Προς το περιεχόμενο

Gaming chairs] Genesis Nitro 770 black - red - blue - green 159€ @ Ε-shop


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Zerg13 είπε

Τι ακριβως εκανες πανω σε αυτη την καρεκλα; :) Σιγουρα δεν χοροπηδουσες πανω;

Εχω ειδικη καρακλα για "καρεκλατο" -απο τις καλυτερες αγορες ever- 😛 , καθομουν κατα βαση 6-7 ωρες τη μερα, ενιοτε αρκετες με τη πλατη στις 45+ μοιρες για gaming με controller. Το πιο πιθανο ειναι οτι λογο της αυτης της κλισης το μεταλο στις ραφες που ηταν αδυνατισμενο (ειπαμε 0.5mm) δεν αντεξε και ανοιξε ακριβως εκει.

Τη πηγασ πριν λιγο πισω, σε 2-3-4+ βδομαδες που θα εχω νεα θα ενημερωσω 😛

Επεξ/σία από panoc
  • Απαντ. 92
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panoc είπε

Εγω προβλεπω πιστωτικο που μου ειναι αχρηστο 😛 Εαν δε μπορουν να να δωσουν ανταλλακτικα τοτε θελω τα χρηματα μου πισω να παρω αλλη απο αλλου.

Εμένα σε router που είχε θέμα μου έδωσαν τα χρήματα όχι πιστωτικό

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, YPhot είπε

Εμένα σε router που είχε θέμα μου έδωσαν τα χρήματα όχι πιστωτικό

Το ελπιζω, για το καλο ολων μας (εμου και αυτων 😛 ). Σε αντιθετη περιπτωση θα αμολησω το ροτβαιλερ (συζηγος 😛 ) και οποιον παρει ο χαρος, χαχαχαχα. Πρωτον απο ολους θα φαει εμενα που την επεισα να παρω εξ αρχης τη καρεκλα....

Επεξ/σία από panoc
Δημοσ.

Ενημέρωσε μας σχετικά με την εξέλιξη φίλε μου όταν έχεις νέα, καθώς ουκ ολίγοι έχουν πάρει καρεκλες της συγκεκριμένης σειράς από εδώ.

Οπότε καλό θα ήταν να ξέρουμε τι να περιμένουμε αν κάτσει κάτι αντίστοιχο.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, panoc είπε

Το ελπιζω, για το καλο ολων μας (εμου και αυτων 😛 ). Σε αντιθετη περιπτωση θα αμολησω το ροτβαιλερ (συζηγος 😛 ) και οποιον παρει ο χαρος, χαχαχαχα. Πρωτον απο ολους θα φαει εμενα που την επεισα να παρω εξ αρχης τη καρεκλα....

Ειμαι πολυ περιεργος για την τελικη εκβαση αν και εχω αποκομισει τις καλυτερες των εντυπωσεων απο το προσωπικο του καταστηματος της πολης μας. Θεωρω πως θα δοθει μια προσφορη λυση, σιγουρα σου το ευχομαι σε καθε περιπτωση..

Δημοσ.

Πόση ταλαιπώρια αποφεύγεις ρε φίλε αν είσαι κατηγορία φτερού λέω ε; ^_^ Μέχρι και στις κόντρες έχεις πλεονέκτημα!
Έλεγα να ψήσω φίλο που ψάχνεται να την πάρει.Ενημέρωσέ μας.

Δημοσ.

Λοιπον, με πηραν σημερα τηλεφωνο απο το σερβις να μου πουν οτι θελουν 35Ε για πλαστικη βαση και 50 για αλουμινενια σαν αυτη που εχει η καρεκλα, στη δευτερη περιπτωση δε διευκρινησαν εαν ειναι η μαμισια ή οχι. Για αμορτισερ δεν ανεφεραν κατι. Επειδη ειμουν στη δουλεια τους ειπα θα τους παρω οταν τελειωσω.

