Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, GeorgeSmirlis είπε

Σχεδόν όλα τα grande punto έχουν πρόβλημα στο μοτέρ του ηλεκτρικού τιμονιού και σχεδόν όλα θα βγάλουν το πρόβλημα κάποτε. Έχουν σκοτωθεί αρκετοί έτσι και η fiat δεν έκανε ποτέ ανάκληση. 

Το κόστος είναι κάπου στα 900-1000€ για επισκευή. Οπότε κοίτα αν έχει γίνει η επισκευή. 

Επίσης κλασσικό σύμπτωμα οι φλάντζες ψευτοκαπακου και κυλινδροκεφαλης. Μέχρι τις 150.000χλμ θα τις έχει κάψει και τις δυο.

Ότι να'ναι!! Κανονικά πρέπει να διαγραφεί. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν θέλει και πολύ να την πάθει κάποιος  άμα μείνει στο ξαφνικό από υποβοήθηση στο τιμόνι , ειδικά αν είναι  οδηγός κάποιας ηλικίας ....

 

Ο πεθερός μου με οπελ κόρσα "αγόρασε" αγροτεμάχιο με  κηπευτικά όταν ξαφνικά του "βάρυνε"  πολύ το τιμόνι , ευτυχώς χωρίς  συνέπειες .

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά ας χαλάσει η υποβοήθηση πάνω σε στροφή να δω πως θα στριψεις μετά. Άτομα μεγάλης ηλικίας (πάντα ικανά) έχουν μειωμένα αντανακλαστικά και πίστεψέ με δεν θα αντιληφθούν την αλλαγή στο βάρος του τιμονιού με αποτέλεσμα να βρεθούν στο αντίθετο ρεύμα ή σε κάνα γκρεμό. Επίσης σε άλλες περιπτώσεις ολόκληρη η κολόνα κλειδώνει με αποτέλεσμα να μην μπορείς να στριψεις καν. Λίγες οι περιπτώσεις αλλά υπαρχουν.

Λινκς δεν έχω αλλά μετά χρόνια διάβαζα και άκουγα πολλά. Κυρίως ατυχηματα και θανάτους κυρίως στο εξωτερικο. 

Επίσης σχολιασμοί του τύπου ότι να νε χωρίς τεκμήρια δεν μπορώ να δεχθώ, συγγνώμη:)

 

 

Επεξ/σία από GeorgeSmirlis
Δημοσ.

Για 2 μηνες ημουν με "βαρυ" τιμονι μέχρι να βρω άκρη με τη FIAT που ζητουσε το 1000ρικο.

Κατ αρχην το τιμόνι δεν βαραίνει ξαφνικά. Ανάβει λαμπάκι αρχικά και καταλαβαίνεις οτι κάτι δε πάει καλά. Σβήνεις τη μηχανη, τη ξανανάβεις και πηγαινεις κανονικά. Καμία επικινδυνότητα και δε ξέρω να έχει σκοτωθει κανένας απο κάτι τέτοιο τουλάχιστον στην Ελλάδα. Και επειδη ήταν το αμάξι μου για 7 χρόνια και το ειχα ξεσκονίσει το θέμα, διοτι έβαζα και παιδιά μέσα (εγω ειχα του 2007 μοντέλο που ειχε και isofix :P) δεν υπήρχε καμια αναφορά για θάνατο απο τιμονι. 

Πολλοί ειχαν το προβλημα που βάραινε (η FIAT ουδέποτε το παραδέχτηκε), σε εμένα προσωπικά δεν έγινε ποτέ στα ξαφνικά ή σε στροφή και από τοτε που έδωσα τα 250 σε συνεργείο και το εφτιαξαν δεν μου ξαναπαρουσίασε ποτέ προβλημα.

Α ναι και το πήγαινα μονο σε Fiat Lancia Alfa romeo για service. Δεν ειχα εμπιστοσυνη στην αντιπροσωπία διότι τη μοναδικη φορά που τους το πήγα, το επιστρέψανε με προβλημα στον συναγερμο και στο κλιματιστικο :P:P 

Μια χαρά ειναι το αμαξάκι. Υπάρχουν και καλύτερα, αλλά και πολύ χειρότερα.

