περισσότερα κέρδη γι' αυτούς ας πεθάνουν μερικοί. Για το καλό της ανάπτυξης γίνεται. :mad:

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...