Και ετσι πηρα εγω αργοτερα.
Τους ρωτησα γιατι ειμαι εκτος εγγυσης, μου απαντησαν οτι ετσι λεει ο κατασκευαστης.
Τους ρωτησα ποτε προλαβε ο κατασκευαστης και την ειδε, απαντησαν την ειδε ο τεχνικος και δε τους καλυπτει το εργοστασιο.
Τους ρωτησα εαν γνωριζουν οτι στην Ελλαδα την εγγυηση βαση νομου τη παρεχει ο πωλητης, απαντησαν τη παρεχει το εργοστασιο. (Του αραδιασα τα γνωστα αρθρα, μετα σιωπη).
Τους ρωτησα γιατι ο τεχνικος με βγαζει εκτος εγγυσης, απαντησαν γιατι δε ξερει τι χρηση εχει γινει.
Τους ρωτησα οτι εφοσον δεν ξερουν τη χρηση εχω κανει πως μπορουν να αποδειξουν κακη χρηση, απαντησαν σιωπη.
Τους ρωτησα οτι εφοσον δε ξερουν τη χρηση εχω κανει και αρα δε μπροουν να αποδειξουν κακη χρηση τοτε γιατι προδιαθετουν κακη χρηση και οχι αστοχια υλικου, απαντησαν σιωπη.
Τους επισημανα οτι εφοσον δε ξερουν τη χρηση να κοιταξουν καλυτερα τη βαση και να δουν οτι το μεταλο της βασης εχει σκιστει ακριβως και περιμετρικα των σημειων ραφης, και ρωτησα οτι εαν αυτο δεν ειναι αστοχια υλικου, τοτε εφοσον δεν μπορουν να αποδειξουν κακη χρηση (διοτι δεν υπαρχει καμια αλλη φθορα, σημαδι whatevar), τοτε ειτε το site του eshop αλλα και η κατασκευαστρια εταιρια λενε ψεματα οτι η καρεκλα εχει αντοχη μεχρι 150 κιλα και αρα θελω τα χρηματα μου πισω διοτι εξαπατηθηκα, ειτε ειναι αστοχια υλικου και ζητω τη δωρεαν επισκευη εντος εγγυησης.
Αφου τελικα ο ανθρωπος που μιλαγα στο τηλεφωνο ειδε και αποειδε οτι μου ελεγε του το γυριζα μπουμερανγκ ενταντιον του, χρησιμοποιωντας τα ιδια λογια του, μου ειπε οτι ειναι ενας απλος τηλεφωνητης και θα με παρει παλι τηλεφωνο ο τεχνικος που εκανε τη διαγνωση.
 

Οποτε αναμενω καποια στιγμη να με παρουν παλι τηλεφωνο.

Δε βιαζομαι για τη καρεκλα, εχω αυτη που ειχε αντικαταστησει. Ουτε με καει να τη φτιαξω στο eshop. Ετσι κι αλλιως με 30-35Ε αγοραζω μεταλικη βαση και μπουκαλα. Αλλά ετσι για μαμωτο της υποθεσης.

17 ώρες πριν, Bigi444444 είπε

Πόση ταλαιπώρια αποφεύγεις ρε φίλε αν είσαι κατηγορία φτερού λέω ε; ^_^ Μέχρι και στις κόντρες έχεις πλεονέκτημα!
Έλεγα να ψήσω φίλο που ψάχνεται να την πάρει.Ενημέρωσέ μας.

Η καρεκλα σα καρεκλα ειναι αρκετα καλη, δεν εχω παραπονο. Το προβλημα ειναι το καταστημα που τη πουλαει, το οποιο ειναι γνωστο οτι εαν χρειαστεις service, εχεις 50-50 να πεις σε μπελαδες.

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, panoc είπε

Λοιπον, με πηραν σημερα τηλεφωνο απο το σερβις να μου πουν οτι θελουν 35Ε για πλαστικη βαση και 50 για αλουμινενια σαν αυτη που εχει η καρεκλα, στη δευτερη περιπτωση δε διευκρινησαν εαν ειναι η μαμισια ή οχι. Για αμορτισερ δεν ανεφεραν κατι. Επειδη ειμουν στη δουλεια τους ειπα θα τους παρω οταν τελειωσω.