Δημοσ.

Βρες ένα ιαπωνικό, γερμανικό ή κορεάτικο που να σου αρέσει εμφανησιακά και ξεμπέρδεψες.

Fiat και γενικά ιταλικά και στην συνέχεια γαλλικά είναι κινητοί μπελάδες.

  • Like 1
Δημοσ.

Μακρια απο FIAT (A.K.A Fix It Again Tony...)

Ολα τα fiat βγαζουν προβληματα.

Οταν ηταν να αλλαξω αμαξι και ειχα ενα δυναμικο των 5000 ευρω, μεσα στα υπ οψιν ηταν και ενα grande pundo. Φυσικα υστερα απο συζητήσεις ουτε που το ξανασκεφτηκα. Βγαζουν ΜΟΝΟ προβληματα.

Φυσικα και κατεληξα στη πλεον αξιοπιστη λυση του Ιαπωνικου RAV4 2003, το οποιο οχι απλα ειναι κοπροσκυλο σε ολα, αλλα ειναι και οικονομικο. Βεβαια τα 2000 κυβικα θελουν και τα αναλογα τελη κτλ. Αλλα απο θεμα μακροχρονιας οικονομικης λυσης, πιστευω οτι βγαινει πιο φτηνο απο το pundo. Και σαν 4χ4 δεν ειναι καθολου ασχημο. Δεν ειναι το καλυτερο, αλλα στο δρομο ειναι καλυτερο απο Suzuki Vitara.

Στη θεση σου θα κοιτουσα σε κατι τετοιο. Honda, Toyota, Suzuki, Nissan. Japan γενικα.

Επισης... Καλυτερα μεινε μακρια και απο VAG Group. Αν δεν βγαλουν προβλημα εισαι τυχερος. Αν βγαλουν καλυτερα πουλα το... Με το που βγει ενα προβλημα, μετα μονο βγαζει...

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NickTG είπε

Ειδικά τα γερμανικά τέρατα αξιοπιστίας. 

Το να γενίκευει κανεις δείχνει οτι δεν έχει ιδέα για το θέμα.

Υπάρχουν και γερμανικά και ιταλικά και ιαπωνικά και κορεατικά και και και που είναι αξιόπιστα και με σωστή συντήρηση πάνε δεκαετίες χωρίς πρόβλημα. Ανάλογα το αμάξι και το μοντέλο, ανάλογα το εργοστάσιο παραγωγής,υπάρχουν πολλοί παράγοντες.

Εγώ έχω γερμανικό που φέτος κλείνει 20αετια με 300.000χλμ και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα πέρα απο τα νόρμαλ αναλώσιμα.Θείος μου έχει VW κλούβα του 1976 με 960.000 χλμ και η μαμά μηχανή δουλεύει ρολόι.Έχει πολλές σκουριές το αμάξωμα βέβαια.

Είναι οτι πιο άκυρο να λες οτι τα αμάξια της τάδε χώρας είναι αναξιόπιστα.Η οτι τα αμαξι απο αυτη τη χωρα ειναι σκυλια και δεν παθαινουν τιποτα.Δείχνει κυρίως κόμπλεξ προς την εκάστοτε χωρα,τώρα είναι η Γερμανία το κοκκινο πανί για τον μέσο Ελληνα οπότε οτι είναι απο εκεί είναι άχρηστο.Αυριο μπορει να ειναι η Γαλλια .Κλασσική ελληνική μίζερη νοοτροπία.

Σε γενικές γραμμές η ιστορία εχει δειξει ότι τα ιαπωνικά και τα γερμανικά είναι τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα με τις πάμπολλες εξαιρέσεις ανάλογα το μοντελο φυσικά.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Έχω το Grande Punto 1400cc το απλό (77 άλογα) του 2008 εδώ και 4 χρόνια.

Μέχρι στιγμής άριστο. Οικονομικό αμαξάκι από άποψη κατανάλωσης, αρκεί να το πηγαίνεις με ρέγουλα.

Τα προβλήματα που μου έβγαλε αυτήν την 4ετία είναι:

1. Αντλία νερού - ο προηγούμενος έβαζε μλκίες στο ψυγείο ως αποτέλεσμα να πιάσει σκουριά και να χαλάσει την αντλία. Ο μάστορας μου πε ότι μάλλον κάποια στιγμή θα μου χαλάσει και το καλοριφέρ από τη σκουριά.
2. Ντίζα ταχυτήτων - πριν περίπου 6 μήνες αυτό, από την χρήση, συμβαίνει σε όλα τα αμάξια. Φταίω κι εγώ για αυτό.
3. Ξεκόλλησε το σηματάκι FIAT πίσω :P

Για το τιμόνι έχω ακούσει γνωστό μου να παθαίνει όντως το πρόβλημα. Εκείνος βέβαια έχει το sporting και γενικά είναι ψιλοκάγκουρας οδηγός (με ό,τι συνεπάγεται αυτό). Ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα ο τύπος. Για αυτό το πρόβλημα μου χουν πει ότι είναι υπεύθυνη η λειτουργία city. Δε ξέρω αν ισχύει ή όχι, πάντως φροντίζω να μην το ανοίγω ποτέ (όχι ότι χρειάζεται κιόλας). Όπως και να χει προσέχω.

Όμορφο και άνετο αμάξι. Το δικό μου μου βγήκε καλό. Το polo της μάνας μου πιο πολλά προβλήματα έβγαλε. (το αναφέρω για να μην το πάμε με μάρκα / χώρα)

Αν θα σου το πρότεινα δεν είμαι ειδικός να σου πω ναι οπότε βγάλε συμπεράσματα από τα λεγόμενά μου

Δημοσ.

Το city οντως επιβαρυνει την κατασταση της κολωνας, το 1.250 ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ.Εχει την μηχανη του Panda και καποια extra κιλακια...

Δημοσ.

Εχω το sporting 95 ps ... τα προβληματα π εχει παρουσιασει ειναι τα εξης :

1. Η βλαβη στο τιμονι , κοστος 300 ευρω. Λυθηκε

2. Χαλασμενο πισω ηχειο , αναγκαστικα αλλαγη των 2 πισω κοστος με περαστικα 100 ευρω

3. σπασμενο φιλτροκουτι : κοστος 150 ευρω

Τα υπολοιπα χρηματα π εχω ριξει στο αμαξι ειναι μεσα στα προγραμματισμενα σερβις κ δν ειναι κατι μη αναμενόμενο .

Γενικα ειμαι πολυ ικανοποιημενος γιατι σε σχεση με αλλα αμαξια στην κατηγορια του που εχω οδηγησει ( το sporting ) ειναι εξαιρετικο. Η καταναλωση του ειναι καλη γυρω στο 6.5-7 σε ανοιχτο δρομο.

Για να πας σε αμαξι ισαξιο οδηγικα σε μεταχειρισμενο 6000+ θα χρειαστεις...( επιλογες Leon , Ibiza , polo ) 

Κατι yaris και swift με πολλα χιλιομετρα θα σ ελεγα να τ αγνοησεις γιατι οδηγικα δν προσφερουν κατι...

Εκτος απο τα μηχανικα υπολογισε τ αμαξι π θα παρεις να εχει μεταλλικο χρωμα κ ζαντες αλουμινιου...

  • 11 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

120.000 με Punto tjet αγορά τέλη 2009 απο προβλήματα μέχρι το 2017 που το έδωσα ήθελε μια σφαλιάρα η λάμπα του στοπ για να ανάβει 

απλά γελάω με αυτά που λέτε για το τιμόνι οτι αν χαλάσει φεύγεις από την στροφή σκοτώνεσαι πνιγεσαι κλπ απλά το τιμόνι γίνεται μηχανικό 

Επεξ/σία από makrimanoliss
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...