Και ετσι πηρα εγω αργοτερα.
Τους ρωτησα γιατι ειμαι εκτος εγγυσης, μου απαντησαν οτι ετσι λεει ο κατασκευαστης.
Τους ρωτησα ποτε προλαβε ο κατασκευαστης και την ειδε, απαντησαν την ειδε ο τεχνικος και δε τους καλυπτει το εργοστασιο.
Τους ρωτησα εαν γνωριζουν οτι στην Ελλαδα την εγγυηση βαση νομου τη παρεχει ο πωλητης, απαντησαν τη παρεχει το εργοστασιο. (Του αραδιασα τα γνωστα αρθρα, μετα σιωπη).
Τους ρωτησα γιατι ο τεχνικος με βγαζει εκτος εγγυσης, απαντησαν γιατι δε ξερει τι χρηση εχει γινει.
Τους ρωτησα οτι εφοσον δεν ξερουν τη χρηση εχω κανει πως μπορουν να αποδειξουν κακη χρηση, απαντησαν σιωπη.
Τους ρωτησα οτι εφοσον δε ξερουν τη χρηση εχω κανει και αρα δε μπροουν να αποδειξουν κακη χρηση τοτε γιατι προδιαθετουν κακη χρηση και οχι αστοχια υλικου, απαντησαν σιωπη.
Τους επισημανα οτι εφοσον δε ξερουν τη χρηση να κοιταξουν καλυτερα τη βαση και να δουν οτι το μεταλο της βασης εχει σκιστει ακριβως και περιμετρικα των σημειων ραφης, και ρωτησα οτι εαν αυτο δεν ειναι αστοχια υλικου, τοτε εφοσον δεν μπορουν να αποδειξουν κακη χρηση (διοτι δεν υπαρχει καμια αλλη φθορα, σημαδι whatevar), τοτε ειτε το site του eshop αλλα και η κατασκευαστρια εταιρια λενε ψεματα οτι η καρεκλα εχει αντοχη μεχρι 150 κιλα και αρα θελω τα χρηματα μου πισω διοτι εξαπατηθηκα, ειτε ειναι αστοχια υλικου και ζητω τη δωρεαν επισκευη εντος εγγυησης.
Αφου τελικα ο ανθρωπος που μιλαγα στο τηλεφωνο ειδε και αποειδε οτι μου ελεγε του το γυριζα μπουμερανγκ ενταντιον του, χρησιμοποιωντας τα ιδια λογια του, μου ειπε οτι ειναι ενας απλος τηλεφωνητης και θα με παρει παλι τηλεφωνο ο τεχνικος που εκανε τη διαγνωση.
 

Οποτε αναμενω καποια στιγμη να με παρουν παλι τηλεφωνο.

Δε βιαζομαι για τη καρεκλα, εχω αυτη που ειχε αντικαταστησει. Ουτε με καει να τη φτιαξω στο eshop. Ετσι κι αλλιως με 30-35Ε αγοραζω μεταλικη βαση και μπουκαλα. Αλλά ετσι για μαμωτο της υποθεσης.

Η καρεκλα σα καρεκλα ειναι αρκετα καλη, δεν εχω παραπονο. Το προβλημα ειναι το καταστημα που τη πουλαει, το οποιο ειναι γνωστο οτι εαν χρειαστεις service, εχεις 50-50 να πεις σε μπελαδες.

ΓΤΠ Καβαλα...

 

Απαραδεκτοι. Συνεχισε να τους γλεντας..

Επεξ/σία από kostiger
Δημοσ.
5 ώρες πριν, panoc είπε

Λοιπον, με πηραν σημερα τηλεφωνο απο το σερβις να μου πουν οτι θελουν 35Ε για πλαστικη βαση και 50 για αλουμινενια σαν αυτη που εχει η καρεκλα, στη δευτερη περιπτωση δε διευκρινησαν εαν ειναι η μαμισια ή οχι. Για αμορτισερ δεν ανεφεραν κατι. Επειδη ειμουν στη δουλεια τους ειπα θα τους παρω οταν τελειωσω.

Και ετσι πηρα εγω αργοτερα.
Τους ρωτησα γιατι ειμαι εκτος εγγυσης, μου απαντησαν οτι ετσι λεει ο κατασκευαστης.
Τους ρωτησα ποτε προλαβε ο κατασκευαστης και την ειδε, απαντησαν την ειδε ο τεχνικος και δε τους καλυπτει το εργοστασιο.
Τους ρωτησα εαν γνωριζουν οτι στην Ελλαδα την εγγυηση βαση νομου τη παρεχει ο πωλητης, απαντησαν τη παρεχει το εργοστασιο. (Του αραδιασα τα γνωστα αρθρα, μετα σιωπη).
Τους ρωτησα γιατι ο τεχνικος με βγαζει εκτος εγγυσης, απαντησαν γιατι δε ξερει τι χρηση εχει γινει.
Τους ρωτησα οτι εφοσον δεν ξερουν τη χρηση εχω κανει πως μπορουν να αποδειξουν κακη χρηση, απαντησαν σιωπη.
Τους ρωτησα οτι εφοσον δε ξερουν τη χρηση εχω κανει και αρα δε μπροουν να αποδειξουν κακη χρηση τοτε γιατι προδιαθετουν κακη χρηση και οχι αστοχια υλικου, απαντησαν σιωπη.
Τους επισημανα οτι εφοσον δε ξερουν τη χρηση να κοιταξουν καλυτερα τη βαση και να δουν οτι το μεταλο της βασης εχει σκιστει ακριβως και περιμετρικα των σημειων ραφης, και ρωτησα οτι εαν αυτο δεν ειναι αστοχια υλικου, τοτε εφοσον δεν μπορουν να αποδειξουν κακη χρηση (διοτι δεν υπαρχει καμια αλλη φθορα, σημαδι whatevar), τοτε ειτε το site του eshop αλλα και η κατασκευαστρια εταιρια λενε ψεματα οτι η καρεκλα εχει αντοχη μεχρι 150 κιλα και αρα θελω τα χρηματα μου πισω διοτι εξαπατηθηκα, ειτε ειναι αστοχια υλικου και ζητω τη δωρεαν επισκευη εντος εγγυησης.
Αφου τελικα ο ανθρωπος που μιλαγα στο τηλεφωνο ειδε και αποειδε οτι μου ελεγε του το γυριζα μπουμερανγκ ενταντιον του, χρησιμοποιωντας τα ιδια λογια του, μου ειπε οτι ειναι ενας απλος τηλεφωνητης και θα με παρει παλι τηλεφωνο ο τεχνικος που εκανε τη διαγνωση.
 

Οποτε αναμενω καποια στιγμη να με παρουν παλι τηλεφωνο.

Δε βιαζομαι για τη καρεκλα, εχω αυτη που ειχε αντικαταστησει. Ουτε με καει να τη φτιαξω στο eshop. Ετσι κι αλλιως με 30-35Ε αγοραζω μεταλικη βαση και μπουκαλα. Αλλά ετσι για μαμωτο της υποθεσης.

Η καρεκλα σα καρεκλα ειναι αρκετα καλη, δεν εχω παραπονο. Το προβλημα ειναι το καταστημα που τη πουλαει, το οποιο ειναι γνωστο οτι εαν χρειαστεις service, εχεις 50-50 να πεις σε μπελαδες.

Καλησπερα επαθα και εγω τα ιδια με την 330 που εχω παρει. Εκατσε ο πατερας μου ο οποιος ειναι 100 + αλλα το τι επαθε δεν δικαιολογειται. Ο ανθρωπος δεν εκατσε αποτομα να προκαλεσει συγκεκριμενα εσκισε η πλαστικη βαση που εχει και βυθιστηκε μεσα η τρομπα λαδιου η οποια επισης ηταν χαλασμενη.(και εγω δεν εδωσα σημασια).
Με τα πολλα μιλησα με eshop ειπαν τα ιδια παπατζιλικια για 35ευρω τη βαση αλλα λεω γαματο θα βρω απο καμια αλλη καρεκλα να τραμπαρω.

Ομως για την τρομπα δεν τους τη χαρισα την πηγα πισω και περιμενω να μου φερουν καινουρια.
Αν βρεις τροπο να σου αλλαξουν τσαμπε και την βαση ενημερωσε γιατι με ενδιαφερει και εμενα το θεμα. Ευχαριστω!

Δημοσ.

ο τροπος ονομαζεται κατεγγελια στον συνηγορο καταναλωτη.

επειδη εχω και εγω 330 και εχει αρχισει να παρουσιαζει αποδυνάμωση εκει που βιδωνουν οι βιδες στα χερουλια θα φροντίσω η επικοινωνια μου να γινει μεσω email με φωτογραφιες κλπ.

δικαιολογίες χωρις αποδειξεις του στυλ "ΜΠΟΡΕΙ να εγινε κακη χρηση" δεν ευσταθουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Με πηρε πριν λιγο ο τεχνικος που εκανε τη "διαγνωση", ειχαμε ακριβως την ιδια συζητηση με εχθες, δε μπορουσε να αποδειξει κακη χρηση, αλλα εφου κοπηκε το μεταλο μονο κακη χρηση εγινε...

Του ειπα να μου στειλει ενηπογραφα την αναφορα στο email μου γιατι θελω να τη προωθησω στην αρμοδια αρχη για καταγγελια, οποτε ειμαι στην αναμονη.

Ειμαι σιγουρος οτι και να το φτιαξουν δωρεαν οπως οφειλουν, παλι το ιδιο προβλημα θα εχω και απλα θα καθυστερησει το αναποφευκτο (αγορα σωστης βασης). Βασικα δε χρειαζεται καν να αγορασω νεα βαση μπορω να χρησιμοποιησω την υπαρχουσα απο τη προηγουμενη καρεκλα ειναι ακριβως ιδια σε specs.
Γνωριζει κανεις ποσο χρειαζεται να μπλεξεις με το συνηγορο του καταναλωτη ;

Δημοσ.

O συνηγορος του καταναλωτη ειναι δωρεαν.

Ηδη μετάνιωσα που πηρα την 550 και οχι την MArkus (με 10 χρονια εγγυηση).

Θα ηταν ενδιαφερον για την εξελιξη της κουβεντας η αντιμετωπιση απο την ΙΚΕΑ λχ για αναλογα προβληματα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, louben είπε

O συνηγορος του καταναλωτη ειναι δωρεαν.

Εχεις δικιο για τη παρανοηση, βασικα στο χρονο αναφερομουν, εαν ειναι να παρει 2-3 μηνες πραγματικα δεν εχω σκοπο να το χαζολογισω τοσο πολυ (λαθος μου, και σε αυτο βασιζονται και κανουν αλλα...).

Δημοσ.
4 ώρες πριν, panoc είπε

Εχεις δικιο για τη παρανοηση, βασικα στο χρονο αναφερομουν, εαν ειναι να παρει 2-3 μηνες πραγματικα δεν εχω σκοπο να το χαζολογισω τοσο πολυ (λαθος μου, και σε αυτο βασιζονται και κανουν αλλα...).

Νομίζω πως μαλλων εκει γύρω τριγύρω θα πρέπει να υπολογίζεις.

 

Δημοσ.

Παραθετω το τι ακριβως επαθε η βαση και δεν μου την αλλαζουν για να καταλαβετε το τι εννοω.
Η μονη λυση για αλλαγη τελικα ειναι καταγγελια?
Την καρεκλα την πηρα τον  Απριλιο εχει κλεισει κατι μηνες μονο

2220180921_145357.jpg.c4dba6ccdedffca2c645acc5f1dd4297.jpg

 

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...